Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I EE] Miranda NPC
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-02, 23:40   [BG I EE] Miranda NPC

Cóż, chciałbym w końcu zaprezentować efekty moich prac. Oto pierwsza z postaci, którą chciałbym włączyć do moda BG:EE 6 NPC PROJECT.

MIRANDA NPC FOR BGEE
Mod wprowadza do gry nową postać przyłączalną rasy ludzkiej, Mirandę. To łowczyni (władczyni zwierząt) o charakterze neutralnym dobrym, która ma własny quest i z którą można się zaprzyjaźnić oraz - o ile grasz człowiekiem, elfem lub pół-elfem o charakterze dobrym - przeżyć pre-romans (jeśli mod się spodoba, z pewnością powstanie jego kontynuacja do BG2:EE).

Poza rozmowami z charname, dodatek posiada interakcje, bantery oraz oryginalny soundset. Miranda wypowiada się w wielu kwestiach, bardzo żywo dyskutuje z innymi NPC (w tym również z nową trójką z BGEE), z którymi - w miarę podróży - połączą ją różnorakie relacje. Mod powstał na bazie BG1 NPC PROJECT, co oznacza, że jeśli zdecydujesz się na pre-romans z łowczynią, to w przypadku równoczesnego flirtu z Branwen, Dynaheir lub Neerą czekają cię bantery związane z zazdrością i konfliktem romansowym.

Miranda to postać wrażliwa, kapryśna i bardzo honorowa. Te cechy zjednają jej zarówno sojuszników jak i przeciwników. Jeśli zrobisz coś, co wyjątkowo nie będzie zgadzało się z jej światopoglądem, opuści cię. Miranda jest raczej dobrze ustosunkowana do większości towarzyszy podróży, ale jej cierpliwość ma swoje granice, więc czasem może wybuchnąć i ... zaatakować tych, którzy szczególnie jej podpadną. Podróżując z Mirandą należy też pilnować reputacji, o czym zresztą sama będzie ci przypominać.

Quest Mirandy jest związany z postaciami już występującymi w grze, dlatego też poprawiono skrypty i umiejętności dwóch przeciwników, którzy w niezmodowanej wersji gry raczej nie stanowili problemów. Pojawił się też jeden zupełnie nowy przeciwnik.

Statystyki Mirandy przedstawiają się następująco:

siła: 13
kondycja: 14
zręczność: 16
inteligencja: 10
mądrość: 16
charyzma: 16

Jak widać, Miranda w żadnym wypadku nie jest postacią "przegiętą" i przez wielu może zostać uznana za kiepską wojowniczkę. Jej statystyki nie są jednak przypadkowe, wynikają z jej historii, doświadczenia oraz w pewien sposób rzucają światło na jej przyszłość. Ze względu na ogromne przywiązanie do natury, Miranda posiada zdolność specjalną, którą jest zaklęcie "Pomoc owadów".

Aby poznać pełną zawartość moda i wszystkie twarze Mirandy, należy przejść grę przynajmniej kilka razy, za każdym razem w innym składzie drużyny.

Wielkie podziękowania dla wszystkich tych, którzy motywowali mnie do pracy i służyli pomocą: Tuldor88, Kirara, dradiel, L'f, K4thos. Bez Was ten mod nigdy by nie powstał.

Zapraszam wszystkich chętnych do przetestowania moda. Z pewnością znajdzie się coś, co wymaga poprawek. Z chęcią zapoznam się z Waszymi opiniami, które dadzą mi również odpowiedź na pytanie, czy jest sens tworzyć kolejne postaci.

Modyfikację można pobrać z TEGO adresu.

ps: doradźcie mi proszę, gdzie najlepiej wrzucić link do moda, aby jak najwięcej osób mogło się o nim dowiedzieć; czy istnieje możliwość umieszczenia moda wśród modów na http://baldur.cob-bg.pl/?
Tak, istnieje - wrzucone - M

Proszę również o zgłaszanie wszystkich znalezionych literówek w dialogach! :)
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-07-19, 19:27, w całości zmieniany 5 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Meisarcha, Pommarcha
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 37
Posty: 1717
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2016-05-03, 09:18   

nowus777 napisał/a:
w przypadku równoczesnego flirtu z (...) Neerą czekają cię bantery związane z zazdrością i konfliktem romansowym.
Ten para-romans jaki mamy z Neerą rozwija się niezależnie od tego co jej powiemy, jedynie opcje 'Nerko zamknij się/nie chcę teraz z tobą gadać' sprawiaja że przestaje świergotać.. a i to tylko na jakiś czas bo po paru dniach banter i tak się odpala. Wynika to z faktu iż trzeba przez te jej dialogi 'przebrnąć' by dojść do questu jaki ma w BGEE. Innymi słowy cieżko nawet mówic tu o alternatywnym romansie bo jest to coś co nam beamdogi daja obligatoryjnie - zupełnie inaczej niż np w klasycznym BG2 w jakim możesz rozwijać relacje z towarzyszką bez romansowania. Dobrze na to zwrócic uwagę o jeśli planujesz tą relacje zablokować to Nerka nigdy nam o Andoyu nie opowie i paska nie zdobędzie (no, to akurat niewielka strata :P)

Co do podlinkowania - jak Elef się pojawi będzie można wrzucic moda na listę, póki co niech będzie na linku jaki podałeś :smile:

W wolnej chwili na pewno ściagnę i przetestuję, póki co doradzam też zastanowić się czy nie byłoby dobrze zrobić wersji moda dla klasycznego BGT, nie samym EE człowiek żyje ^^
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-03, 21:10   

Tuldor88 napisał/a:
Ten para-romans jaki mamy z Neerą rozwija się niezależnie od tego co jej powiemy, jedynie opcje 'Nerko zamknij się/nie chcę teraz z tobą gadać' sprawiaja że przestaje świergotać.. a i to tylko na jakiś czas bo po paru dniach banter i tak się odpala. Wynika to z faktu iż trzeba przez te jej dialogi 'przebrnąć' by dojść do questu jaki ma w BGEE. Innymi słowy cieżko nawet mówic tu o alternatywnym romansie bo jest to coś co nam beamdogi daja obligatoryjnie - zupełnie inaczej niż np w klasycznym BG2 w jakim możesz rozwijać relacje z towarzyszką bez romansowania. Dobrze na to zwrócic uwagę o jeśli planujesz tą relacje zablokować to Nerka nigdy nam o Andoyu nie opowie i paska nie zdobędzie (no, to akurat niewielka strata :P)


Rozpisałem i uwarunkowałem bantery w ten sposób, że konflikt romansowy pojawi się dopiero po queście Neery. Miranda ma dużo do powiedzenia w kwestii Neery i jej questu, więc musiałem to rozwiązać w ten sposób :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 50
Posty: 907
Podziękowania: 239/204
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-05-04, 12:01   

Podczas próby instalacji moda, pojawia mi się coś takiego:

_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-04, 13:32   

Czy masz zainstalowany BG1 NPC Project dla wersji BGEE?
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 50
Posty: 907
Podziękowania: 239/204
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-05-04, 14:57   

Rzeczywiście nie miałem; zainstalowałem v22, ale wciąż dostaję ten sam komunikat od Mirandy.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-04, 16:08   

Hmmmm, powiem szczerze, że jestem zaskoczony.

Mam u siebie zainstalowane BG:EE wraz z polskimi dźwiękami do BG:EE. Poza tym mam BG1 NPC Project (v. 21 dla BGEE) oraz muzykę do BG1 NPC Project. I instalka mi śmiga, nie ma żadnych błędów. Czy ktoś inny mógłby sprawdzić, czy również ma problemy z instalacją Mirandy? Będę wdzięczny.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-04, 17:52   

Memory, wprowadziłem 2 rozwiązania. Sprawdź, czy któreś z nich pomogło. Zacznij proszę od WERSJI 1.

edit: do usunięcia
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2016-05-04, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 50
Posty: 907
Podziękowania: 239/204
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-05-04, 19:56   

Po zastąpieniu plików tymi z wersji 1, instalacja poszła wyraźnie dalej, by stanąć znowu z powodu jakiegoś braku w CHAIN 3.

_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-04, 20:01   

Jeśli zainstaluje Ci się "wersja 2", to już wiem, w czym problem :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 50
Posty: 907
Podziękowania: 239/204
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-05-04, 20:04   

Niestety nie. I wydaje mi się, że w wersji 1 szedłeś lepszym tropem.

_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1370
Podziękowania: 62/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-04, 21:10   

Sprawdzę i postaram się jakoś ustosunkować, skomentować.

Hm. Którą wersję mam ściągnąć? Zresztą zaraz sprawdzę, czy mod się instaluje.

Na razie nie będę grał, może kiedy indziej, bo dopiero przeszedłem BG:EE i nie chce mi się teraz znowu zaczynać. Muszę odpocząć.

W każdym razie ciekawi mnie jak to wyszło.

Mam jeszcze pytanie - czy (po naprawieniu moda) pomożesz mi w zrealizowaniu projektu Belaree NPC? Niestety nie wiem jak modować wersję Enhanced, a czyjeś doświadczenie jest w cenie.

Zapewniam podziękowania i zero prywaty. Interesuje mnie tylko dokończenie projektu.

Edit: też mam ten podobny ERROR. Niestety nie mogę doradzić, w czym rzecz. Znam się niemal tylko na podklasach.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-04, 21:33   

Zdecydowanie polecam ściągać wersję z 1 posta w tym temacie. Sądzę, że problem tkwi jednak w czymś innym niż w błędnych warunkach z pliku .d, gdyż u mnie instalka się ładuje. Napiszcie mi prosze, jakie macie wersje następujących modów:
- polskie dźwięki do BG:EE,
- BG1 NPC Project.

Ruffle_truffle, o ile tylko będę potrafił, na pewno postaram się pomóc. Polecam przejrzeć moje pierwsze posty dot. BGEE: http://athkatla.cob-bg.pl...0&postorder=asc (uważaj, bo były naprawdę trywialne).

edit: zainstalowałem najnowsze wersje polskich dźwięków (ver. 1.2) i NPC Project (ver. 22) i też zaczęło wywalać mi błąd, ale tylko w sytuacji, gdy w instalce BG1 NPC Project zdecydowałem się na zainstalowanie tylko i wyłącznie WYMAGANYCH MODYFIKACJI. Aby MIRANDA NPC działała, konieczne jest zainstalowanie wszystkich komponentów, o które instalka pyta wcześniej, czyli banterów, wtrąceń, romansów itd.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 50
Posty: 907
Podziękowania: 239/204
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-05-05, 07:57   

Tak jest, dzięki pełnej instalacji BG1 NPC Project, Miranda instaluje się bez problemu. Być może są jakieś komponenty, z których można zrezygnować, ale nie mam cierpliwości, by to sprawdzić.
Teraz pozostaje mi już tylko zagrać...
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 36
Posty: 609
Podziękowania: 89/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-05, 08:15   

Super, bardzo się cieszę :) I mam nadzieję, że zawartość moda chociaż częściowo zrekompensuje Ci czas stracony na wielokrotną instalację :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group