Poprzedni temat «» Następny temat
BG:EE 10 NPC PROJECT - założenia
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-25, 15:15   

Stan na dzień 25/04/2018:
- zakończono pisanie banterów dla Rimardo z BIOWARE NPC.

Pozostało do zrobienia:
- napisać bantery Talindry z BIOWARE NPC,
- dodać wtrącenia nowych NPC do kluczowych rozmów z BIOWARE NPC.

Bardzo zależy mi na wydaniu premierowej wersji moda w czasie nadchodzącej majówki, w związku z czym zastanawiam się, czy jest sens "gonić" z banterami dla Talindry (co wiąże się z ewentualnymi opóźnieniami w wydaniu moda) czy też może na razie wyrzucić tę postać z modyfikacji (pomimo tego, że jej romans i quest są gotowe), w spokoju napisać jej bantery i udostępnić przy kolejnej wersji moda jako aktualizację. W grę wchodzi również póki co przygotowanie jej banterów związanych z konfliktami romansowymi i udostępnienie tej postaci w takim stanie (wtedy będzie możliwe wykonanie jej questu oraz romansowanie).

Jakieś rady? Komuś wyjątkowo mocno zależy na tym, żeby postać Talindry znalazla się w premierowej wersji?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 387
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2018-04-25, 18:24   

nowus777 napisał/a:
Komuś wyjątkowo mocno zależy na tym, żeby postać Talindry znalazla się w premierowej wersji?

Jeżeli masz już podmieniony zestaw głosowy, to bym namawiał do wypuszczenia. Z uwagi na Twą premierę przekładam rozpoczęcie EET na maj, a interesujący są dla mnie trzej npc - Miranda, Masambe i Talindra właśnie.
Może przełóż bantery na póżniej i tym samym nie opóżniaj wydania?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-26, 15:29   

greegarak napisał/a:
Jeżeli masz już podmieniony zestaw głosowy, to bym namawiał do wypuszczenia. Z uwagi na Twą premierę przekładam rozpoczęcie EET na maj, a interesujący są dla mnie trzej npc - Miranda, Masambe i Talindra właśnie.
Może przełóż bantery na póżniej i tym samym nie opóżniaj wydania?


Tak jak już pisałem wcześniej, w premierowej wersji moda Talindra będzie mieć taki głos, jaki został nagrany. Nie zdążę nagrać nowego soundsetu dla niej przed majówką.

Co do EET... Obawiam się, że premierowa wersja niestety nie będzie kompatybilna z EET. Wczoraj próbowałem co nieco doczytać na temat wprowadzenia kompatybilności z EET i niestety, ale na ten moment to przerasta moje możliwości modderskie. Mam nadzieję, że mimo wszystko zechcesz zagrać z nowymi postaciami i gra da Ci dużo frajdy.

Wczoraj wieczorem zacząłem pisać bantery dla Talindry. Czas pokaże, ile zdołam ich napisać :) Premiera modyfikacji na pewno będzie miała miejsce w czasie weekendu majowego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 387
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2018-04-26, 20:37   

nowus777 napisał/a:
Talindra będzie mieć taki głos, jaki został nagrany

Nie wiem czy nie pozostawisz na tej NPC odrzucającego wrażenia. Dlatego że widzę(i słyszę) sprzeczność w dźwiękach tej osoby(biografia mówi o wrażliwym charakterze, a głos Talindry ze zwiastuna modu to stara zakompleksiona kobita), to ją pominę.
Dwa Npc przyłącze. Mirandę na cały BGI. Zamierzam w końcu zagrać w Dragonspear, więc z tym EET mi tak nie spieszno. Aczkolwiek życzę (czy raczej pokładam nadzieję) aby wersja EET ujrzała światło letnie.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-29, 21:58   

Stan na dzień 29/04/2018:
- zakończono pisanie banterów dla Talindry z BIOWARE NPC.

Pozostało do zrobienia:
- dodać wtrącenia nowych NPC do kluczowych rozmów z BIOWARE NPC,
- sprawdzić soundset,
- przeprowadzić ostatnie, drobne testy.

Sam w to nie wierzę, ale w tym tygodniu premiera. W końcu! :cisza:
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-03, 02:22   

03/05/2018, godzina 02:21 - oficjalnie zakończono prace nad 1 wersją modyfikacji. Czas na premierę :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-14, 18:30   

Czas na trzecią zapowiedź... :)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-19, 15:59   

W dniu wczorajszym rozpoczęto prace nad zgłoszonymi poprawkami, które zostaną przedstawione w zaktualizowanej wersji moda.

Zrobiono:
- usunięto z ekwipunku Masambe torbę przechowywania,
- naprawiono bugi związane z niektórymi przedmiotami, które przy odłączeniu NPC pojawiały się w ekwipunku gracza i nie można było ich usunąć,
- wprowadzono możliwość chwilowego odłączenia NPC i skierowania go w "cywilizowane miejsca", gdzie ma czekać na gracza,
- poprawiono proporcje i jakość portretów,
- usunięto warunek związany z niepojawieniem się w grze NPC w zależności od klasy gracza (poprawiono pojedyncze dialogi z tym związane),
- poprawiono niektóre dialogi (dla zachowania klimatu gry),
- zmieniono styl walk pomiędzy NPC,
- napisano bantery dla mieszkańców Beregostu związane z questem Talindry,
- poprawiono soundset,
- poprawiono literówki, drobne błędy interpunkcyjne i gramatyczne,
- napisano komentarze NPC dla questów pobocznych,
- wprowadzono komponent "przyspieszone bantery",
- wprowadzono poprawki w klasie Mirandy

Do zrobienia:
- naprawić dziennik (zadania powinny pojawiać się w zakładce związanej z "zadaniami"),
- nagrać nowy dubbing,
- wprowadzić kompatybilność z EET.

Lista będzie aktualizowana.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2018-09-07, 23:00, w całości zmieniany 4 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-26, 14:29   

Ja tu tylko przypomnę, że lista prac/wprowadzanych zmian jest wciąż aktualizowana w poście powyżej :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 300
Podziękowania: 14/61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-08, 12:22   

Do wydania nowej wersji moda (ver. 2.0) zostało już niewiele. Ostatnie dni to był czas intensywnych testów i sprawdzania, czy nowa dodana zawartość/zmiany działają.

Co pozostało do zrobienia?
- czekam na zaktualizowaną wersję BG1 NPC PROJECT, gdyż dopiero wtedy będę mógł sprawdzić czy moja modyfikacja jest kompatybilna z nową wersją (przypominam, że mój mod wprowadza np. konflikty romansowe z towarzyszami, z którymi można romansować w BG1 NPC PROJECT, także muszę sprawdzić, czy wszystko będzie śmigać),
- naprawić dziennik tak, aby zadania wyświetlały się w zakładce questowej, a nie dziennikowej,
- zaimplementować nowy dubbing (w końcu mam aktorkę do roli Talindry! cierpliwie czekam na przesłanie nagrania),
+ być może uda się wprowadzić kompatybilność z EET, jednak tego na ten moment nie mogę obiecać.

A zatem w skrócie: dziennik, dubbing, EET, kompatybilność z BG1 NPC PROJECT. Ja powoli widzę światełko w tunelu :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group