Poprzedni temat «» Następny temat
Improved Anvil - pytania i porady
Autor Wiadomość
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 864
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-06-08, 13:54   Improved Anvil - pytania i porady

Hum, hum hum.

Macie jakiś pomysł jak załatwić jedną sukę? woj/mag/kap 15/15/16, oczywiście masa ochronek (Lustro materii, Bariera ostrzy, Klosz niewrażliwości mniejszej, Ochrona przed magiczną energią, mniejsze odbicie czaru albo i odbicie czaru, Ognista tarcza, Niepodatność na czary/odrzucanie). W sumie łatwo by ją było ubić, ale ta niepodatność na czary... :roll: W Anvilu można to rozproszyć tylko Rubinowym promieniem odwrócenia, którego na razie nie mam (ledwo 6 poziom czarów), a zanim jej zejdzie niepodatność to mnie już rozwala. Częstuje emocjami, Chaosem, spowolnieniem, Większym rozkazem i takimi tam, ma w cholerę tych czarów i nie starcza mi ochronek.
Próbowałem podesłać jej postać na niewidzialności z niepodatnością na poznanie, czekać, aż zejdą ochronki, w sumie działa to, ale raz - za dużo pieprzenia się, jeszcze przyzywa takie ulepszone pieski które widzą niewidzialnych i wywołują zamęt, dwa - i tak mnie rozwala potem, bo nie styka mi Wyłomów i Chaotycznych, w dodatku przy średnich ranach rzuca Wytzrymałość, co przy jej odpornościach daje z 90% a na niektóre rodzaje chyba ze 100%... żywioły oczywiście nie działają ;)
Jakieś pomysły? Na razie sobie dałem spokój, chyba wrócę kiedyś z rubinowym. Wiem, że nie każdy w to grał ale to dalej Baldur, może coś wymyślicie.. ;) Witek, może Ty coś pamiętasz, to ta babka z więzienia sfer..
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-04-23, 15:10, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2513
Podziękowania: 252/53
Wysłany: 2008-06-08, 15:26   

Gawith napisał/a:
Witek, może Ty coś pamiętasz, to ta babka z więzienia sfer..


Nie mam pojęcia Gaw, sam przeglądasz pliki .cre i odporności więc powinieneś wiedzieć co używać. Cały Anvil - cholerne gówno :/ Pewnie będziesz musiał po prostu expić gdzieś indziej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1352
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2008-06-23, 15:06   

Nie da się za bardzo expić gdzie indziej - na ogół zawsze jest ktoś lub coś, co skutecznie to uniemożliwia, bo jest dopakowany. Często cała lokacja nie sprawia trudności, ale zawsze napatoczy się jakiś buc, który psuje krew. I to skutecznie.
Cytat:
Rubinowym promieniem odwrócenia

Jak masz Tacticsa, to przejdź się do Krypty Nieumarłego Króla (ten, co ma Namarrę) - zabijaj tylko Wojowników szkieletorów, którzy pojawiają się do usranej śmierci i módl się o losowy zwój Rubinowego. Można też poszukać gdzieniegdzie można znaleźć losowe zwoje...
Bez niego (jest ze Szkoły Przemian, dlatego), Prawdziwego widzenia (najlepiej x2), Wyłomów (co najmniej x 3-4) i OpMB (kilka ;-) ) nie ma co startować do czarujących. Usunięcie magii na ogół nie działa (nie chodzi tylko o Niepodatność, za niski poziom).
A na Pieski - Zaklęcie śmierci, jak masz, ale czy działa?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 864
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-06-23, 16:10   

Nie no poszedłem gdzie indziej w końcu, później popłynąłem do Brynlaw babbeczkę zostawiając na później.
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tanczacyZlagami

Posty: 4
Wysłany: 2009-02-26, 23:45   

Witam wszystkich !

Zacząłem czytac sobie to forum, bo jakies 5-6 miesiecy temu stwierdziłem, że zagram sobie jeszcze raz w Baldura, jak za starych dobrych czasów.

