Poprzedni temat «» Następny temat
BGEE 10 NPC PROJECT - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-11, 17:21   

Dzięki za zgłaszanie wszelkich bugów - będę je na bieżąco poprawiał.

Pustak Stropowy napisał/a:
Po wykopaniu 'Różyczki' z drużyny, do mojego ekwipunku trafiło jej lusterko, co gorsza (podobnie jak z mieczem paladynicy) - nie da się go ruszyć. Pewnie jest oznaczone jako jakoś "qestowy" przedmiot? Właściwie, chyba nie pierwszy raz widzę ten błąd w różnych modach.


Ciekawa historia z tym lusterkiem... Przedmiot nie jest związany z żadnym jej questem, ale ma dla niej bardzo osobiste znaczenie (opowiada o tym zresztą w trakcie trwania znajomości), więc to, że u niej jest to przedmiot niezdejmowalny jest jak najbardziej celowe. Nie powinno być jednak tak, że w momencie wyrzucenia jej z drużyny, lusterko trafia do ekwipunku CHARNAME i jest nie do ruszenia. Na pewno pochylę się nad tym, aby to naprawić. Co do miecza Talindry - sprawa jest już naprawiona i aktualna wersja nie zawiera tego błędu.

ps: zwróciłem uwagę na słowo "paladynica" xD przypadkowo tak napisałeś, czy też zasadniczość Talindry jednak lekko Cię irytuje? :P

Pustak Stropowy napisał/a:
Swoją drogą - całkiem zgrabnie napisana postać, niemal szkoda, że mój praworządny-neutralny bohater wiarołomców nie toleruje i szybko się pożegnaliśmy.


Dzięki. Postać Alethry pisało mi się chyba najlepiej i jestem z jej dialogów bardzo zadowolony.

Pustak Stropowy napisał/a:
Dlaczego warunkiem pojawienia się Rimardo jest by Charname NIE był kapłanem? Gram kapelanem-wojownikiem i dopiero gdy wywaliłem "ręcznie" drugi warunek, delikwent pojawił się koło zatopionej chałupy, wcześniej go nie było. Bug, czy jakiś celowy zabieg?


To nie jest bug. Dialogi z Rimardo zostały napisane w taki sposób, że on traktuje CHARNAME jako osobę, która nie jest kapłanem. Gdy CHARNAME jest kapłanem, niektóre z dialogów nie brzmią zbyt sensownie. Bez wątpienia jest to krzywdzące dla osób, które decydują się na grę klasą kapłana, ale nie zdążyłem do końca kwietnia znaleźć sensownego rozwiązania (nie zdążyłem z napisaniem alternatywnych dialogów, a nie chciałem przeciągąć terminu wydania moda, bo wiem, że niektórzy bardzo chcieli rozpocząć grę już w majówkę). Pomyślę, jak to rozwiązać i być może przy kolejnej wersji moda ten warunek zniknie.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pustak Stropowy 


Posty: 124
Podziękowania: 17/6
Wysłany: 2018-05-11, 17:35   

nowus777 napisał/a:
To nie jest bug. Dialogi z Rimardo zostały napisane w taki sposób, że on traktuje CHARNAME jako osobę, która nie jest kapłanem. Gdy CHARNAME jest kapłanem, niektóre z dialogów nie brzmią zbyt sensownie

Ehem, wybacz, na to niestety komentarz będzie szybki, wredny i okrutny - TO JEST (kurcze!) SŁABE! :razz:

Grzecznie wyałtuję sobie ten warunek ze skryptu i przeboleję nieścisłości w dialogach. Bo specjalnie dla niego kolejnej postaci tworzyć nie zamierzam (chyba nie wywołam jakiś strasznych bugów, które doprowadzą do spalenia komputera, co nie? :wink: ).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-11, 17:57   

Pustak Stropowy napisał/a:
nowus777 napisał/a:
To nie jest bug. Dialogi z Rimardo zostały napisane w taki sposób, że on traktuje CHARNAME jako osobę, która nie jest kapłanem. Gdy CHARNAME jest kapłanem, niektóre z dialogów nie brzmią zbyt sensownie

Ehem, wybacz, na to niestety komentarz będzie szybki, wredny i okrutny - TO JEST (kurcze!) SŁABE! :razz:

Grzecznie wyałtuję sobie ten warunek ze skryptu i przeboleję nieścisłości w dialogach. Bo specjalnie dla niego kolejnej postaci tworzyć nie zamierzam (chyba nie wywołam jakiś strasznych bugów, które doprowadzą do spalenia komputera, co nie? :wink: ).


Żadnych bugów mieć nie będziesz. Chodzi wyłącznie o ewentualne nieścisłości w dialogach (tak na marginesie, chodzi chyba tylko o jedną czy dwie rozmowy z Rimardo, więc też dużo tego nie będzie). I tak jak napisałem, postaram się rozwiązać ten problem, aby w następnej wersji już nie występował.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pustak Stropowy 


Posty: 124
Podziękowania: 17/6
Wysłany: 2018-05-12, 00:18   

Bum! Lecimy dalej, ugi-bugi 5


EDIT: Chyba za pierwszym razem, gdy przyłączyłem Masambe do drużyny, nie odpalił mi się dialog gdzie opowiada o swoim qescie (2 minuty po przyłączeniu). Jednak, gdy potem wyczytałem grę, wszystko poszło jak należy, więc, hmmm, no dziwne... nieważne.

Ponownie - po wywaleniu go z drużyny dostaję jego amulet do ekwipunku. Podejrzewam, że tak będzie ze wszystkimi innymi "szczególnymi" przedmiotami NPCów, więc trzeba to zwalczyć ;)

Btw, torba przechowywania w jego ekwipunku to celowy zabieg? Dość drogi magiczny gadżet jak na zabijakę z buszu.
Ostatnio zmieniony przez Pustak Stropowy 2018-05-12, 02:27, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-12, 02:17   

Pustak Stropowy napisał/a:

Wujaszek Aeon z qestu Masambe miał pojawić się w Neshkel, obok jednej z chałup na zachodzie (przejrzałem skrypty), ale go nie ma...

EDIT: po przejrzeniu skryptów wychodzi mi, że dialog 2 minuty po przyłączeniu Masambe musiał się nie odpalić. Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego, ale przez to brakuje mi global MASAMBEQuestTalk odpowiedniej i trudno mi coś powiedzieć więcej.


Masambe był przeze mnie testowany wiele razy i nigdy nie zdarzył mi się taki bug, więc nie bardzo wiem, o co może tutaj chodzić. Sprawdzę jego skrypty jeszcze, może czegoś się doszukam.

Pustak Stropowy napisał/a:

Btw, torba przechowywania w jego ekwipunku to celowy zabieg? Dość drogi magiczny gadżet jak na zabijakę z buszu.


Tak, torba przechowywania jest elementem ekwipunku Masambe. Dyskusyjne, na ile jest to drogi przedmiot w porównaniu do niektórych przedmiotów, którymi dysponują oryginalni NPC. Na pewno jest przydatna, ale też według mnie nie jest niczym przegiętym :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pustak Stropowy 


Posty: 124
Podziękowania: 17/6
Wysłany: 2018-05-12, 02:30   

Heh, zdążyłeś odpowiedzieć zanim ja wyedytowałem posta. Za pierwszym razem gdy go przyłączyłem nie dopalił się jego dialog 2 minuty po dołączeniu, stąd całe zamieszanie, gdy wyczytałem grę poszło sprawnie, fałszywy alarm.

Jednak ponownie - po wywaleniu go z drużyny dostaję jego amulet do ekwipunku. Podejrzewam, że tak będzie ze wszystkimi innymi "szczególnymi" przedmiotami NPCów, więc trzeba to zwalczyć :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-12, 11:49   

Pustak Stropowy napisał/a:
Heh, zdążyłeś odpowiedzieć zanim ja wyedytowałem posta. Za pierwszym razem gdy go przyłączyłem nie dopalił się jego dialog 2 minuty po dołączeniu, stąd całe zamieszanie, gdy wyczytałem grę poszło sprawnie, fałszywy alarm.

