Poprzedni temat «» Następny temat
Łogólnie kawałeczki
Autor Wiadomość
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Podziękowano 68 razy
Wysłany: 2005-01-05, 22:38   Łogólnie kawałeczki

Dowcipy i kawały tutaj. Ciąg dalszy z poprzedniego forum. Na początek:

Rybak w podeszłym już wieku złapał złotą rybkę
- Jak mnie wypuścisz spełnię twoje życzenie powiedziała rybka.
- Dobrze w takim razie powiedz mi kiedy umrę?
- Tego nie mogę tobie powiedzieć, ale mogę powiedzieć, co będziesz robił w przyszłym życiu.
- W takim razie, co będę robił w przyszłym życiu?
- Będziesz sędzią hokejowym!
- Ale ja przecież wcale a wcale nie znam się na hokeju!
- To szybko się ucz! Za dwa dni masz pierwszy mecz.

Przychodzi baba do lekarza i mówi:
- Po pańskiej ostatniej kuracji hormonalnej zaczyna dziać się ze mną coś niedobrego.
- Tak? A co?
- Wyrastają mi włosy na ciele.
- Niech się pani nie martwi. Gdy tylko skończymy kurację, włosy powypadają.
- Dziękuję, uspokoił mnie pan.
- A gdzie dokładnie wyrastają pani te włosy?
- Na jądrach, panie doktorze.

Kilku chirurgów spotkało się na przerwie obiadowej. Rozmawiają o tym, kogo najbardziej lubią operować.
- Ja - mówi pierwszy - bardzo lubię operować księgowych. Wszystko w środku mają ponumerowane.
- Jeszcze łatwiejsi w obsłudze są bibliotekarze - mówi drugi chirurg. - Wszystko mają ułożone w porządku alfabetycznym.
- Ja lubię informatyków - mówi trzeci - Mają wszystkie narządy oznaczone odpowiednimi kolorami.
- A ja - mówi czwarty - uważam, że najłatwiejsi do zoperowania są prawnicy. Nie mają serca, nie mają kręgosłupa, nie mają jaj, a głowę i dupę można bez problemów zamienić miejscami.