Poprzedni temat «» Następny temat
Priorytet w modowaniu + dziennik postępów cz. IV
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-25, 20:38   

Eee, dobrze, posprawdzam inne zestawy dźwiękowe. :)

Edit: https://www.youtube.com/w...qUOa64nug&t=66s

Który dać soundset zatem? Doradź Pan...
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-26, 14:56   

greegarak napisał/a:
Ruffle_truffle napisał/a:
Edit: Oto pre-premiera.

https://youtu.be/LJ_zu1yP5Bs

(dałem przeznaczone dla dzieci, nie wiedziałem, miało być normalne). Chociaż...

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Hm, przesłuchałem większość dźwięków z IWD. W sumie, ja nie znam się aż tak, ale beamdog przyrównał wygląd kobiet krasnalów do niziołków. Holnara ma dobry charakter, jest w wypowiedziach może zbyt "grubiańska", ale mimo wszystko zaznacza też, że różni się od swoich ziomków w rasie. Pogodą ducha i właśnie trochę infantylizmem. Może to nie jest najlepsze udźwiękowienie dla niej, aczkolwiek nie widzę póki co lepszego... : l
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 36
Posty: 496
Podziękowania: 43/66
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2020-03-26, 16:48   

Ruffle_truffle napisał/a:
aczkolwiek nie widzę póki co lepszego... : l

Jak pisałeś o głosie z ICWD to kojarzyło mi sią ze jest tam właśnie głos krasnoludki, takiej szorstkiej w mowie. Ale to może być soundset z IWD 2.
Mam odczucie, może mylne że ten głos jest za bardzo zbliżony do np. Alory. Więc dlatego coś mi nie pasi. I jak pisałem to taka moja konfrontacja z wyobrażeniami (czy raczej zmysł słuch nie może pogodzić się z wyobrażeniami).
Ta krasnoludka nie ma podklasy?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-26, 17:07   

Mam też dźwięki z IWD2. Ale w innym folderze i muszę je odtwarzać near infinity. Przesłucham.

Podklasa miała być, ale uznałem, że czysty kapłan też przejdzie. Nie chcę tworzyć czegoś niezgodnego z kanonem, jest to tu niemile widziane, a plagiat to też nie za dobre rozwiązanie.

No chyba, żeby stworzyć dla niej jakąś podklasę. Jednak. Ale wolałbym, aby ktoś mi podpowiedział, jak ta podklasa ma wyglądać. (Wiem, ciągle żebrzę o wsparcie). :/
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-29, 08:08   

Ok, małymi krokami działam przy Holnarze. Co zmienione:

- usunięta została gwara, nie ma też "chobołda"
- kosmetyczna poprawka przy udźwiękowieniu, "to tak traktuje się damę?" - to teraz reakcja na dogryzkę. Wyłącznie.
- poprawienie dialogów, czeka mnie też dodanie jednego, dwóch, i mini quest.

Myślę, że jeśli pierścień ma być choć trochę przydatny, to lepiej go umieścić gdzieś indziej, wcześniej. Tropienie koboldów, hm. Może Gullykin (jak zwał, tak zwał). Albo już na wstępie - w kopalni Nashkel. Po prostu wstawić silniejszego kobolda z tym pierścieniem, wśród zgrai słabszych. To jednak wymaga napisania kilku warunków, będę się starał, aby jak najprostszymi sposobami ten quest rozwiązać. Teraz myślę, że najlepiej dać go do skrzynki ze skarbami, jaką posiada Mulahey. Tam ląduje ostrze Xana, a w takim wypadku wystarczy zaznaczyć, że Holnarę ograbiły koboldy. Szukanie igły w stogu siana i pisanie dodatkowych dialogów po to, by na siłę dodawać quest... Jak na moje skromne możliwości, to za wiele. Zresztą postać już jest stworzona prawie, ciężko się pracuje na gotowym materiale.

A taki pierścionek, który wywołuje tropienie koboldów, to nawet sympatyczna rzecz może być. Tylko nie umiem edytować tej zdolności łowcy, ale sprawdzę w DLTCEPie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 36
Posty: 496
Podziękowania: 43/66
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2020-03-29, 12:18   

Ruffle_truffle napisał/a:

A taki pierścionek, który wywołuje tropienie koboldów, to nawet sympatyczna rzecz może być. Tylko nie umiem edytować tej zdolności łowcy, ale sprawdzę w DLTCEPie.