Jednak ponownie - po wywaleniu go z drużyny dostaję jego amulet do ekwipunku. Podejrzewam, że tak będzie ze wszystkimi innymi "szczególnymi" przedmiotami NPCów, więc trzeba to zwalczyć :wink:


Uff - dobrze, że to fałszywy alarm, bo serio nie wiedziałem, o co tutaj może chodzić ;) Co do przedmiotów - bardzo dziękuję za info, posiedzę nad tym i postaram się znaleźć przyczynę. Btw (czysto z ciekawości) - nie miałeś podobnego problemu ze swoim NPC?
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pustak Stropowy 


Posty: 124
Podziękowania: 17/6
Wysłany: 2018-05-12, 16:28   

nowus777 napisał/a:
Btw (czysto z ciekawości) - nie miałeś podobnego problemu ze swoim NPC?

Niestety, Asharówna nie posiada żadnego rodowego dziedzictwa, z którym nie zamierza się rozstawać :wink: Lepiej podpatrz jak "skonstruowany" jest Boo, czy pierścień Nalii w BGII, bo to zapewne powinno działać podobnie.

Btw, gdy rozmawiam z Laurel (paladynica od zabijania gibberlingów) czy Bjorninarem (paladyn od zabijania pólogrów) aż prosi się by Talidra rzuciła jakiś (obowiązkowo!) wzniosły komentarz. Tymczasem milczenie, ogólnie - Twoi NPCowie mogli by częściej odnosić się do wydarzeń w grze, szczególnie tych, które powinny ich żywo interesować.

Inna sprawa, że z ilością wtrąceń można łatwo przegiąć, więc, no może jest ok, nie wiem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-12, 17:20   

Pustak Stropowy napisał/a:
Btw, gdy rozmawiam z Laurel (paladynica od zabijania gibberlingów) czy Bjorninarem (paladyn od zabijania pólogrów) aż prosi się by Talidra rzuciła jakiś (obowiązkowo!) wzniosły komentarz. Tymczasem milczenie, ogólnie - Twoi NPCowie mogli by częściej odnosić się do wydarzeń w grze, szczególnie tych, które powinny ich żywo interesować.


Odpowiem identycznie jak przy Twojej uwadze odnośnie braku komentarzy mieszkańców Beregostu na morderstwo - doskonale zdaję sobie sprawę, że moi NPC muszą komentować kluczowe (dla nich) wydarzenia z gry, ale przed wydaniem pierwszej wersji moda najzwyczajniej w świecie nie zdążyłem tego zrobić. Przy pierwszym wydaniu całą swą uwagę skupiłem na określeniu charakterów postaci, stworzeniu wątków przyjaźni/romansów oraz rozpisaniu banterów pomiędzy NPC (każdy ma z każdym minimum 3 bantery, więc ich ilość jest naprawdę ogromna, a ich przygotowanie pochłonęło najwięcej mojego czasu). Zwróć też proszę uwagę, że w modzie jest aż 5 nowych NPC, więc wszystko trzeba pomnożyć razy 5 ;) W kolejnej wersji moda NPC z całą pewnością będą komentować questy poboczne, ale zanim rozpocznę prace nad ich przygotowaniem, muszę wiedzieć, czy mam w ogóle dla kogo to robić. Chcę poznać pierwsze opinie oraz dowiedzieć się, co wg. graczy jeszcze wymaga udoskonalenia. Staram się być perfekcjonistą, więc zanim przysiądę do pracy nad dużą aktualizacją, chcę zebrać możliwie jak najwięcej informacji, aby kolejna wersja była dużo, dużo lepsza :)

Podsumowując, przy obecnej wersji (ver. 1.0) skupiłem się na:
- stworzeniu charakternych, rozpoznawalnych NPC,
- utworzeniu ciekawych (mam nadzieję?) i rozbudowanych jak na standardy BGEE questów,
- napisaniu dialogów z CHARNAME (każda przyjaźń to 5 dialogów, każdy romans to dodatkowe 10 dialogów + ok. 8-10 dialogów związanych z questem dla każdego NPC),
- napisaniu banterów z oryginalnymi NPC, w tym konfliktów romansowych.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
greegarak
Pustak Stropowy 


Posty: 124
Podziękowania: 17/6
Wysłany: 2018-05-13, 23:51   

nowus777 napisał/a:
W kolejnej wersji moda NPC z całą pewnością będą komentować questy poboczne, ale zanim rozpocznę prace nad ich przygotowaniem, muszę wiedzieć, czy mam w ogóle dla kogo to robić. Chcę poznać pierwsze opinie oraz dowiedzieć się, co wg. graczy jeszcze wymaga udoskonalenia.


Cytując wybitnego wieszcza: "Na zgniłego mackowca!" :smile: wolałbym poczekać miesiąc-dwa-trzy i dostać mod odpicowany do końca, niż "wybrakowany". Bo nie łudźmy się, drugi raz 10NPCproject grać nie będę.

Zaś liczenie na dziesiątki opinii graczy, które zmotywują Cię do pracy i naprowadzą co rozwijać dalej jest hmmm, no, ten... ryzykowne, ale to mówię z własnego doświadczenia, smęcenie frustrata, nie słuchaj mnie :grin:

Z niuansów - Rimardo mówi, że zatopiony dom na południe do Bergostu należał do jego pradziadka, tymczasem ta rudera ma właściciela - Tamah, kobietę zamienioną w kamień przez bazyliszka (wspomina o tym, gdy chcemy wyłudzić od niej nagrodę). Inna sprawa, że nie wiadomo, jak długo dziewczyna była zamieniona w kamień, więc mogła żyć jeszcze przez pradziadkiem Rimardo ;)

EDIT: właśnie, przydałoby się by w dialogach odłączających Twoich NCPów z drużyny była możliwość odesłania ich w jakieś bardziej "cywilizowane" miejsca.

EDIT2: a, i nie zaszkodziłoby dodać 10NPC jakiegoś skrypciku, który dodawałby im trochę XP przy przyłączeniu, jeśli Charname ma już wyższy poziom.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-14, 14:22   

Pustak Stropowy napisał/a:
wolałbym poczekać miesiąc-dwa-trzy i dostać mod odpicowany do końca, niż "wybrakowany".


Hmmm, od samego początku w komnacie poświęconej modowi na bieżąco informowałem, co będzie wchodzić w skład 1 wersji, więc trochę dziwi mnie, że jesteś zaskoczony. Ja mimo wszystko uważam, że zawartość jest naprawde duża - jej opracowanie zajęło mi ponad rok i nawet bez wtrąceń NPC do questów pobocznych, mod BGEE 10 NPC PROJECT stanowi całość. Oryginalni NPC prawie w ogóle nie komentują bieżących wydarzeń z gry...

Pustak Stropowy napisał/a:
Bo nie łudźmy się, drugi raz 10NPCproject grać nie będę.


A szkoda. Każdy z NPC to zupełnie inna historia (inny romans?), a wpływ na te historie ma również skład drużyny. Aby poznać pełną zawartość modyfikacji, zaleca się zagrać w nią kilka razy, za każdym razem w innym składzie drużyny. Jeśli modyfikacja będzie kontynuowana, pojawią się dodatkowe questy uwarunkowane składem drużyny oraz pojawi się pięciu zupełnie nowych NPC. Modyfikacja została stworzona w taki sposób, aby gracz wciąż mógł znajdować nowe smaczki w niej ukryte. Do niczego jednak nie namawiam - cieszę się, że zechciałeś z nią zagrać chociaż jeden raz :)

Pustak Stropowy napisał/a:
Zaś liczenie na dziesiątki opinii graczy, które zmotywują Cię do pracy i naprowadzą co rozwijać dalej jest hmmm, no, ten... ryzykowne


Nigdzie nie napisałem, że liczę na dziesiątki recenzji. Wystarczą mi dwie-trzy. Zwróć uwagę, że już dzięki Tobie dowiedziałem się bardzo dużo. I właśnie o to chodzi, dzięki :)

Pustak Stropowy napisał/a:
Z niuansów - Rimardo mówi, że zatopiony dom na południe do Bergostu należał do jego pradziadka, tymczasem ta rudera ma właściciela - Tamah, kobietę zamienioną w kamień przez bazyliszka (wspomina o tym, gdy chcemy wyłudzić od niej nagrodę). Inna sprawa, że nie wiadomo, jak długo dziewczyna była zamieniona w kamień, więc mogła żyć jeszcze przez pradziadkiem Rimardo ;)


Cenna uwaga. Trzeba znaleźć nową chatę dla Rimardo ;) Albo zrobić z Tamah jego kuzynkę :)

Pustak Stropowy napisał/a:
przydałoby się by w dialogach odłączających Twoich NCPów z drużyny była możliwość odesłania ich w jakieś bardziej "cywilizowane" miejsca.


Zgadzam się, zanotowane. Poprawię to.

