Poprzedni temat «» Następny temat
[HoM&M III] Umiejętności
Autor Wiadomość
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2004-12-28, 02:31   [HoM&M III] Umiejętności

Jakie umiejętności uważacie za najmniej przydatne, i dlaczego?
Ja jakoś się nie mogę przekonać do umiejętności związanych z żywiołami czarów (obniżenie kosztów many) Many zawsze jest full, można wolne sloty wykorzystac na co innego... Za to bardzo ważna dla mnie jest logistyka, i poruszanie się w trudnym terenie. Mając tą umiejętność mogę albo dogonić wroga, albo przed nim szybko ucieć...
No, ale jakie jest wasze zdanie, jakie staracie się dać umiejętności bohaterom...?
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-11-20, 00:20, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 28
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-28, 12:39   

Heh u mnie jest całkiem odwrotnie :) Nie moge sie przekonać do umiejętności związanych z poruszaniem się, a uważam za bardzo przydatne umiejętności związane z czarami, many mi właśnie często brakuje :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 18
Posty: 416
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2004-12-28, 17:42   

Umiejętności w zywiolach oprócz tego ze zmniejszają koszt many, to dodają mocy zaklęciom(i tak np. [przyspieszenia dziala na wszystkie jednostki na najwyzszym poziomie). i zawsze laduje w zywioly. Pozniej jak mam miejsce.... moze byc ruch
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-28, 18:36   

To zależy kim nam przyszło grać.
Połącznie np. Logistyki i Magii Powietrza (na 3 poziomach + Buty wędrowca czy Rękawice) daje niezłe rezultaty, do tego jeśli mamy odpowiedni czar to jesteśmy niezwyciężenii. Przykładowo stoi sobie zamek, patrzę, że przeciwnik wyjeżdża z zamku, a ja jestem dość dlaeko, albo najlepiej na drugim brzegu. Moja tura – Lot/Spacer po wodzie + Logistyka = zajmuję zamek bez strat prawie, całkiem zabawna taktyczka...
Albo inaczej – Portal miejski + 3 poziom Magii Ziemii = jesteśmy niepokonani, wróg podjeżdza pod nasz zamek, a my się teleportujemy do niego i go rozwalamy.
Magia żywiołów jest najpotężniejsza, co z tego, że przeciwnik ma Skuteczność ataku x3, Płatnerz x3 czy Odporność na magię x3, skoro my go likwidujemy jak chcemy. Na 3 poziomie magii żywiołów prawie wszystkie zaklęcia działają na wszystkich, np. rzucamy Spwolnienie/Przyspiesznie/Tarczę/Błogosławieństwo/Psalm, do wyboru i jesteśmy niezłymi rzeźnikami, jak widzimy przeważającą potęgę wroga, to go Bersekiem traktujemy. Albo hasamy sobie z czarnymi smokami i Armagedonem, 2-3 czarów przeciwnik nie przeżyje.
Dużo zalezy kim gramy i jakie wojska mamy, jeśli mamy wielu łuczników to Łucznictwo się przydaje, dla walczących np. barbarzyńców to zdolności bojowe np. Taktyka.
Np. jeśli mamy odpowiedni artefakt to nie ma sensu brać Dowodzenia i Szczęścia.
yplomacja jest bardzo przydatna, Inteligencja też, ale głównie właśnie dla czarujących. Chociaż połączenie typowo walczących wojsk jak barbarzyńcy czy gady z cytadeli z magią też jest ciekawe.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2004-12-28, 20:54   

Jak mamy 3 poziom to działa na wszystkich?!
Teraz się dowiaduję? :shock:
No to zmienieam taktykę, nie ma co 8)
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-28, 22:52   

Działa, ale nie wszytkie zaklęcia, np. Oślepienie nie będzie działać na wszystkich, Bersek też, chociaż to ostatnie będzie miało większy zasięg i zadziała na 3-4 przeciwników.
Do tego zużycie many spada i to znacznie, przykładowo Przyspieszenie kosztuje 6 punktów many, na 3 poziomie 3 czy 4 punkty, do tego, jeśli mamy magów w drużynie to 2 punkty, do tego działa na wszystkich, a jak weźmiemy np. Cyrę, która dostaje premie do Przyspieszenia...
Albo taki Psalm rzucony na wszystkich...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2004-12-29, 09:49   

na 1. miejscu zawsze stawiam zywioly, dlatego lubie conflux gdzie jest uniwersytet i mozna ich sie tam nauczyc:P na 2. miejscu stawiam balistyke i altylerie jezeli mam baliste... balistyka: po prostu lubie miec kontrole podczas oblezenia, dwie tury i juz nie ma glownej wiezy strzelniczej... a altyleria: dwukrotny strzal 200% (czy jakos tak) no to troche dobre;] jeszcze jak gra sie christianem to masakra:P imo dobre tez jest dowodzenie... z reszta:P dawno nie gralem w herosy to moglem zapomniec:P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 426
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2004-12-29, 16:49   