Tropienie ma pdodobną mechanikę chyba co np. wykrycie zła paladyna. A zdolność paldyna (nie zaglądając w Near Infinity) w zasięgu widoku, sprawdza każde .Cre pod względem parametru/komórki Aligment. Jak robi to tropienie? Chyba sprawdza Class w Cre.
W każdym razie zdolność była by przydatna, szczególnie z jasnowidzeniem. Bo wiadmo że w kopalni kobołdów nie unikniesz. Ale upierdliwe to one są właśnie po kopalni, kiedy, ustrzelą maga przypadkiem, albo wogóle szkoda na nie kliknięcia, za 7XP. To już wolę ubić krowę , może i za 1xp, ale się nie rusza.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-04-25, 08:59   

Na razie nie działam. Trzeba się dobrze zastanowić, którym projektem się zająć. I włożyć w to trochę serca (wątpię, czy mam jakieś serce, no ale). Mam inne sprawy, jak każdy. Póki co posucha straszna.

Prosty Quest od Quela wydaje się być ok. Debiut w kwestii questów może ujrzy światło dzienne, choć może nigdy nie powinien?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-11, 07:57   

Holnarę muszę poprawić.

Szkoda, by kobieta krasnolud się zmarnowała.

Przed aktualizacją gry pierścienia dało się użyć, teraz nie. W ogóle włączam grę po dwóch tygodniach i widzę zmiany. Np. drużyna Dorna jest z innej strony, pierścionek nie jest do użycia.

Trzeba:

- poprawić pierścień (w sumie już to zrobiłem, dodam jeszcze może tropienie koboldów)
- nanieść kosmetyczne poprawki w wypowiedziach (w tym wypowiedź przy ponownej chęci przyłączenia)
- sprawdzić jak tam dialogi z innymi npc

I to by było na tyle, bo wiem już, że nie lubię nowych modów npc robić.

Edit: Co do tropienia koboldów: Jest Detect: Show Creatures, ale

The use of this effect is unknown, and effect of its parameters are undefined.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 36
Posty: 496
Podziękowania: 43/66
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2020-05-11, 19:08   

Ruffle_truffle napisał/a:
I to by było na tyle, bo wiem już,

A co z Twoją autorską tarczą? Może wcieliś byś ją w realia Baldura? Taka tarcza to niemały honor w rękach krasnoludzicy-kapłana.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-11, 20:02   

To dobry pomysł i chyba warto ją wcielić, zanim się wezmę za jakiś quest.

Mam 3 foty.

Hm... Po namyśle stwierdzam, że lepiej ją dodać do jedynki, nie dwójki. W dwójce jest dużo znacznie lepszych tarcz, a to drewniana ma być.

Tarcza średnia +1 'Uwięziona w drzewie'

Tę tarczę otrzymaliście w zamian za pomoc driadzie z Kniei Otulisko, gdy pewne łajdaki chciały złupić jej drzewo. Pomimo tego, że jest drewniana, chroni lepiej niż niejedna metalowa tarcza, poza tym drzemie w niej esencja leśnej istoty.

PARAMETRY:

Klasa pancerza +2
Waga: 6
Wymagana siła: 9
Specjalne:
Przywołanie leśnych istot raz dziennie

Dostać ją można tylko,
gdy pomogło się driadzie bezinteresownie i mamy reakcję +3 lub wyższą...
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
greegarak
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-13, 09:50   



Działam nieco przy tej tarczy. Mały kłopot jest z obramowaniem, bo tło nie pasuje lekko do... Tła. Jeszcze może coś poprawię.

Postanowiłem zrobić z tego pawęż. Bardziej pasuje do kształtu.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 36
Posty: 496
Podziękowania: 43/66
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2020-05-13, 18:48   

Ruffle_truffle napisał/a:
łem zrobić z tego pawęż

Mega ładnie to wygląda. Ale czemu ma to być pawęż? I czy pawęże nie są w kształcie kwadratu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-13, 19:37   

Są w jedynce, ale jest też alternatywny wizerunek pawęży. Taki mniej więcej jak na mniejszej ikonce w poprzedniej ilustracji.

Dziękuję.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-17, 07:19   

Przedmiot jest stworzony. Czeka mnie jego implementacja do gry. Kilka linijek skryptu.

Przedstawia się tak:

Pawęż +2 'Uwięziona w drzewie'

Tę tarczę otrzymaliście w zamian za pomoc driadzie z Kniei Otulisko, gdy pewne łajdaki chciały złupić jej drzewo. Pomimo tego, że jest drewniana, chroni lepiej niż niejedna metalowa tarcza, poza tym drzemie w niej esencja leśnej istoty.

PARAMETRY:

- Klasa pancerza +2, +1 przeciwko pociskom

Właściwości ładunków:

- Przywołanie leśnych istot raz dziennie
Zasięg: 15 metrów

Waga: 6
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group