Poprzedni temat «» Następny temat
Neverwinter Nights 2 - pytania i porady
Autor Wiadomość
Elio

Posty: 3
Wysłany: 2009-07-02, 03:48   Neverwinter Nights 2 - pytania i porady

Witam wszystkich. Mam taki mały problem dotyczący NWN2. Dopiero co zacząłem grać i nie wiem jak usunąć NPC z mojej drużyny. W karcie postaci nie znalazłem takiej opcji, także w opcjach dialogowych nic nie znalazłem. Wdzięczny byłbym za pomoc:)
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-09-06, 13:21, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dark 
Akolita Tempusa


Wiek: 29
Posty: 992
Podziękowania: 28/58
Wysłany: 2009-07-02, 05:08   

Hmmm, z tego, co pamiętam, to zmieniać postaci w drużynie można w konkretnych miejscach jak Pęknięty Dzban czy Twierdza na Rozstajach. Okno wyboru pojawia się podczas opuszczania takiego miejsca automatycznie.
_________________
http://baldur.cob-bg.pl/grafika/bg1/BG1.jpg
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Elio

Posty: 3
Wysłany: 2009-07-02, 12:56   

Czyli jeżeli raz przyłącze NPC do drużyny to będę musiał z nim podróżować do jednego konkretnego miejsca i dopiero tam będę mógł się jego pozbyć? To jest trochę bezsensu, gdyż w pierwszej części z tego co pamiętam można było w każdej chwili zmienić NPC poprzez opcję dialogową. A jeżeli będę miał całą 4 osobową drużynę i w którymś miejscu spotkam kolejnego NPC to będę mógł go przyłączyć w miejsce innego bez żadnego problemu??
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
galanthel 

Wiek: 27
Posty: 4
Wysłany: 2009-07-02, 13:15   

Tak, po prostu będziesz musiał zdecydować, który z dotychczasowych członków drużyny ma pójść w cholerę (czyli, w twoim przypadku, do Zatopionego Dzbana 8-) ).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Elio

Posty: 3
Wysłany: 2009-07-02, 13:40   

To trochę bezsensu, bo pewnie zdobywane doświadczenie dzielone jest na ilość osób w drużynie, czyli jeżeli przyłączyłem jakiegoś NPC muszę go targać i tracić doświadczenie do miejsca w którym będę mógł się go pozbyć.

A jeżeli powiedzmy mam pełną drużynę i spotkam nowego NPC to będę mógł go przyłączyć w miejsce starego jak dobrze rozumiem bez odwiedzania tych konkretnych miejsc??
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 29
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2009-12-13, 12:02   

Ktoś grał w Maskę Zdrajcy? Bo się zastanawiam, czy zainstalować. Problem jednak polega na tym, że podobno 'downgraduje' grę do wersji 1.10 (mam 1.24 bodajże). Coś to popsuje, jeśli zainstaluję Maskę, gdy jestem w II akcie podstawki? Czy lepiej najpierw przejść podstawkę, a potem zainstalować Maskę?
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dark 
Akolita Tempusa


Wiek: 29
Posty: 992
Podziękowania: 28/58
Wysłany: 2009-12-13, 12:25   

Ja bym doradzała zainstalowanie Maski i nową grę. Więcej świetnych klas postaci i nowe atuty i zdolności. A II akt to wcale nie tak wiele do nadrobienia. Gra z Maską jest stabilniejsza niż opatchowana podstawka, bo sama Maska zawiera wiele poprawek.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 29
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2009-12-13, 12:32   

No, z 5 dni do tego drugiego aktu łaziłem... A jak wspomnę parę walk to nie wiem, czy reinstalka to taki dobry pomysł...
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dark 
Akolita Tempusa


Wiek: 29
Posty: 992
Podziękowania: 28/58
Wysłany: 2009-12-13, 12:38   

Reinstalka ? Po prostu doistaluj dodatek. Potem sprawdź, czy savy działają. Raczej powinny, a jeśli nie.. new game.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Remik 
Asporny, apolityczny i awyznaniowy użytkownik


Wiek: 25
Posty: 589
Podziękowania: 14/30
Wysłany: 2009-12-13, 14:59   

Graj podstawkę do końca i maskę zdrajcy rozpocznij z nową/eksportowaną postacią. Btw. właśnie niedawno też zacząłem moją pierwszą przygodę z nwn2 i też siedzę w II aktcie jak Nero 8-) .
_________________
You will die!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-12-13, 15:17   

Tylko że jaki sens ma przechodzenie podstawki skoro limit oświadczenia jest bodaj do 20 poziomu? Jak przejdzie podstawkę, to już dużo sobie z maski przy eksporcie nie skorzysta. Jak ja przechodziłem podstawkę, to jeszcze trochę gry mi zostało gdy wbiłem 20 poziom, a tak to od razu można by korzystać.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 29
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2009-12-16, 21:55   

Dwa questy:

1) Ktoś zna dobry build dla tieflinga kapłana? Nie jakiś tam przypakowany.
2) Ktoś posiada mod Asgrafa utrudniający grę? (link) Teoretycznie jako niezalogowany mogę ściągać, ale akurat w tym przypadku wyskakuje, że nie mogę. A rejestrować się dla jednego pliku jest imho bez sensu...
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-05-22, 15:32   

Bardzo ciekawe uwagi!
Kusi mnie ten NWN2 od pewnego czasu i chyba skusi szybciej niż Dragon Age.

Mam dwa pytania:
1. Jak wpływają na dialogi, nieliniowość Charyzma, Inteligencja, Mądrość i skille jak Blef czy Dyplomacja?
2. W jakiej edycji masz grę i jak ją patchowałeś? Szczególnie to mnie odstręcza od tej gry - patchów jest od cholery.

--
Jeszcze jedno pytanie: jak jest użytkową stroną gry? Ile trzeba się "naklikać", żeby wykonać dane operacje? Czy gra jasno tłumaczy wszystkie swoje mechanizmy?

EDIT: Mimo wszystko tutaj jest lepsze miejsce na ten post - m
_________________
xui̯-ø
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-05-22, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2010-05-22, 16:24   

Cytat:
Jak wpływają na dialogi, nieliniowość Charyzma, Inteligencja, Mądrość i skille jak Blef czy Dyplomacja?

W OC masz opcje dialogowe oparte o Blef, Dyplomację i Zastraszanie.
W MotB podobnie.
W SoZ cechy mają znaczenie, a na pewno dużo więcej umiejętności wpływa na dialogi (np Sztuka przetrwania, rzemiosła, prowokacja)

Cytat:
W jakiej edycji masz grę i jak ją patchowałeś?

Grę się aktualizuje poprzez aktualizator. Nie ściągasz patchów ręcznie, aktualizujesz z poziomu menu.

Cytat:
Czy gra jasno tłumaczy wszystkie swoje mechanizmy?

Bardzo jasno, choć znam takich co mają problemy ;)
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zireael 


Wiek: 27
Posty: 724
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2010-05-23, 10:32   

Grzebul napisał/a:

Cytat:
W jakiej edycji masz grę i jak ją patchowałeś?

Grę się aktualizuje poprzez aktualizator. Nie ściągasz patchów ręcznie, aktualizujesz z poziomu menu.


Mówiąc o aktualizacji... mam problemy z aktualizacją do 1.23... aktualizator mówi coś o "Critical Rebuild" w połowie ściągania...
Gdzieś czytałam, że trzeba mieć miejsce na dysku, na szczęście z tym nie mam problemu... a dalej nie chce się zaktualizować
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group