Poprzedni temat «» Następny temat
Klawisz "TAB"

Czy klawisz tabulacji jest potrzebny w grze?
TAK
69%
 69%  [ 23 ]
NIE
30%
 30%  [ 10 ]
Głosowań: 33
Wszystkich Głosów: 33

Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1553
Podziękowania: 698/105
Wysłany: 2017-11-26, 17:46   Klawisz "TAB"

Jestem ciekawy co myślicie o klawiszu "TAB"?

Ja osobiście uważam, że go nie powinno być. Tajemniczość BG I, gdzie skrytki nie były znane i trzeba było ich poszukać, w przeciwieństwie do podświetlenia wszystkiego za pomocą tabulacji w BG II, miała swój urok.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 439
Podziękowania: 106/132
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-11-26, 18:12   

Zaznaczyłem "nie", ale brak "tab" ma sens tylko pod warunkiem, że w tych mikroskopijnych (czasem nawet jednopikselowych) skrytkach nie ma przedmiotów, które decydowałyby o ukończeniu bądź nie jakiegoś moda.
Zakładam, że ten cziterski skrót klawiszowy, który podświetlał interaktywne obiekty zlikwidujesz niezależnie od wszystkiego?
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 344
Podziękowania: 158/127
Wysłany: 2017-11-26, 19:03   

Czyżbyś nosił się z zamiarem wyłączenia tego podświetlania, dradielu? Jest to w ogóle możliwe?
Podzielam Twoje zdanie, co nie zmienia faktu, że pewnie trochę by potrwało, zanim bym się do takiej zmiany przyzwyczaił.

memory napisał/a:
pod warunkiem, że w tych mikroskopijnych (czasem nawet jednopikselowych) skrytkach nie ma przedmiotów, które decydowałyby o ukończeniu bądź nie jakiegoś moda.

Ale wtedy solucje zyskałyby na wartości i gracze, szukając ratunku, zadawaliby więcej pytań na forum. :wink:

Zaznaczyłem ostatecznie NIE, choć tak na dobrą sprawę, gdybym kiedyś wrócił do gry, ta kwestia nie będzie miała dla mnie jakiegoś wielce istotnego znaczenia.


Offtopic:
Z takich drobiazgów - jeśli już przy tym jesteśmy - z upływem lat zaczął mnie niesamowicie irytować odgłos rozwijania tych pergaminków pod kursorem. Wiem, że można to przyciszyć, ale tylko wraz z innymi efektami. Jest jakaś możliwość, żeby pozbyć się tego dźwięku? Już nie chodzi mi nawet o WoBG, ale tak dla siebie - może dałoby się podmienić ten plik na inny, o takiej samej nazwie i długości, ale z nagraną ciszą?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
morgan, memory, Namarcha
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 970
Podziękowania: 87/192
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-11-26, 19:07   

Potrzebny, bo nie każdy jest niczym Scol czy Kinski, są i takie typy jak choćby Nobanion. :razz:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rakusz 

Posty: 15
Podziękował 15 razy
Wysłany: 2017-11-26, 19:35   

Potrzebny nie jest, ale niewątpliwie przydatny. :razz: W zasadzie jak się w to gra po raz setny to dużo rzeczy staje się niepotrzebnych.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1553
Podziękowania: 698/105
Wysłany: 2017-11-26, 19:48   

Co do przycisku tabulacji to na razie tylko moja ciekawość co o tym sądzicie. Gdyby ankieta pokazała, że jesteście za jej wyłączeniem, to owszem spróbuję go wyłączyć. Nie ma gwarancji, że mi się to uda.
Cod do kodu podświetlającego elementy interaktywne, to w ostatnim czasie słyszę już drugą bardzo negatywną opinię na ten temat, więc być może go wyłączę, o ile oczywiście znajdę kod za niego odpowiedzialny.
Realnie szansa wyłączenia ich jest. Pracując nad wstępnymi założeniami dla mojego nowego pomysłu potrzebowałem znalezienia kodu odpowiedzialnego za ctrl + R i jak się okazało, jakoś szczególnie trudno go nie było znaleźć i wyłączyć, więc być może z w/w będzie podobnie. Tak swoją drogą, jeśli testy moich nowych wstępnych założeń zakończą się pomyślnie to ctrl + R będzie tylko leczyć. Nie będzie już zdejmować efektów z postaci.

