Poprzedni temat «» Następny temat
EET - opinie i uwagi
Autor Wiadomość
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 990
Podziękowania: 91/199
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-06-27, 21:32   

Zainstalowane na wersji steamowskiej, wszystko póki co, działa pięknie.
Dla zainteresowanych informacja:

1. Saga steamowska platforma,
2. po instalacji należy użyć soecjalnego programiku, bez niego EET jak i inne mody mają prawo nie działać prawidłowo
https://forums.beamdog.com/discussion/50441/modmerge-merge-your-steam-gog-zip-based-dlc-into-something-weidu-nearinfinity-dltcep-can-use/p1
3. EET
https://github.com/K4thos/EET

4. EET_Tweaks
https://github.com/K4thos/EET_Tweaks

5. DSotSC (wersja beta aktualizacji 3.0 wspierającej BGT i EET)
https://github.com/K4thos/DSotSC
mody na podklasy:

6. kotokształtna
http://athkatla.cob-bg.pl...p=123566#123566

7. verrsza- "kocur"
https://forums.beamdog.com/discussion/60614/mod-verrsza-npc-for-bgee-and-sod

Sugeruję jak zainstaluje się EET zrobić kopię, by potem nie powtarzać w razie niepożądanych zmian instalacji, bo trochę ona trwa, niedługo ale zajmuje czas.
Modów do wersji EE i EET jest bardzo dużo...
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Ostatnio zmieniony przez Nobanion 2017-06-28, 09:01, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
neuromancer
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 351
Podziękowania: 61/38
Wysłany: 2017-06-28, 07:34   

Cytat:
6. DSotSC (wersja beta aktualizacji 3.0 wspierającej BGT i EET)
https://github.com/K4thos/DSotSC

uch, dawno bym to wyrzucił z Githuba, ale mod jest wymagany przez Sandrah Saga, więc mam związane ręce. Nie polecam. W dodatku straciłem zapał do aktualizacji opisów przedmiotów na zgodne z formą EE, dlatego spodziewaj się badziewia zamiast normalnych opisów.

Tu masz szybkiego hotfixa dla DSotSC. Naprawia położenie aren na mapie EET (zainstaluj jeśli nie używasz BP-BGT Worldmap). Zaktualizuje również save'y.
https://www.sendspace.com/file/vwbium

Cytat:
4. EET_Tweaks
https://github.com/K4thos/EET_Tweaks

Dzisiaj wyszła nowa wersja. Wykastrowana z wielu komponentów, które przestały działać po wyjściu patcha 2.x, bądź pozostały w tyle w stosunku do rozwoju EET. Radziłbym odinstalować starą i zainstalować nową wersję. Jeśli szukasz większej ilości tweaków to zainstaluj Tweaks Anthology.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 563
Podziękowania: 78/119
Wysłany: 2017-06-28, 09:03   

Nobanion napisał/a:
6. DSotSC (wersja beta aktualizacji 3.0 wspierającej BGT i EET)

K4thos napisał/a:
uch, dawno bym to wyrzucił z Githuba, ale mod jest wymagany przez Sandrah Saga, więc mam związane ręce. Nie polecam. W dodatku straciłem zapał do aktualizacji opisów przedmiotów na zgodne z formą EE, dlatego spodziewaj się badziewia zamiast normalnych opisów.

Nie wiem, czy masz na myśli wersję oryginalną, czy też tłumaczenie. To pierwsze jest beznadziejne (bo sporo różnic między opisami a stanem faktycznym), to drugie tragiczne (i w zasadzie bez znaczenia, której wersji tłumaczenia używasz - do v215/216, czy też wcześniejsze "wynalazki").
A o ile wiem, prace prowadzone tu na CoBie nad retranslacją tego, stoją obecnie w miejscu, choć nie będzie to stan permanentny.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 351
Podziękowania: 61/38
Wysłany: 2017-06-28, 10:25   

Meisarcha, tłumaczenie to jeszcze inna kwestia - zgadzam się, jest źle. Przez zmiany w opisach przedmiotów miałem na myśli doprowadzenie ich do stylu gier EE. Dla przykładu opis Furii w BG2 wygląda tak:
Cytat:
Katana +3: Furia Niebios

