Wiek: 30 Posty: 1177 Podziękowania: 38/15 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-01, 16:16
Rozdzielczość to najmniejszy problem Arcanum. Ta gra jest po prostu w ciul brzydka.
Aż mi głupio o to pytać (nie chcę też zakładać tematu dla takiej pierdółki), ale jak zniszczyć silnik parowy w świątyni Shrouded Hills? Solucje każą mi użyć dynamitu (jest za słaby) albo po prostu zaatakować panel kontrolny. Wydaję jednak polecenie ataku, a moja postać nic nie robi (z atakowaniem ludzi i zwierząt nie ma problemu).
Wysłany: 2009-11-01, 16:40 Arcanum - pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Żeby zaatakować go bezpośrednio, trzeba podejść najbliżej jak się da, przejść w tryb walki i dopiero zaatakować. Ewentualnie możesz użyć drugiego dynamitu, jakiegoś granatu czy coś w tym stylu.
Zamierzam zagrać technologiem z lekkim ukierunkowaniem na magię. Wziąłem sobie jeden życiorys i patrzę, że statystyki po takim wyborze nieciekawie wyglądają. Pytanie takie: jakie statystyki, jaki życiorys opłaca się wziąć? Aha - z rasy to tylko ludź albo półelf wchodzi w rachubę.
_________________ Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.
Some time later
TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...
Genialny idiota
Rasy i Płci: tylko Ludzie i ludzkie krzyżówki Gdy byłeś młody zostałeś przez pomyłkę zamknięty w zakładzie psychiatrycznym. Po kilku latach klinika zbankrutowała i zostałeś wyrzucony na bruk z niczym poza ubraniem. Jesteś geniuszem matematycznym i dzięki temu świetnie radzisz sobie z grami hazardowymi, ale rozmowy nie są twoją mocną stroną. Otrzymujesz +6 Inteligencji i +3 Hazardu, ale lata spędzone w zakładzie odbiły się na twojej psychice i sprwności fizcznej. Mówisz jak osoba mało rozgarnięta i tracisz -1 Siły i Kondycji oraz -2 Zręczności i Siły Woli
Polecam. Weź półogra (tak, koniecznie jego!) i ten oto życiorys. Oprócz faktu, że jako technolog będziesz super skuteczny, to dodajesz grze dodatkowego smaczku, jakim jest granie idiotą! Jest to niesamowity sposób, żeby przejść Arcanum bez znużenia jeszcze raz, bo niektóre opcje dialogowe rozwalają. Na przykład początkowa rozmowa z Virgilem, gdy ten próbuje nam wytłumaczyć, że jesteśmy wybrańcem bogów, aż w końcu dostaje załamki i daje sobie spokój. Jest nawet nagranie na YT.
_________________ Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Nie. Świry nie dla mnie. A orkowie/ogry/inne zielone cuda tym bardziej.
-----------------
Czy istnieje jakiś sposób, by zdjąć blokadę przyłączania towarzyszy, którzy wymagają określonego poziomu doświadczenia? Wkurza mnie, że chcę sobie fajnego kolesia przyłączyć, a tu mi wyskakuje z tekstem, że jestem niedoświadczony... Ja na 6 poziomie, on na 12...
_________________ Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.
Some time later
TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...
Niby logiczne, że do takiego nooba nie chce dołączyć. Żaden znany mi sposób nie pozwala tego zrobić, może kreatywne wykorzystanie błędów gry jest w stanie pomóc. Ale to raczej więcej szkody niż pożytku może przynieść, a i kontrolować to ciężko. Podsumowując - nic mi o tym nie wiadomo. Może spróbuj podexpić. ;P
**
Dobra, jest sposób. Wymaga użycia czegoś na kształt SK do Arcanum (tylko to nie pozwala na edytowanie większości rzeczy, w tym eq). Podbicie lvl, dołączenie i zbicie levelu do poprzedniego stanu. Arcanum Edit się zwał program.
_________________ Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Rzucenie Dezintegracji kosztuje aż 50 punktów zmęczenia (fatigue). Czy możliwe jest obniżenie tej wartości?
Jest możliwość uzyskania amuletu który obniża koszty czarów jednej (wybranej) szkoły o połowę. Jednak jest to dość późno (przed poszukiwaniem tajemniczej machiny) i lepiej wybrać szkołę z której używamy więcej czarów.
_________________ Est Solarus Oth Mithas! (Mój Honor To Moje Życie!)
I czy jest gdzieś lista wszystkich używanych w Arcanum skrótów (FR, ST, OP - tym podobne)?
Pogmeraj w folderze gry. Ja to miałem na końcu instrukcji w pdf-ie.
*
A nawet jak nie masz - to apel do innych graczy - wy pogmerajcie. Na pewno ktoś z Was ma tą wersję, co ja kiedyś.
*
być może w tej instrukcji znajdziesz objaśnienia skrótów. Nie chce mi się ściągać, a łącze me ssie.
http://arcanum.phx.pl/arcanum/_pliki.html
_________________ Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Wiek: 30 Posty: 1177 Podziękowania: 38/15 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-05, 21:32
Da się jakoś umiejscowić zaklęcia na pasku skrótów? Mogę przeciągnąć tam przedmioty z ekwipunku, ale nie czary.
I jeszcze jedno: zwiedziłem całe Shrouded Hills, Dernholm, Black Root, Tarant i Ashbury. Byłem też w Ancient Temple, Dungeon of Dragon Pool i paru innych małych lokacjach. Jestem w Black Mountain Mines. Pytanie brzmi: kiedy ta gra się wreszcie rozkręci?
Pytanie brzmi: kiedy ta gra się wreszcie rozkręci?
Jeśli masz na myśli główny quest, to jest to sprawa pierścienia , z którą po Shrouded Hills powinieneś pójść do Tarantu wedle wskazówek Joahima. Póki co to jak widzę sobie zwiedzasz świat, to tak jakby penetrować całe wybrzeże mieczy, a nie pójść do kopalni Naskhel i narzekać, że fabuła się nie rozkręca ;)
A takie mega spoilerowe pytania mam :P. Grę skończyłem już dawno, aczkolwiek interesuje mnie kilka fabularnych rzeczy:
1. W pewnym momencie gry Virgil się odłącza od głównego bohatera. Gdzie go potem znajdujemy i dlaczego uciekł?
2. Czy kiedykolwiek spotykamy w grze Joahima (ja nie odnalazłem, ostatni mój trop- list z Silvermoon (tak się chyba ta mieścina nazywała))? A jeśli nie to co się z nim stało?
3. Był taki quest z gnomim lobby które produkowało pół ogry (hardcore z tą całą historią ^^'). Jaki był jego finisz "pozytywny"? (ja zepsułem questa bo dałem dziennik z laboratorium fałszywemu wydawcy kuriera z Caldom, Caldom (to na południe, za górami duże miasto :P).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum