Poprzedni temat «» Następny temat
Mody gotowe
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-26, 18:49   Mody gotowe

Belaree NPC - wersja najnowsza, do EE

Jest to mod wprowadzający do gry dobrą mroczną elfkę Uczennicę Smoka. Postać ta cierpi na pewną chorobę, ale generalnie można z nią bez problemu grać (o ile nie będzie źle traktowana). Elfka nie odłącza się po spadku reputacji, ale narzeka na to, także nadaje się również do złych drużyn. Bywa, że na jakiś czas traci nad sobą kontrolę - takie rzeczy mogą się zdarzyć w tej przypadłości, choć rzadko. Generalnie nie jest w żaden sposób "upośledzona". Jej zachowanie może zostać odebrane jako dziwna kokieteria, która sprawia, że mamy "zagubione dziewczątko do zaopiekowania się nim". Postać posiada dialogi z protagonistą i innymi npc, ale głównie z tymi, na których miałem pomysł. To chyba oczywiste, że Viconia zwróci na nią większą uwagę, niż Yeslick.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3764

Gadżety Quela - wersja dla World of Baldur's Gate i EE, dwa archiwa, jeden plik Weidu

Modyfikacja wprowadza go gry gnoma sprzedawcę. Stoi na Promenadzie Waukeen i sprzedaje technologiczne wyroby. Na razie nie ma questu. Tak właściwie to ta postać jest iluzją. Gnom to mag/technolog (złodziej), w ekwipunku możemy znaleźć zwój z czarem Mamidło, w wersji dla WoBG możemy spróbować go okraść z kilku przedmiotów

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3503

Technolog - nowa podklasa złodzieja - wersja EE :!:

Klasa głównie tworzy przedmioty. Granaty, petardy, bomby, wyrzutnie, skafandry. Jest inspirowana podręcznikiem do D&D z 3 edycji. Zarezerwowana dla gnomów. Technologia w Krainach to ich domena.

UWAGA, zanim ściągniesz podklasę do EE lub BGT, ściągnij stąd poprawiony granat dźwiękoszczelny.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3721

Technolog - nowa podklasa złodzieja - wersja BGT :!:

Podklasa dostosowana go Trilogy. Dodatkowo zawiera komponent, w którym można przerobić Jansena w technologa. Dodaje mu kilka technologicznych umiejętności specjalnych.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3751

World of Baldur's Gate - Dziki zew Kitpack - Kilka podklas dla tej megamodyfikacji. W tym przesławny kotołak.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3539

Podklasa druida - Kotokształtny - Wersja dla EE. Działa pod EET, przynajmniej jak ostatnio grałem, ale trzeba zamienić jeden plik - stąd. Umożliwiał on odblokowanie przycisku i możliwości rozmowy. Jest to umiejętność zmieniona na potrzeby EET.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3321

Milkliwy asceta - jest to podklasa mnicha (do EE), który złożył śluby ciszy. Inspiracja z atutu D&D Vow of Silence. Ze względu na immersję, najlepiej dodać do własnej drużyny, Icewind Dale EE, Black Pits.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3464

Politeista - podklasa kapłana - podklasa kapłana (do EE) czczącego wielu bogów. Bardziej jako wynik szperania w angielskim Internecie, niż w oficjalnych źródłach.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3558

Łamacz zaklęć - podklasa czarownika (do EE), którego umiejętności skupiają się na zdejmowaniu uroków, klątw, zabezpieczeń magicznych.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3765

Uczniowie smoków - dwie podklasy barda (do klasycznej wersji gry), jedna ognista, druga lodowa. Podklasy te są dość proste - dodane zostają czary ochronne i kilka ofensywnych opartych na odpowiednim żywiole.

Uczeń Czerwonego Smoka: http://baldur.cob-bg.pl/d...ego%20Smoka.rar

Uczeń Srebrnego Smoka: http://baldur.cob-bg.pl/d...ego%20Smoka.rar

Jest zarys, aby zrobić kiedyś pół czerwonego smoka, ale niczego nie mogę obiecać.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2018-12-11, 06:37, w całości zmieniany 6 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-15, 17:48   

Milkliwy asceta będzie modyfikowany, tak, jak łamacz zaklęć. Czeka mnie też korekta opisów podklas do dzikiego zewu. Poza tym powyższe mody są ogólnie w porządku.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-28, 21:02   

Poprawioną wersję łamacza zaklęć można pobrać stąd:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3861

Natomiast mroczny druid ofiarnik jest tu:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3862

Był wstępnie testowany. Dobry unieruchamiacz. Kapłani na początku siege of dragonspear zdejmują paraliżujące pchnięcie z towarzyszy, najlepsza metoda, by wypróbować zdolność. No cóż, AI.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-01, 18:33   

Kolejne wersje.

Łamacz zaklęć, mam nadzieję, że ostatnia wersja, tu:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3946

Ofiarnik, też mam nadzieję, że dostatecznie dopracowany, tu:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3948
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-13, 15:42   

Oto najnowsza podklasa. Nieco zmodyfikowana i w wersji testowej(!)

CZAROWNIK BITEWNY: Bitewni czarownicy oprócz mocy tajemnych używają magicznej broni. Lepiej radzą sobie w walce wręcz, choć nie mogą używać zbroi i tarcz, jak bardowie czy magowie i wojownicy w jednym.

ZALETY:

- na 1. poziomie może rzucić Metamorfozę laski w broń, Tarczę i Zbroję.
- na 2. poziomie może rzucić Płomienne ostrze.
- na 6. poziomie może rzucić Zaklętą broń.
- na 8. poziomie może rzucić Widmowe ostrze.
- na 10. poziomie może rzucić Przemianę Tensera.
- na 13. poziomie może rzucić Miecz Mordenkainena.
- na 15. poziomie może rzucić Czarne ostrze klęski.
- niższe TraK0 o 2 na każdy poziom czarów (tylko broń nie-dystansowa).
- niższa klasa pancerza o 1 na każde 3 poziomy (maks. -8 na 24. poziomie).
- premia +1 do Kondycji przy tworzeniu postaci.

WADY:

- kara -1 do Inteligencji i Mądrości przy tworzeniu postaci.
- tylko elf.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-14, 10:09   Nowa wersja.

Jak wyżej, ale szybkość czarowania zwiększona o 1, bez kar do cech.

Edit: Ok, mam tak, jak jest. Teraz opis jest taki:

CZAROWNIK BITEWNY: Bitewni czarownicy oprócz mocy tajemnych używają magicznej broni. Lepiej radzą sobie w walce wręcz, choć nie mogą używać zbroi i tarcz, jak bardowie czy magowie i wojownicy w jednym.

ZALETY:

- jeden czar do rzucenia więcej na każdym poziomie.
- na 1. poziomie może rzucić Metamorfozę laski w broń, Tarczę i Zbroję.
- na 2. poziomie może rzucić Płomienne ostrze.
- na 6. poziomie może rzucić Zaklętą broń.
- na 8. poziomie może rzucić Widmowe ostrze.
- na 10. poziomie może rzucić Przemianę Tensera.
- na 13. poziomie może rzucić Miecz Mordenkainena.
- na 15. poziomie może rzucić Czarne ostrze klęski.
- niższe TraK0 o 2 na każdy poziom czarów (tylko broń nie-dystansowa).
- niższa klasa pancerza o 1 na każde 3 poziomy (maks. -8 na 24. poziomie).

WADY:

- szybkość czarowania zwiększona o 1 od 1. poziomu i o kolejne 1 od 15. poziomu.
- kara -10 do Wiedzy.
- tylko elf.

Czyli magiczny pocisk i kamienna skóra nie będą niemal natychmiast rzucane. To gorsza sprawa, niż mniej czarów do rzucenia. Ja grając czarownikiem nawet nie używałem wszystkich czarów z danego levelu. Dla fanatyków szaty Vekny - razem z szatą będzie szybkość zmniejszona o 2, nie 4, od 15 lvlu, chyba, że amulet mocy na dodatek. Wtedy o 3. W każdym razie szybkość rzucania jest niekiedy decydująca i bardzo denerwuje, jeśli się nie ma cierpliwości. Dodałem też karę do Wiedzy -10.

Ogólnie myślę nad mini paczką podklas dla elfich magów, ale elfi dualista jest poza moją wiedzą.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-17, 12:56   Wersja finalna

Teraz powinno być dobrze. Oto bitewny czarownik.

Battle mage v. 2.0.rar
Pobierz Plik ściągnięto 48 raz(y) 866,35 KB

_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rakusz
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-05-19, 06:52   Drowi czarnoksiężnik

Kolejna moja podklasa.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-06-08, 17:08   

Od dzisiaj Belaree do wersji enhanced można pobrać stąd:

chomikuj.pl/Ruffle/Mody+do+Baldur*27s+Gate/Belaree+NPC(1),6372361981.rar(archive)

Powinno być też dobrze z uploadu @kirary:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3091

Lub: http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3094 (tu może nie działać plik .cre)
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-10-27, 16:30   

Belaree w najbardziej chyba poprawnej wersji można pobrać jeszcze z forum promienistego psa ;b

https://forums.beamdog.com/discussion/73656/npc-mod-belaree#latest
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-20, 15:56   Holnara NPC - nowa towarzyszka do BG:EE

Wersja 1.0 - rozwojowa/testowa.