Umagicznienie katany nie jest prostą sprawą. W przeciwieństwie do konwencjonalnych broni, katana jest już z założenia niemal doskonałym mieczem do walki. Trzeba ogromnych poświęceń, aby jeszcze ją ulepszyć, np. umierający samuraj może ubłagać Wu Jena aby jego waleczny duch został przelany na katanę. Osoba władająca zaczarowaną kataną, taką jak ta, musi szanować obyczaje Kara-Tur oraz samuraja, który niegdyś dzierżył to ostrze w boju. Nieprzestrzeganie tego nakazu może spowodować gwałtowną odmianę losu na gorsze.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1K10 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Raz dziennie pozwala rzucić Błyskawicę
Raz dziennie pozwala rzucić Ociemniałość
Przy każdym trafieniu ofiara musi wykonać rzut obronny na magię albo zostanie ogłuszona
5% szansa na dodatkowe 20 pkt. obrażeń od elektryczności
Waga: 3
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: Katana
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


a w BG2:EE tak:
Cytat:

Wieki temu, archon-trębacz o imieniu Chin Yi zakochała się w pochodzącym z Shou Lung śmiertelniku, przysięgając strzec go przed wrogami, jeśli tylko ten zdecyduje się wyruszyć kiedykolwiek na wojnę. Gdy czas ów nadszedł, patronująca archonowi bogini Kwan Ying zabroniła jej interweniować, nie chcąc, by brała udział w rozlewie krwi. Gdy ukochany Chin Yi został ścięty w walce przez wodza yuan-ti, jej żal był straszliwy, gniew zaś natychmiastowy. Nie bacząc na ostrzeżenia swej bogini, pofrunęła wprost na pole bitwy i biorąc w dłoń katanę ukochanego wycięła nią w pień wodza wężowej rasy i wszystkich walczących pod jego komendą. Nie ustawała w dokonywaniu rzezi na armii yuan-ti, dopóki sama Kwan Ying nie ukazała się przed nią z otwartymi rękoma i oczami pełnymi zrozumienia. Ulżę twemu bólowi i cierpieniu, jeśli zaprzestaniesz tej masakry – rzekła.

Nie pragnę końca mych cierpień – odparła Chin Yi. – Chcę, by moja furia niosła się echem przez stulecia, teraz i po wsze czasy. Pragnąc pomóc swej służce, lecz nie chcąc uwalniać na świat tak ogromnej furii, Kwan Ying związała duszę Chin Yi z ostrzem należącym niegdyś do mężczyzny, którego nie zdołała ochronić, a następnie ukryła broń w grobowcu wojownika. Krypta została jakiś czas później splądrowana, zaś broń skradziona i choć krzyki Chin Yi nie były już słyszane poprzez stal ostrza, jej zemsta była jak zawsze brutalna.

PARAMETRY:

Specjalne:
– Huk gromu: Ogłuszenie na jedną rundę, po trafieniu (rzut obronny przeciw czarom neguje)
– Porażające uderzenie: 5% szans na dodatkowe 20 obrażeń od elektryczności, po trafieniu

Właściwości ładunków:
– Uderzenie błyskawicy, raz dziennie
Obrażenia: 10k6 obrażeń od elektryczności (połowa po rzucie obronnym przeciw czarom)
Zasięg: 16 metrów
Obszar działania: 1 istota

– Ociemniałość, raz dziennie (rzut obronny przeciw czarom neguje)
Zasięg: 13 metrów
Czas działania: 2 rundy
Obszar działania: 1 istota

Obrażenia: 1k10 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: katana
Typ broni: 1-ręczna