Cytat:
a, i nie zaszkodziłoby dodać 10NPC jakiegoś skrypciku, który dodawałby im trochę XP przy przyłączeniu, jeśli Charname ma już wyższy poziom.


Co do tego mam już pewne opory. W oryginalnej grze tacy NPC jak Coran, Alora, Eldoth czy Skie też dołączają się późno i ich XP pozostaje jednak niezależne od XP gracza. Jeśli ktoś chce się zdecydować na grę z moimi postaciami od samego początku, powinien po prostu szybko ich przyłączyć. Celowo ulokowałem ich w miejscach, do których można szybko i łatwo trafić zaraz na początku gry.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2018-05-14, 23:08   

nowus777 napisał/a:
W oryginalnej grze tacy NPC jak Coran, Alora, Eldoth czy Skie też dołączają się późno i ich XP pozostaje jednak niezależne od XP gracza.

Pozwolę się wtrącić i nie zgodzić z powyższym - późno przyłączani NPC mają (podobnie zresztą jak i chyba wszyscy inni) wersje na różne poziomy gracza - jeśli się nie mylę, dany plik spośród kilku dostępnych jest dobierany przy pierwszym wejściu na obszar, gdzie postać przyłączalna stoi.

I tak np. Eldoth ma wersje 3 i 5-poziomowe, Alora oraz Skie 4 i 6 itd. Fakt, że czasem (często?) te wersje wyższopoziomowe sprowadzają się do zaniżonej liczby PŻ oraz niezbyt ciekawie rozłożonych biegłości, ale jednak jakieś wyrównanie do poziomu gracza jest.
I czasem te wersje różnią się (ale właściwie symbolicznie) posiadanymi przedmiotami, np. Minsc na 1 poziomie ma zbroję skórzaną, a od 2 w górę skórzaną ćwiekowaną. Najciekawiej wygląda tu chyba Imoen, która na 1 poziomie ma różdżkę Magicznych pocisków, a na 2 już nie (na upartego chyba można nabić jeden poziom w Candlekeep, zwłaszcza złodziejem, jeśli jest exp za otwieranie zamków - bo już sam nie wiem, czy w BGEE zachowali to z silnika BG2 - to i tuż po prologu się poziom siostrzyczki wyrówna).

Ciekawostka, że ta Imoen ma nie tylko wersje na 1 i 2 poziomie, ale też na poziomie 4 i 6 - a nabicie takiego poziomu w prologu jest chyba niemożliwe, o ile nie zaczniemy nowej gry postacią już z nabitym poziomem.

Dobra, rozgadałem się ;)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-14, 23:30   

porfirion napisał/a:
nowus777 napisał/a:
W oryginalnej grze tacy NPC jak Coran, Alora, Eldoth czy Skie też dołączają się późno i ich XP pozostaje jednak niezależne od XP gracza.

Pozwolę się wtrącić i nie zgodzić z powyższym - późno przyłączani NPC mają (podobnie zresztą jak i chyba wszyscy inni) wersje na różne poziomy gracza - jeśli się nie mylę, dany plik spośród kilku dostępnych jest dobierany przy pierwszym wejściu na obszar, gdzie postać przyłączalna stoi.

I tak np. Eldoth ma wersje 3 i 5-poziomowe, Alora oraz Skie 4 i 6 itd. Fakt, że czasem (często?) te wersje wyższopoziomowe sprowadzają się do zaniżonej liczby PŻ oraz niezbyt ciekawie rozłożonych biegłości, ale jednak jakieś wyrównanie do poziomu gracza jest.
I czasem te wersje różnią się (ale właściwie symbolicznie) posiadanymi przedmiotami, np. Minsc na 1 poziomie ma zbroję skórzaną, a od 2 w górę skórzaną ćwiekowaną. Najciekawiej wygląda tu chyba Imoen, która na 1 poziomie ma różdżkę Magicznych pocisków, a na 2 już nie (na upartego chyba można nabić jeden poziom w Candlekeep, zwłaszcza złodziejem, jeśli jest exp za otwieranie zamków - bo już sam nie wiem, czy w BGEE zachowali to z silnika BG2 - to i tuż po prologu się poziom siostrzyczki wyrówna).

Ciekawostka, że ta Imoen ma nie tylko wersje na 1 i 2 poziomie, ale też na poziomie 4 i 6 - a nabicie takiego poziomu w prologu jest chyba niemożliwe, o ile nie zaczniemy nowej gry postacią już z nabitym poziomem.


