Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z romansami
Autor Wiadomość
Rutger

Posty: 188
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2009-06-30, 00:17   Problemy z romansami

Wartość JaheiraRomanceActive wynosi 2 pod koniec SoA, gdy zaczynam grę w ToB widzę, że działają skrypty, gdyż model postaci Jahy zwraca się w moją stronę, zmienia się animacja oraz włącza się soundtrack romansu, ale dialog się nie zaczyna.. sprawdzałem wszystkie wartości romansu Jahy i porównywałem z tymi w necie, wszystko wydaje się być ok, jakieś pomysły co może być nie tak?

EDIT: Wydzielone z analogicznego tematu do czystego BG II. - Meisarcha
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-06-02, 13:13, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-06-30, 13:25   

Hm, odpowiedzialny za to jest ten bloczek:

Kod:
IF
    InParty(Myself)
    RealGlobalTimerExpired("JaheiraRomance","GLOBAL")
    Global("JaheiraRomanceActive","GLOBAL",2)
    !AreaType(DUNGEON)
    See(Player1)
    CombatCounter(0)
    OR(4)
        Global("ExpLoveTalk","LOCALS",1)
        Global("ExpLoveTalk","LOCALS",5)
        Global("ExpLoveTalk","LOCALS",9)
        Global("ExpLoveTalk","LOCALS",11)
    !See([ENEMY])
    !Range([NEUTRAL],10)
THEN
    RESPONSE #100
        IncrementGlobal("ExpLoveTalk","LOCALS",1)
        PlaySong(36)
        Interact(Player1)
END


Ale skoro odpala Ci się muzyka romansowa, to wszystkie warunki musiałeś spełnić.

To zdarzyło się tylko jeden raz, czy więcej? U mnie też Jahe miewała takie odpały, ale wystarczyło wtedy wczytać grę i dojść do tego samego momentu i zachowywała się normalnie. ;>

A jeśli masz taką sytuację za każdym razem, cóż, olej ten jeden dialog. Taka sytuacja romansu Ci nie popsuje. A jeśli Jahe będzie milczała przy każdym dialogu, to wtedy się pomyśli nad rozwiązaniem. ;>
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-06-30, 13:28   

może spróbuj wywołać kolejną rozmowę kodem, tzn. zwiększyć czas rzeczywisty:
CluaCONSOLE:AdvanceRealTime(xxxxx)
ja za xxxxx zwykle wpisuję 40000 i zaraz wyskakuje jakiś dialog, czasem trzeba kliknąć odpoczynek jak nie odpala się :wink:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-06-30, 16:08   

Alv, Twój sposób działa na przyspieszanie rozmów, a to się ma do kłopotu Rutgera jak... khm. Nie da rady. ;)

Tu problem leży gdzieś głębiej, jednak u mnie tego typu sytuacje wyskakiwały losowo i to przy różnych romansach. ;> Czyli skrypt nie ma znaczenia, odpowiedzialna jest warstwa mechaniczna gry.

Raz się dialog nie odpali, raz odpali. A dodawanie czasu ma tu mało do rzeczy. ;>
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Rutger

Posty: 188
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2009-06-30, 17:16   

Pierwszy raz występuje to tuż po tym jak zostaję przeteleportowany do Saradush, po walce ze strażnikami i rozmowie z Melisarą. Po walce z widmem Goriona powinien wyświetlić się dialog z Jahą i bug znów się pojawia.. Wczytywałem save'y 5-6 razy, wciąż to samo...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-06-30, 20:21   

... ale żeby za każdym razem? O tym nie słyszałem. Masz jakieś mody zainstalowane?
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Rutger

Posty: 188
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2009-06-30, 21:19   

