Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I: EE] Problemy z modami
Autor Wiadomość
WojtekTtciit 

Posty: 4
Wysłany: 2015-07-15, 13:13   [BG I: EE] Problemy z modami

Pisze tylko część tekstów i dialogów
Unfinished Biznes
Dark side of the sword Coast
W pack mule
Dark Horizons
Team BG weapons pack
Team BG armors pack
Baldurs Gate quest and encounters
BG 1 npc project
BG 1 Romance Encounters
I to denerwujące pisze w rzeczach z Dark Horizons
Nie w BG 1 npc project
A i jakby ktoś miał tłumaczenie Romance encounters i Npc w najnowszych wersjach NPC v 10
Wszystkie mody w wersji BGEE

PS Zna ktoś mod na stakowanie pocisków do 80

Przeniesiono i nazwano jako temat zbiorczy. - L`f
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2018-03-30, 06:59, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-07-15, 14:56   

nie do końca rozumiem co masz na myśli pisząc "Pisze tylko część tekstów i dialogów", "I to denerwujące pisze w rzeczach z Dark Horizons ". Te zdania nie mają sensu :P

PS. If you are using Google Translate, it's better to write your posts in English here (if you know it). This way we will understand you just fine :)
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rashidani 


Wiek: 25
Posty: 10
Podziękowała 3 razy
Skąd: Trn
Wysłany: 2015-07-15, 15:17   

Witam.

Jako nowa użytkowniczka ale stara wyjadaczka baldurowa mam pytanie odnośnie Bg:EE

Chciałabym odświeżyć sobie baldura i wyrobić własną opinię o tym nowym ustrojstwie.

Jednakże mam problem ze spolszczeniem. Mam wersje z GOG i ona nie zawiera dubbingu polskiego ani filmików, Próbowałam zainstalować to : Baldur's Gate: Enhanced Edition PL

Niestety w trakcie instalacji wyskakuje mi błąd :
Cytat:
Zainstalowac komponent [Pliki dzwiekowe z polskiego wydania BG1 dla BG:EE]?
[I] tak, [N] nie, [Q] zakoncz

Instalacja [Pliki dzwiekowe z polskiego wydania BG1 dla BG:EE] [v1.2]
Copying 1 file ...
weidu.conf copied to BGEE_PL/backup/0/weidu.conf, 17 bytes
Copied [inlined/weidu.conf] to [weidu.conf]
Copying and patching 1 file ...
[C:\Users\Gambit\Documents/Baldur's Gate - Enhanced Edition/Baldur.ini] loaded, 2474 bytes
Creating 2 directories

WARNING: audio was not installed because oggdec.exe could not be found in BGEE_PL/override

WARNING: audio was not installed because oggdec.exe could not be found in BGEE_PL/sounds


Potrzebna pomoc :(
Z góry dziękuję.

Problem dotyczy modu, pozwoliłem sobie zatem przenieść wątek do (nowo utworzonego) tematu zbiorczego w odpowiednim dziale. ;) - L`f
Ostatnio zmieniony przez L`f 2015-07-15, 15:51, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-07-15, 15:20   

to mój mod, więc oczywiście pomogę :) Wygląda na to, że źle go wypakowałaś skoro HANDLE_AUDIO nie może znaleźć ścieżki BGEE_PL/override. Sprawdź czy bezpośrednio w BG:EE masz właśnie te 2 foldery, tj NazwaGry/BGEE_PL/override

:rw: na forum :)
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rashidani 


Wiek: 25
Posty: 10
Podziękowała 3 razy
Skąd: Trn
Wysłany: 2015-07-15, 15:30   

U mnie to jest tak. Nie wiem czy o to właśnie chodzi. Dawno się nie bawiłam z weidu i wypakowywaniem, ale chyba to jest tak jak trzeba ;/

Podziękuj autorce tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2015-07-15, 15:44   

W imieniu Klanu CoB witam i zapraszam!

Jeśli wypakowałaś cały folder BGEE_PL do głównego katalogu gry, to chyba nie pominęłaś żadnych folderów ze środka. Problem może leżeć w tym, że w odpowiednich podfolderach po prostu zabrakło dekompilatora OggDec.

Możesz spróbować dodać go ręcznie. Ściągnij plik oggdec.exe i umieść go w folderach wskazanych w logu, czyli BGEE_PL/override i BGEE_PL/sounds.

