Poprzedni temat «» Następny temat
BGEE 10 NPC PROJECT - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 346
Podziękowania: 13/65
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-12-30, 21:45   

Kuber napisał/a:
Instaluję tą wersje z Twojego posta 2.0.0 ja mam gre bez tego dodatku SoD ale widze ze cos w wersji chyba 2.0.1. nie wiem czy to moze byc ten problem?


Wersja 2.0.1 mojego moda nigdy nie wyszła. Nie ma takiej wersji.

Podaję linka do obecnej, poprawnej wersji, która powinna instalować się bez żadnych problemów:
http://baldur.cob-bg.pl/d...%20ver2.0.0.rar
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kuber

Posty: 6
Wysłany: 2018-12-31, 00:11   

Chyba zle sie wyrazilem, bo chodziło mi o wersje gry BB I EE

baldurs gate enhanced edition 2.0.0.1

mod pobierałem tak jak teraz napisałeś
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 346
Podziękowania: 13/65
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-12-31, 01:22   

Kurczę, jeżeli wersja modyfikacji jest ok, to w takim razie nie bardzo wiem, w czym może tkwić problem... Zwłaszcza, że mod jest wciąż pobierany, ludzie grają i pojawiają się nowe recenzje... Jak coś nowego przyjdzie mi do głowy, to będę pisał.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 590
Podziękowania: 129/148
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-12-31, 09:17   

Cytat:
baldurs gate enhanced edition 2.0.0.1

A masz możliwość aktualizować wersję gry do 2.5? Może to w czymś pomoże.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kuber

Posty: 6
Wysłany: 2018-12-31, 13:00   

wersja 2.5 nie jest dla BG II ?
Probowalem juz chyba wszystkiego i chyba nie dane bedzie mi sie nacieszyc tym modem.
Problem zapewne jest u mnie. Zlosliwosc rzeczy martwych. Niemniej jednak dziekuje bardzo za zainteresowanie i próbe pomocy jaką mi udzieliliscie :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1697
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2018-12-31, 13:27   

Ja tak jeszcze z czystej ciekawości. W katalogu głównym gry powinien utworzyć Ci się w czasie instalacji moda plik z rozszerzeniem .debug. Załącz go do posta w całości.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 346
Podziękowania: 13/65
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-12-31, 15:05   

Stawiam na to, że Memory ma rację. Wersja 2.5 BGEE zmienia rozmowę Jaheiry z Seniyadem i wiem, że mój mod był niekompatybilny z grą po wyjściu patcha 2.5 i dlatego poprawiałem niektóre rozmowy. Z tego, co widzę, instalacja wywala błąd właśnie w rozmowie Jaheiry z Seniyadem. Żeby zagrać z moim modem, musisz mieć aktualną wersję gry, tzn. 2.5.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 1061
Podziękowania: 26/47
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-01-08, 13:42   

Szefie jak stoimy z dubbingami?
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 346
Podziękowania: 13/65
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2019-01-08, 16:47   

Pavlus napisał/a:
Szefie jak stoimy z dubbingami?


Nie spłynęły do mnie jeszcze wszystkie nagrania - niektórzy się pochorowali, przez co dostali trochę więcej czasu (do 20 stycznia).
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 1061
Podziękowania: 26/47
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-01-08, 16:49   

Okej, czekam z niecierpliwością:)
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
bon02 
Bonu$ z Pragi


Wiek: 37
Posty: 7
Podziękowano 1 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-17, 19:39   

Przy okazji wyszła wersja BGNPC Project 24.0 [poprzednia była 23.3]
Naprawia ona błędy w Baldurs Gate 2.5 które powodowała poprzednia wersja mianowicie nie pokazywanie się wszystkich lokacji w cloackwood, tym samym dalsza gra była możliwa tylko poprzez odblokowanie ich w konsoli.

Pomyślałem że powinienes o tym wiedzieć skoro twój mod jest ściśle połączony i współpracuje ze standardowym NPC Project

Tu masz jeszcze link do portretu mojej roboty hakbyś potrzebował do jakiegoś moda czy coś tam, bo nie wiem czy poprzednio wyświetliło
https://forums.beamdog.com/discussion/73833/nowy-portret#latest

Pozdro
_________________
Alternatywne avatary niektórych klas i ras do BG 1
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 346
Podziękowania: 13/65
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2019-01-18, 07:04   

bon02 napisał/a:
Przy okazji wyszła wersja BGNPC Project 24.0 [poprzednia była 23.3]
Naprawia ona błędy w Baldurs Gate 2.5 które powodowała poprzednia wersja mianowicie nie pokazywanie się wszystkich lokacji w cloackwood, tym samym dalsza gra była możliwa tylko poprzez odblokowanie ich w konsoli.

