The Drizzt Saga
Początek w WoBG jest zgodny z wersją drugą moda. Trzeba pomóc Drizztowi w walce z gnollami, następnie po przejściu przez wieżę Durlaga pojawi się ponownie.
Tales of Anegh
Początek: w Rozdziale VI na Promenadzie zaczepi nas Nomoran. Jeśli w ogóle z nim nie porozmawiamy, to pojawi się w ToB w Amkethran i wtedy można rozegrać moda.
Assassinations
Początek: W Miedzianym Diademie, jeśli nasza reputacja jest niższa od 17 i nie jesteśmy paladynem, od karczmarza otrzymamy pewien list.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=4414
Dungeon Crawl
Początek: Rozmowa z pewną drużyną z Miedzianego Diademu.
Vecna
Początek: Na promenadzie u handlarza książkami można kupić zwój podróży przez plany.
Icewind Dale II
Po wyjściu z Podmroku, jeśli ktoś zrobił lub definitywnie spitolił już przygody z ograniczonego życzenia: oryginalną i Tuldora, pojawi się kolejna. Łatwo jednak nie będzie, jeśli ktoś ma tendencje do popadania we frustrację, to nie polecam
Solucja Icewind Dale II
https://enklawanetwork.pl/pc/solucja/icewinddale2/
The Black Rose Part I: Market Prices
Początek: W Norze Siedmiu Dolin jest Menelaun. Trzeba z nim porozmawiać.
Azengaard Tactical Encounter
Na pierwszym poziomie lochów Irenicusa jest portal, który przeniesie nas w przeszłość. Część druga na Przełęczy Małego Zęba.
Chosen of Mystra encounters
Kilka spotkań zakończonych walką:
1) drużyna najemników przed wejściem do kompleksu Firkraaga
2) oddziałek drowów pod wodzą matki przełożonej Maelither, który spotykamy zaraz po zejściu do Podmroku
3) w Rozdziale VI na cmentarzu w Athkatli – kolejna drużyna drowów
4) grupka w kanałach pod Dzielnicą Świątyń (od razu wrogo nastawieni, nie mają dialogu – przypuszczalnie spotkanie niedorobione przez autorów)
I jeszcze kupiec z dalekiego wschodu o imieniu Shikoku – stoi nad wejściem do Targu Przygód
Quest ze Smeagolem i jego pierścieniem na Wzgórzach Umar.
Improved Asylum
Modyfikuje Czarowięzy, na drugim poziomie dodaje drużynę z którą można zamienić kilka zdań a także stoczyć bardzo trudną walkę.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=725
Super Firkraag Mod
Utrudnia walkę z Firkaagiem na Wzgórzach Wichrowych Włóczni
DrAzTiK revisions du combat contre Tazok & DigDag
Rozbudowuje walkę z Tazokiem w BG2
Ribald's Genie
Na Targu Przygód można od Ribalda dostać dostęp do Geniusza, który może przenosić drużynę do sklepu a także daje możliwość handlowania przez portal.
Herbs and Potions
Dodaje możliwość tworzenia eliksirów. W BG1 w Nashkel, w BG2 na promenadzie.
Korgan's Redemption
Dodatkowe dialogi między Korganem a Mazzy.
BG2 Unfinished Buisness
Rozwija zadanie z ilitem
Teleport Spell Mod
Dodaje czar 7 poziomu, który pozwala teleportować się do wszystkich lokacji {nie dotyczy miejsc, które są dodawane prze mody} z SoA a później także z ToB.
Witajcie, mam propozycję czy w samym poście anonima można by w nawiasie napisać optymalny poziom do rozpoczęcia danej przygody. W grze nie ma za wiele podpowiedzi odnośnie czekających nas przeciwności to choć tu byłaby taka, bez zagłębiania się w solucję.
Ładne mi "trochę" . Na moje oko jest tu całe stado wcześniej niepublikowanych solucji i opisów. Chyba, że były cały czas na Stronie, a ja nie potrafiłem ich znaleźć... Z całą pewnością mody do BG1; reszty nie przeglądam, bo jeszcze nie grałem.
Vinci, Alverez, morgan... Heh, no chyba nie robili tego w zeszłym tygodniu .
Jak zawsze wróg solucji, to teraz chylę czoła przed tymi, którzy je na nowo zredagowali.
Pod każdym opisem filmiku dałem info o tym, dociekliwi zobaczą.
Ostatnio ktoś się mnie na privie, o solucje zapytywał, to je potem podlinkuje, bo żeby nie one nie odważyłbym się na The Secret of BoneHill, choć dzięki Dradielowi i innym, to inna modyfikacja do tej dawnej.
Zastanawiacie się, czy nie dać dokładniejszy opis dojścia do Icewind Dale 2, ja tam wiem i byłem, "ale ludzie listy do mnie piszą ^^".
Zastanawiacie się, czy nie dać dokładniejszy opis dojścia do Icewind Dale 2, ja tam wiem i byłem, "ale ludzie listy do mnie piszą ^^".
Ja bym wrzucił w oznaczony spoiler. Ew. zrobił dwa. Jeden ze wskazówką (już raczej dość powszechnie znaną), a drugą z dokładnym opisem. Bądź co bądź to jest pokaźna część gry i o ile rozumiem zagadkę z tajną wiadomością z moda Pieśń Władającej (której rozwiązanie nic nie daje poza satysfakcją), tak w przypadku ID2 nie ma większego sensu tajemnicy.
Innymi słowy: skłaniałbym się ku rozwiązaniu opierającego się na decyzji gracza. W końcu skoro może sobie on dostosować poziom doświadczenia na taki, który mu odpowiada to dlaczego utrudniać mu wejście do ID2, skoro chce?
Zawsze można dodać jakąś inną "tajemnicę wobg", z którą będą mogli się zabawić "poszukiwacze", która sprawi iż kilka osób znowu będzie chciało przejść grę. Celowałbym tu raczej w coś podobnego do pantalonów niż dostępu do contentu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum