Poprzedni temat «» Następny temat
Golem Construction [Argent77]
Autor Wiadomość
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2017-06-17, 18:25   Golem Construction [Argent77]

Witajcie!

Oto przedstawiam wam kolejną modyfikację spod ręki moddera, kryjącego się za tajemniczym pseudonimem Argent77. Pozwala ona graczowi na wybudowanie własnego golema! Tak, tak to nie żart. Dodatek ten pozwala stworzyć własnego strażnika spośród całej gamy dostępnych rodzajów. Nie jest to jednak rzecz tania i wymaga wielu rzadkich składników oraz miejsca odpowiedniego do przeprowadzania eksperymentów.

Tytuł: Golem Construction for Spellcasters
Aktualna wersja: 5.3
Platformy: BGEE, SoD, BG2EE, IWDEE, EET
Informacje o modyfikacji: Readme w j. polskim, Informacje o rodzajach golemów (BGEE, BG2EE), Informacje o rodzajach golemów (IWDEE)
Link do pobrania: strona autora (Github) (link prowadzi bezpośrednio do najnowszej wydanej wersji, tzw. "master")

Zapraszamy do wypróbowania modyfikacji i dzielenia się uwagami i spostrzeżeniami!
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-10-28, 09:55, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Pommarcha
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2017-09-24, 07:23   

Modyfikacja przeszła w międzyczasie kilka aktualizacji. Obecna wersja to 5.2.

Oto lista zmian w porównaniu do wersji 4.0.

Wersja 5.0
    - Renamed setup file and mod folder to conform to naming conventions on Unix-like operating systems
    - Added new quest to retrieve a golem-specific artifact (BG2:EE/EET)
    - Added new Tweaks component "Identify all items"
    - Added new Tweaks component "Add Teleport ability to golems"
    - Worked around a game bug in the dialog of Ore Merchant Jerlia
    - Fixed a condition when de'Arnise golems should turn hostile
    - Fixed incorrect names of BG1 golem manuals
    - Fixed spellings in French translation

Wersja 5.1
    - Added Polish translation for artifact quest
    - Improved component name "Identify all mod items"
    - Fixed a potential loophole in the artifact quest that could result in forcing the player to reload

Wersja 5.2
    - Made clay golem construction available to clerics
    - Added cleric-specific workshops to their respective temple strongholds
    - Fixed missing ambient sound on quest-related map
    - Corrected Nym's default combat script
    - Several spelling fixes and improvements
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2017-10-28, 09:57   

Autor modyfikacji podzielił się z nami nową wersją (5.3). Wprowadza ona następującą listę poprawek i zmian:

    - Adjusted cleric level requirements for building clay golems
    - Cleric Stronghold quests don't interfere with golem construction anymore
    - Made golem slow and haste more compatible with Spell Revisions
    - Improved combat scripts: enemy mages should not use Energy Blades against clay golems
    - Several textual fixes
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group