Źródło portretu - forum Beamdog.

Holnarę można znaleźć przeczesując kopalnię Nashkel.

Ma dialogi z główną postacią i różnymi NPC.

Chobołd - alternatywna nazwa kobolda, można sprawdzić w Wikipedii.

Holnara mówi gwarą. Jest niepiśmienna, lecz roztropna.

Kobieta-krasnolud czcząca Dumathoina.

Na razie nie ma swojego questu, a także kilku wypowiedzi. np. podczas pobytu w lesie/mieście/podziemiach.

Głos - kobieta mag 1 z Icewind Dale.

Jeśli coś nie działa lub ktoś ma wstępne uwagi - prosiłbym o komentarz. Przy Belaree było kilka niedociągnięć, ale samemu nie przetestuję tak dobrze, jak z innymi.

Enjoy.

EDIT: Musiałem jeszcze dodać HOLAL dla Large Portrait, no i HOLAS dla Small Portrait. Zresztą można zmienić na razie wygląd i kolory jej samemu.

Edit: No i odhaczyłem też Export Allowed.

Edit: Naprawione, ile zdołałem.
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-25, 19:39   Wersja po wstępnych testach

Ok, co zmienione:

1. Skrypt dialogu z Jaheirą
2. Skrypty dialogów z innymi krasnoludami
(Ogólnie naprawiłem skrypty w HOLNARAB.d).

Niestety, o ile większe modyfikacje są testowane przez innych, ja mogę liczyć tylko na siebie. Każdy może liczyć tylko na siebie, no ale... Ja w szczególności. :P

Usunąłem też pliki z backup, wcześniejsze poprawki też uwzględnione.

Ktoś ma ochotę na grę?
_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-29, 11:00   Wersja 2.0 - zaawansowana

Ok, Holnara doczekała się krytyki i poprawek.

Na razie nie ma wciąż questu, ale:

- wypowiada się normalnie
- ma poprawiony soundset
- mod dodaje przedmiot, przydatny

Uwaga:

Modyfikacja zmienia postać Mulaheya, ale tylko dodaje mu ów przedmiot (pierścień). Nic poza tym.

Edit: Poprawiony skrypt, który zamienia postać Mulaheya z COPY na COPY_EXISTING. W drugim załączniku. Będzie, gdy rozgryzę, jak to dostosować do swojego moda.

Setup-Holnara.rar
Poprawiona wersja z COPY na COPY_EXISTING
Pobierz Plik ściągnięto 8 raz(y) 1,64 KB

Holnara NPC.rar
Pobierz Plik ściągnięto 14 raz(y) 2,08 MB

_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-17, 19:09   Item Mod - Dryad Tree

Czeka mnie poprawianie Holnary, a póki co obiecana tarcza.



Zmieniłem nieco koncepcję - tarcza jest nasza obojętnie od tego, czy wybierzemy dobrą, czy złą opcję. Kwestia reputacji. I sumienia.

Uwaga:

Nie załączam pliku Weidu. Dużo waży. Trzeba ściągnąć z neta, nazwać jak plik setup, wsadzić do folderu z grą i zainstalować.

ItemMod - DryadTree.rar
Pobierz Plik ściągnięto 9 raz(y) 83,27 KB

_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 32
Posty: 966
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-30, 17:29   Belaree NPC

Nieopatrznie usunąłem z forum 'szaloną' drowkę.

Ściągnąłem wersję poprawioną ze swojego chomika. Poprawiłem onegdaj drobiazgi typu "Myślałem, że" na "Wydawało mi się", by dialog pasował do obu płci.

Usunąłem jeden zbędny skrypt. On tam był, ale nic nie robił, bo się nie odpalał i był zbędny...

Jest też kilka innych poprawek.

Tak po czasie - przyznam, że dialogi są na pewno niezbyt zrozumiałe dla graczy, ale ciężko imitować szaleństwo. Jest to coś na kształt sałaty słownej, choć starałem się, aby w tym chaosie była odrobina logiki. Upubliczniłem również niektóre dialogi do dwójki, jakie tłumaczyć miały dziwne zachowanie Belaree. Do kontynuacji chyba nie dojdzie, głównie dlatego, że dawno nie grałem w BG2, a przynajmniej nie na tyle... Skrupulatnie, by tworzyć moda.

Zatem - wiadomo, co się z nią potem dzieje, ale nie wiem, czy będę kiedykolwiek ją robił do dwójki.

Belaree NPC.rar
Pobierz Plik ściągnięto 7 raz(y) 2,24 MB

_________________
wybiłaś mi z głowy wiersz
prozę życia znam

(...)

odarłaś mi wiarę w cud
prawie jak ze szmat

IRA - Za późno już
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group