Przeszedłem Tacticsa + Ascension, było nieźle, momentami dość ciężko, ale dałem rade. Grałem standardowym dualem Kensai/Złodziej ( Kensai zdualowany na 7 lvl) + Jaheira + Edwin. Na solówke nie starczyło mi odwagi .

Zainstalowalem Anvila, zacząłem pykać, i musze powiedzieć, że nie zgadzam się z częścią opini w tym wątku. Walki są trudne, wrogowie podpakowani, ale idzie z nimi walczyć .

Najlepsze w tym modzie jest to, że on usuwa wszystkie te... overpowerdy, ktore mnie wczesniej drażniły - kumulowanie się Zbroi Wiary, Wytrzymałości , pakiet maga - Niepodatność na Odrzucanie + Poznanie, i tego typu bajery, które czyniły postać nieśmiertelną.

Narazie złożyłem sobie drużynę, taką sam jak wyżej, zrobiłem Miedziany Diadem, rozwaliłem tych kolesi w Gospodzie na Promenadzie ( nie było tak źle, głowny był na poziomie 7/11, Jahiera 10/11, Edwin 10 i dało radę, 2 reloady) i tę zasadzkę z tą laską która bije mieczem krótkim Araben'a (nie wiem czy to dokladnie tak się piszę . )


Również AI stoi na wyższym wg mnie poziomie niż w Tacticsie. Podobało mi się, jak ten krasnal z gospody cały czas zmieniał cele, nawet miałem wrażenie , że jak mag zaczynał czarować to przerzucal sie na maga. W diademie też Tabitha miała całkiem niezły skrypt, ten gość już mniej, prawie mnie nie atakował, cały czas probował tylko jakieś przyzywania rzucać.

Pytanie do ludzi, którzy już moda przeszli - czy taką drużyną powiniem sobie dać radę ? Generalnie to już nie te czasy, gdy mogło sie grać codziennie po 2 godziny, i poprostu jestem ciekaw czy gdzieś nie utknę. Jak wertowałem sobie forum, to zauważyłem, że niektórzy userzy są poprostu kosmiczni jeśli chodzi o tę grę, :grin: zwłaszcza Pan o nicku "Kinski" .

Mimo , że dawno nie grałem, Tactics mnie wdrozyl troszke i dlatego chciałem spróbować czegoś cieższego, narazie daje radę, ale co będzie potem?

P.S - przypomniało mi się jak popatrzyłem na posty wyżej. Ten mag w Gospodzie na Promenadzie ma przy sobie 3 zwoje z Rubinowym Promieniem Odwrócenia, mi się udało walnąć mu 2 x backstaba + Kai i many padł , zostawia 3 zwoje + jeszcze chyba zwoje z Ulepszoną Opończą

Pozdrawiam
TzL
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 864
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2009-02-27, 00:04   

Cytat:
overpowerdy, ktore mnie wczesniej drażniły - kumulowanie się Zbroi Wiary, Wytrzymałości , pakiet maga - Niepodatność na Odrzucanie + Poznanie, i tego typu bajery, które czyniły postać nieśmiertelną.

hehe, to my chyba w jakiegoś innego Anvila graliśmy :P
Poza tym - zerknij sobie w jakimś edytorze na odporności i niepodatności, to jest dopiero pogięte...

co nie zmienia faktu, że mod jest do przejścia, jak najbardziej, poradzisz sobie, przy czym sugerowałbym raczej większą ilość postaci, ja się czwórkową drużyną bardzo męczyłem. Mimo tego, że na T za optimum uważam 2, góra 3.

PS
witam na forum ;)
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2513
Podziękowania: 252/53
Wysłany: 2009-02-27, 00:18   

Gawith napisał/a:
hehe, to my chyba w jakiegoś innego Anvila graliśmy :P


Dlaczego? Przecież tam tak jest, wiele bonusów idzie do lamusa.

tanczacyZlagami napisał/a:
Zainstalowalem Anvila, zacząłem pykać, i musze powiedzieć, że nie zgadzam się z częścią opini w tym wątku. Walki są trudne, wrogowie podpakowani, ale idzie z nimi walczyć .