Spróbuj wtedy odpalić instalator modu jeszcze raz. Powinno zadziałać. Jeśli natomiast pojawią się dalsze problemy, pisz śmiało. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rashidani
Rashidani 


Wiek: 25
Posty: 10
Podziękowała 3 razy
Skąd: Trn
Wysłany: 2015-07-15, 15:45   

Poszło, dekoduje :)

Dzięki :)

Dam znać czy działa jak odpalę grę :)

Także bądźcie czujni :P
Podziękuj autorce tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-07-15, 15:53   

Cytat:
Możesz spróbować dodać go ręcznie. Ściągnij plik oggdec.exe i umieść go w folderach wskazanych w logu, czyli BGEE_PL/override i BGEE_PL/sounds.

Dziwne, bo nowe weidu ma chyba w sobie oggdec.exe, a przynajmniej takie wrażenie odnoszę, skoro nie wymaga go przy użyciu HANDLE_AUDIO. Zresztą w BG:EE ta funkcja po prostu zmienia nazwę ogg na wav, bo sam silnik wspiera dźwięki ogg. Nic nie powinno być dekodowane. Potrwa wieki zanim przerobi te pliki na wav, podczas gdy u mnie całość instalacji trwa mniej niż minutę :hmm:
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rashidani 


Wiek: 25
Posty: 10
Podziękowała 3 razy
Skąd: Trn
Wysłany: 2015-07-15, 17:31   

No i niby zainstalowane a filmiki nadal po angielsku i nie ma do wyboru polskich głosów przy tworzeniu postaci ;/

Co może być problemem? :(
Podziękuj autorce tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-07-15, 18:02   

spróbuj ręcznie zmienić język gry w opcjach na polski. Wyłącz i włącz grę żeby zobaczyć efekty. A jak nic nie pomoże to całą zawartość z NazwaGry/lang/pl_PL przenieś do NazwaGry/lang/en_US i zmień język na angielski.

Cytat:
Co może być problemem? :(

Problemem jest już samo to, że weidu dekodowało te pliki zamiast zmienić nazwę. To nie ma sensu i nie bardzo wiem jak pomóc.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
WojtekTtciit 

Posty: 4
Wysłany: 2015-07-15, 18:22   Problem z Tekstem BGEE

No np Ulepszonu uk or
Kr
Driady z lasu Gultimere, pragnc obroni

Parametry

I tyle

A i nie ma polskich znaków

Rozumiecie mój problem to denerwuje najbardziej w dialogach
A na pewno nie macie tłumaczenia npc project v10
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rashidani 


Wiek: 25
Posty: 10
Podziękowała 3 razy
Skąd: Trn
Wysłany: 2015-07-15, 18:55   

W połowie pomogło w połowie nie.

Podmieniłam pliki angielskie polskimi i tak:

1: Filmiki są w naszym języku.
2. Głos Charname też.
3. Ale głosy postaci typu Winthrop i np. wprowadzający tekst o Candlekeep napisane po POLSKU,ale głos jest ANGIELSKI ...

Odechciewa mi się powoli grać. Przyzwyczaiłam się do dubbingu naszego i nie uśmiecha mi się grać w angielską wersję z polskimi napisami ;/

Proszę, pomóżcie !
Podziękuj autorce tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-07-15, 18:57   

Rashidani, no to teraz przenieś wszystkie pliki z katalogu lang/en_US/override (skoro już je przeniosłać z pl_PL) bezpośrednio do override i wsio będzie działać.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rashidani
Rashidani 


Wiek: 25
Posty: 10
Podziękowała 3 razy
Skąd: Trn
Wysłany: 2015-07-15, 19:15   

Kathos :*

Wreszcie :D

Dziękuję!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2015-07-15, 19:17   

WojtekTtciit napisał/a:
A na pewno nie macie tłumaczenia npc project v10

Polskie tłumaczenie BG1 NPC Project jest zintegrowane z nowszymi wersjami modu - od v21. Polecam po prostu zrobić aktualkę modu i zainstalować nowszą wersję zamiast starszej - chyba z grą nic się nie powinno posypać.

Na pytanie, dlaczego tnie Ci stringi z DH, odpowiedzieć na razie nie potrafię. Rozumiem, że nadpisałeś angielski mod spolszczeniem Cuttootha?
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group