Tak, pełno.
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~PLGTU/PLGTU.TP2~ #0 #0 // Polish-Language Game Text Update (Shadows of Amn)
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #2 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #100 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #102 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #103 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #104 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #106 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #107 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #109 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #111 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #112 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #114 // ?????? -> : ???
~SETUP-TDD.TP2~ #2 #0 // The Darkest Day, v1.11
~SETUP-TDD.TP2~ #2 #1 // Klasy TDD
~SETUP-TS-BP.TP2~ #0 #0 // TORTURED SOULS v6.10 (Wersja kompatybilna z BP)
~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // Baldur's Gate Trilogy - Rdzen: 1.06
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #3 #0 // Ciemna Strona Wybrzeza Mieczy dla BGT-Weidu v1.85 Mod (Przetlumaczyl Dragonian opierajac sie na tlumaczeniu Evandura; poprawki umozliwiajace instalacje dokonane przez Joneletha)
~SETUP-NTOTSC.TP2~ #3 #0 // NTotSC dla BGT-Weidu v1.45 Mod przetlumaczyl Kelthar (na podstawie tlumaczenia Evendura) (v.1.0); poprawki umozliwiajace instalacje dokonane przez Joneletha
~DRIZZTSAGA/DRIZZTSAGA.TP2~ #0 #0 // The Drizzt Saga for Tutu/BGT v1.0
~DRIZZTSAGA/DRIZZTSAGA.TP2~ #0 #1 // Install Worldmap v6 Support
~SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // Zwodniczy Spiew Syreny
~SETUP-TGC1E.TP2~ #5 #0 // Szary Klan Epizod 1: In Candlelight, edycja BGT-WeiDU v1.8 -> Edycja normalna
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #0 // Przywrocenie drugiego poziomu Lodowej Wyspy
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #1 // Tajemnicza fiolka
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #2 // Dodatkowe spotkanie z Elminsterem
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #3 // Angelo reaguje na Shar-teel
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #4 // Mozliwosc ukonczenia zadania Kagaina
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #5 // Coran i wiwerny
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #6 // Kivan i Tazok
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #7 // Branwen i Tranzig
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #8 // Flirt Safany
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #9 // Sensowna nagroda Alberta
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #10 // Umieszczenie Entar Srebrnej Tarczy w jego domu
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #11 // Scar i corka Sashenstara
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #12 // Kapłan Quoningar
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #14 // Edie, terminator Ligii Kupieckiej
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #15 // Poprawki dla Najemnikow Plomiennej Piesci
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #16 // Poprawki istot
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #17 // Przywrocenie istot
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #18 // Przywrocenie imion
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #19 // Przywrocenie pomniejszych dialogow
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #20 // Przywrocenie dzwiekow
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #21 // Poprawki i przywrocenia dla sklepow, tawern i karczem
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #22 // Przywrocenia i poprawki przedmiotow
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #23 // Poprawki i przywrocenia dla obszarow
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #24 // Wieczne zwloki
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #26 // Poprawki listy utworow dla Oryginalnej Sagi
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #27 // Poprawki dla pamietnika Sarevoka
~SETUP-UB.TP2~ #0 #0 // Porwanie Boo, autorstwa Cliffette
~SETUP-UB.TP2~ #0 #2 // Kalah i To Co Bylo Mu Obiecane
~SETUP-UB.TP2~ #0 #3 // "Kot i mysz" (Bodhi poluje na ciebie w Czarowiezach), autorstwa Ghreyfain
~SETUP-UB.TP2~ #0 #4 // Gorje Ciemne Wzgorze i rozszerzone poszukiwania Ilitu
~SETUP-UB.TP2~ #0 #6 // Ulepszona tawerna Pod Krzywym Zurawiem
~SETUP-UB.TP2~ #0 #7 // Przywrocone losowe spotkania w miescie
~SETUP-UB.TP2~ #0 #8 // Artemis Entreri w Siedzibie Bodhi
~SETUP-UB.TP2~ #0 #9 // Poprawione "Stworzenia Xzara"
