Poprzedni temat «» Następny temat
Komnata Bahzella - Planescape Torment
Autor Wiadomość
Avallac'h 
Przyjaciel Klanu

Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2018-02-14, 19:05   Komnata Bahzella - Planescape Torment

Witajcie!

W porozumieniu z Radą udało mi się zorganizować to miejsce, w którym chciałbym dzielić się z Wami materiałami filmowymi z kolejnych gier RPG.

Jako początkujący nagrywacz nie znam się jeszcze na wszystkim i nie wszystko umiem, ale zamierzam regularnie poszerzać wiedzę, ulepszać filmy i publikować materiały.

Na pierwszy ogień pójdzie Planescape: Torment EE, jako że tę grę znam i lubię najbardziej.

W planach są m.in. Baldur's Gate 1&2, Icewind Dale 1&2, Fallout 1&2... i później się zobaczy. ;)

Zapraszam Was do oglądania, komentowania, a jeśli komuś się spodoba - do subowania kanału na YT, stronki na FB i w ogóle częstego sprawdzania treści. Obiecuję, że będzie się działo! :)

Na rozgrzewkę zamieszczam link do filmiku wprowadzającego w kanał na YT. A już niedługo w tym temacie pojawi się pierwszy materiał z Planescape: Torment!
Podziękuj autorowi tego posta

Avallac'h 
Przyjaciel Klanu

Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2018-02-14, 21:37   

Słowo się rzekło!

Zapraszam do zapoznania się z pierwszym materiałem z Planescape: Torment!

Pod tym linkiem znajdziecie film na YT, w którym tworzymy głównego bohatera, zapoznajemy się z podstawami mechaniki świata i poznajemy naszego pierwszego towarzysza.

Enjoy!

Avallac'h 
Przyjaciel Klanu

Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2018-02-16, 15:56   

Kto powiedział "A", niech nie waha się powiedzieć "B"!

Drugi materiał filmowy o Planescape: Torment właśnie pojawił się na kanale! :)

W tym odnośniku znajdziecie filmik, w którym poznajemy Deionarrę, skręcamy karki Grabarzom i uciekamy z Kostnicy.

Enjoy!

Avallac'h 
Przyjaciel Klanu

Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2018-02-18, 22:47   

Filmik numer #3 wleciał na kanał - zapraszam do oglądania. ;)

Tym razem zmieniamy klasę Bezimiennego na Maga oraz poznajemy się z Dak'konem.