Poprzedni temat «» Następny temat
Priorytet w modowaniu + dziennik postępów

Który projekt powinien wg. Ciebie najwcześniej ujrzeć światło dzienne?
Baldur's Gate Trilogy Mix Mod
0%
 0%  [ 0 ]
Gadżety Quela - sklep z magią/technologią
75%
 75%  [ 6 ]
Politeista - podklasa kapłana
0%
 0%  [ 0 ]
Belaree NPC - kontynuacja do BGII
25%
 25%  [ 2 ]
Holnara Waleczna - kobieta krasnolud dla EE
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 8
Wszystkich Głosów: 8

Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-17, 19:18   Priorytet w modowaniu + dziennik postępów

Postanowiłem stworzyć osobny temat, by po pierwsze - poznać, które z projektów cieszą się największym zainteresowaniem, i które stworzyć w pierwszej kolejności. Dodatkowo będzie to taki notatnik, w jakim będą odnotowywane postępy nad danym modem.

Dodam ankietę, w której przez tydzień będzie można zagłosować na jakiś projekt. Może zaskoczy mnie, że coś, za co chcę się zabrać, może nie być najbardziej pożądane przez potencjalnych graczy.

W razie, gdy ktoś nie zna zbytnio zagadnień - odsyłam do tematów w swojej pracowni.

Dodam tylko, że gadżety Quela są prawie na ukończeniu, a Belaree dla BG II nie jest czymś, co będę w stanie zrobić za niedługo, ale chodzi mi o poznanie opinii potencjalnych graczy, a nie o priorytet, jaki sam nadaję swoim projektom.

Mam nadzieję, że post się nadaje do trzymania go na forum.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-18, 19:36   

Mam wrażenie, że te głosy poszły na technomagię, bo napisałem, że ów projekt jest najbliżej zakończenia.

Otóż napisałem już w Shout Boxie, a tutaj powtórzę - folder z plikami zaginął w akcji. I chociaż było już blisko ukończenia projektu, to niestety wszystko przepadło.

Nie mam ochoty się zajmować tym teraz, ale jeśli osoby, które na to zagłosowały, nie kierowały się tym, że projekt ma się szybko pojawić, bo jest bliski ukończenia, a raczej tym, że by sobie tego życzyły, to cóż... Pozostałoby męczyć się przy robieniu tego wszystkiego od nowa.

Można zagłosować na coś innego, albo wypowiedzieć się w wątku.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 569
Podziękowania: 79/123
Wysłany: 2017-09-18, 19:59   

Jeśli nie straciłeś dysku to stracić pliki nie jest tak łatwo, bo one, nawet jeśli je usunąłeś, w dalszym ciągu egzystują na dysku (póki nie zostaną nadpisane, ale i wówczas jest możliwe ich odzyskanie), tylko ich nie widzisz. Dobry program typu recover powinien pomóc.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-18, 20:35   

Ech, "za moich czasów" chodziło się z takimi rzeczami do informatyka. Tzn. wiedziałem, że jest możliwość odzyskania danych, ale nie znałem programów do tego (jakoś póki co nie były mi potrzebne). Dzięki.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-20, 06:40   

Mimo skorzystania z programów do odzyskiwania plików, nie byłem w stanie wyszukać usuniętych danych.

Cóż, wstawiłem na forum wersję technologa, w której jest najwięcej zachowanych plików. Tzn. są nowe ikony dla ofensywnych wynalazków. Większość z tych gadżetów Quela to wynalazki tworzone przez podklasę technologa, ale były stworzone dodatkowe przedmioty, które trzeba mi będzie stworzyć na nowo. Ech.

Trudno, i tak nie było to jakoś bardzo ciężkie do zrobienia, ale jak zawsze w takich przypadkach - szkoda.

Widzę, że prym wiedzie technomagia. Na drugim miejscu Belaree. Czyli dwa bieguny. Cieszę się, że NPC-ka się nawet podoba, ale jej projekt będzie dla mnie takim trochę rzuceniem się na głęboką wodę. Cóż, może właśnie tak trzeba?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 496
Podziękowania: 115/143
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-09-20, 08:51   

Cytat:
Mam wrażenie, że te głosy poszły na technomagię, bo napisałem, że ów projekt jest najbliżej zakończenia.

