Poprzedni temat «» Następny temat
Kit CrEEator
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-01-06, 21:37   Kit CrEEator

Zapowiedź prostego programu ułatwiającego tworzenie podklas

Kit CrEEator ma być programem nawiązującym do istniejącego programu, aczkolwiek ma być dostosowany do wersji EE i nowszych systemów operacyjnych. Nazwa jest nieco inna, w działaniu program również będzie inny. Całkiem - zero wzorowania się na poprzednim kreatorze. Nawet mi się nie odpali.

Program nie ma na celu wykonać całej roboty za modującego. Konieczne będzie ściągnięcie Weidu i DLTCEP. Mimo to ułatwi zdecydowanie edycję plików .2da i .tp2. Tak, żeby nie musieć ślęczeć nad notatnikiem kilka godzin.

Za pomocą kilku przycisków edytujemy biegłości, cechy, duale, listę ras i klas, wszystko zgrupowane. Po wpisaniu wartości zostaje ona w pamięci i zajmujemy się inną dziedziną.

Możemy wybrać, czy podklasa otrzyma jakąś standardową dla czystej klasy zdolność, czy ją usunąć z .2da

Takich rozwiązań będzie kilka.

Mam screen shot, ale UWAGA - to screen z bardzo początkowej wersji, program będzie wyglądał inaczej.



Przewidywana oprawa graficzna a'la Siege of Dragonspear. Czcionka również bliska tej z SoD.

Dlaczego program powstaje? Tworzenie podklas jest łatwe i schematyczne. Żeby zrobić coś oryginalnego, trzeba więcej siedzieć w DLTCEPie niż w Notatniku. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie wszyscy mają ochotę uczyć się od zera modowania i tworzenia podklas, które są bardzo często tworzone "na jedno kopyto". Bywa też, że podklasa podoba się komuś, ale widzi ją nieco inaczej - będzie mógł za niedługo samemu ją skonstruować lub edytować. Na własny bądź cudzy użytek.

Program ma również zaoszczędzić czas, jeśli ktoś potrzebuje fast kita (taki neologizm od fast foodów).

Przykładowo: stworzyłem podklasę Uczeń Srebrnego Smoka, ale ktoś ma ochotę wbogacić ją o usunięte przeze mnie premie do odporności na zimno, a także nie ma ochoty mieć zablokowanych stylów walki. Ściąga CrEEatora, wybiera to, co mu odpowiada i dostaje niemal gotową podklasę, którą trzeba jedynie "doprawić".

Ograniczenia silnika infinity są jednak dość ostre. O nowej liście używalności nie ma w sumie mowy.

Czy mi się uda? Mam potężne wsparcie informatyczne od krewnego. On pisze programy, które odnoszą się do działania słupów elektrycznych. Chce mnie nauczyć kodowania.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 24
Posty: 699
Podziękowania: 58/107
Wysłany: 2018-01-07, 23:14   

Później jeszcze możesz zrobić sequel i dodać program do tworzenia One-day NPC :razz:
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-01-08, 07:26   

Do Npc nie będzie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-05, 17:39   

Moja darmowa licencja się zakończyła. Będę musiał jakoś ją wznowić. Niestety nie zdążyłem zrobić całego programu podczas okresu próbnego, ale to nie oznacza, że projekt jest usunięty.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group