Poprzedni temat «» Następny temat
Style walki - modyfikacje i modyfikowanie
Autor Wiadomość
michau 

Wiek: 27
Posty: 45
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-05-16, 11:40   Style walki - modyfikacje i modyfikowanie

Jako beznadziejny antyfan walki dwoma broniami zwykle unikam tego stylu na rzecz broni dwuręcznych, rzadziej innych. Ciekaw jestem czy istnieją jakieś sensowne mody wprowadzające zmiany, które mogłyby uzasadnić mój wybór czymś innym niż zajob? :lol: Coś jak większy bonus z siły dla dwuręczniaków, oburęczne korzystanie z mieczów długich, półtoraręcznych, katan etc czy kary do walki dwiema broniami.
Z info na temat tego jak bardzo niemożliwe jest dokonanie podobnych zmian (w ogóle i po tym jak weźmiemy po uwagę jak bardzo jestem zielony) też byłbym wdzięczny :smile:

Edit
No i chodzi mi przede wszystkim o wersję EE. Pomyliłem działy :?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 385
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2018-05-17, 13:52   

michau napisał/a:
Ciekaw jestem czy istnieją jakieś sensowne mody wprowadzające zmiany, które mogłyby uzasadnić mój wybó
Można samemu zmodyfikować. Wersja EE sprawia że dwuręczne bronie mają bonus do krytyka, co uzasadnia wybór kija dla łotra do dźgania. A względem innych broni to można dodać w pliku stylbonu.2da dzięki programowi Near infinity odpowiednio np. +2 obrażeń(zamiast +1) za jedną gwiazdkę +4 (zamiast +2) za dwie gwaizdki w stylku walki.
Ostatnio zmieniony przez greegarak 2018-05-17, 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
michau
michau 

Wiek: 27
Posty: 45
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-05-17, 17:56   

Dzięki! Przyjrzę się dokładniej temu programowi przed kolejnym podejściem do Sagi. Samo zdebonusowanie walki dwiema broniami powinno dać mi dużo frajdy ;).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 385
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2018-05-17, 18:31   

Możesz też stworzyć plik o nazwie stylbonu.2da z treścią poniżej i wrzucić go do Override


0
DAMAGE_RIGHT DAMAGE_LEFT THAC0_RIGHT THAC0_LEFT AC_BASE AC_MISSILE SPEED CRITICALROLL
TWOHANDED-0 0 0 0 0 0 0 0 0
SINGLEWEAPON-0 0 0 0 0 0 0 0 0
SWORDANDSHIELD-0 0 0 0 0 0 0 0 0
TWOWEAPON-0 0 0 4 8 0 0 0 0
TWOHANDED-2 1 0 0 0 0 0 -2 1
SINGLEWEAPON-1 0 0 0 0 -1 0 0 1
SWORDANDSHIELD-1 0 0 0 0 0 -2 0 0
TWOWEAPON-1 0 0 2 6 0 0 0 0
TWOHANDED-4 1 0 0 0 0 0 -4 1
SINGLEWEAPON-2 0 0 0 0 -2 0 0 1
SWORDANDSHIELD-2 0 0 0 0 0 -4 0 0
TWOWEAPON-2 0 0 0 4 0 0 0 0
TWOWEAPON-3 0 0 0 2 0 0 0 0


Ogólnie ten plik powinien wyglądać tak
https://gibberlings3.github.io/iesdp/files/2da/2da_bgee/stylbonu.htm
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
michau
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group