Poprzedni temat «» Następny temat
Jansen jako technolog
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-13, 20:21   Jansen jako technolog

Instrukcja

1. Instalujemy podklasę technologa (absolutny must have! inaczej nie zadziała)
2. Instalujemy dodatkowy komponent
3. Testujemy?

Ostrzeżenie (koniecznie przeczytaj):

Komponent zmienia postać Jana, lecz nie jest ona zmieniona w taki sposób, by nie sprawiać niekompatybilności oraz kolidowania z innymi modami, jakie również coś zmieniają w gnomie.

Gnom jest taki, jaki był, lecz ma dodane zdolności technologiczne.
Inne mody, jakie zmieniają np. Jana ekwipunek są niekompatybilne! Bo zawsze ta instalacja skopiuje do gry edytowaną wersję tej postaci.

Komponent nie jest dedykowany WoBG i innym modom, jakie rozbudowują/zmieniają Jansena. Radzę takie modyfikacje omijać. Dostosowany do BGT, ale nie EE.

Wersja to poza tym testowa. Chciałbym wiedzieć, czy na innych komputerach również dublują się umiejętności.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Ostatnio zmieniony przez Ruffle_truffle 2017-06-14, 16:57, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Pommarcha
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 29
Posty: 3092
Podziękowania: 211/70
Wysłany: 2017-06-13, 20:28   

A nie możesz zrobić tego wszystkiego w jedną paczkę? Obecnie gracz jest zmuszony ściągać różne komponenty osobno. Jakbyś zrobił to wszystko jako jedną instalkę, to nie dość, że ułatwisz życie innym, to jeszcze możliwe, że więcej osób Ci przetestuje tego Jana...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-13, 20:41   

Dobra, zrobię w jednej paczce.

Tylko nie mogę usunąć posta :<
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 28
Posty: 310
Podziękowania: 92/21
Wysłany: 2017-06-13, 21:21   

Pobieram i instaluję. Akurat mam na dniach zamiar pyknąć BG2 dobrą drużyną, a taki Jan - technolog będzie jak znalazł. Dzięki za podklasę. Przy okazji, przetestuję dziada ; )

EDIT.

Przy okazji, chciałbym napisać, że ciężko się połapać na forum, bo tematów dot. technologa jest kilka. Będą ze cztery dedykowane wątki (technolog, drugie skrzypce, opinie, Jansen), do tego porozrzucane po różnych działach. Proponuję jakoś uporządkować tematy, bo łatwo się zgubić.

Cytat:
1. Instalujemy podklasę technologa (absolutny must have! inaczej nie zadziała)
2. Ściągamy poniższy załącznik

Szukałem po całym forum pliku z podklasą technologa (aby porównać wersję z moim plikiem), a okazało się, że dodałeś ją do pliku w załączniku (wraz z Jansenem). Cytowany opis wprowadził mnie w błąd, tj. powinieneś zamienić punkt '1' z '2' kolejnością.

Zresztą, proponuję abyś wstawił link do dedykowanego DropBoxa (albo GoogleDrive / OneDrive etc.) w swoją forumową sygnaturkę. Wtedy, każdy by mógł od razu łatwo sobie weń kliknąć i zobaczyć aktualną listę Twoich modów, wraz z wersjami.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-14, 13:55   

Rzeczywiście trochę wątków można scalić.

Ale drugie skrzypce to osobny temat.

Co do dublowania - Belaree po reinstalce gry nie dostała zbyt dużo zaklęć. Powinno być ok.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1042
Podziękowania: 99/218
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-06-15, 18:32   

Specjalnie dla technologa reanimowałem WoBGa ( nowa wersja po takim dłuższym rozbracie jest hmmm...ciekawa, a grając ostatnio w Me:A i Tyranny daje radę jak najbardziej :) ), bo uczeń Gonda teraz robi wrażanie, szkoda że dradiel nie wciśnie tej klasy do WoBG- a...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-15, 19:43   

Może uda mi się stworzyć postać/sprzedawcę, który by miał na straganie wyroby technologiczne jednorazowego użytku.
Byłbym zaszczycony, gdyby to pojawiło się w WoBG. W obecnej formie wynalazki są zbyt tanie, ale to byłby osobny mod.
Ogólnie było to w planach przy projekcie "Technologia: Drugie Skrzypce".
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-25, 20:33   Wersja podklasy dla Enhanced Edition [PL]

Oto wersja polska podklasy dostosowana do Enhanced Edition - można ja pobrać STĄD
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-01, 16:43   Granat

Zauważyłem, że w EE zaklęcia mają inne skróty, np. Cisza, 5 metrów ma kod SPPR211, przez co mój granat dźwiękoszczelny nie działał do końca tak, jak powinien.


Wstawię plik z granatem (wrzucamy go do folderu override).

grana01.rar
Pobierz Plik ściągnięto 63 raz(y) 324 Bajtów

_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-09, 07:47   

Przeglądam nieco mody zmieniające NPCom podklasy, ale na razie nic z tego nie rozumiem. No chyba, że zastosować komendy COPY_EXISTING, SET_2DA_ENTRY i REPLACE, ale w jaki sposób i w jakim kontekście - nie wiem.

Jeśli konwertować Jansena, to trzeba by było stworzyć go od nowa. Czyli: inne cechy, inne punkty, inna podklasa, tylko w kwestii fabularnej musiałbym wkleić mu to, co ma w grze normalnej.

Przedmioty też musiałyby się nieco zmienić, ale tylko na tyle, by nowy-nienowy Jansen mógł ich używać.

Wątpię w to, czy uda mi się wkleić dwie podklasy jednej postaci, choć chciałbym, by gnom mógł zostać Iluzjonistą/Technologiem.

W każdym razie nie wiem, czy nie zrobić go częściowo technologiem i dodać tylko kilka umiejętności, tak, jak jest teraz. Bo zbyt daleko idące ingerowanie w Jansena na pewno nie spodoba się wszystkim.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-02, 15:47   Nowa wersja (patch 1.0)

Postanowiłem ustosunkować się do recenzji @Damianus_NT.

Co zmienione:

1. Przedmioty jednorazowego użytku (petardy, granaty, bomby) można trzymać razem w ilości 15 sztuk (Stack: 15).
2. Petarda prochowa, granat z prochem i bomba gazowa otrzymały inne kolory na pasku użycia (czerwień), przez co łatwiej je odróżnić.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 899
Podziękowania: 26/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-02, 17:29   

Poprawiłem drobne potknięcia w opisie (jeden zbędny przecinek, literówka).

TECHNOLOG.rar
Pobierz Plik ściągnięto 41 raz(y) 1,66 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group