Poprzedni temat «» Następny temat
Komnata Bahzella - informacje wstępne
Autor Wiadomość
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 589
Podziękowania: 88/123
Wysłany: 2018-02-14, 19:13   Komnata Bahzella - informacje wstępne

Witajcie!

Z przyjemnością zawiadamiamy wszystkich, że powstał właśnie nowy kanał YT dokumentujący gry RPG - wg jego Twórcy, którym jest znany już na naszym Forum Avallac'h a.k.a. Bahzell, będzie traktował o zremasterowanych RPGach z najlepszych czasów. Jak można się domyślać, poczesne miejsce będą zajmować gry na silniku Infinity, pierwszą grą będzie zresztą Planescape: Torment.

Miło nam także poinformować, że Rada w imieniu Klanu zgodziła się objąć tę inicjatywę patronatem CoBu - w Athkatli i w Candlekeep znajdziecie informacje o postępach i nowych filmikach, we Wrotach wydzieliliśmy pośród kwater Sojuszników Komnatę Bahzella.

Poniżej znajdziecie informacje Twórcy.

Ad Maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (14 Alturiak 2018).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avallac'h 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 36
Posty: 17
Podziękowano 6 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-14, 19:22   

Witajcie, wędrowcy!


Zgodnie z powyższym i poniższym, rozpoczynam działalność nagrywająco-komentującą perełki gier RPG, jakie ujrzały światło dzienne. Na Forum i stronie głównej znajdziecie ścieżki dostępu do moich materiałów, które planuję regularnie publikować.

Zapraszam Was w podróż do Zapomnianych Krain, Wieloświata, postapo Ameryki i w wiele innych miejsc, bo świat RPG to najbogatsze uniwersum, jakie czeka na śmiałków!

Niech bogowie odegnają wilki z dala od Waszych siedzib!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avallac'h 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 36
Posty: 17
Podziękowano 6 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-20, 19:09   

OGŁOSZENIA DROBNE:


    1. Z przyjemnością oznajmiam, że na moim kanale jako druga seria po grze Planescape: Torment, pojawi się seria z Baldur's Gate: Enhanced Edition. Szanowna Rada CoBu zmotywowała mnie, bym zajął się właśnie tą produkcją i postanowiłem ulec tym namowom. ;)
    Pojawi się oczywiście masa materiału, chociaż nie planuję klasycznego "let's play" w formie nagrywania taśmowo każdej minuty z rozgrywki. Raczej skupię się na najciekawszych questach, najfajniejszych lokacjach, najpotężniejszych przedmiotach - oraz oczywiście na wszelkich dodatkach, jakie dzielą wersję klasyczną od wersji EE.

    2. Jednocześnie - i niejako równolegle - planuję rozwinąć drugi aspekt swojego nagrywania na YT, czyli karciankę The Elder Scrolls: Legends, będącą ciekawą odskocznią od Hearthstone'a. Bez ciśnienia, ale odcinki z tej gry również będą się pojawiały.

    3. Szukam kogoś, kto pomógłby mi w pracy nad serią z Baldur's Gate, a dokładniej nad - myśląc przyszłościowo - Siege of Dragonspear. Rozważam bowiem możliwość pójścia za ciosem i po nagraniu BG: EE, przejście płynne do BG: SoD i od razu do BG II: EE - chociaż wiem, że to mogą być całe miesiące pracy. Będę wdzięczny za kontakt na moim profilu na Facebook'u.



Pokój Wam, bracia i siostry!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5143
Podziękowania: 469/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2018-03-20, 23:25   

Avallac'h napisał/a:
oraz oczywiście na wszelkich dodatkach, jakie dzielą wersję klasyczną od wersji EE.

Świetny pomysł, podobnie jak te najciekawsze wątki.
Avallac'h napisał/a:
a dokładniej nad - myśląc przyszłościowo - Siege of Dragonspear

Tu by można pokusić się o jakiegoś konkretnego let's playa, bo to mocno niezeksplorowana dziedzina.

Ja niestety nie będę w stanie pomóc.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones maiores || (post)Impressiones Cattæ | Impressiones Ænigmællæ | Impressiones Foliællæ
Corpus Tuum (18+) | Impressiones Rosellæ || Impressiones maximæ || Impressiones amorosæ | Anti- et postimpr. amorosæ

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2018-03-25, 07:58   

Avallac'h

Pomysł zacny, zaraz spróbuję ci podesłać namiary na człowieka com kiedyś ci wspominał i reszta w twojej i jego gestii, ja jak nie zdechnę to myślę że po 3 kwietnia, dam ci znać w omawianych sprawach, pamietaj o promocjach zacnie robione i YT i FB ale coś powoli, a może się zaprzyjaźnij z ROJSON Patryk Rojewski ? Lub z Brody? Idzie się z nimi dogadać, a mają taką potęgę że dla nich nikt i nic nie jest konkurencją i co najważniejsze są komunikatywni i odpowiadają ;)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group