Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II: EE] Problemy z modami
Autor Wiadomość
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-09-07, 04:09   

Nie wiem, której wersji SCSa używasz, ale ktoś ostatnio narzekał na problemy z instalacją i odesłano go do SCS v31 Release Candidate (Now No. 3). Cóż, u niego pomogło :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hokus 

Wiek: 29
Posty: 19
Podziękował 5 razy
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-09-07, 08:46   

Instalowalem SCS version 30. Sprobuje zainstalowac te wersje 31, ale rozumiem, ze to jest jeszcze beta? A swoja droga jakies sugestie, co moze byc nie tak? Moj blad, ze nie zrobilem screenow z instalacji... Fixow chyba w nowej wersji EE nie potrzebuje?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 913
Podziękowania: 147/36
Wysłany: 2018-09-07, 18:24   

hokus napisał/a:
Instalowalem SCS version 30. Sprobuje zainstalowac te wersje 31, ale rozumiem, ze to jest jeszcze beta? A swoja droga jakies sugestie, co moze byc nie tak? Moj blad, ze nie zrobilem screenow z instalacji... Fixow chyba w nowej wersji EE nie potrzebuje?


Nie potrzebujesz, wersja 31 zawiera wszystkie poprawki z BWP Fixpacka i wiele innych oraz dodaje kompatybilność z EET.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
hokus
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-09-08, 03:52   

Nie mam żadnych własnych doświadczeń z SCSem, którymi mógłbym się tu podzielić, ale w Readme znalazłem coś takiego:
Cytat:
BG2 Fixpack

SCS is designed to work with the (G3) BG2 Fixpack when used on BG2 and BGT installs. On old-style BG2, and BGT, I very strongly recommend that you install this fixpack first, before any other mods (except Ascension, if you use it) but certainly before SCS . It probably installs without the Fixpack but it's designed on the assumption that Fixpack is installed, and odd things may happen if it isn't. The Fixpack is not required (or available) on Tutu or Enhanced Edition installs


I jeszcze coś na temat wspomnianego przez Ciebie Ascensiona:
Cytat:
Ascension

Ascension is fully compatible with SCS II. By default, Ascension enemies use their own scripts instead of SCS scripts, although a number of components change this. (Note in particular that the Ascension "tougher Demogorgon" component is overridden by the "Improved Fiends" component of SCS.

However, a number of reports suggest that SCS is not compatible with "BP-Ascension", the version of Ascension that ships with the Big Picture. I recommend that you use the standard WEIDU version of Ascension (at www.weidu.org) with SCS. (Users constructing a Big World Project mega-install should probably take advice from www.shsforums.net on the best strategy.)

Incidentally, Ascension is about the only mod that should be installed before the BG2 fixpack.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
hokus
emix 

Wiek: 35
Posty: 21
Podziękowania: 2/13
Wysłany: 2018-09-09, 14:19   

Witam, przy instalowaniu moda Tales of Anegh wyskakuje oto błąd:

[data/ToA.bif] will contain 448 resources totalling 221919272 bytes
Processing quests and journals
ERROR: No translation provided for @999989
Stopping installation because of error.

ERROR Installing [Tales of Anegh (Weidu)], rolling back to previous state
Will uninstall 1388 files for [TOA/SETUP-TOA.TP2] component 1.
Uninstalled 1388 files for [TOA/SETUP-TOA.TP2] component 1.
ERROR: Not_found
Please make a backup of the file: SETUP-TOA.DEBUG and look for support at: whiteagnus@baldursgatemods.de
Using Language [Polski (Polish) by Aristo]

Install Component [Tales of Anegh (Weidu)]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit?

Mod był ściągany z listy tego forum, zauważyłem że niektóre pliki chyba cztery, nie mają w środku żadnego tekstu są puste! :sad:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-09-09, 19:02   

A skąd pobierałeś moda?
W tłumaczeniu Arista rzeczywiście nie znalazłem linii @999989, ale nie widzę jej też w plikach angielskich, ani niemieckich. Spróbuj pobrać modyfikację z GitHuba White Agnusa i sprawdź, czy instalacja się powiedzie.
(Ta wersja zawiera chyba najwcześniejsze tłumaczenie Arista, jeszcze sprzed poprawek, które naniósł w póxniejszym czasie)

Edit
Dobra, już widzę. Problem jest bardziej złożony. Masz oczywiście wersję dla BG2EE, prawdopodobnie 2.6. Niestety poza tą jedną linią:
Cytat:
@999989 = ~Help the town of Anegh~

z dziennika, której przełożenie nie byłoby chyba jakimś wyzwaniem, brakuje nam jeszcze całego pliku "Setup EE". A ten wymaga już trochę więcej atencji; trzeba w nim dopisać parametry przedmiotów zgodnie ze standardem EE. Opisy przedmiotów się nie zmieniają.
Poza tym ilość plików w katalogu "d" też jest inna.
Krótko mówiąc nie da się tego zrobić w kilka minut :sad:
I szkoda, że twórcy moda nie informują tłumaczy o tak poważnych zmianach...
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2019-04-24, 17:38   

