Poprzedni temat «» Następny temat
Odnowiona Posiadłość Entara (dział Baldur's Gate I)!
Autor Wiadomość
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 502
Podziękowania: 61/90
Wysłany: 2017-09-17, 19:36   Odnowiona Posiadłość Entara (dział Baldur's Gate I)!

Witajcie!
Z zadowoleniem przedstawiam Wam pierwszy etap modernizacji Klanowych zasobów dotyczących Gry znajdujących się na Stronie. Jakoś tak wyszło, że zamiast premiery BG I EE (która zbliża się powoli), mamy poprawioną BG I - wpływ na to ma fakt, iż gruntownie przerobiona (choć nie dotknęło to mechaniki i przedmiotów, które wymagają - mechanika - ostrych poprawek merytorycznych, przedmioty - całkowitego przekodowania) spora część artykułów, nieco dalej popchnięta została też korekta solucji. Większości prac nie zauważycie, za to, mam nadzieję, zrobią to przeglądarki. Zamienione zostały wszystkie adresy (z tych mało przyjaznych /bg1?p=... na zawierające tytuł bądź jego fragment). Zmienione też zostało samo menu (wg dawnego projektu Kirary), do tego grafiki tytułów są teraz tekstem (przedtem były obrazkami). No i sporo pomniejszych zmian, których wymienianie nie ma chyba większego sensu.
W związku z tym, że zmieniły sie adresy, a ja nie mam obecnie czasu (ani, prawdę powiedziawszy, chęci - zrobienie tego, co zostało zrobione, kosztowało bardzo dużo wolnego czasu i sił), by porobić przekierowania (powinienem to z czasem zrobić, ale potrzebuję trochę wytchnienia), dlatego prosze o raportowanie, jeśli na Forum spotkacie stare linki, zaktualizuję je.

Materiały można znaleźć pod TYM ADRESEM

Co zrobiono:
- poprawki graficzne, merytoryczne, skryptowe,
- zmiany adresów
- nowe menu
- w solce dodano informację o wiekszościowej korekcie dokonanej przed kilkoma laty przez Alvareza i morgana
- minimapki (naprawiono, Jolan)

Co jest jeszcze do zrobienia (w najbliższym czasie):
- przekierowania
- spisy treści (były i są tylko do Wrót i Candle, zamierzam to zmienić)

Co jest do zrobienia w dalszej perspektywie:
- dokończenie korekty solucji (morgan)
- gruntowne przerobienie/napisanie od nowa mechaniki

Możliwe, że czegoś zapomniałem.

W każdym razie zapraszam do odwiedzania i dzielenia się uwagami, spostrzeżeniami itp.

Ad maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (17 Eleint 2017)

EDIT: BTW, zapomniałem poinformować, że poprawek doczekały się również NPCe z BG II oraz (istniejące) BG II EE - dokonał ich sam Alvarez. Zapraszam do zapoznania się z nimi.
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-09-23, 20:15, w całości zmieniany 7 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777, Astharoshe, Nobanion, Kliwer, Cahir, memory, Furrak, neuromancer
z_mazur 

Posty: 2
Wysłany: 2017-09-21, 10:19   

Super. Dobra robota. Brakuje mi na razie mapek. Akurat gram w jedynkę. :D

EDIT: Ups, sorry, widzę, że mapa już jest. :razz:

EDIT: Posty scaliłem, przypominam o zachowaniu min. 12 h odstępu (a raczej co najmniej 24 h) - M
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-09-21, 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 502
Podziękowania: 61/90
Wysłany: 2017-09-23, 20:16   

Jolan naprawił minimapki (okazało się, że ogólnie od jakiegoś czasu nie działały) - pływają aż miło. Dzięki
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 678
Podziękowania: 57/95
Wysłany: 2017-09-23, 20:29   

Przypominam, że najpierw je popsułem :lol:
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group