Pomyślałem że powinienes o tym wiedzieć skoro twój mod jest ściśle połączony i współpracuje ze standardowym NPC Project

Tu masz jeszcze link do portretu mojej roboty hakbyś potrzebował do jakiegoś moda czy coś tam, bo nie wiem czy poprzednio wyświetliło
https://forums.beamdog.com/discussion/73833/nowy-portret#latest

Pozdro


Dzięki za info. Bardzo długo czekałem na tą aktualizację, muszę sprawdzić kompatybilność.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Okami028

Posty: 7
Wysłany: 2019-01-27, 11:04   

Witam, chciałem sprawdzić mod ale nie wiem co się mogło stać, używam aktualnie wersji steam i nie wiem czemu ale postaci straciły dźwięk. Mimo tego że w foldery audio w modzie są całe. No oprócz TALINDRY :P Cóż wersja steam sama w sobie ma problem bo nie aktywuje lektora (Piotra Fronczewskiego) "przed wyruszeniem w drogę... itp" Cóż można to niby naprawić edytując plik save z v1 na v2 ale mimo tego że gra się resetuje i lektor wraca, to dźwięk NPCków dalej jest nieaktywny.

@Edit@
Ok, sprawdziłem to też z wersją gog i to samo co na steam. Mimo reinstalacji czy unisalki nawet z rejestru to brak audio. Co do wersji gry to mam aktualną obie wersje mam zakupione steam/gog.

@Edit 2
Znalazłem takie coś... Jest pewna sytuacja, spotkania 3 najemników płomiennej pieści. Z dialogu wynika że powinniśmy iść dalej nie wdrażać się w standardową gatkę, a tu bum... tak jak by tej konwersacji miedzy nowym NPC a Płomienna pięścią nie było.
https://ibb.co/nRSSzwM

Po rozmowie że chce się walczyć z nimi robią się czerwoni uderzając parę razy i znikają.

Tu chyba powinno być ze "dałeś" nie daliście, bo w końcu rozmowa jest prowadzona tak naprawdę miedzy dwoma osobami. Szczególnie że nowe postacie idą tylko do głównego chara pogadać.

https://ibb.co/Svh4JWw

kolejne

https://ibb.co/3yXbm0V
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 346
Podziękowania: 13/65
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2019-01-27, 19:57   

Okami028 napisał/a:
Ok, sprawdziłem to też z wersją gog i to samo co na steam. Mimo reinstalacji czy unisalki nawet z rejestru to brak audio.


W obecnej wersji gry nie ma dubbingu, więc nie masz żadnego błędu. W pełnej wersji modyfikacji z powrotem będzie dubbing (lepszy jakościowo niż ostatnio).

Okami028 napisał/a:
Znalazłem takie coś... Jest pewna sytuacja, spotkania 3 najemników płomiennej pieści. Z dialogu wynika że powinniśmy iść dalej nie wdrażać się w standardową gatkę, a tu bum... tak jak by tej konwersacji miedzy nowym NPC a Płomienna pięścią nie było.
https://ibb.co/nRSSzwM


Rzeczywiście, gra nie załapała skryptu, który powinien się uruchomić po wtrąceniu Talindry. Dzięki, sprawdzę to i poprawię.

Okami028 napisał/a:
Tu chyba powinno być ze "dałeś" nie daliście, bo w końcu rozmowa jest prowadzona tak naprawdę miedzy dwoma osobami. Szczególnie że nowe postacie idą tylko do głównego chara pogadać.

https://ibb.co/Svh4JWw


I tu jest kwestia dyskusyjna... Zwróć uwagę, że w oryginalnej grze, oryginalni NPC (bioware NPC) zwracają się w takich rozmowach do chara w liczbie mnogiej. Mnie też nie do końca się to podoba, ale zgodnie z uwagami osoby dokonującej korekty tekstu, postanowiłem pozostać zgodny z tym, jak to wygląda w grze.

Okami028 napisał/a:
kolejne

https://ibb.co/3yXbm0V


To nie jest błąd: https://sjp.pl/nicniem%C3%B3wienie
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Okami028

Posty: 7
Wysłany: 2019-01-27, 20:46   

nowus777 napisał/a:


To nie jest błąd: https://sjp.pl/nicniem%C3%B3wienie


Nigdy się z takim czymś nie spodlałem powiem szczerze :P Cóż dlatego przykuło moją uwagę.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group