Wymagania:
– Siła: 6

Waga: 3


Nie, Cahir nie był nadgorliwy (chwała mu za to, że dopieścił tę stronę tłumaczenia i ujednolicił sposób zapisów wszystkich przedmiotów). W taki sposób zmieniono wszystkie angielskie opisy parametrów przedmiotów. Przykładowo dla tarcz trzeba dopisywać ukryte bonusy do obrony przeciwko poszczególnym broniom, w hełmach nie istnieje coś takiego jak "Klasa Pancerza: bez zmian" etc. Tego typu niuansów jest mnóstwo, a zostawiając stare opisy od razu widać, że przedmiot pochodzi z niechlujnie napisanego moda. Zacząłem przy tym dłubać na angielskiej wersji, ale w międzyczasie podmieniłem przedmioty na takie rzekomo zbalansowane (ktoś wstawił takiego patcha na SHS) i okazało się, że będzie z opisami jeszcze więcej roboty. Po ograniu tego moda całkowicie odeszła mi ochota na jego dalszą edycję, co skutkuje kaszaną w opisach (większość przedmiotów nawet nie ma usuniętych stringów "Może używać", był też z tego co kojarzę problem z wyświetlaniem myślników).

Jak wspomniałem, chętnie umyłbym od tego moda ręce :( Szkoda, że Aurelinus porzucił wersję v3 NTotSC, która zawierała mocno rozbudowane DSotSC (i uszczuplone tam gdzie trzeba). Chętnie bym ją wziął na warsztat i przerobił na kod weidu od zera, bo wersja BGT, na której bazowałem, do niczego się moim skromnym zdaniem nie nadaje. W dodatku chyba popełniłem błąd używając na modzie BP-Balancera - okazał się zdecydowanie zbyt nadgorliwy.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 351
Podziękowania: 61/38
Wysłany: 2017-06-28, 11:17   

Cytat:
7. verrsza- "kocur"
https://forums.beamdog.com/discussion/60614/mod-verrsza-npc-for-bgee-and-sod

Nie ma go jeszcze na liście kompatybilności: http://gibberlings3.net/f...showtopic=27741
W dodatku nie istnieje wersja tego moda dla BGT, co oznacza, że nie używa cpmvars (biblioteki zmiennych zapewniających kompatybilność pomiędzy różnymi wersjami gry). W takim przypadku żeby mod zadział prawidłowo bez żadnych dodatkowych zmian w jego kodzie trzeba będzie go zainstalować na BG:EE (przed instalacją EET na BG2:EE). Zostanie potraktowany jak kontent oryginalnej gry, więc wszystkie ewentualne problemy zostaną wyeliminowane automatycznie podczas konwersji zasobów.

Umówiłem się z Lavą, że zrobię patche dla modów, które jeszcze nie wspierają EET, w tym dla verrsza. Jeszcze nie wiem czy będzie to wersja natywna czy instalowana na BG:EE (w drugim przypadku zero roboty, kwestia zmiany DV w kodzie, bo użył 2 różnych w BG1 i SoD, więc nie da się zapewnić ciągłości postaci)

Tak czy inaczej, obecnie z nim niestety nie zagrasz. Może w przyszłym tygodniu (jestem teraz zawalony robotą).
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 990
Podziękowania: 91/199
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-06-28, 16:49   

Ale fajnie, bo ja testuję tego ncpa i zaczynam następne wraz filmiki, bo przejrzałem YT i inne platformy nagrywające i jeżeli chodzi o mody, to szału nie ma, a z tego co rozmawiałem tam z kimś, ludzie po prostu nie wiedzą, bo gra ma swoje lata wersja EE ich zainteresowała, ale nie wnikają często co dalej się z nią dzieje...
Zaraz zacznę od nowa instalować wszystko, zobaczę czy pójdzie, zainstaluję bez komponentu do SoDu na BGEE, właśnie wysłałem loga Lavie odnośnie tego, bo byłem przekonany że będzie skoro podklasa Ruffle jest, żadnego błędu nie generowało i akurat doszedłem do...spoiler....i zdziwienie. Podeślę ci też...
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 990
Podziękowania: 91/199
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-06-28, 19:48   

Cytat:
[quote="K4thos"]
Cytat:
W takim przypadku żeby mod zadział prawidłowo bez żadnych dodatkowych zmian w jego kodzie trzeba będzie go zainstalować na BG:EE (przed instalacją EET na BG2:EE). Zostanie potraktowany jak kontent oryginalnej gry, więc wszystkie ewentualne problemy zostaną wyeliminowane automatycznie podczas konwersji zasobów.

.

Tak uczyniłem i wyskoczyła informacja, że nie rozpoznaje moda, więc ten sposób odpada...
Dołączam loga, najważniejsze że będzie kiedyś, a ja dalej sobie zwiedzam EET :cwan:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 351
Podziękowania: 61/38
Wysłany: 2017-06-28, 20:26   

tak ma być, instalator nie pozwala na zaimportowanie modów których nie rozpoznaje. W tym wypadku nie będzie problemów, bo sprawdziłem zasoby moda pod kątem ewentualnych konfliktów z BG2, ale zwróć uwagę, że w obecnej postaci NPC nie będzie miał zapewnionej ciągłości (po skończonym BG1 tworzony jest nowy NPC na potrzeby SoD - tak to działa w BG:EE, a co chciałbym zmienić). Jeśli Ci to nie przeszkadza to rozpakuj archiwum w głównym folderze BG2:EE gdzie siedzi już rozpakowane EET: https://www.sendspace.com/file/l6gf36
Teraz będziesz mógł rozpocząć instalację, bo Versza zostanie rozpoznany przez instalator.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 990
Podziękowania: 91/199
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-07-06, 14:07   

Mam takie pytanie, bo nie mogę ogarnąć tego forum gdzie jest ta twoja cudna mapa do EET, co kiedyś prezentowałeś? Jako to, co ma być w przyszłości w EET i kiedy będzie ona w użyciu w grze? Jak dołączysz pozostałe gry? Bo teraz ja mam Baldursowatą z 2 części, oczywiście ze wszystkimi terenami, nie używam modów na obszary...
Może jednak się nieprecyzyjnie wyraziłem i dam tutaj linka jak to wygląda.
Ciekawi mnie jak postępy z Icewind Dale, ewentualnie jakie mody trzeba zainstalować by mieć tą cudną mapę oczywiście jak się obszary odkryje. Choć ta jest niczego sobie ^^...

link, jak wygląda mama EET i takie tam na szybkiego
http://plays.tv/video/595d61f127faf59059/eet
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 351
Podziękowania: 61/38
Wysłany: 2017-07-06, 16:22   

aha, czyli udajemy, że rozmowy na PW nie było :lol: To jeszcze raz:

Domyślna mapa EET (art by Kirara) wygląda dokładnie tak jak na filmiku. Odkrywasz poszczególne obszary wraz z postępami w grze. Jak rozumiem masz na myśli co z ikonami, których po otworzeniu mapy w Near Infinity nie uświadczysz, a które kiedyś pokazywałem na mapie. Te pochodzą z modów. Tak to obecnie wygląda:



Lista modów z których pochodzą poszczególne obszary:
- Almateria's Restoration Project (AR2700)
- Dark Side of the Sword Coast (DSC001, DSC002, DSC004, DSC010)
- Eilistraee's Song (ARES01)
- Fishing For Trouble (YS1000, YS0390, YS0360, YS0370)
- Foundling: Between the Shades (L#FOU0)
- Innershade (ARISH1)
- Northern Tales of the Sword Coast (AR01PB, AR10PB, AR20PB, AR30PB, AR40PB, AR60PB)
- Southern Edge (L#ND01)
- Tales of Deep Gardens (ARLDV1)
- The Darkest Day (ARPO05, DD1000, DD1800, DD1900, DD2300, DD2500, DD3300, DD5000, DD7000, DD8000, DD8001, DD9000)
- The Drizzt Saga (F_7777, F_9898, F_0111, F_0222)
- The Stone of Askavar (ARS002, ARS005)
- The White Queen (WQ0001)
- IWD-in-EET - wszystkie obszary z prefiksami ID (IWD1) i IW (IWD2)

Reszta to obszary z BG1, SoD, SoA i ToB (więc masz je na czystym EET).

Mapa jest za mała, żeby pomieścić obszary zlokalizowane dalej na wschód od linii brzegowej Wybrzeża Mieczy, więc używając następujących modów potrzebna jest instalacja moda BP-BGT Worldmap, który dodaje całą mapę Faerunu:
- Region of Terror (wersja beta gdzieś dostępna na forum SHS)
- Sandrah Saga (sporo nowych obszarów rozsianych po Faerunie, do tego używa obszarów dodanych wcześniej przez inne megamody, których wymaga do instalacji)
Obszarów z tych modów nie ma na powyższej mapie. Niestety obrazka jak wyżej ze wszystkimi ikonami nie mam zrobionego dla instalacji z BP-BGT Worldmap.

