Poprzedni temat «» Następny temat
Alternatywne głosy postaci
Autor Wiadomość
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-04, 23:22   Alternatywne głosy postaci

Witam, postanowiłem pobawić się trochę i wyeksportowałem głosy bohaterów z moby Blizzarda, wybrałem kilka pasujących plików i zrobiłem z nich głosy dla postaci w Baldurze.

Link do chomika

Poniżej rozpisane są dla kogo podkładany był głos, jaki aktor głosowy go podkładał, dla kogo pasuje soundset oracz czy głos jest w stylu BG1 czy BG2.

Gotowe soundsety:
Kael'thas Sunstrider - BG1 - Dla wszystkich- Jacek Bończyk
Malfurion Stormrage - BG1 - Dla Druida - Dariusz Odija
Muradin Bronzebeard - BG2 - Dla Krasnoluda Wojownika - Paweł Szczesny
Gazlowe - BG2 - Najlepiej dla łotrzyka - Janusz Zadura
Gul'dan - BG2 - Dla złej postaci - Jacek Mikołajczak

Ustawiony jest darmowy transfer, więc nie trzeba mieć nawet konta na chomiku by pobierać, jeśli komuś się spodoba to zrobię więcej.

Ściągamy paczkę .rar i wypakowujemy do folderu /Sounds w katalogu głównym baldura.[
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-08-13, 23:42, w całości zmieniany 9 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, porfirion, Meisarcha, Kliwer
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2017-07-04, 23:31   

ściągnąłem folder Kaelthas (to o tym mowa? Wspominałeś o kilku postaciach). Brzmi świetnie. Z pewnością można by je wykorzystać w polonizacji modów i WoBG. Ile takich soundsetów uda się wyciągnąć z tej gry?
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-04, 23:36   

Z jednej postaci mogę zrobić nawet kilka osobnych głosów, w grze jest ich całkiem sporo, jeśli ktoś chce to moge powyciągac też pliki z lola.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1041
Podziękowania: 99/218
Skąd: Nowy Londyn

Wysłany: 2017-07-04, 23:41   

Odsłuchałem kilka, ale fajne :)
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-05, 00:53   

Dzięki, dodałem nowy soundset:
Malfurion Stormrage, głos z Heroes Of The Storm.
Idealny dla druida.

Gdyby ktoś nie wiedział, to wystarczy rozpakować archiwum do folderu "Sounds" w głównym katalogu gry i już możecie wybrać nowe głosy dla postaci podczas jej tworzenia, lub w trakcie gry wchodząc w menu modyfikacji (tam gdzie zmienia się kolorki itp.)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2017-07-05, 00:59   

Nobik mnie na szałcie wywołał, ale pewnie i bez tego bym się odezwał :)

Powiem tak parafrazując ghula Koraxa: Porfi myśleć twoje dźwięki dziś wyglądać bardzo smaczno! ;)

Odsłuchałem oba zestawy, świetna sprawa, Kreven. Sam jakoś nigdy nie przepadałem za grami mmo, więc ani w HotS, ani w LoL-a nie grałem, ale z tego, co słyszałem tu i ówdzie na różnych próbkach, to dubbing jest tam bardzo dobry i klimatem do Baldurów też pasuje :)

EDIT: Aha, jakby co - będziesz robił też zestawy do BG2? Tam może być czasem trochę trudniej, by dobrać do różnych sytuacji odpowiednie teksty, ale przynajmniej niektóre się pewnie da. Przypuszczam, że takie do BG2 będą się cieszyły większą popularnością, bo będą pasowały i do BGT, i do WoBG-a. Nie wiem zupełnie, jak jest z tworzeniem soundsetów w wersjach EE, ale przypuszczam, że są identyczne lub zbliżone do tych z oryginalnego BG2. No chyba że w BG1:EE zostawili tylko takie małe soundsety, jakie były wcześniej w starym BG1, ale to by było dziwne.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-05, 01:19   

porfirion napisał/a:

EDIT: Aha, jakby co - będziesz robił też zestawy do BG2? Tam może być czasem trochę trudniej, by dobrać do różnych sytuacji odpowiednie teksty, ale przynajmniej niektóre się pewnie da. Przypuszczam, że takie do BG2 będą się cieszyły większą popularnością, bo będą pasowały i do BGT, i do WoBG-a. Nie wiem zupełnie, jak jest z tworzeniem soundsetów w wersjach EE, ale przypuszczam, że są identyczne lub zbliżone do tych z oryginalnego BG2. No chyba że w BG1:EE zostawili tylko takie małe soundsety, jakie były wcześniej w starym BG1, ale to by było dziwne.


Szczerze mówiąc to testowałem to na BG2 i to moje niedopatrzenie, bo miałem tam też dzwięki z 1 i myślałem, że jest ich mniej, jutro zaktualizuje sounsety o brakujące kwestie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 29
Posty: 3092
Podziękowania: 211/70
Wysłany: 2017-07-05, 07:52   

Ja natomiast nie do końca sobie to wyobrażam. Zdarzyło mi się grać w HotS'a... to zbieranina postaci z WoWa, Starcrafta, Overwatcha i Diablo. To tak gigantyczne produkcje i tak popularne, że natychmiast gracze będą wiedzieć kto to mówi. To okropnie wybijające z immersji... nie mówiąc o tym, że Blizzard bardzo pilnuje swoich rzeczy, więc nie zdziwię się, jak będą z tego problemy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2017-07-05, 10:33   

Lava Del'Vortel napisał/a:
Ja natomiast nie do końca sobie to wyobrażam. Zdarzyło mi się grać w HotS'a... to zbieranina postaci z WoWa, Starcrafta, Overwatcha i Diablo. To tak gigantyczne produkcje i tak popularne, że natychmiast gracze będą wiedzieć kto to mówi. To okropnie wybijające z immersji... nie mówiąc o tym, że Blizzard bardzo pilnuje swoich rzeczy, więc nie zdziwię się, jak będą z tego problemy.

e tam, w dobie zawodowych dubbingowców ten sam aktor głosowy występujący w różnych grach jest na porządku dziennym. Ileż to już razy słyszałem "Nathana Drake'a" w różnych produkcjach, czy Jennifer Hale - ta to nawet dla angielskiego Baldura podkładała głos.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nolan_North
https://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Hale
W większości tych gier Jennifer używa dokładnie tego samego głosu, bez większych zmian w intonacji, akcencie etc.

Zresztą polscy aktorzy głosowi są pewnie znacznie mniej utożsamiani z daną postacią niż ich odpowiednicy z wersji angielskiej. Moim zdaniem wystarczy unikać dobierania głosów zawierających "catchphrases" danej postaci, a nie będzie szans na zabicie immersji u gracza (a z tym nie będzie problemu, bo z tego co widzę, każda postać ma ogromną bazę dźwięków).

Co do ścigania przez Blizzarda, jakoś nie kwapią się do zdjęcia tego typu stron: http://rpboyer15.github.io/sounds-of-the-storm/
W najgorszym wypadku po dostaniu Cease and desist letter od Blizzarda głosy z modu by się usunęło. Perspektywa ścigania przez Blizzard modderów 20-letniej gry wydaje mi się mało prawdopodobna.

Ściągam właśnie tę grę i mam nadzieję znaleźć fajne głosy dla Rasaada, Neery i Dorna. Głosy można wyeksportować tym programem: http://www.zezula.net/en/casc/main.html
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Ostatnio zmieniony przez K4thos 2017-07-05, 16:12, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-05, 11:31   

Kolejny głos, tym razem Muradina Bronzebeard'a, pasuje do krasonluda wojownika.
Muradin Bronzebeard - BG2 - Paweł Szczesny
Aktor głosowy podkładał głos pod Zoltana w Wiedźminie :grin:

EDIT:
Z nudów zrobiłem portrety dla Muradina.
LINK
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2017-07-05, 22:01   

Co do portretów - ja osobiście bym się raczej nie zdecydował, bo po prostu za bardzo dla mnie odstają stylem od oryginalnych. Ale co kto lubi, większy wybór, to większe możliwości :)

Soundset Muradina bardzo fajny, ale do paru rzeczy się odrobinę przyczepię ;)

muraE - kwestia ma być przy poważnych ranach, a ten tekst "ledwo zipię" jest wypowiedziany nawet bez specjalnego zmęczenia, a co dopiero bólu. Może jest jakaś bardziej jęcząco-krzycząca kwestia, która by tu pasowała?