Mam problem z pewnym questem. Po zrobieniu Kuli Sfer i śmierci Lavoka, zza mgły zaczepia mnie posłaniec od Lorda Farrahda i daje zaproszenie na śłub córki - Surayhi i po krótkim dialogu gra się wysypuje. Mam zainstalowanych parę modów, ale wszystko to raczej klasyki z którymi już grałem i nie przypominam sobie wcześniej takiej akcji. Teleportowałem się też kodem jeszcze z kuli przed rozmową z Lavokiem do Slumsów oraz innych lokalizacji i nikt mnie nie zaczepiał nawet jak kręciłem się bez celu i odpocząłem na ulicy. Wrzucam w spoiler wyciąg z WeiDU i proszę o pomoc.

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~CTBEE/SETUP-CTBEE.TP2~ #0 #0 // Check The Bodies EET: 2.2
~CTBEE/SETUP-CTBEE.TP2~ #0 #1 // Candlekeep Chores, v2.2: 2.2
~CTBEE/SETUP-CTBEE.TP2~ #0 #2 // Check the Bodies Fast Forward, v2.2 (for CtB v2.2 or later): 2.2
~BACKBRYNNLAW/BACKBRYNNLAW.TP2~ #0 #0 // Back to Brynnlaw mod for Baldur's Gate II: v7
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #0 // General AI Improvements: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #1 // Creature & Area Improvements -> All Creature & Area Improvements: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #4 // Miscellaneous Enhancements -> With Additional Random Encounters: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #5 // Additional Shadow Thieves Content: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #6 // Alternative Harper/Xzar Plot: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #7 // Extended Reynald Sequence: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #8 // Intrigue In The Copper Coronet: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #9 // Rahul Kanakia's Potion Quest: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #10 // Revised Hell Trials: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #11 // Improved Oasis II -> IO2 Dialogue & Combat Enhancement: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #13 // Saving Sanik In Brynnlaw: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #14 // Burglary Of The Bookkeeper: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #15 // New Fate For The Dryads' Acorns: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #16 // The Tragedy Of Besamen: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #17 // Further Slaver Involvement: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #18 // Sending The Solamnic Knights Home: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #19 // Nazariel The Lich: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #20 // Reward Negotiation: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #21 // Infernal Thievery: v3.3
~ASSASSINATIONS/ASSASSINATIONS.TP2~ #0 #0 // Assassinations mod for Baldur's Gate II: v14
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #0 // Proper dual-wielding implementation for Thieves and Bards: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #1 // Thief kit revisions: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #2 // Thief High Level Ability revisions: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #3 // Proper racial adjustments for thieving skills: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #4 // Bard kit revisions: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #5 // Bard High Level Ability revisions: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #6 // Proper spell progression for Bards: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #7 // Additional equipment for Thieves and Bards: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #8 // Upgradeable Equipment: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #11 // Chosen of Cyric encounter: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #12 // Shadow Thief Improvements: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #999 // BG2-style icons for RR content: v4.92
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #20 // Change Imoen's Avatar to Mage: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #30 // Change Nalia's Avatar to Thief: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #40 // Change Viconia's Skin Color to Dark Blue: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #70 // Icewind Dale Casting Graphics (Andyr): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #100 // Commoners Use Drab Colors: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #160 // Make Magic Shields Glow (plainab/grogerson): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2010 // Separate Resist Fire/Cold Icon into Separate Icons (Angel): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1010 // More Interjections: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1030 // Reveal Wilderness Areas Before Chapter Six: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1070 // Improved Multi-Player Kick-out Dialogues: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1080 // Add Bags of Holding: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1120 // Stores Sell Higher Stacks of Items: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1150 // Shapeshifter Rebalancing: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1161 // Multiple Strongholds (Baldurdash) -> Keep Class Restrictions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1180 // Female Edwina: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1220 // Allow Cromwell to Upgrade Watcher's Keep Items: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1227 // Adjust Cromwell's Forging Time -> Full 24 hours (BG2EE default, includes sleep): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1230 // Allow Cespenar to Use Cromwell Recipes: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1330 // NPCs Cannot Use Doors: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2040 // Universal Clubs: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2090 // Change Experience Point Cap -> Remove Experience Cap: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2140 // Expanded Dual-Class Options: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2151 // Wear Multiple Protection Items -> No Restrictions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2170 // Cast Spells from Scrolls (and Other Items) at Character Level: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2190 // Limit Ability of Storekeepers to Identify Items -> Only Mage and Bard Storekeepers Can Identify Items: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2200 // Multi-Class Grandmastery (Weimer): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2210 // Change Grandmastery Bonuses -> True Grandmastery (Baldurdash): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2240 // Un-Nerfed THAC0 Table: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2250 // Un-Nerfed Sorcerer Spell Progression Table: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2260 // Alter Mage Spell Progression Table -> Un-Nerfed Table (Blucher): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2270 // Alter Bard Spell Progression Table -> Un-Nerfed Table (Blucher): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2280 // Alter Cleric Spell Progression Table -> Un-Nerfed