Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I EE] Miranda NPC
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-04, 21:18   

nowus777 napisał/a:
EDIT: a może gra wiesza się tylko u mnie? czy ktoś może testowo zainstalować moda, przyłączyć Mirandę i udać się Kniei Larsa, żeby zobaczyć, czy gra się zawiesi?


U mnie działa i się nie wiesza.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 

Posty: 199
Podziękowania: 6/35
Wysłany: 2016-06-04, 23:24   

Po przeinstalowaniu wszystkiego gra rzeczywiście nie wiesza się po wejściu do Kniei Larsa. Inna sprawa, że Miranda powinna skomentować wejście na teren lokacji, a nie robi tego. Poza tym pierwszy dialog uruchomiony timerem (po 5 minutach od przyłączenia) wiesza grę. A zatem coś jest ewidentnie nie tak :( Przejrzałem wszystko po raz kolejny i nadal nie widzę błędu, powoli zaczynam tracić nadzieję.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-05, 09:20   

U mnie wszystko to działało.
Ale u mnie mój NPC nie działał, a u Kirary z kolei chyba tak.
Zawsze zostaje klasyczne BG, albo BG 2: EE.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 

Posty: 199
Podziękowania: 6/35
Wysłany: 2016-06-05, 10:02   

Ruffle - uściślijmy.

Ściągnąłeś najnowszą wersję moda (sprzed jakichś 10 postów). Przyłączyłeś Mirandę i działało ugłosowienie. Udałeś się do Kniei Larsa. Czy po wejściu do Kniei Miranda powiedziała "Jesteśmy na miejscu, Knieja Larsa... bla bla bla..." ?

Jeśli tak, to nie mam zielonego pojęcia, o co może chodzić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-05, 10:10   

nowus777 napisał/a:
Ruffle - uściślijmy.

Ściągnąłeś najnowszą wersję moda (sprzed jakichś 10 postów). Przyłączyłeś Mirandę i działało ugłosowienie. Udałeś się do Kniei Larsa. Czy po wejściu do Kniei Miranda powiedziała "Jesteśmy na miejscu, Knieja Larsa... bla bla bla..." ?

Jeśli tak, to nie mam zielonego pojęcia, o co może chodzić.


Ściągnąłem wersję, którą masz w linku w podpisie. Po wejściu do Kniei ten dialog się odpalił, dalej też nie było problemów.

Specjalnie zainstalowałem NPC Project i udałem się do tej Kniei Larsa.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 

Posty: 199
Podziękowania: 6/35
Wysłany: 2016-06-05, 10:31   

W podpisie mam działającą, ale nieaktualną wersję moda o nazwie Miranda.

Mnie natomiast chodzi o sprawdzenie BGEE 10 NPC PROJECT: https://megawrzuta.pl/download/1776ef67c4024049a0cb17b3cdebf5f1.html
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-05, 12:08   

No w tej wersji już się zacina.

Miranda powoduje crash, a elf barbarzyńca po wyjściu z domu, przy którym stał zaczął zatrzymywać się w drodze. Tzn. klikam na mapę, a on podchodzi kawałek, po czym odwraca się do protagonistki i stoi w miejscu, nic nie robiąc. I tak za każdym razem.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 

Posty: 199
Podziękowania: 6/35
Wysłany: 2016-06-05, 19:11   

Zrobiłem dziś mały test, tzn. w uaktualnionej wersji moda zacząłem podmieniać kolejne pliki ze starą, działającą wersją i sprawdzałem, które pliki spowodują crash. Padło na MIRANDAJ.d (stary plik MIRANDAJ.d działa przy nowym skrypcie, podczas gdy nowy plik MIRANDAJ.d nie działa przy starym skrypcie MIRANDA.baf, a początek skryptu i dialogu nie uległ żadnej zmianie!). Wychodzi na to, że gdzieś w MIRANDAJ.d jest coś, co powoduje zawieszenie się gry...

EDIT:
Po ponad tygodniu zmagań udało mi się znaleźć babola! Skrypty piszę w Notepad++. Przy wprowadzaniu zmian, nie zmieniłem kodowania z ANSI na UTF-8 (bez BOM). I to właśnie z tego powodu gra się zacinała pomimo tego, że wszystkie skrypty były poprawnie napisane.

No to wracamy do gry! :)))

ps: @Ruffle_Truffle - sprawdź u siebie, czy nie miałeś podobnego błędu.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-07, 08:20   

Ja używam zwykłego notatnika, także raczej nie w tym rzecz.

Czekam na tego elfa-dzikusa, bo wydaje się być ciekawy. No i wreszcie jakiś wojownik po szarej stronie mocy ;)
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
AbdelStrife

Posty: 1
Wysłany: 2017-06-08, 09:49   

nowus777 napisał/a:
Cześć. Wznawiam prace nad modem - obecnie kończę już przygotowywać quest i dialog dla Masambe.

Modowanie trochę zajmuje, zwłaszcza, kiedy chce się stworzyć naprawe dobrego NPC. Pomyślałem zatem, aby póki co udostępnić innym do grania samą postać Mirandy, która jest już gotowa. Do kogo mam się zgłosić z prośbą o umieszczenie moda na głównej stronie z modami? Oczywiście prześlę uaktualnione pliki postaci.



Ciekawie zapowiadający się modzik. Link jednak nie działa :(

Czy jesli nie byłoby to kłopotem mógłbyś stworzyć kolejnego do najnowszej wersji?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 525
Podziękowania: 64/95
Wysłany: 2017-06-08, 09:54   

nowus777 napisał/a:
czy istnieje możliwość umieszczenia moda wśród modów na http://baldur.cob-bg.pl/?

Oczywiście, gdy wstawisz nowy link, pobiorę i wrzucę na serwer (ew. jeśli nie jest duży, możesz spróbować podesłać mi go via PW).
Wybacz brak odpowiedzi wcześniej, dopiero powoli eksploruję wszystko.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 

Posty: 199
Podziękowania: 6/35
Wysłany: 2017-07-19, 18:19   

Witam, wrzucam ponownie link do pobrania modu MIRANDA NPC. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli ktoś zagra i napisze swoją opinię :)

http://baldur.cob-bg.pl/d...0NPC%20v1.1.rar
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-23, 21:35   



Mirandy nie ma w drużynie, a dialog między Khalidem, a Jaheirą się odpalił.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 

Posty: 199
Podziękowania: 6/35
Wysłany: 2017-07-23, 21:42   

No to jest coś nowego ;) W tym banterze bierze udział Miranda, więc skoro nie ma jej w drużynie, dialog nie powinien się odpalić. Sprawdzę to u siebie i naprawię.

EDIT: u mnie w plikach już poprawiłem skrypty; nowa wersja zostanie umieszczona na stronie po uzyskaniu większej ilości informacji zwrotnych od osób testujących moda :)

EDIT2: w modzie zostały wprowadzone duże zmiany. Przede wszystkim bardzo rozwinięto quest Mirandy i inaczej poprowadzono relacje z niektórymi z oryginalnych NPC. Odświeżona wersja Mirandy będzie jednak dostępna dopiero po zakończeniu prac nad całym modem.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group