Nikt z nas nie mówił, że moda przejść się nie da ;) Ja osobiście go ukończyłem, ale podarowałem sobie parę walk, między innymi z Orcusem, Panem Nieumarłych. Nie dałem rady, ale miałem 6-cio osobowy team, a to zdecydowanie za dużo.

Co do pytania. Wiesz, ja bym się bał, że zabraknie mi kogoś, kto będzie walczył wręcz, bo w modzie jest dużo wrogów odpornych na magie. Kensai na 7 poziomie, to trochę mało, Jaheira też może nie wystarczyć. Warto wspomnieć o tym, że z IA Użycie Dowolnego Przedmiotu złodzieja nie działa tak jak kiedyś i niektórych przedmiotów i tak nie będziesz mógł nosić, więc Twój złodziej nie będzie AŻ tak mocny, jak możesz przewidywać. Golemy będą problemem, tak samo Kościani Wojownicy (nie pamiętam jak się dokładnie nazywają, odporne na broń +3 i magie). Ale ja jestem raczej z tych co grają wojownikami, wiec może stąd moje obawy.

Życzę powodzenia i również witam na forum ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5566
Podziękowania: 441/319
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2009-02-27, 00:24   

Vinci napisał/a:
Orcusem, Panem Nieumarłych

hmm, wiem że jest (jako dodatkowy niedostępny z poziomu gry komponent) w BP, co do Anvila nic mi nie wiadomo...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tanczacyZlagami

Posty: 4
Wysłany: 2009-02-27, 02:27   

Dzieki za informacje, najwidoczeniej bede sie musial troche pomęczyć, ale coż, własnie o to mi chodzi :wink: ostatnio duzo ( no, o ile na studiach w ogóle można takiej formy używać) grałem Wiedzmina, i nawet z modami na trudność było to dość banalne, wiec wróciłem do korzeni :smile:

A nie można tych gości próbwać potraktowac jakimś obniżeniem odporności czy coś?

I jeszcze 2 szybkie pytania - Kensai na 7 to za mało z powodu TRACO ( tak to sie pisze ? :grin: ) czy coś innego ? Bo jak patrzyłem taki woj/złodziej nie ma duzo lepszego. Jaheira jak jej jakiś pas siły sprawie, czy nawet ten czar z 2 poziomu, to też nie ma takiego tragicznego TRACO . + na glownego Eteryczna Zbroja z 3 lvl maga i KP też całkiem całkiem.

2 pyt. - Mozna probować do tego moda instalować ascension? Bo chcialem stestować moda Longer Road, slyszalem ze fajny. W readme jest napisane, ze Anvil się gryzie z Ascension, ale kto tam wie co ten sikret wymyśla ? :smile:

Chryste, 2;30, ja mam jutro egzamin z prawoznastwa, zamiast kimac posty skrobie :razz:

Pozdrawiam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2513
Podziękowania: 252/53
Wysłany: 2009-02-27, 02:52   

tanczacyZlagami napisał/a:
A nie można tych gości próbwać potraktowac jakimś obniżeniem odporności czy coś?


Jak znam życie, to pewnie nie zadziała, ale powiem szczerze, że nie pamiętam. Nawet po obniżeniu odp. na magie, jeśli by się udało, to mają 100% odp. na żywioły, a Plugawy Uwiąd kiedyś się kończy :P

tanczacyZlagami napisał/a:
TRACO ( tak to sie pisze ? :grin: )


TraK0 - Trafienie Klasy Pancerza: 0 :smile: No jak dla mnie, to trochę niskie i PŻ mniej, stracił też 1/2 ataku, ja jak znam siebie to bym dociągnął do 13 poziomu, ale jak mówiłem, ja zazwyczaj stawiam na wojaków w teamie :razz: Tobie może styknie tak jak masz.

tanczacyZlagami napisał/a:
2 pyt. - Mozna probować do tego moda instalować ascension? Bo chcialem stestować moda Longer Road, slyszalem ze fajny. W readme jest napisane, ze Anvil się gryzie z Ascension, ale kto tam wie co ten sikret wymyśla ? :smile:


Nie, najlepiej nie. Lista niekompatybilności innych modów z IA jest dość długa.

Cytat:
This is the list of the known mods and/or mod-components which should not be installed if you
intend to install and play Imporved Anvil:

1- Item Upgrade
2- Spell50
3- Tactics (and any other mod which adds tactical challenges to the game)
4- Improved Battles
5- Big picture
6- SCS II
7- Any other mod which has or uses detectable stats (tactical mods generally, but some other mods
may also have it. So, before installing any mod, read its readme file very carefully and if
you see any reference to detectable stats or spells, don't install it.)
8- Amber NPC
9- Divine Remix
10- Oversight (and any other mod which tampers with creatures' alignments)
11- G3's BG2 Fixpack
12- G3's BG2 Tweakpack
13- D0-Tweakpack
14- Unfinished Business
15- Quest Pack
16- Ashes of Ember
17- PS-tele and/or any other mod which adds teleportation ability to the party
18- Ruad (and any other itempack with powerful items)
19- Refinements (and any other mod which adds new HLAs or adds resistance to physical damage to
armors)
20- Any mod which adds new bardsongs or new types of traps (or modifies the existent ones)
21- Any spellpack which modifies the game's existent spells or adds new spells to the game (if
those new spells are available to players) .
22- Auramaster Druid Kit (Improved Anvil includes the kit, you should not install it separately)
23- Riskbreaker Kit (Improved Anvil includes the kit, you should not install it separately)
24- The following components of Ease-Of-Use:
- Multi-Player Kick Out Patch
- Rest Anywhere
25- The following components of "Ascension":
- Tougher Illasera
- Tougher Cromnir
- Tougher Yaga-Shura
- Tougher Abazigal
26- The following components of "Rogue Rebalancing":
- Bard kit revisions
- Bard High Level Ability revisions
- Thief kit revisions

Note(1): It's also recommended not to install "Saerileth NPC", "Valen NPC", "Solaufein NPC" and
"Planar Sphere mod" with Improved Anvil.
Note(2): Dungeon-be-gone is compatible with Improved Anvil; however, Improved Anvil's "Item
Randomizer" program initiates in that area at the beginning of the game and it takes a
few seconds before it can fully initiate. On slower computers it may take about 40
seconds (after the initial auto-save), on faster computers, it can be done faster. The
point is that you should not rush to talk to that fellow and leave the area too quickly.
You don't need to do anything special, just stay in the area long enough to see the
message "Item Randomizer successfully initiated" and then you can leave the dungeon
without any problem.
Note(3): "The Four" version 3 is compatible with Improved Anvil and is the *only* mod which can
be installed *after* Improved Anvil. Older versions of "The Four" are incompatible.


Ale ostatecznie, jak ja grałem solo, a później z Gawithem, Arkanisem i Wszelakiem w multi, to wrzuciliśmy do tego parę niedozwolonych modów, w tym Ascensiona, nasze stare WeiDU z gry multiplayer:

Cytat:
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #104 // Poprawki swietych symboli Ghreyfaina
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #111 // Poprawiona Piesn Barda
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #112 // Zabojca magow zmniejsza szanse na rzucenie czaru takze przy ataku dystansowym
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #114 // Spraw by Swoboda dzialania chronila przed ogłuszeniem
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1070 // Ulepszony dialog wyrzucania z druzyny dla wielu graczy
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1080 // Dodaj Torby Przechowywania
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1120 // Sklepy sprzedają większe stosy przedmiotów
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1161 // Wiele twierdz -> Zachowaj restrykcje klasowe
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1170 // Dodatkowi Kupcy (Baldurdash)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2140 // Dodatkowe opcje dwuklasowości
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2151 // Noszenie wielu magicznych przedmiotów z prmią do KP -> Brak Ograniczeń
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2210 // Prawdziwe Wielkie Mistrzostwo (Baldurdash)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3000 // Większa ilość punktów zdrowia prz awansie -> Maximum
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3030 // Łatwa Nauka Czarów -> 100% Szansa Nauczenia Czaru
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3040 // Uczyń Torby Przechowywania Bezdennymi
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3080 // Nieograniczone stackowanie amunicji
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3090 // Nieograniczone stackowanie kamieni i biżuterii
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3100 // Nieograniczone stackowanie mikstur
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3110 // Nieograniczone stackowanie zwojów
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3160 // Zatrzymywanie łupów po Drizzcie, wyłączenie Malchora Harpella
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #1 // Ulepszony Drizzt
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #2 // Ulepszony Menkar Kruszykamien
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #3 // Ulepszony Oszalaly Kaplan
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #4 // Ulepszony Dom Jae'llat
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #6 // Ulepszony Starszy Mozg
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #7 // Ulepszony Upior Sarevoka
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #8 // Ulepszony Cohrvale, Bregg i Alamas
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #10 // Ulepszone Ogniste Olbrzymy (wymaga ToB)
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #11 // Ulepszony Pan Cienii
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #12 // Ulepszona Krypta w Targowie
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #13 // Ulepszone Lochy
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #14 // Ulepszona Druzyna w kanalach pod Dzielnica Swiatynna
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #16 // Ulepszony Falahar
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #17 // Ulepszeni Drowi Gladiatorzy
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #18 // Ulepszony Zmiennobarwny Demon (wymaga ToB)
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #20 // Rycerze Mrocznej Slawy
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #0 // Ulepszony Ilyich (wymagany ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #1 // Rytuał (wymaga ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #2 // Ulepszony TorGal i Twierdza De'Arnisse
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #3 // Ulepszone Miasto Sahuaginów
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #4 // Ulepszona Bodhi
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #6 // Ulepszeni Strażnicy Furii Niebios w Dzielnicy Świątyń
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #7 // Ulepszeni strażnicy Kostura Magów
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #8 // "Kuroisan", Kwasowy Kensai
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #9 // "Red Badge" Poison-Based Encounter
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #10 // Ulepszony Mae`Var Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #11 // Lisz w dokach Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #12 // Ulepszeni Rycerze Demoni Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #13 // Mocniejszy Kangaxx i Strażnicy Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #14 // Gnom Wojownik/Iluzjonista w dokach Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #15 // Ulepszona Krypta Króla Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #17 // Losowe Spotkania W Mieście Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #18 // Losowe Spotkania W Dziczy Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #19 // Ulepszeni Nieumarli
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #20 // Ulepszone Golemy
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #21 // Ulepszeni Łupieżcy Umysłów Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #22 // Sprytniejsze Smoki w Cieniach Amn
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #23 // Sprytniejsze Beholdery
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #24 // Sprytniejsze Wampiry Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #25 // Nieznacznie Sprytniejsi Magowie i Lisze
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #29 // Ulepszona Gospoda Pod Miedzianym Diademem Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #30 // Ulepszona Oaza SimDingoa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #31 // Ulepszona Przełęcz Małego Zęba Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #32 // Ulepszony Północny Las Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #33 // Ulepszone Góry Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #34 // Slightly Tougher Demons
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #35 // Tougher Druid Grove
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #36 // Tougher Fire Giants
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #37 // Streamlined Trolls
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #1 // Trudny Brazowy Smok
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #4 // Duch Smoka Cienia
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #6 // Grothgar Czerwony Smok
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #8 // Klątwa Pana Cienii
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #0 // Ascension v1.41 (wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #1 // Mocniejszy Abazigal (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #2 // Oryginalnie Mocniejszy Demogorgon (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #3 // Mocniejszy Gromnir (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #4 // Mocniejsza Illasera (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #5 // Mocniejszy Yaga-Shura (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #0 // Tougher Sendai (ToB Required)
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #6 // Monk High Level Abilities
~SETUP-IMPROVEDANVIL.TP2~ #0 #0 // Improved Anvil for SOA & TOB
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #0 // Dodatkowe ulepszenia dla Cienii Amn
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #1 // Dodatkowe ulepszenia dla Tronu Bhaala


