Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-05, 06:32   

W załączeniu plik, który naprawia cutscenkę pod kątem gry multiplayer w przypadku Sekcji.

Co do BoneHill, to musisz sprecyzować co się dzieje u Ciebie. Bo u mnie bez problemu na Twoim sejwie zostaję przeniesiony przez Peltara ze świątyni na wyspę.

CMCUTAND.zip
Pobierz Plik ściągnięto 18 raz(y) 368 Bajtów

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 294
Podziękowania: 20/161
Wysłany: 2017-11-05, 12:06   

Dzięki Ci za sprawną odpowiedź. Możesz napisać gdzie mam plik wkleić, w całym katalogu z grą, nie znalazłem takiego pliku na podmianę. Z tego co widzę wszystkie .bcs są w Override.

Co do BoneHill to faktycznie teraz dialog z Peltarem po teleportacji zaskakuje, wcześniej sytuacja wyglądała podobnie jak w sekcji. Prawdopodobnie miało to jeszcze miejsce przed aktualizacją z 1.68 do 1.73.

Jeżeli możesz, napisz co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, na wypadek gdyby sytuacja znowu się powtórzyła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-05, 12:27   

Oczywiście do override.

Kiedyś ktoś już zgłaszał problem z wejściem na SoBH na multiplayerze i wtedy to naprawiłem. Nie pamiętam kiedy to było, więc jeśli nie miałeś ostatniej wersji WoBG, to całkiem możliwe, że dlatego miałeś problem.

Przyczyną są po prostu błędy w skryptach cutscenek. Być może, gdzieś jeszcze takie cutscenki są, ale ja nigdy nie testowałem WoBG pod kątem gry multiplayer.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
Kelkorn

Posty: 3
Wysłany: 2017-11-12, 00:01   

Mam problem z modem SoS. Mianowicie po skończeniu spotkania w karczmie i zgodzeniu się na podroż do Soubar znika HUD (tak jakby cały czas nadal odgrywała się cut-scenka). Spotkał się ktoś z czymś podobnym?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-12, 06:25   

Prześlij sejwa sprzed cutscenki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kelkorn

Posty: 3
Wysłany: 2017-11-12, 12:14   

Udało mi się rozwiązać problem. Związany on był ze skryptem chłopca stajennego sprzątającego i zamykającego tawernę. Jeżeli nasza drużyna blokowała mu ścieżkę podczas 'sprzątania' gra rozpoznawała cut-scenkę jako niedokończoną. Rozwiązałem to w ten sposób że przed startem całej sekwencji (gdzie jeszcze mamy parę sekund na reakcję) udało mi się umieścić drużynę w jednym z pokoi gdzie nie blokowali chłopca. Później już wszystko działa prawidłowo :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-11-24, 09:40   

Witam

Mam problem przy World's Of Baldur's Gate. Mianowicie nie mogę wejść do kopalni Nashkel, po rozmowie z żołnierzami dwóch z nich znika, ale nie pojawia się ikonka wejścia do środka, cały czas nie da się wejść. Czy ktoś poradziłby mi jak rozwiązać ten problem.
Z góry dziękuję.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 982
Podziękowania: 88/193
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2017-11-24, 12:46   

A próbowałeś zapisać i wczytać? Albo jeszcze raz zagadać z Emersonem? Takie banalne, czasem pomaga :P
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-11-24, 15:45   

Próbowałem jeż wszystkich wariacji i nic...zapisywać wczytywać, wychodzić z mapy, zabijać ostatniego strażnika i nic..
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-24, 18:55   

Załącz sejwa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-11-24, 22:23   

Kurde, wstyd się przyznać, ale jak załączyć sejwa?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 444
Podziękowania: 109/132
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-11-24, 22:34   

Wybierz przycisk "Odpowiedz", żeby napisać posta; tam będziesz miał opcję załączenia pliku. Tylko chyba musisz najpierw spakować Twój zapis.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Sand Glokta
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-11-24, 22:49   

ok wysyłam.

000000001-Quick-Save.7z
Pobierz Plik ściągnięto 17 raz(y) 419,22 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-25, 05:18   

Brak podstawowej zmiennej kontrolującej rozdziały w WoBG.

Myślę, że powodem tego jest niezastosowanie się do informacji dotyczącej aktualizacji gry do najnowszej wersji:

Cytat:
Osoby, które mają już WoBG muszą zaktualizować grę do wersji 1.67 i dopiero instalować 1.68. Wymagane jest to, aby mieć jak najmniej problemów z sejwami.


w tym wątku:
http://athkatla.cob-bg.pl...t=5849&start=45

Wygląda na to, że powróciłeś do gry na starym sejwie (dobrze obstawiam?) , pochodzącym jeszcze sprzed zmian dotyczących dziennika. Na chwilę obecną możesz użyć kodu:
C:SetGlobal("Chapter_WoBG","GLOBAL",3)

Ponadto powinieneś też użyć kodu :
C:SetGlobal("Chapter","GLOBAL",1)
W przeciwnym razie będziesz miał kłopoty z dziennikiem i nie tylko.

Wpisanie powyższych kodów nie da gwarancji, że nie pojawią inne problemy z sejwami. Modyfikacja jest wciąż rozwijana, co powoduje, że powrót do gry przy użyciu starych sejwów, to kiepski pomysł.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-11-25, 07:57   

dradiel napisał/a:
Brak podstawowej zmiennej kontrolującej rozdziały w WoBG.

Myślę, że powodem tego jest niezastosowanie się do informacji dotyczącej aktualizacji gry do najnowszej wersji:

Cytat:
Osoby, które mają już WoBG muszą zaktualizować grę do wersji 1.67 i dopiero instalować 1.68. Wymagane jest to, aby mieć jak najmniej problemów z sejwami.


w tym wątku:
http://athkatla.cob-bg.pl...t=5849&start=45

Wygląda na to, że powróciłeś do gry na starym sejwie (dobrze obstawiam?) , pochodzącym jeszcze sprzed zmian dotyczących dziennika. Na chwilę obecną możesz użyć kodu:
C:SetGlobal("Chapter_WoBG","GLOBAL",3)

Ponadto powinieneś też użyć kodu :
C:SetGlobal("Chapter","GLOBAL",1)
W przeciwnym razie będziesz miał kłopoty z dziennikiem i nie tylko.

Wpisanie powyższych kodów nie da gwarancji, że nie pojawią inne problemy z sejwami. Modyfikacja jest wciąż rozwijana, co powoduje, że powrót do gry przy użyciu starych sejwów, to kiepski pomysł.


Ściągnąłem instalator wobg po prostu ze strony, gra się sama zaktualizowała, potem stworzyłem postać i zacząłem grać , nie były to stare sejwy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group