Co do odgłosu rozwijania zwoju, to faktycznie jest wkurzający. Najlepiej byłoby go po prostu przyciszyć, jest zdecydowanie za głośno odtwarzany przez grę. Jak znajdę natchnienia do tego to go poszukam, aczkolwiek nie obiecuję, że będzie to szybko :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 439
Podziękowania: 106/132
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-11-26, 20:03   

Cytat:
Co do przycisku tabulacji to na razie tylko moja ciekawość co o tym sądzicie. Gdyby ankieta pokazała, że jesteście za jej wyłączeniem, to owszem spróbuję go wyłączyć. Nie ma gwarancji, że mi się to uda.

Przemyślałem to; jeśli Ci się uda, to zostaw możliwość jego przywrócenia w "Ułatwieniach gry". Chyba jednak brak możliwości podświetlenia może się okazać kłopotliwy przy jakiejś wadzie wzroku na przykład.

Cytat:
Tak swoją drogą, jeśli testy moich nowych wstępnych założeń zakończą się pomyślnie to ctrl + R będzie tylko leczyć. Nie będzie już zdejmować efektów z postaci.

Jak zwykle dowiaduję się o istnieniu jakichś wygodnych rozwiązań dopiero, gdy zostają one zablokowane :grin: Teraz rozumiem dlaczego ta gra nikomu oprócz mnie nie sprawia problemów :lol:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pioter 


Wiek: 33
Posty: 79
Podziękowania: 5/55
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2017-11-26, 20:37   

Niby tab nie jest potrzebny, tak samo jak ctrl+4 a ile razy na forum natknąłem się na wpisy o "szybkim sprawdzeniu gdzie są wyjścia z mapy (szczególnie w modach) i gdzie są pułapki". Kto nie sprawdza gdzie na mapach są skrytki i skrzynki z dobrem niech pierwszy potępi :)

Wolałbym żeby został, ale jakoś szczególnie nie będę płakał jeśli poleci.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5566
Podziękowania: 429/314
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2017-11-26, 20:52   

ctrl + 4 nigdy nie użyłem, taba w BG II często (przede wszystkim dlatego, że był). Moim zdaniem ten pierwszy na pewno powinien polecieć, ten drugi chyba też (inna sprawa, że warto byłoby w takim układzie stworzyć art, na wzór pracy Kinskiego - w pierwszej kolejności ze skrytkami, w drugiej z przejściami i innymi ukrytymi rzeczami).
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Phaelin 
Planewalker


Posty: 70
Podziękowania: 13/4
Skąd: Melbourne, VIC
Wysłany: 2017-11-27, 08:08   

Śmiechłem.

Nikt nikogo nie zmusza do używania.
_________________
It would be of small avail to talk of magic in the air...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5566
Podziękowania: 429/314
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2017-11-27, 08:34   

Phaelin napisał/a:
Nikt nikogo nie zmusza do używania.

Do konsoli kodów (nie w aspekcie naprawiania błędów) czy edytorów też nikt nie zmusza, a, patrz pan, używają i używają (życia, łatwiejszego w dodatku);) Kwestia określenia, w którym miejscu kończą się udogodnienia, a zaczyna cheat. WoBG ma za zadanie utrudniać rozgrywkę, stąd - jak sądzę - ta ankieta. W BG I tabu nie było i jakoś się żyło (co więcej gra była przewidziana na grę bez niego, więc BGT niepotrzebnie tę część ułatwia). Wiadomo, że kiedy przy kolejnym przejściu odkrywa się nowe rzeczy, te tzw. smaczki, zwiększa to jakość gry.
O ile kwestia tabu jest oczywiście dyskusyjna, o tyle ctrl+4 jest w czystej postaci cheatem.
A argument o nie zmuszaniu przypomina mi argumentację CoM_Solaufeina odnośnie do przegiętych przedmiotów w Dark Horizons (recka Kinskiego, cytat w tekście).
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2494
Podziękowania: 241/53
Wysłany: 2017-11-27, 11:37   

Cytat:
Phaelin napisał/a:
Nikt nikogo nie zmusza do używania.


Do konsoli kodów (nie w aspekcie naprawiania błędów) czy edytorów też nikt nie zmusza, a, patrz pan, używają i używają (życia, łatwiejszego w dodatku);)


Ale co ta wstawka o konsoli miała udowodnić? Chcą to używają, nikt ich nie zmusza, dokładnie jak Phaelin napisał. Dlaczego chcecie uniemożliwić komuś granie jak mu się podoba, nawet jak ktoś chce grać na cheatach? Ja często tak gram, zmiana szybkości ruchu postaci to zazwyczaj pierwsza rzecz jaką robię w nowej grze, no i co?

Poza tym piszecie z perspektywy weteranów BG, doskonale wiecie gdzie są wszystkie skrytki i warte uwagi przedmioty, i tak naprawdę nie robi Wam to różnicy, postawcie się w sytuacji gdy jesteście zwykłym graczem, który postanowił sprawdzić co to ten WoBG, bo kiedyś mu się BG2 spodobało, słyszał o modach, ale uważa proces ich instalacji za zbyt skomplikowany. Tak jak napisał Nobanion i Rakusz, nie każdy gra w WoBG żeby było cieżko/dla wyzwania. Zakładanie też, że ktoś nowy przejdzie WoBG więcej niż raz (żeby móc odkryć te smaczki), to chyba spory optymizm.

Ode mnie zdecydowane "nie" dla przymusowego wyłączenia tej funkcji, "tak" dla opcjonalnego.

dradiel napisał/a:
Tak swoją drogą, jeśli testy moich nowych wstępnych założeń zakończą się pomyślnie to ctrl + R będzie tylko leczyć. Nie będzie już zdejmować efektów z postaci.


Hmm, ale po co to robić? Jak ktoś już tego używa, to ctrl + Y pewnie też. Możliwe że ma też 25 we wszystkich statystykach i przedmioty dodane Shadow Keeperem. Chyba że to po prostu taka "naukowa ciekawość" czy uda się to zrobić, wtedy rozumiem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, Remi
Pioter 


Wiek: 33
Posty: 79
Podziękowania: 5/55
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2017-11-27, 12:56   

@morgan

co innego usunięcie taba, a co innego ctrl+. Tab to ułatwienie, we współczesnych grach nie spotkałem się z brakiem takiego rozwiązania (wiedźminy, shadowruny ...)

Czity to czity, WoBG jest trudny dla kogoś kto nie zna mechaniki w 100%, działania wszystkich czarów itp itd. Czasem ctrl+y po parunastu powtórzeniach jakieś walki jest wybawieniem. Wiadomo nie trzeba wszędzie iść i wszystkich wybić, ale szczerze, kto gra obecnie w WoBG, dzieciaki z podstawówki szukające szybkich gier i szybko się nudzące, czy raczej staruchy, którzy z przyzwyczajenia zaglądają w crPG pod każdy kamień.

To tak jak z mapą w Underail - grałem i rysowałem w exelu aż w końcu podałem się. Na dniach/tygodniach ma wyjść oficjalny patch wprowadzający takie ułatwienie. Widać twórcy zrozumieli, że utrudnienia odbioru gry nie jest drogą to zwiększenia ilość odbiorców, jakby nie patrzeć niszowej gry.