Table (Blucher): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2296 // Alter Druid Spell and Level Progression Tables -> Use Cleric Level Progression Changes With Un-Nerfed Cleric Spell Table (Blucher): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2300 // Triple-Class HLA Tables: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2320 // Trap Cap Removal (Ardanis/GeN1e): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2330 // Remove Delay for Magical Traps (Ardanis/GeN1e): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2339 // Remove Summoning Cap for Regular Summons: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2340 // Remove Summoning Cap for Celestials (Ardanis/GeN1e): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2350 // Alter Multiclass Restrictions -> Allow humans to multiclass: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2390 // Paladins Use Icewind Dale-Heart of Winter Spell Tables (grogerson): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2400 // Rangers Use Icewind Dale-Heart of Winter Spell Tables (grogerson): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2410 // Druids Use 3E Alignment Restrictions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2420 // Loosen Equipment Restrictions for Cleric Multi-Classes: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2430 // Change Equipment Restrictions for Druid Multi-Classes -> Loosen Equipment Restrictions for Druid Multi-Classes: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2440 // Everyone Gets Bonus APR from Specialization: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2540 // Speed Up de'Arnise Keep Stronghold Quests: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2999 // Max HP at Level One: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3000 // Higher HP on Level Up -> Maximum: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3008 // Allow HP Rolls Through Level 20 (Angel): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3012 // Maximum HP for NPCs (the bigg) -> For Party-Joinable NPCs Only: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3031 // Easy Spell Learning -> 100% Learn Spells and No Maximum Cap: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3040 // Make Bags of Holding Bottomless: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3050 // Remove fatigue from restoration spells: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3060 // Remove "You Must Gather Your Party..." Sound (Weimer): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3070 // Change Effect of Reputation on Store Prices -> Low Reputation Store Discount (Sabre): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3083 // Increase Ammo Stack Size -> Stacks of 120: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3093 // Increase Gem and Jewelry Stacking -> Stacks of 120: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3103 // Increase Potion Stacking -> Stacks of 120: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3113 // Increase Scroll Stacking -> Stacks of 120: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3121 // Happy Patch (Party NPCs do not complain about reputation) -> NPCs Can Be Angry About Reputation but Never Leave (Salk): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3125 // Neutral Characters Make Happy Comments at Mid-Range Reputation: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3183 // Romance Cheats: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3190 // Rest Anywhere (Japheth): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3195 // Alter Hostile Rest Spawns -> Decrease frequency by 50%: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3200 // Sellable Items (Icelus): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3205 // Stores Purchase All Item Types: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3280 // Give Every Class/Kit Four Weapon Slots: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3320 // No Depreciation in Stores: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #4031 // Consistent Stats: Edwin -> Use BG2 Values: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #4041 // Consistent Stats: Jaheira -> Use BG2 Values: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #4061 // Consistent Stats: Minsc -> Use BG2 Values: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #4071 // Consistent Stats: Viconia -> Use BG2 Values: v8
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #100 // Restore innate infravision to Half-Orc characters: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #101 // Prevent skeletal and incorporeal undead from being affected by Illithids' Devour Brain attack: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #103 // Allow Dispel/Remove Magic to take down Globes of Invulnerability: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #110 // Magical arrows and bolts deal bonus damage equal to their enchantment level: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #120 // Restore innate disease immunity to Paladins: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #125 // Rangers' Animal Empathy improves with experience: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #130 // Additional racial traits for Dwarves: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #140 // Additional racial traits for Gnomes: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #202 // Revised Bhaalpowers -> Enhance the Bhaalpowers and standardize their casting time: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #218 // Regain Bhaalpowers in ToB: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #203 // Make druidic shapeshifting uninterruptable: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #205 // Prevent Project Image and Simulacrum clones from using quickslot items: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #211 // Make Death Ward protect against Vorpal Hits: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #210 // Restore the Dispel Magic vulnerability to Nishruu and Hakeashars: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #213 // Expanded saving throw bonus tables for Dwarves, Gnomes and Halflings: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #216 // Bard songs break invisibility -> Only the Jester song breaks invisibility: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #323 // Use Icewind Dale's Dimension Door animation -> Use IWD animation for spells, retain BG2 animation for other visuals: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #302 // Change the appearance of the Robe of Vecna: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #310 // Distinctive creature coloring: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #510 // Expanded temple services: v4.53
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-04-25, 17:42   

Wiem, że to żadna pomoc, ale autorzy CTB sami piszą, że:
Cytat:
- The Marriage of Surayah
- This is a hard quest to get, and one that at this time I think may 'break' a number of other mods (or be broken by other mods). Timing is everything when getting married, so don't be late- or early.