~SETUP-UB.TP2~ #0 #11 // Poprawaka dla Gorfa, autorstwa Gebhard Blucher
~SETUP-UB.TP2~ #0 #12 // Przywrocone przedmioty
~SETUP-UB.TP2~ #0 #14 // Oryginalny portret Anomena
~SETUP-UB.TP2~ #0 #16 // Poprawione BAMy i Skrypty
~SETUP-UB.TP2~ #0 #17 // Poprawione imiona bohaterow
~SETUP-UB.TP2~ #0 #19 // Przywrocone Moce Bhaala, autorstwa David Gaider
~SETUP-UB.TP2~ #0 #20 // Rozszerzone opisy przedmiotow z ToB
~SETUP-UB.TP2~ #0 #21 // Pomniejsze przywrocenia do Tronu Bhaala
~SETUP-UB.TP2~ #0 #24 // Wyrzuty Sumienia Sarevoka
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #0 // Ulepszony Ilyich (wymagany ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #1 // Rytuał (wymaga ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #2 // Ulepszony TorGal i Twierdza De'Arnisse
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #3 // Ulepszone Miasto Sahuaginów
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #4 // Ulepszona Bodhi
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #5 // Ulepszony Irenicus
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #6 // Ulepszeni Strażnicy Furii Niebios w Dzielnicy Świątyń
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #7 // Ulepszeni strażnicy Kostura Magów
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #8 // "Kuroisan", Kwasowy Kensai
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #9 // "Red Badge" Poison-Based Encounter
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #10 // Ulepszony Mae`Var Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #11 // Lisz w dokach Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #12 // Ulepszeni Rycerze Demoni Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #13 // Mocniejszy Kangaxx i Strażnicy Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #14 // Gnom Wojownik/Iluzjonista w dokach Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #15 // Ulepszona Krypta Króla Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #17 // Losowe Spotkania W Mieście Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #18 // Losowe Spotkania W Dziczy Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #19 // Ulepszeni Nieumarli
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #21 // Ulepszeni Łupieżcy Umysłów Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #22 // Sprytniejsze Smoki w Cieniach Amn
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #23 // Sprytniejsze Beholdery
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #24 // Sprytniejsze Wampiry Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #25 // Nieznacznie Sprytniejsi Magowie i Lisze
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #26 // Nowa podklasa wojownika - Łucznik
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #27 // Nowa podklasa paladyna - Antypaladyn
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #28 // Ulepszone Nimfy Görana Rimén'a
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #29 // Ulepszona Gospoda Pod Miedzianym Diademem Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #30 // Ulepszona Oaza SimDingoa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #31 // Ulepszona Przełęcz Małego Zęba Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #32 // Ulepszony Północny Las Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #33 // Ulepszone Góry Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #34 // Slightly Tougher Demons
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #35 // Tougher Druid Grove
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #36 // Tougher Fire Giants
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #37 // Streamlined Trolls
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #0 // Rozszerzona mapa swiata dla Baldur's Gate v6.6.1 - wlacznie z kolorowymi ikonami miejsc dla Baldur's Gate -> Instaluje nowa Mape Swiata dla uzywania z Mega Modifikacja...
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #2 // Czasy Podrozy oraz Widzialnosc Obszaru -> Oryginalna widzialnosc obszaru oraz Czasy Podrozy dla rodziny i modow BG1 & SoA/TOB+BP
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #5 // Wielkosc: Wybierz rozmiar mapy swiata -> Ogromna mapa swiata 8000x4600
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #6 // Mapa swiata dla Tronu Bhaala -> Uzyj nowej mapy dla Tronu Bhaala
~SETUP-GUI.TP2~ #0 #4 // Game Graphical User Interface (GUI) -> "Baldur's Gate Trilogy" (Elminster wielding sword)
~SETUP-SOLAUFEIN.TP2~ #5 #0 // Solaufein Romance for Baldur's Gate II (SoA & ToB)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2009-06-30, 23:25   