Zbieram właśnie szczękę z podłogi. Grałem tyle razy i nigdy nie zwróciłem na to uwagi... Dzięki za wyjaśnienia, na pewno przemyślę zatem jeszcze raz uwagę Pustaka :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 382
Podziękowania: 32/46
Wysłany: 2018-05-15, 07:03   

porfirion napisał/a:


Ciekawostka, że ta Imoen ma nie tylko wersje na 1 i 2 poziomie, ale też na poziomie 4 i 6 - a nabicie takiego poziomu w prologu jest chyba niemożliwe, o ile nie zaczniemy nowej gry postacią już z nabitym poziomem.
Poniżej kto co ma na poszczególnych poziomach. Zbrojni dużo zyskują na wyższych poziomach tzn. np. pełną płytę i oburęczniaka.
http://www.forgottenwars.com/bg1/good.htm
Cytat:

Najciekawiej wygląda tu chyba Imoen, która na 1 poziomie ma różdżkę Magicznych pocisków, a na 2 już nie (na upartego chyba można nabić jeden poziom w Candlekeep, zwłaszcza złodziejem, jeśli jest exp za otwieranie zamków - bo już sam nie wiem, czy w BGEE zachowali to z silnika BG2 - to i tuż po prologu się poziom siostrzyczki wyrówna).

Natomiast powyższego, pisałem już w dziale komentarzy. Wychodząc z Candlekeep można ubić średnio 7 000 exp, czyli 1 dwa poziomy. Łotrem, bardem, barbarzyńcą, magiem można uzyskać powyżej 10 000 exp, czyli spokojnie 5 poziom łotrem. Wersja EE i tak utrudnia zabijanie w Candleekep. W nie EE można było dwukrotnie więcej "doświadczenia" wynieść z twierdzy.

nowus777 napisał/a:
A szkoda. Każdy z NPC to zupełnie inna historia (inny romans?), a wpływ na te historie ma również skład drużyny. Aby poznać pełną zawartość modyfikacji, zaleca się zagrać w nią kilka razy, za każdym razem w innym składzie drużyny. Jeśli modyfikacja będzie kontynuowana, pojawią się dodatkowe questy uwarunkowane składem drużyny oraz pojawi się pięciu zupełnie nowych NPC.

I donośnie powyższej wypowiedzi (żeby nie było oftopu). Zaletą NPC Project jest to że wałęsając się po już odkrytych lokacjach można się spotkać z komentarzami każdego Npc, co sprawia że za jednym podejściem przyjmuję do drużyny większość Npc. Twoje założenia są łatwe do obejścia. W części pierwszej jest hełm zmiany charakteru, więc można romansować ze złymi jak i z dobrymi (gdzie nie ma konfliktów względem Twoich npc.
Pustak Stropowy napisał/a:
... Bo nie łudźmy się, drugi raz 10NPCproject grać nie będę.

Deklaracja na wyrost. Jak będzie kompatybilność z EET i dodatkowe 5 Npc, to pewnie Pustak Stropowy wycofa swoje słowa. Ale fakt że modyfikacje są bardzo opcjonalne i często sie do nich nie wraca. A już na pewno nie bywa tak że chcę się przejsć grę jeszcze raz wypróbowując już wypróbowany mod.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 276
Podziękowania: 14/55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-15, 09:44   

greegarak napisał/a:
Twoje założenia są łatwe do obejścia. W części pierwszej jest hełm zmiany charakteru, więc można romansować ze złymi jak i z dobrymi (gdzie nie ma konfliktów względem Twoich npc.


Ale możliwość romansowania nie jest u mnie warunkowana wyłącznie charakterem. Istotna jest również płeć, statystyki (no chyba, że grasz combo, któremu sam wpiszesz 18 na każdą cechę), reputacja oraz skład drużyny (konflikty romansowe nie trwają wiecznie i ostatecznie istnieje konieczność dokonania wyboru, a zatem aby poznać w pełni wszystkie 5 romansów, należałoby zagrać 5 razy). Nie biorę tu pod uwagę oszustw związanych ze wspomaganiem się EEKeeperem czy samodzielnym wpisywaniem zmiennych, bo to już nie jest normalna gra.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group