Może nawet gryzie się to z samym wątkiem Anomena? Masz go w drużynie?
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2019-04-25, 23:26   

memory napisał/a:
Wiem, że to żadna pomoc, ale autorzy CTB sami piszą, że:
Cytat:
- The Marriage of Surayah
- This is a hard quest to get, and one that at this time I think may 'break' a number of other mods (or be broken by other mods). Timing is everything when getting married, so don't be late- or early.

Może nawet gryzie się to z samym wątkiem Anomena? Masz go w drużynie?


Nie. Gram solo berserker zdualowany na maga. Mam save przed wyjściem z kuli i postanowiłem iść dalej, póki co ta akcja się nie powtórzyła, a więc coś ta Kula chyba ma do rzeczy. Grałem wcześniej z CtB i właśnie nie przypominam sobie tego questa. Przez niego nie mogę zakończyć Kuli, zgarnąć pierścień od Lavoka no i samą Kulę. Może jest jakaś opcja żeby wywołać tego posłańca konsolą?
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-04-26, 17:34   

Olos napisał/a:
Może jest jakaś opcja żeby wywołać tego posłańca konsolą?

Spróbuj CBSFMESS, ale nie wiem, czy problem nie tkwi gdzieś głębiej. W jakichś zmiennych, czy coś.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2019-04-29, 22:10   

memory napisał/a:
Olos napisał/a:
Może jest jakaś opcja żeby wywołać tego posłańca konsolą?

Spróbuj CBSFMESS, ale nie wiem, czy problem nie tkwi gdzieś głębiej. W jakichś zmiennych, czy coś.


A co to jest, to CBSFMESS? Nic mi w Google nawet nie znajduje. Mógłbyś rozwinąć?
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-04-30, 06:34   

C:CreateCreature("CBSFMESS") to właśnie kod,którym wywołałem tego posłańca w WoBG. Być może w EE też działa.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2019-04-30, 16:47   

memory napisał/a:
C:CreateCreature("CBSFMESS") to właśnie kod,którym wywołałem tego posłańca w WoBG. Być może w EE też działa.


Wywyołanie działa, ale łazi tylko za mną jak cień i nie da się z nim zagadać. Wywoływałem go w Slumsach gdzie dopada mnie po wyjściu z Kuli, ale nic z tego. Nie rozumiem do końca tego, bo to trochę jakby było coś w zmiennych ustalone, ze ma zagadać po Kuli. Gdy spróbowałem szybko po wyjściu ze Sfery go przywołać to i tak to nic nie dało, właściwy posłaniec mnie zaczepia i gra się zawiesza. Już bym wolał w ogóle dać sobie spokój z CtB i posiąść Kulę oraz pierścień we właściwy sposób.
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-04-30, 20:18   

Olos napisał/a:
Gram solo berserker zdualowany na maga.

a potem napisał/a:
trochę jakby było coś w zmiennych ustalone, ze ma zagadać po Kuli.

Być może warunkiem pojawienia się tego posłańca jest zdobycie klasowej twierdzy. Spróbuj zmienić odpowiednią zmienną na moment przed samym wyjściem z Kuli. Jeśli posłaniec się nie pojawi, to zmień lokację, a potem przywróć sobie posiadanie twierdzy i sprawdź czy kolejne spotkanie z posłańcem też wysypie grę.
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2019-04-30, 21:40   

memory napisał/a:
Olos napisał/a:
Gram solo berserker zdualowany na maga.

a potem napisał/a:
trochę jakby było coś w zmiennych ustalone, ze ma zagadać po Kuli.

Być może warunkiem pojawienia się tego posłańca jest zdobycie klasowej twierdzy. Spróbuj zmienić odpowiednią zmienną na moment przed samym wyjściem z Kuli. Jeśli posłaniec się nie pojawi, to zmień lokację, a potem przywróć sobie posiadanie twierdzy i sprawdź czy kolejne spotkanie z posłańcem też wysypie grę.


Gram w BG tyle lat, ale nie mam pojęcia jak sprawdzić te zmienne, W necie nic nie znajduję. Jaki jest myk na dostanie się do tych zmiennych?
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group