Ps.
WoBG to Dradiel, chwała mu za to już zrobił. I oby dalej robił co uzna za słuszne.

edyta : do morgana miał być
Ostatnio zmieniony przez Pioter 2017-11-27, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 970
Podziękowania: 87/192
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-11-27, 13:37   

Dałem w polubienie post Vinciego, bo mam do czynienia z potencjalnymi graczami więcej niż wcześniej piszący w ankiecie, tak mnie się wydaje. Jeżeli ktoś po 10 latach wraca do Faerunu za przyczyną WoBGa, EET czy innych modujących, to nie wymagajmy że zna grę tak dobrze jak my...Ja oczywiście żartuję ze swoją znajomością,że słaba jest - nie używam konsoli, keepera (chyba że prędkość poruszania ^^)itd...chyba że robię jakąś pokazówkę do filmiku, to import - eksport z postacią i to jedyny czit...

Szlachetny Dradielu możesz zapewne uczynić jak w innych rzeczach w konfiguratorze, że opcjonalnie jak komuś gra za łatwa i nie jest wstanie zapanować nad "palcyma" że wg uznania będzie można odznaczyć czy zaznaczyć...
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Remi
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1553
Podziękowania: 698/105
Wysłany: 2017-11-27, 16:57   

To się dyskusja rozkręciła.
Jeśli już, to myślę o wyłączeniu tabulacji w kontekście pozycji w ułatwieniach. Domyślnie wyłączony, w ułatwieniach włączony.

Poza tym jeszcze raz napiszę, to co pisałem w moim wcześniejszym poście, bo chyba nie wszyscy go przeczytali. Na razie to tylko moja ciekawość co o tym sądzicie. Jeśli ankieta pokaże, że większość i to pewnie zdecydowana nie czuje potrzeby istnienia funkcji z tabulacji, to myślę, że spróbuję znaleźć kod i go wyłączyć przy domyślnym ustawieniu gry.
Wcale nie ma gwarancji, że mi się to uda, ale owszem spróbuję, właśnie z powodu tej "naukowej ciekawości". Kto wie, może i bez względu na wynik ankiety. Swoją drogą bez tej "naukowej ciekawości" WoBG by nigdy nie powstał. Zresztą ciekawość jest m.in. jedną z przyczyn postępu. Bez niej pewnie nadal mieszkalibyśmy w jaskiniach, więc nie ma jej co tak deprecjonować.

Co do ctrl + 4. Kod ten to wyjątkowe przegięcie. Owszem przydawał się kiedyś do debugowania, ale teraz po ulepszeniu NI, to nawet do tego nie jest już przydatny. O wiele wygodniejsze jest korzystanie z NI. Ja osobiście od dawna go nie używam i jeśli tylko uda mi się znaleźć kod odpowiedzialny za niego, to go definitywnie wyłączę.

Vinci napisał/a:

dradiel napisał/a:
Tak swoją drogą, jeśli testy moich nowych wstępnych założeń zakończą się pomyślnie to ctrl + R będzie tylko leczyć. Nie będzie już zdejmować efektów z postaci.


Hmm, ale po co to robić? Jak ktoś już tego używa, to ctrl + Y pewnie też. Możliwe że ma też 25 we wszystkich statystykach i przedmioty dodane Shadow Keeperem. Chyba że to po prostu taka "naukowa ciekawość" czy uda się to zrobić, wtedy rozumiem.


Bez powodu tego nie robię. Tego wymaga nowy projekt i związane z nim zmiany w silniku gry, które są niekompatybilne z obecnym działaniem ctrl + R. Użycie go na postaci w obecnej formie, uszkodziłoby sejwa, dlatego mam w planie, iż kod będzie tylko leczył bez zdejmowania efektów.
Sprawa jest w fazie testów i jeśli zakończą się pozytywnie to zmiany w silniku zostaną wprowadzone patchem. Z czasem pewnie napiszę więcej o co chodzi, o ile oczywiście nie okaże się, że testowane zmiany powodują problemy, których nie jestem w stanie rozwiązać i projekt polegnie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group