Jak tak patrzę, to na pierwszy rzut oka rzuca się tactics. Jego się nie stosuje razem z megamodyfikacjami takimi jak TDD czy TS. Zamiennie używa się Big Picture. Może to sprawia problem? Kto wie. Gdy instalujesz dużo modów, trzeba liczyć się z tym, że czasem coś się zje*ie, nawet jak teoretycznie instalujesz wszystko dobrze.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 30
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-06-30, 23:32   

I czy Solaufeina nie winno instalować się wcześniej? Pewnie nic to nie szkodzi, ale kto wie.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2012-12-02, 20:10   

Brak możliwości romansu z Viki po wzięciu jej do drużyny w BG1 (BGT). Nie odezwała się do Charname ani razu (charyzma 18, elf). Jedyna interakcja widoczna była w głębokich ogrodach podczas rozmowy z 'dotykaczami'... co w zmiennych należałoby zrobić by mogło to ruszyć? obecnie są same 1 i jedna 2 (po dokonaniu w niej zmiany viki znowu rzuca kwestię made by Deph Gardens)...
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2012-12-02, 20:56   

Sądząc po wstawce dotyczącej Ogrodów, jesteś już w BG2?

Tuldor1 napisał/a:
Nie odezwała się do Charname ani razu (charyzma 18, elf)

Jeśli nie zainstalowałeś sobie zdjęcia ograniczeń rasowych dla romansów, to chyba to. Viconia nie romansuje z elfami.

Tuldor1 napisał/a:
co w zmiennych należałoby zrobić by mogło to ruszyć? obecnie są same 1 i jedna 2

W jakich zmiennych, globalnych romansowych ustalanych przez Viconię? Powinno wystarczyć ustawienie 'CheckViconiaMatch' na 1 i 'ViconiaMatch' na 1 - to pozwoli Ci ominąć ograniczenia rasowe i przy odrobinie szczęścia (nie znalazłem odpowiedniego bloku) Viconia się odezwie.

Jeśli romans się wtedy nie odpali, polecam dorzucić do tego 'ViconiaRomanceActive' na 1 oraz zmienną lokalną pliku *.cre Viconii 'LoveTalk' na 1 - zmienne lokalne najłatwiej ustawić w zakładce 'Affects' w ShadowKeeperze. Po tym wszystkim pozostaje tylko wykonać test na rozpoczęcie rozmów romansowych - czyli CLUAConsole("ViconiaRomance","GLOBAL",1).

Pamiętaj, że podczas wykonywania ostatniego testu nie możesz być w lochu lub podczas walki, a nadto Viconia musi widzieć protagonistę.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2012-12-04, 20:05   

Tak, jestem w połowie BG2, mam ją u siebie od 2 rozdziału BG1 i póki co Viki spamuje mi co jakiś czas komunikatem "odejdź odemnie ty świnio" czy jakoś tak :P Odpala się z częstotliwością romansopodobną ^^ łokej, spróbuję takich zmian w zmiennych, dzięki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Harth 

Wiek: 26
Posty: 63
Podziękowania: 3/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-12, 03:23   

Mam takie pytanie. Mam Fade i Jaheirę w drużynie. One się pokłóciły i ja wziąłem neutralną stronę (tak jakby zbeształem obie że się kłócą). Od tej pory Fade zamilkła. Przestawiłem kodem zmienną Fade Romance na 1, ale nadal się nie odzywa. Wziąłem kod ze stronki COB. Czemu nie ma kolejnych gadek?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2017-05-14, 08:44   

Harth napisał/a:
Mam takie pytanie. Mam Fade i Jaheirę w drużynie. One się pokłóciły i ja wziąłem neutralną stronę (tak jakby zbeształem obie że się kłócą). Od tej pory Fade zamilkła. Przestawiłem kodem zmienną Fade Romance na 1, ale nadal się nie odzywa. Wziąłem kod ze stronki COB. Czemu nie ma kolejnych gadek?


Ta zmienna to:
Cytat:
E3FADEROMANCEACTIVE

z tego co widzę po dialogach.

Możesz ją też znaleźć w Shadow Keeperze i tam zmienić na 1 zamiast używać konsoli, masz pewność że się nie pomylisz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Harth
Harth 

Wiek: 26
Posty: 63
Podziękowania: 3/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-14, 17:41   

Vinci, chyba coś naknociłem. Edytowałem tą zmienną, ale usunąłem też FadevsJaheira, i od tej pory Flirt pack z Jaheirą zniknął, domyślam się że romans z Jaheirą się zepsuł. Za to z Fade mam "flirt pack" jak ją zagadam ale nie ma kolejnych banterów. Z kolei jak odwracam romans na Fade to ten z Jaheirą się psuje. Bo ja próbuje mieć 2 romanse naraz i chyba jest to niemożliwe.

No dobra, ale jak sprawić, by banterki z Fade się pojawiały? Chyba wolę ten romans od Jaheiry.

Z góry dzięki za cierpliwość i odpowiedź.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group