Poprzedni temat «» Następny temat
Nasze wędrówki po Świecie Baldura. Uwagi i spostrzeżenia :)
Autor Wiadomość
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 891
Podziękowania: 76/165
Wysłany: 2012-11-22, 11:26   Nasze wędrówki po Świecie Baldura. Uwagi i spostrzeżenia :)

Witam wszystkim sympatyków, fanów i fanatyków Torilu, a szczególnie krain Faerunu :) W tym temacie moglibyśmy "wymieniać się" naszymi postępami w grze, spostrzeżeniami i uwagami dotyczącymi rozgrywki. Wiadomo, treść jest zmieniona, kto grał w BGT wie, że są czasami hardkorowe zmiany, jak chociażby duaregi w kopalni w Nashkel :zab:
World of Baldur's Gate ze względu na swój ogrom, to teren niezbadany i dziewiczy dla Wędrowców, a twórcy tej, ja bym rzekł nie modyfikacji, a gry nasze opowieści z wędrówek po świecie Zapomnianych Krain, na pewno pomogą w Stwórczym dziele :)
Na początek kilka screenów, gram na poziomie normalnym, ale nie mogłem sobie odmówić ułatwień i zainstalowałem w konfiguracji gry.....
Główna postać to półelf, barbarzyńca o dźwięcznym imieniu JamaKot :) , następnie moja
przyjaciółka z dzieciństwa, przyjaciel kosmicznego chomika, moja sympatia Viconia :love: , Dynaheira, co zaczyna czuć do mnie hmmm...nić porozumienia? i Kivan, co chce urwać Tazokowi głowę przy samej d....
Po akcji w kopalniach Nashkel kieruję się do Kniei Otulisko, "czas by zło dostało w tyłek! Co nie Boo?"
Póki co, uwag nie mam co do treści, mimo zauważalnych już zmian, znam część gry na pamięć więc idzie mi bardzo szybko rozgrywka. :smile:
Zapraszam innych do podzielenia się swoimi wrażeniami z rozgrywki :)
Kilka screenów





_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pioter 


Wiek: 33
Posty: 74
Podziękowania: 4/52
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2012-11-28, 13:51   

Jak dla mnie i pierwszego podejścia do zmodowanego BG jest bardzo dobrze.

no chyba nie licząc wampirów z sagi Drizzda - cholery psuja mi krew wysysając krew ciągle i nie mam pomysłu jak temu zaradzić,
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cana123

Posty: 55
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2012-12-12, 20:52   

haeball - pewien pan z wiezy w kniejach larsa :) jest z nim jakas misja? nie za bardzo znalazlem info na ten temat, a na googlach malo precyzyjne informacje
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 891
Podziękowania: 76/165
Wysłany: 2013-01-13, 00:06   

Nie jestem pewien, ale musi być jakieś zadanie- przygoda w Candlekeep, by coś zadał do zrobienia, ale głowy bym za to nie dał :grin:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jaquan 
Świr na pół etatu

Wiek: 29
Posty: 98
Podziękowania: 4/9
Wysłany: 2013-01-13, 16:32   

Facet jest częścią zadania związanego z Księgą Nicości. A przynajmniej pewnej jego części i zadań z nim związanych. Swoją drogą... Ma ktoś jakąś radę na wampiry z Drizzt Sagi? Jakiś konkretny item albo zaklęcie bo zupełnie nie umiem sobie z nimi poradzić. A drużyna moja Ariende (Bardka Fechtmistrzyni z gwiazdkami w mieczach długich, krótkich i sejmitarach poziom 10), Paladyn z DSotSC (Poziom 8/9), Jet'laya (poziom 8), Xan (poziom 9), Alora w roli wyszukiwacza pułapek i Drizzt na poziomie 8 radziła już sobie z nielichymi problemami tak na te wampiry i ich ekspresowe wysysania... Nie daję rady.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Prince30

Posty: 7
Wysłany: 2013-01-19, 19:48   

Witam wszystkich.
Gram w WoBG i zastanawiam się nad rozwiązaniem zadania z driadą z Chmurnych Szczytów. Zabijam Kruma i jego przyjaciela uniemożliwiając ścięcie świętego dębu. Następnie w trakcie rozmowy z driadą wtrąca się Xzar chcąc pobrać próbkę krwi z driady. Jeśli się zgodzę driada atakuje. Po jej zabiciu pojawiają się trzy duchy kniei - jeden mniejszy i dwa duże w rozmiarze golemów. Mniejszego można zabić bez większego problemu (100 pkt dośw. uwzględniając ograniczenie do 10 % zawarte w WoBG). Pozostałe dwa są niewrażliwe na magię, a bronie są nieskuteczne lub pomimo trafień odporne na ataki. Z kolei jak nie pozwolę Xzarowi pobrać krwi od driady dotaję od razu 500 pkt dośw. Pytanie jak zabić duchy kniei i czy to ma wpływ na jakieś późniejsze zadania np w Kniei Otulisko. Gram drużyną na 1 i 2 poziomie z reputacją =1. Nie znam modów gdyż wcześniej grałem tylko w klasyczne Bg 1 i Bg2 a google milczy na ten temat.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jaquan 
Świr na pół etatu

