Poprzedni temat «» Następny temat
Świat Wrót Baldura w całości po polsku!
Autor Wiadomość
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1032
Podziękowania: 98/215
Skąd: Nowy Londyn

Wysłany: 2018-01-13, 12:50   Świat Wrót Baldura w całości po polsku!

Założyłem temat, bo doczekałem się ja i ci którzy czasem zgłaszają swój akces, by pograć w tę grę, bo można mówić że mamy do czynienia z grą na silniku BG 2 wersji klasycznej, a nie kompilację iluś modów...

CHCĘ WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ :cwan:

Jak mogę , jak potrafię - od dnia dzisiejszego jeszcze bardziej , każdym możliwym sposobem będę to propagował, bo należy to się wszystkim tym, co przyłożyli do tego ręki, łap, kopytek... itp...są tam słyszałem np (osiełki?! ^^) od Autora po tłumaczy, korektorów, aktorów namówionych przez anoima itd...

Założyłem temat, bo dla WoBGa 9 lat temu zarejestrowałem się, dla WoBGa?! Wtedy był WoBG? - ktoś by zapytał...
Dla instalacji Kathosa, dla możliwości grania czymś większym, a dla WoBGa odezwałem sie w 2012 roku zmieniając używane miano - nick
( Eutyches starsze niż Nobanion hehe) na te z Faerunu...


Ostatni patch, "tako rzecze" Autor:
http://athkatla.cob-bg.pl...p=126821#126821

WoBG od tego patcha jest w całości w języku polskim. Oczywiście parę wyjątków da się znaleźć, jak kilka przedmiotów wprowadzanych przez bodajże 1PP, pewnie paru przeoczonych z innych modów i jakiś pojedynczych przeoczonych stringów, jednak w stosunku do całości jest do drobnostka i można uznać, że całe WoBG jest w języku polskim za co szczególne podziękowania należą się Gwiazdom Mystry i innym, którym chciało się poświęcać czas na tłumaczenia modów i korektę tekstu. Te pojedyncze stringi też z czasem zostaną przetłumaczone.
***************
Co będzie w tym temacie? Wszystko uzależnione będzie od sondy na fanpagu FB CoBu, pożyjemy i zobaczymy co potencjalni gracze zechcą...

***************
Pozdrawiam :grin:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 233
Podziękowania: 20/14
Wysłany: 2018-01-15, 07:50   

Dla mnie wazniejsza jest ta część:
"W związku z pracą nad przeniesieniem Planescape Torment ..."
bo dradiel spełnił moją sugestię i marzenie. Dzięki temu WoBG zjednoczy złoty okres cRPG opartych na AD&D.

To jest powód by wrócić do WoBG :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Phaelin 
Planewalker


Posty: 82
Podziękowania: 15/6
Skąd: Melbourne, VIC
Wysłany: 2018-01-15, 08:12   

Cytat:
"W związku z pracą nad przeniesieniem Planescape Torment ..."

Ten jeden cytat utwierdza mnie w przekonaniu, że WoBG nie jest dla mnie :) Nie zrozumcie mnie źle, jestem pełen podziwu i szacunku dla dradiela. Osobiście jednak cenię sobie zamknięte historie, więc poza łączenie pierwszych dwóch baldurów nie wychodzę. Ale ale, brawa dla autorów!

_________________
It would be of small avail to talk of magic in the air...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 233
Podziękowania: 20/14
Wysłany: 2018-01-15, 10:12   

Phaelin napisał/a:
Cytat:
"W związku z pracą nad przeniesieniem Planescape Torment ..."

Ten jeden cytat utwierdza mnie w przekonaniu, że WoBG nie jest dla mnie :) Nie zrozumcie mnie źle, jestem pełen podziwu i szacunku dla dradiela. Osobiście jednak cenię sobie zamknięte historie, więc poza łączenie pierwszych dwóch baldurów nie wychodzę. Ale ale, brawa dla autorów!

Obrazek


Pamiętaj, że nie musisz nawet zaczynać Nej-a, IWD2 a i pewnie PT bedzie opcjonalny do odpalenia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 233
Podziękowania: 20/14
Wysłany: 2018-01-16, 21:19   

Mam nadzieje że dradiel się nie obrazi, ale wrzucam pare screenów z wizyty w Sigil :grin:

Przechadzka

Ignus

Dakkon ma na mnie focha i nie chce gadać

Nie daję więcej, bo i w sumie nie ma tego na razie duzo więcej. Infini-diggerów zachęcam zaś do kopania i wynajdywania tajemnic sfer w WoBG :smile:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2018-01-16, 21:43   

Ciekawsze by było użycie po kolei dwóch kodów:
C:MoveToArea("ar0015")
C:SetGlobal("Planescape_Torment","GLOBAL",1)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 478
Podziękowania: 113/139
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-01-16, 21:54   

Łał! Niezłe! Można sobie narobić apetytu :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 233
Podziękowania: 20/14
Wysłany: 2018-01-16, 22:40   

No powiem szczerze, jest znacznie lepiej niż myślałem :smile:

Przechadzka po Kostnicy

Gadka szmatka z Dhallem
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2018-01-16, 22:45   

Fabuły, jak dotąd, zrobiłem mało. Jak na razie większość czasu pochłonęły kwestie techniczne. Poza tą lokacją nic więcej szczególnego nie znajdziecie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 478
Podziękowania: 113/139
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-01-16, 22:59   

Oczywiście na tym etapie informowanie Cię o tym, że dialogi Mortego odpalają się w trochę dziwny sposób nie mają jeszcze sensu?
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2018-01-17, 05:45   

Testowanie, jak na razie, mija się z celem. Lokacja nie jest jeszcze wykończona i za nim będzie trochę zejdzie. Najpierw muszę się przyjrzeć modom, które ostatnio zostały przetłumaczone przez SoM. Do prac nad PT wrócę dopiero za jakiś czas.

Niemniej jestem ciekawy co masz na myśli, że dialogi Mortego odpalają się w trochę dziwny sposób.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 478
Podziękowania: 113/139
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-01-18, 17:51   

Po tej początkowej rozmowie z Mortem uzbroiłem się czym prędzej w skalpel i odebrałem klucz zombiakowi. W drodze do drzwi Morte zagadał dopiero o odnalezieniu jakiejś broni. I to opóźnienie nie jest może aż takim problemem jak fakt, że nie muszę mu nawet odpowiadać. Ten dialog nie pauzuje gry, mogę spokojnie przejść dalej bez wybierania tej jedynej dostępnej odpowiedzi.

Zrzut ekranu

Zauważ jednak, że mimo iż Morte jest już w drużynie, to w ogóle go nie ruszyłem z miejsca. Chociaż nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie.
Na wszelki wypadek załączam też zapis gry.
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2018-01-18, 18:35   

To akurat wynik tego, że wymaga dopiero zrobienia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group