Ale np. magia ognia nie jest az tak przydatna jak np. powietrza, chociaz mass curse (masowa klatwa) jest przyjemna, nie powiem :).
Z umiejetnosci "ruchowych" uzywam tylko logistyke, znajdowanie drogi jakos do mnie nie przemawia :)

I uwaga: nie tzreba chyba miec magii ziemii na maksa zeby teleportowac sie do tego mista, do ktorego chcemy, wystarczy 2 poziom (a moze i pierwszy).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-29, 19:42   

Cytat:
Ale np. magia ognia nie jest az tak przydatna jak np. powietrza

To zależy jak ją wykorzystamy, niektóre zaklęcia są zdecydowanie przydatniejsze od tych z magii powietrza, i na odwrót. Przykładowo Bersek-Szaleństwo, na 3 poziomie magii ognia jest mocne, Łańcuch piorunów wysiada (swoją drogą jest słaby).
Aby się teleportować do każdego miasta, wystarczy Magia ziemii na 2 poziomie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 426
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2004-12-29, 20:56   

Lancuszek jest dobry, ale na poczatku. A berserk i szalenstwo.. po prostu nie uzywam:) Wole oslepienie, a z m. powietrza jest kilka czarow ktore uzywam czesto - przyspieszenie, lot, lancuszek (albo pojedyncza blyskawica), teleport.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-29, 23:04   

Bersek i Szaleństwo to jedno i to samo, dodatki jednak zmieniają nazwy.
Łańcuch i Piorun to pozornie przydatne zaklęcia, w rzeczywistości mało efektywne (jedynie na początku), bardzo zabawnie jest patrzeć, jak przeciwnik rzuca Piorun, albo Łańcuch, albo Rój meteorytów, podczas gdy sam wykańcza własne pod wpływem Szaleństwa... No, czasem jest odporny, to można go Oślepieniem potraktować. W sumie zależy od przeciwnika, bo przecież np. umarlaki są na nie odporne, lecz na wszystko jest sposób.
Co do czarów z Magii Powietrza to Przyspieszenie, Lot i Wrota wymiarów = zwycięstwo zawsze i wszędzie, jeśli rzucimy Przyspieszenie na początku na 3 poziomie, to praktycznie wygraliśmy walkę (chodzi o to, żeby dziad nie uciekł), chyba że ma przewagę liczebną, lecz na to też zawsze coś się znajdzie, np. n początek Spowolnienie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2004-12-30, 00:12   

To działa! To działa! To działa!
Jestescie kochani :* :D:D:D
Wziąłem te umiejętności na żywioły i tak wymiatałem czarami że szczena opada :shock:
Oł je, to teraz to mi nikt w herosa nie podskoczy :P
Ah, bierzecie umiejętność Nauka? (więcej doświadczenia o %) wg mnie się nie opłaca, ale dowiedliście że ja się nie znam :)
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2004-12-30, 10:23   

ja nie lubie nauki... tam 5 czy 15 procent wiecej - nie ma roznicy:/ no, berserk jeden z moich ulubionych czarow;] imo na pozniejszych poziomach wyrabista tez jest implozja... jak sie ma odpowiednio duzo mocy, magie z. 3 lvl to wymiata;] jakies 4000 dmg zadaje;] rzuca sie na jednostke ze slaba obrona i odpornascia na magie i papa;] najgorsze co mnie wkurza w czarach to ze jak robie gildie 5 poziomu to zazwyczaj jest przywolanie zywiolakow:/ jakie to chujowe to masakra:/ mogliby dac cos lepszego...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 426
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2004-12-30, 11:42   

Nauka? Kiedys tak, a teraz rzadko biore, choc wspominam milo :)
Przywolanie zywiolakow? Rzeczywiscie to jest kicha, ja jak buduje gildie lvl 5 to jestem na takim eapie ze nie potzrebuje tych przywolancow... Zeby jeszcze one byly jakies silne...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-30, 19:48   

Implozja? Ciekawy czar, ale działa na pojedynczego przeciwnika. Armageddon lepszy, bierzemy 10 Czarnych smoków (albo ifryty), ładujemy maks w moc i sobie wędrujemy, 2 tur podczas walki mało kto przeżyje, naprawdę rzadko się to zdarza...
Co do czarów 5 poziomu, to ja zawsze czyham na Lot i Wrota wymiarów, z 4 poziomu starczy Portal miejski i Wskrzeszenie, najbardziej denerwujące jest, to, że czasem w żadym zamku może nie być tych zaklęć...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group