mura6 - podobnie jak powyżej. To powinna być kwestia taka ze złością/irytacją, że zaklęcie nie wyszło, a to "niemożliwe" brzmi bardziej jak takie trochę ironiczne podczas lekkiej pogawędki.

muraN-R - czyli teksty pojawiające się losowo w konkretnych typach lokacji lub porach dnia. Same w sobie wybrane przez Ciebie teksty są fajne, ale niektóre dość mocno naciągane do podanych warunków występowania. To znaczy, gdybym usłyszał je ni z tego ni z owego wypowiedziane w grze (bo te teksty właśnie tak padają losowo), to nie wiem, czy bym załapał, że to właśnie te uwarunkowane lokacją/porą - tu wiedziałem, bo sprawdzałem z plikiem readme, które teksty są które :P W razie czego, nie trzeba dla postaci dawać wszystkich odzywek bez wyjątku, niektóre można pominąć.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-05, 22:30   

porfirion napisał/a:
Co do portretów - ja osobiście bym się raczej nie zdecydował, bo po prostu za bardzo dla mnie odstają stylem od oryginalnych. Ale co kto lubi, większy wybór, to większe możliwości :)

Soundset Muradina bardzo fajny, ale do paru rzeczy się odrobinę przyczepię ;)

muraE - kwestia ma być przy poważnych ranach, a ten tekst "ledwo zipię" jest wypowiedziany nawet bez specjalnego zmęczenia, a co dopiero bólu. Może jest jakaś bardziej jęcząco-krzycząca kwestia, która by tu pasowała?

mura6 - podobnie jak powyżej. To powinna być kwestia taka ze złością/irytacją, że zaklęcie nie wyszło, a to "niemożliwe" brzmi bardziej jak takie trochę ironiczne podczas lekkiej pogawędki.

muraN-R - czyli teksty pojawiające się losowo w konkretnych typach lokacji lub porach dnia. Same w sobie wybrane przez Ciebie teksty są fajne, ale niektóre dość mocno naciągane do podanych warunków występowania. To znaczy, gdybym usłyszał je ni z tego ni z owego wypowiedziane w grze (bo te teksty właśnie tak padają losowo), to nie wiem, czy bym załapał, że to właśnie te uwarunkowane lokacją/porą - tu wiedziałem, bo sprawdzałem z plikiem readme, które teksty są które :P W razie czego, nie trzeba dla postaci dawać wszystkich odzywek bez wyjątku, niektóre można pominąć.


Portrety będę robił i dodawał cały czas, może coś się komuś przyda :D

Co to tekstów w lokacjach to po prostu nie było takich w źródle, a chciałem żeby pocieszny Krasnolud też miał coś do powiedzenia, więc sobie żartuje zamiast komentować lokacje :grin:

Postaram się dodać jakiś nowy soundset jutro.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2017-07-06, 00:49   

Kreven, jak wyeksportować w CascView polskie dźwięki? Widzę opcję "Storage Locale", ale nie ma do wyboru polskiego, chociaż w czasie instalacji gry wybrałem wszystkie wersje dubbingów. W mods/heroes.stormmod/enus.stormassets/LocalizedData/Sounds/VO znalazłem tylko angielskie dźwięki.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Meisarcha
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-07-06, 09:28   

Hej, ścieżka do polskich dźwięków to
\mods\heroes.stormmod\plpl.stormassets\LocalizedData\Sounds\VO

Mam nadzieję, że pomogłem :D
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-08-11, 22:01   

Dawno nic nie dodawałem, więc macie soundset dla łotrzyka cwaniaczka, pobierzcie i dajcie znać jak wyszło.

Gazlowe - BG2 - Najlepiej dla łotrzyka - Janusz Zadura

DOWNLOAD

EDIT @down: Dzięki za pochlebne opinie :grin:
Szczerze mówiąc, to gdy robiłem te głowy to w moim zamierzeniu było, by były one śmieszkowate, ale mam w planach zrobić kolejny dla typowego maniakalnego złego, żeby każdy mógł wybrać coś dla siebie :smile:

EDIT: Tekst edycji przeniesiono z innego postu, który stał się kanwą innego tematu. - M
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-08-13, 08:25, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
porfirion
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group