I działało bez problemów. Inna sprawa, że nie skończyliśmy wtedy. Jak grałem solo, to zainstalowałem IA na końcu, nadpisał mi walkę z Irkiem, z Tacticsa i wiele innych rzeczy, ale nie było bugów. Teraz jak zainstalujesz Ascensiona PO Improved Anvil, to cholera wie, co się może dziać. Ja bym zostawił testy TLR na inny raz ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
buko 

Wiek: 30
Posty: 3
Wysłany: 2009-06-24, 19:10   

Witam jestem nowy na forum mod mnie bardzo interesuje ale mam pytanie. Nie mogę instalować do tego modu żadnych megamodyfikacji w stylu TDD? jeśli nie to jakie najlepsze utrudnienia są do megamodów? z góry dziękuje za odpowiedz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2513
Podziękowania: 252/53
Wysłany: 2009-06-24, 19:18   

buko napisał/a:
Witam jestem nowy na forum


Witamy ;)

buko napisał/a:
Witam jestem nowy na forum mod mnie bardzo interesuje ale mam pytanie. Nie mogę instalować do tego modu żadnych megamodyfikacji w stylu TDD?


Nie, nie możesz. Improved Anvil w ogóle wyklucza bardzo wiele modów i jest wysoce niekompatybilne z innymi modyfikacjami.

buko napisał/a:
jeśli nie to jakie najlepsze utrudnienia są do megamodów?


Big Picture, Improved Battles, Sword Cast Stratagames II, Ascension. To by było w sumie na tyle ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tanczacyZlagami

Posty: 4
Wysłany: 2010-04-23, 15:03   

Mam mały problem z tym modem, może ktoś będzie mi w stanie pomóc.
Wrócilem sobie do BG po dłuzszej przerwie, pomyslałem, że skończe rozpoczętego pare miesięcy temu Anvila.

Nie wiem jednak, czy aby nie zrobił mi się jakiś bug. Jestem w kanalach pod Miedzianym Diademem, staram sie pozyskać Liracolra, czy jak mu tam.
I tu się zaczynają schody. Potrzebne są 4 przedmioty, aby móc otrzymać miecz- obraczka, kijek szamana, wyschnięta dłoń oraz krew pełzacza. Zebralem wszystkie przedmioty za wyjątkiem krwi.
Z tego co pamiętam, w oryginalnej wersji ten facet, co tam w tych kanałach stoi, powinien powiedzieć, że "krew przyjaciela" to w istocie osocze owej bestii, która kręci się blisko niego.
Niestety, ja w ogóle nie mam takiej opcji dialogowej. Próbowałem ubić dziada, ale na tym etapie jest nieśmiertelny- nawet konsolą nie da się go zabić -przyjął 10 000 dmg i nic.
Pomyślałem, że może coś się ruszy, jezeli zacznę zabijac strażników miecza - ubiłem te podpakowane szczurki i Cień kochanka, równiez wprowadzony modem. Dalej nic.

Czy ktos moze mi zaspoilować, o co chodzi i co powinienem teraz począć?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2513
Podziękowania: 252/53
Wysłany: 2010-04-23, 15:07   

tanczacyZlagami napisał/a:
Czy ktos moze mi zaspoilować, o co chodzi i co powinienem teraz począć?


Spróbuj dziada ubić wysysając mu mózg, albo poziom. Jak nie przejdzie, to po prostu przyzwij sobie krew kodem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 864
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2010-04-23, 15:33   

Na Anvilu się nie znam ale wygląda mi to na bug - ścierwojada ubiłem (choć z trudem) niekopoziomową, czteroosobową drużyną praktycznie na początku gry. Witek dobrze mówi, polej mu i odpal konsolę :P
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group