Z powyższych modów, dodających nowe obszary na mapie, tylko IWD-in-EET nie został jeszcze wydany (pracuję nad nim, nie wiem kiedy skończę, ale nie odpuszczę)
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Meisarcha, Nobanion, neuromancer
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-06, 18:15   

Ta mapa to jakiś mod? Bo wygląda super
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 990
Podziękowania: 91/199
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-07-06, 20:01   

Kreven napisał/a:
Ta mapa to jakiś mod? Bo wygląda super

Wszystko masz wyłuszczone w opisie, to jest mapa moda, odpowiednika WoBG scalająca świat gier Faerunu w jedną mapę, gdzie możesz swobodnie poruszać się z terenów np. Tronu Bhaala do Gopspody pod Pomocną Dłonią i odwrotnie :P
Sugeruję na początek zainstalować bez modów na tereny i zobaczyc czemu takie robi wrażenie.
W sumie obejrzyj sobie na YT naszego portalu, masz link w mojej sygnaturze. :sweet:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 351
Podziękowania: 61/38
Wysłany: 2017-07-06, 20:46   

Noba, odpowiednikiem jest BGT, a nie WoBG. Ja nie dystrybuuje wielu modów gotowych do gry. Ewentualna instalacja modów leży w gestii gracza.

Kreven, tu masz readme: https://cdn.rawgit.com/K4thos/EET/master/EET/lang/pl_PL/readme-EET.html
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 990
Podziękowania: 91/199
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-07-06, 20:57   

Racja, ale jak to fajnie brzmi, Boo mówi że EET jest smerfastyczne i każe mi się sprężać, keeperem zwiększyłem ich ruchy poruszania się, pyta się jak się przechodzi do dwójki, nie ma jakiegoś przeskoku?
edit:
zapomniałem o SoD
- moja wina, moja bardzo wielka wina,
przeto Ao proszę o wybaczenie,
ja z tymi pytaniami się już nigdy nie zmienie :P
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 990
Podziękowania: 91/199
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-07-09, 01:15   

Mam pytanie, bo dziwna sprawa jest.
Nie wiem czy to moja wina?
W każdym bądź razie moja główna postać nie może z nikim praktycznie zagadać, nie rozmawia z towarzyszami nie zwracałem do pewnego momentu uwagi, bo zaliczałem na szybkiego tereny, ale od Drzizzta tak mnie tknęło ale z postaciami fabularnymi ikona rozmowy jest zaciemniona i nieaktywna. Tradycyjnie filmik, gram cały czas na czystym EET poza "kotami" a może to że gram koto kształtną druidką powoduje ten błąd, bo ona jest zainstalowana po EET jako podklasa druida?
Nie było wpisywanego dodatku jakiegoś jak w wypadku Verszawy.
Filmik, ona niemowa, a wyznawca Boo spokojnie zagaduje czy też każdy inny, podobnie miało się z Drizztem itp...
Tutaj u nauczyciela eee...kurczaka ^^
http://plays.tv/video/5961626c41562a0309/eet

Poza tym gra chodzi płynnie a za panel i menu mają twórcy u mnie wielkiego plusa, dla ludzi z problemami ze wzrokiem i tacy co są nauczani innego zarządzania menu gry zmiany wprowadzone jak znalazł a gram gui SoDu :)

*******************
Tutaj próba zagadania przez Ja do współspaczy ^^ znaczy towarzyszy:

http://plays.tv/video/596166701d373b0cd6/dziwne
**************
Jeszcze przed fochem Verszavy coś się zdenerwował że go zlekceważyłem działało normalnie, wcześniej akcja jak widać w kopalni w Nashel, no cóż wrócę się chyba w grze ale nie powinno tak być? Boo mówi, że to ten to błąd jest, tzw. bug :P

http://plays.tv/video/596.../jest-przyczyna
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group