Wiek: 29
Posty: 98
Podziękowania: 4/9
Wysłany: 2013-01-19, 20:16   

Xzar ma zadanie związane z tą Driadą. A duchy Kniei muszą widocznie być odporne na broń nie magiczną. Jest to część moda BG1 NPC Project. Duchów NIE powinieneś zabijać z tego co wiem. O ile nie są agresywne. Po zabiciu Driady po jakimś czasie na obszarach dziczy zaatakują Cię druidzi ale nic poza tym
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thrud

Posty: 10
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2013-08-17, 20:42   

Dwa pytania

1. Dotarłem do Entara, z tego co pamiętam to miał mi zlecić quest z Północną Twierdzą. Tymcasem po zagadaniu reaguje tylko tekstem "Kim jesteście? Co robicie w moim majątku? Straże! Intruzi!" i odchodzi, a strażnicy robią sie agresywni. W IE ma jeszcze tylko tekst po zauroczeniu (też bez zlecenia questu). Czyżby jakaś zmiana??

2. Też wspominkowo - w zadaniu z synem burmistrza Nashkel można było odnaleźć księge podwajającą XP dla magów. Tym razem jej nie znalazłem. Usunięta (i dobrze :smile: ) czy coś przegapiłem.

A obniżenie XP do 10% skutkuje masową rzezią zwierzyny leśnej (wiewiórki) i jaskiniowej (nietoperze) a także inwentarza gospodarskiego (krowy). XP tyle samo co za goblina, a ryzyko żadne :curious:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
evilmg 

Wiek: 29
Posty: 17
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2013-08-17, 21:18   

Thrud napisał/a:
Dwa pytania

1. Dotarłem do Entara, z tego co pamiętam to miał mi zlecić quest z Północną Twierdzą. Tymcasem po zagadaniu reaguje tylko tekstem "Kim jesteście? Co robicie w moim majątku? Straże! Intruzi!" i odchodzi, a strażnicy robią sie agresywni. W IE ma jeszcze tylko tekst po zauroczeniu (też bez zlecenia questu). Czyżby jakaś zmiana??


Pomyliłeś księcia Eltana (tego od płomiennej pięści) z Entarem chyba ;)
_________________
gameplay
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thrud

Posty: 10
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2013-08-17, 21:48   

Ups, aż sprawdziłem w solucji - faktycznie Eltan :sad: Dziękuję.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
shaeyla 

Posty: 23
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2013-10-25, 15:26   

Witam wszystkich.

Mam drobny, aczkolwiek spory problem na wyspie Lendore w Zamku Resten.
Najnormalniej w świecie nie mogę tego wszystkiego ukończyć, aby Pelltar odesłał mnie z powrotem do Beregostu.
Odszukałem i usunąłem wszystkie problemy z pierwotnego zadania, a kiedy chciałem już wrócić "do siebie", wpadł jakiś koleś z kolejnym zadaniem. Podjąłem się i za nic teraz nie mogę ukończyć. Łażę bez celu wszędzie.

Pomóżcie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sphinxyro 

Wiek: 28
Posty: 25
Podziękowania: 2/8
Wysłany: 2013-10-25, 16:34   

Jak rozumiem skończyłeś zadania z bandytami, ogrami i z wybiciem szczurów? i wtedy pojawił się koleś z nowym zadaniem? dotyczącym kradzieży perły, morderstw?

Wpierw porozmawiaj ze strażnikiem koło magazynów że ty prowadzisz to śledztwo, opowie Ci o kanałach pod miastem, gdzie były kryjówki złodziei. Idź na zachód to lokacji ze świątynią, następnie dalej na zachód na cmentarz (tam masz wejście do kanałów, odzyskaj perłę i notatki), wróć do strażnika koło magazynu.

Następnie idź do Pelltera a zleci Ci zadanie z zaginionym młynarzem, idź ponownie na zachód do świątyni i porozmawiaj ze strażnikiem przy bramie. Następnie poczekaj w okolicy na zmianę warty aż pojawi się strażnik kobieta, porozmawiaj z nią, razem pójdziecie na cmentarz ona pokażę Ci grób a w nim będziesz miał ciało młynarza.

Teraz idź do Rasten i wejdź do otwartego już młyna, w nim będzie winowajca całego zamieszania, zabij go i podnieś notatki. Wróć do Pelltera podziękuje Ci i Cię odeśle do Bergost.

Jeszcze raz pojawi się Pelltar ale dopiero jak będziesz wychodził z Candlekeep (roździał 7 chyba) i wtedy będziesz miał drugą część tego moda.

PS. Mogłem lekko pokręcić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
shaeyla 

Posty: 23
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2013-10-25, 16:47   

Poszukam, oby to było to, bo już nieco cierpliwości straciłem. Na wszelki wypadek mam sejva sprzed przyjęcia jakiegokolwiek zadania od Pelltara. Ale przecież to nie o to chodzi, prawda.
Dzięki raz jeszcze.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
shaeyla 

Posty: 23
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2013-10-25, 16:56   

Ten cmentarz, to osobna lokacja za Świątynią, czy w tej samej lokacji co Świątynia? Jeśli osobna lokacja, to nie mam czegoś takiego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 292
Podziękowania: 19/150
Wysłany: 2013-10-25, 17:08   

osobna za światynią jest przejście (jak do lokacji obok)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group