Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II: EE] Problemy z modami
Autor Wiadomość
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 477
Podziękowania: 113/139
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-09-07, 04:09   

Nie wiem, której wersji SCSa używasz, ale ktoś ostatnio narzekał na problemy z instalacją i odesłano go do SCS v31 Release Candidate (Now No. 3). Cóż, u niego pomogło :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hokus 

Wiek: 29
Posty: 19
Podziękował 5 razy
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-09-07, 08:46   

Instalowalem SCS version 30. Sprobuje zainstalowac te wersje 31, ale rozumiem, ze to jest jeszcze beta? A swoja droga jakies sugestie, co moze byc nie tak? Moj blad, ze nie zrobilem screenow z instalacji... Fixow chyba w nowej wersji EE nie potrzebuje?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 891
Podziękowania: 145/36
Wysłany: 2018-09-07, 18:24   

hokus napisał/a:
Instalowalem SCS version 30. Sprobuje zainstalowac te wersje 31, ale rozumiem, ze to jest jeszcze beta? A swoja droga jakies sugestie, co moze byc nie tak? Moj blad, ze nie zrobilem screenow z instalacji... Fixow chyba w nowej wersji EE nie potrzebuje?


Nie potrzebujesz, wersja 31 zawiera wszystkie poprawki z BWP Fixpacka i wiele innych oraz dodaje kompatybilność z EET.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
hokus
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 477
Podziękowania: 113/139
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-09-08, 03:52   

Nie mam żadnych własnych doświadczeń z SCSem, którymi mógłbym się tu podzielić, ale w Readme znalazłem coś takiego:
Cytat:
BG2 Fixpack

SCS is designed to work with the (G3) BG2 Fixpack when used on BG2 and BGT installs. On old-style BG2, and BGT, I very strongly recommend that you install this fixpack first, before any other mods (except Ascension, if you use it) but certainly before SCS . It probably installs without the Fixpack but it's designed on the assumption that Fixpack is installed, and odd things may happen if it isn't. The Fixpack is not required (or available) on Tutu or Enhanced Edition installs


I jeszcze coś na temat wspomnianego przez Ciebie Ascensiona:
Cytat:
Ascension

Ascension is fully compatible with SCS II. By default, Ascension enemies use their own scripts instead of SCS scripts, although a number of components change this. (Note in particular that the Ascension "tougher Demogorgon" component is overridden by the "Improved Fiends" component of SCS.

However, a number of reports suggest that SCS is not compatible with "BP-Ascension", the version of Ascension that ships with the Big Picture. I recommend that you use the standard WEIDU version of Ascension (at www.weidu.org) with SCS. (Users constructing a Big World Project mega-install should probably take advice from www.shsforums.net on the best strategy.)

Incidentally, Ascension is about the only mod that should be installed before the BG2 fixpack.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
hokus
emix 

Wiek: 34
Posty: 21
Podziękowania: 2/12
Wysłany: 2018-09-09, 14:19   

Witam, przy instalowaniu moda Tales of Anegh wyskakuje oto błąd:

[data/ToA.bif] will contain 448 resources totalling 221919272 bytes
Processing quests and journals
ERROR: No translation provided for @999989
Stopping installation because of error.

ERROR Installing [Tales of Anegh (Weidu)], rolling back to previous state
Will uninstall 1388 files for [TOA/SETUP-TOA.TP2] component 1.
Uninstalled 1388 files for [TOA/SETUP-TOA.TP2] component 1.
ERROR: Not_found
Please make a backup of the file: SETUP-TOA.DEBUG and look for support at: whiteagnus@baldursgatemods.de
Using Language [Polski (Polish) by Aristo]

Install Component [Tales of Anegh (Weidu)]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit?

Mod był ściągany z listy tego forum, zauważyłem że niektóre pliki chyba cztery, nie mają w środku żadnego tekstu są puste! :sad:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 477
Podziękowania: 113/139
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-09-09, 19:02   

A skąd pobierałeś moda?
W tłumaczeniu Arista rzeczywiście nie znalazłem linii @999989, ale nie widzę jej też w plikach angielskich, ani niemieckich. Spróbuj pobrać modyfikację z GitHuba White Agnusa i sprawdź, czy instalacja się powiedzie.
(Ta wersja zawiera chyba najwcześniejsze tłumaczenie Arista, jeszcze sprzed poprawek, które naniósł w póxniejszym czasie)

Edit
Dobra, już widzę. Problem jest bardziej złożony. Masz oczywiście wersję dla BG2EE, prawdopodobnie 2.6. Niestety poza tą jedną linią:
Cytat:
@999989 = ~Help the town of Anegh~

z dziennika, której przełożenie nie byłoby chyba jakimś wyzwaniem, brakuje nam jeszcze całego pliku "Setup EE". A ten wymaga już trochę więcej atencji; trzeba w nim dopisać parametry przedmiotów zgodnie ze standardem EE. Opisy przedmiotów się nie zmieniają.
Poza tym ilość plików w katalogu "d" też jest inna.
Krótko mówiąc nie da się tego zrobić w kilka minut :sad:
I szkoda, że twórcy moda nie informują tłumaczy o tak poważnych zmianach...
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group