Przyznam szczerze, że ja akurat zupełnie nie zwróciłem na ten aspekt uwagi. Myślę, że nowy sprzedawca ma po prostu największą szansę na to, że zostanie zainstalowany i wykorzystany w grze. A poważanie jakim na tym Forum cieszy się Arcanum tylko zwiększa atrakcyjność "technomagii".
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-18, 16:50   

Chcę poinformować, że zawiesiłem na czas nieokreślony działalność modderską. Nie mam za bardzo wolnego czasu, a nawet, gdy mam, to jakaś choroba typu zapalenie oskrzeli lub grypa. Nie siedzę też w domu, jak wcześniej. Wszystko to sprawia, że na razie postępów nie ma. Weekend najlepiej się nadaje do modowania. W weekendy będę może ruszał trochę do przodu.

No i usunięcie plików zadziałało demotywująco. A ja nie lubię robić dwa razy tego samego.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 569
Podziękowania: 79/123
Wysłany: 2017-10-18, 19:50   

Cóż, szkoda, że się poddajesz. Mam nadzieję, że te wspomniane weekendy przybliżą Cię do realizacji założeń, przynajmniej tych modderskich.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-19, 06:35   

Mam w planach w weekend(y) się tym zająć. W sensie, że gadżety Quela.

Natomiast jeśli chodzi o zdrowie, to kiepsko. Pasowałoby wyleżeć to wszystko i zaleczyć. Nie mogę wrócić do formy, bo dopiero jedna choroba minęła, a już następna. Może to jakieś powikłanie?

Już nie wiem, co robić. Mam wyrzuty, że nie moduję, nie tworzę, nie uczę się, nie czytam, nie jeżdżę do pracy, nie zdrowieję, nie pomagam...

W każdym razie muszę się uprzeć i w sobotę/niedzielę zdziałać cokolwiek z tymi gadżetami.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1042
Podziękowania: 99/221
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-10-19, 07:02   

Ruffle_truffle napisał/a:
Mam w planach w weekend(y) się tym zająć. W sensie, że gadżety Quela.

Natomiast jeśli chodzi o zdrowie, to kiepsko. Pasowałoby wyleżeć to wszystko i zaleczyć. Nie mogę wrócić do formy, bo dopiero jedna choroba minęła, a już następna. Może to jakieś powikłanie?

Już nie wiem, co robić. Mam wyrzuty, że nie moduję, nie tworzę, nie uczę się, nie czytam, nie jeżdżę do pracy, nie zdrowieję, nie pomagam...

W każdym razie muszę się uprzeć i w sobotę/niedzielę zdziałać cokolwiek z tymi gadżetami.

Zdrowie najważniejsze, jak sam widzisz nie mając go wszystko leży. I tak dużo, mi chociażby, pomogłeś przy YT CoBu nie mówiąc o modach na "życzenie".

Moja sugestia wyzdrowiej, życie w realu jest najważniejsze, a potem wróć - Ku Chwale Amn! :razz:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Meisarcha
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 569
Podziękowania: 79/123
Wysłany: 2017-10-19, 18:18   

Wybacz, nie miałem zamiaru Cię motywować, byś tworzył to kosztem swojego zdrowia - ono, jak słusznie stwierdził to powyżej (ogólnie z całym postem się zgadzam, więc i podziękowania) Nobanion, najważniejsze, w przeciwnym razie może być zgodnie ze słowami: Jeśli nie otrzymam pomocy, to będzie naprawdę krótka podróż...
My tu będziemy, więc spokojnie możesz zadbać o zdrowie.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-20, 17:28   

Lepsza forma przyszła wcześniej, niż myślałem. Trochę pracowałem nad gadżetami do WoBG.

Specyfika tej megamodyfikacji wymusza, by były osobne wersje. Niestety nie będzie zaklęć, a i na razie zabraknie także nowych wynalazków.

