Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, cz. III
Autor Wiadomość
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1700
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2017-02-06, 05:52   

siber napisał/a:
Hmm...a czy hendak moze zmienic miejsce pobytu? Bo mam taki problem...uwolnilem go z niewoli,przejal wladze nad diademem...no i po rozmowie z nim poszedlem wykonac misje z reszta niewolnikow. Po powrocie do karczmy nie ma o tam gdzie powinien byc. Bernard jest caly czas.


A nie stoi przypadkiem w jednym z pokoi, jak wyjdziesz po schodkach?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
siber

Posty: 100
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2017-02-06, 11:27   

No wlasnie nie...przeszedlem i przeszukalem cala karczme. Wczytam sejwa jeazcze raz pozniej i zobacze...chociaz swoja droga zdarzylo mi sie juz to drugi raz pod rzad...dam znac jak sprawdze jeszcze raz
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1700
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2017-02-06, 15:54   

Podrzuć sejwa, zerknę o co może chodzić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
siber

Posty: 100
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2017-02-06, 16:43   

Nie ma potrzeby....wczytalem gre 3 razy i za trzecim razem pojawil sie tam gdzie zawsze. w kazdym badz razie jeszcze chcialbym zapytac czy viconii nie mozna zmienic broni na proce? ma jakas magiczna bron ustawiona a szczerze powiedziawszy wolalbym ja z dystansu biorac pod uwage ze ma malutka sile
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Christoff 
Czciciel Azutha

Wiek: 36
Posty: 45
Podziękowania: 43/8
Wysłany: 2017-02-09, 18:35   

Doradzi ktoś, jak poradzić sobie z kultystami w Świątyni Czarnej Dłoni? Nie mam pomysłu, jak ochronić się przed ich strzałami przebicia +3.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2017-02-09, 23:42   

siber napisał/a:
Nie ma potrzeby....wczytalem gre 3 razy i za trzecim razem pojawil sie tam gdzie zawsze. w kazdym badz razie jeszcze chcialbym zapytac czy viconii nie mozna zmienic broni na proce? ma jakas magiczna bron ustawiona a szczerze powiedziawszy wolalbym ja z dystansu biorac pod uwage ze ma malutka sile


Nie ma przypadkiem Płonącego Miecza z czaru który rzuca gdy ją uwalniasz? Poczekaj chwilę, albo odpocznij to jej to zniknie.
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 31
Posty: 164
Podziękowania: 31/8
Wysłany: 2017-02-10, 17:55   

Christoff napisał/a:
Doradzi ktoś, jak poradzić sobie z kultystami w Świątyni Czarnej Dłoni? Nie mam pomysłu, jak ochronić się przed ich strzałami przebicia +3.


Dobrze by było abyś podał szersze dane dotyczące kim grasz i jakim składem. Ja zawsze robię tak:
bufuje postcieć na maxa. Po czym mag rzuca osłonki na siebie wszelkie możliwe. Piejemy mikstury niewidzialności i wchodzimy. Mag leci na przeciwna stronę, a reszta chowa sie najbliżej drzwi. Mag po drodze uruchamia pułapkę która nas trafia w momencie gdy jesteśmy przy środku- pułapka ta rani kultystów a nas nie :). po czym mag rzuca zabójcza chmurkę i pije miksturę niewidzialności. Zdziwieni :razz: kultyści chowają się przy ścianach a my wchodzimy wojami poklei eliminując kultystów, o dziwo wtedy nie strzelają gdy chmurka leci. Oczywiście szefa trzeba ściągnąć pierwszego. kilka sekund po wojach każdy kto czaruje lub używa różdżek napitala ile wleźe
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Christoff 
Czciciel Azutha

Wiek: 36
Posty: 45
Podziękowania: 43/8
Wysłany: 2017-02-10, 20:56   

Już sobie poradziłem dzięki poradzie memory'ego. Brakującym komponentem był czar Armia Jednego wsparta Szponem Kazgarotha i różdżką zabójczej chmury ;)

Gram ekipą raczej leszczowatą:
CHARNAME - Mnich
Kagain
Indira
Will O'Hara
Viconia
Skeezer Lumpkin
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dj_cam 

Wiek: 35
Posty: 40
Podziękował 15 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-02-11, 16:11   

Mam pytanie o mod Region of Terror. Dopiero zacząłem bg2 po powrocie po Icewind Dale i mam w drużynie Drizzta i Wulfgara, bo wiem, że bez nich przygoda w modzie przepada. Z drugiej strony nie chce mieć ich do końca gry i związku z tym chciałbym jak najszybciej przejść tego moda (jeszcze zanim pójdę po Imoen). Czy możecie napisać mi, gdzie zaczyna się ten mod? Mam nadzieję, że nie będzie trzeba przyłączać więcej osób z ekipy Drizzta? Poza nimi mam Aerie i Minsca (i oczywiście dojdzie Imoen), a żeby popłynąć do czarowięzów potrzebuję jeszcze miejsce dla Kachiko i Yoshimo, żeby nie stracić ich przygody. A może da się na chwilę odłączać Drizzta i Wulfgara?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 375
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2017-02-11, 17:15   

Musisz targać Drizzta prawie przez całą grę bo akcja moda rozwija się równolegle do głównego wątku BG2. Wulfgar i reszta ekipy nie są potrzebni.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 25
Posty: 75
Podziękowania: 6/43
Wysłany: 2017-02-11, 20:41   

1. Dirzzit i wycieczka do Doliny w BG I. Skończyłem, gram solo. Warto targać Dirzzita ze sobą na jakąś walkę przy końcu BG I (przed Sarevokiem). Dla fantów/wymagającej walki?

2. Istnieje jakaś lista aktualnych komponentów? Znalazłem tylko to: Chciałbym wyciągnąć z WoBG jak najwięcej treści. Poprzednie podejście było role-play i wiele mi uciekło, bo starałem się odgrywać bohatera i drużynę.
http://baldur.cob-bg.pl/T...ldurs_Gate?pg=2

3. Widziałem, że zostało usuniętych parę przegiętych przedmiotów. (Np. to armagedon's blade czy jakoś tak co przy ataku rzucało palec śmierci, dezintegrację, kulę ognia i coś jeszcze). Usunąłbym też niektóre czary (np. portal Vekny (wg opisu 15 poziom) w ogóle nie działa)

4. Które postaci oprócz Dirzzita, Kachiko/Yoshimo, Hrothgara trzeba targać ze sobą żeby nie stracić contentu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dj_cam 

Wiek: 35
Posty: 40
Podziękował 15 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-02-12, 13:44   

Pytanie czy Drizzta można odłączyć i później bezkarnie przyłączyć? A to nie jest tak, że Drizzt odchodzi razem z Wulfgarem? Co to znaczy, że muszę go targać przez całe BG2? Przez Czarowięzy? Proszę o spoiler, jak rozwija się akcja - odnajdujemy pozostałych członków jego drużyny? Da się zrobić tak, że jest odłączony, gdzieś czeka, ja sobie przechodzę grę, a po przyłączeniu od razu uruchamiają się potrzebne dialogii akcje? W jakich miejscach w grze, uruchamia się akcja RoT?
Z góry dzięki!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 375
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2017-02-12, 15:10   

Drizzta musisz mieć cały czas w teamie a na pewno na Brynlaw i w podmroku. W pierwszych rozdziałach będzie kilka zdań dla niego, akcja dalej będzie się rozwijać na wyspie a zakończenie rot jest po wyjściu z podmroku. Niby można go na jakiś czas odłączyć ale nie wiem czy to czegoś nie zepsuje. Szczegółów nie pamiętam bo grałem dosyć dawno ale jak chcesz spojlerów to gdzieś na forum jest solucja do tego moda. Znajdz wątek "fachowa dokumentacja wobg" ostatni post.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
dj_cam
Darel

Posty: 15
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2017-02-13, 20:08   

Po kilkumiesięcznej przerwie wróciłem do WoBG. Obecnie jestem przed finałową walką z Sarevokiem oraz po oczyszczeniu wieży Durlaga. Przede mną tylko Drizzt saga oraz kilka rzeczy, które nie dają mi spokoju:
1.W którym momencie gry dojdę do finałowej walki z Dark Horizons ?. Mam za sobą Tristana i Izoldę, ekipę z twierdzy ghnolii, mostu przed Wrotami, druidów z kniei otulisko, krasnali z nashkel i pewnie kilka innych takich randomowych grupek. Niższych poziomów szkoły Ulcastera nie znalazłem (nie ma ich?) i bodajże czegoś w Beregoście.
2. No właśnie, Beregost. Do czego "służą" ci Panowie/Rycerze poranka ? Póki co nie miałem żadnego zadania z nimi.
3. Wie ktoś jakie dokładnie nazwy (ew. obrazki) mają przedmioty potrzebne do dostania się do grobowca Ghotala (piszę z pamięci, to jest ten grób wodza orków, gdzie trzeba mieć rękawicę i runę). Niestety nie mam pojęcia co zrobiłem z tymi przedmiotami, dlatego będę musiał się posłużyć Shadowkeeperem, ew jakimś innym programem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 31
Posty: 164
Podziękowania: 31/8
Wysłany: 2017-02-13, 21:30   

Darel napisał/a:
Po kilkumiesięcznej przerwie wróciłem do WoBG. Obecnie jestem przed finałową walką z Sarevokiem oraz po oczyszczeniu wieży Durlaga. Przede mną tylko Drizzt saga oraz kilka rzeczy, które nie dają mi spokoju:
1.W którym momencie gry dojdę do finałowej walki z Dark Horizons ?. Mam za sobą Tristana i Izoldę, ekipę z twierdzy ghnolii, mostu przed Wrotami, druidów z kniei otulisko, krasnali z nashkel i pewnie kilka innych takich randomowych grupek. Niższych poziomów szkoły Ulcastera nie znalazłem (nie ma ich?) i bodajże czegoś w Beregoście.
2. No właśnie, Beregost. Do czego "służą" ci Panowie/Rycerze poranka ? Póki co nie miałem żadnego zadania z nimi.
3. Wie ktoś jakie dokładnie nazwy (ew. obrazki) mają przedmioty potrzebne do dostania się do grobowca Ghotala (piszę z pamięci, to jest ten grób wodza orków, gdzie trzeba mieć rękawicę i runę). Niestety nie mam pojęcia co zrobiłem z tymi przedmiotami, dlatego będę musiał się posłużyć Shadowkeeperem, ew jakimś innym programem.


AD1.
Mod wygląda tak:
Tristan i Izolda: AR3800
rozdział 3
Malius, Necardian i Phallen: Lwi trakt
Garret, Allister, Zara and Hilgaar: twierdza gnolii
3 czerwonych magów: ruiny Ulcastera
Zargos Flintblade: Kopalnie naskell
Jhaeros Auglathla i Ygrainne Windstar: most wrot baldura

w rozdziale 5
Miranda: gaj otulisko
Kieran: to ten miły pan od wywern
Wendell: kopalnie, po zabicu mirandy i zatopieniu kopalni
Najara Encounter: Pod pomocną dłonią:

w rozdziale 6
Davenport Encounter: po walce z najara, na lwim trakcie.
Siedziba sekcji w Beregoście: zgodnie ze wskazówkami
Koniec we wrotach baldura. Dobicie sekcji. Lokacja z jarmarkiem
Questy poboczne:

Rozszerzone ruiny Ulcaster. TAK, są, jeżeli masz problem ze znalezieniem to Ctrl+4.
Gullykin: smeagol i pierścien
Knieja otulisko: selena i Dragon
Jarmark we wrotach baldura: Sir Winton i rocznicowy prezent

AD2.
Chyba tylko ozdoba.

AD3.
W ekwipunku wystarczy mieć. są 4 przedmioty ale nio wiem który do kręgu druidow a który do grobowca.
-Rękawica z cytadeli
-Runa (podobna do tych od durgala)
-sztylet (od maga z chyba kniei larsa)
-pierscień (chyba w świątyni kultystów)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group