Poprzedni temat «» Następny temat
Drużyna złożona z własnych postaci
Autor Wiadomość
Pily 


Wiek: 27
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-09, 08:15   Drużyna złożona z własnych postaci

Witam.

Jestem ciekaw jak skonstruowalibyście swoją drużynę pod WoBG tworząc każdą postać tak jak Charname'a. Liczba postaci dowolna, nie musi być 6. Tak aby grało się jak najwygodniej, bez wypełniaczy do drużyny. Wystarczy, że podacie rasę postaci, klasę i biegłości jakie jej przydzielicie (myślę, że to najważniejsze decyzje dla postaci pomijając cechy). Ewentualnie możecie dodać do jakich broni byście dążyli. Każdą postać również możecie zdwuklasować jeżeli uważacie to za stosowne. Szukam inspiracji do nowych rozwiązań :).

Pozdrawiam.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2017-09-09, 10:46   

Och, to zabawa jak w IWD, tylko lepsza (ze względu na podklasy) :smile: Można próbować drużyny nieoptymalne, tematyczne... różne.


I. Drużyna standard- czyli wszystko, co dobre (niekoniecznie optymalna)

1. Krasnolud, berserker, styl walki dwiema broniami, dobór broni zależy od reszty ekipy, bierze to, co zostanie. Mogą być topory.

2. Człowiek, inkwizytor lub kawaler. Jeżeli inkwizytor to dałbym mu w miecze dwuręczne (potem halabardy) i styl walki dwuręczny. Jeżeli kawaler to zrobiłbym go na walkę z tarczą, jako broń główną dając miecze bastardowe albo cepy.

3. Elf, wojownik-mag albo kensai, na 7 lub 9 poziomie dualowany na maga. Walczy dwiema broniami, najlepiej katanami lub sejmitarami.

4. Elf lub niziołek, wojownik-złodziej. Biegłości: krótki łuk lub kusza, do tego krótki miecz i styl walki jedną bronią- będzie robił głównie za strzelca i postać do sztyletowania. W niezmodowanej grze jeszcze lepiej byłoby dać mu kije i styl walki bronią dwuręczną, ale w WoBGu są zasady sztyletowania z IR.

5. Człowieki, łowca-kapłan, walka dwiema broniami, cepy i młoty. Zapewnia czary i kapłana i druida, Obrońca Easthaven wraz ze Zbroją Wiary i, potem, zdolnościami wysokiego poziomu, da mu bardzo wysoką odporność na obrażenia fizyczne. Jeżeli paladyn wziął cepy bojowe to jemu dałbym zamiast nich wekiery.

6. Elf, dziki mag- główna siła magiczna, biegłości zwykłe dla maga, głównie proce

Jeżeli czujesz, że masz za mało czarów kapłańskich to w miejsce 2. zamiast paladyna dałbym krasnoluda, wojownika-kapłana (cepy, młoty, walka z tarczą), a w miejsce 5. jednoklasowego druida: mściciela lub totemicznego.


II. Śmiertelne trio

1. Krasnal berserker, po 9tym dualowany na kapłana. Biegłość w cepach, dwie bronie.

2. Elf lub niziołek, wojownik-złodziej. Postać identyczna do tej powyższej (łuki/kusze + krótkie miecze i styl walki jedną bronią)

3. Elf, czarownik


III. Tylko jednoklasy

1. Krasnolud, barbarzyńca dla odmiany, dwie bronie- katany i cepy.

2. Niziołek, łowca nagród albo zabójca, standardowo łuk/kusza + krótkie miecze, do tego można dać jeszcze maczugi

3. Półelf, fechmistrz, dwie bronie i sejmitary

4. Człowiek, mściciel


IV. Minimalizm

1. Gnom, wojownik-iluzjonista, dwie bronie, katany, potem np. młoty

2. Gnom, złodziej-kapłan, maczugi, styl walki jedną bronią
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group