Zaklęcia będą w wersji dla Trilogy, a dodatkowe przedmioty w nowszych aktualizacjach.

W sumie, jak już zacząłem, to widzę, że nie jest to takie trudne. Im więcej się chce zrobić, tym ciężej to wszystko ogarnąć. Dlatego na razie podstawowe zaopatrzenie.

Stworzyłem sklep i postać. Został dialog, instalka i inne takie...
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Meisarcha
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-24, 21:57   Dialog

Napisałem dialog. Zdecydowanie więcej w nim informacji i odnośników do realiów, niż z wcześniejszej wersji.

Otagowanie tego będzie proste.

Quel: Witaj! Może rzucisz okiem na moje wyroby? To rzemiosło technologiczne. Gnomia, solidna robota! Przystępne ceny i gwarancja satysfakcji!

1. Pewnie, pokaż swoje zaopatrzenie.
2. Nie sądzę, aby były mi potrzebne twoje zabawki.
3. Czy to legalne wyroby?

IF 1. - <Otwiera sklep.>
IF 2. - Twoja strata! Następny!
IF 3. - Jak najbardziej. Nie jest to magiczny ekwipunek. Zresztą - jeśli się dobrze rozejrzysz, to zauważysz, że nawet magia w Mieście Pieniądza jest na sprzedaż...

1. Jak to? Przecież rzucanie zaklęć jest w Athkatli zabronione!
2. No tak... Pokaż zatem, co trzymasz.
3. Muszę ruszać. <EXIT>


IF 1. - Quel: Tak, ale Zakapturzeni patrolują tylko ulice, a jeśli mag działa dyskretnie, to nie mają nic przeciw. Poza tym - na Promenadzie jeden z kupców sprzedaje zwoje.
Czy nie uważasz, że to bezczelne pogwałcenie zasad? Przestępczy proceder tuż pod nosem władzy, uchodzący płazem... Hmpf! Nie sprzedaję magii, ale jestem magiem,
wykupiłem też drogą, nietrwałą licencję! I wychodzę gorzej na tym, niż ten oszust!

1. Jesteś magiem? A ja miałem cię za wynalazcę, lub jakiegoś naukowca.

Quel: Jestem magiem, wynalazcą i gnomem, co sprawia, że jest mi ciężej odnaleźć się w tym miejscu, ale mimo wszystko wolę być już nikim, niż dążyć do celu po
trupach, jak Kalah. Ten iluzjonista zmienił cyrk w swój pałac!

1. Kalah? To jakiś gnom? I co to za historia z cyrkiem i pałacem?
2. Pokaż swoje zaopatrzenie.
3. Miło się gawędziło, ale muszę ruszać.

IF 1. - Kalah w akcie zemsty zmienił cyrk w swój pałac. Użył do tego potężnej iluzji. Teraz morduje i zwodzi ciekawskich, jacy zapuszczą się na jego włości.
IF 2. - <Otwiera sklep.>
IF 3. - Do zobaczenia! Szerokieńkiej drogi!

1. Pokaż swoje zaopatrzenie.
2. Miło się gawędziło, ale muszę ruszać.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-28, 13:46   

Dzisiaj trochę poświęciłem się dla sprawy i otagowałem dialog. Niestety została wycięta jedna kwestia, a to przez zawiłości. Sprawdzę jeszcze, czy na pewno wszystko działa.

Ale jest coś nie tak ze sklepem, bo gdy otwieram, robi się crash.



Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w tworzeniu sklepów, ale przedtem dałem ADD_STORE_ITEM, ale informowało mnie, że przedmiot jest już w sklepie.

Jest jeszcze jedna sprawa - jakiś skrypt, aby gnom stał się wrogi, gdy się go zaatakuje. Tylko z tym skryptem jest sprawa taka, że jak się ma WoBG, to można szukać i szukać...
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-11-06, 10:15   

Wersja pod WoBG jest. Może teraz czas na ee, a nie trilogy. Na pewno ee jest bardziej na czasie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group