Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
Cerveza 

Posty: 5
Podziękował 2 razy
Skąd: BDG
Wysłany: 2019-01-06, 11:37   

Czy wie ktoś jak bez Shadowkeepera, usunąć i ponownie dodać umiejętność "Pisanie zwojów"??

Edytora nie moge użyć gdyż po otwarciu zmodyfikowanego pliku moja postać jest martwa i to na 100 sposobów. Wczoraj spedziłem 4 godziny próbując to naprawić (za pomocą shadowkeepera) ale nic to nie daje.. zmieniałem 'status' zmienaiłem 'efekty działajace na postać' zapisaływałem po 20 róznych slotów kazdy po 1 zmienie i juz nie mam siły na to.. :komp:

Grać moge normalnie(puki co) także prosiłbym tylko o jakiś Kod do konsoli..
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 35
Posty: 392
Podziękowania: 35/48
Wysłany: 2019-01-06, 12:55   

Cerveza napisał/a:
Czy wie ktoś jak bez Shadowkeepera, usunąć i ponownie dodać umiejętność "i..

Kodem nie przywruci się umiejętności. Bezinwazyjnie na "sejwy" działa NearInfinity.Łatwy w obsłudze. Dzięki niemu dodasz umiejętność. Podobnie łatwo jak przedmiioty.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cerveza 

Posty: 5
Podziękował 2 razy
Skąd: BDG
Wysłany: 2019-01-06, 15:28   

greegarak napisał/a:
Cerveza napisał/a:
Czy wie ktoś jak bez Shadowkeepera, usunąć i ponownie dodać umiejętność "i..

Kodem nie przywruci się umiejętności. Bezinwazyjnie na "sejwy" działa NearInfinity.Łatwy w obsłudze. Dzięki niemu dodasz umiejętność. Podobnie łatwo jak przedmiioty.



NearInfinity mówisz.. kurcze nigdy sie nim nie obsługiwałem, ale spróbuje. Jakieś rady dla begginera ?

Edit:

Niestety NearInfinity niepotrafi odpalić tego Save, cos mam na serio zwalone z tą rozgrywką ;((( ... Mam kompletnie inna rozgrywke zaczętą (inna postac inne wszystko, wiadomo) i tę rozgrywke dzięki NI moge modyfikować.. a tej głownej niee ;((

dołączam save'a może jakaś dobra dusza pomoże :)

Proszę nie pisać, w krótkim odstępie czasu posta pod własnym postem. Od tego jest edycja.

000000001-Quick-Save.rar
Pobierz Plik ściągnięto 6 raz(y) 3,38 MB

Ostatnio zmieniony przez dradiel 2019-01-06, 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1670
Podziękowania: 778/110
Wysłany: 2019-01-06, 19:52   

Nie radzę edytować sejwów, jeśli nie ma się o tym pojęcia. Czymkolwiek.
Jeśli myślałeś, że za pomocą usunięcia i później przywrócenia edytorem umiejętności usuniesz problem z działaniem pisania zwojów to jesteś w błędzie. Pod linkiem masz skorygowany sejw. Umiejętność już działa. Pozbieraj rzeczy główną postacią bo leżą na ziemi. Nie chciało mi się ich zakładać.
Po raz trzeci pojawia się nietypowy problem z Twoim sejwem. Czy Ty przypadkiem nie zedytowałeś kiedyś tego sejwa?

Kod:
https://1drv.ms/u/s!ApPdyQEEy7vbo3PkO_zXYbt_VkGk
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cerveza
Cerveza 

Posty: 5
Podziękował 2 razy
Skąd: BDG
Wysłany: 2019-01-06, 20:27   

Jeśli chodzi o edycje to nic oprócz podstaw takich jak dodawanie/odejmowanie item'ków, umiejętności itp. interwencje w globala tylko zgapione bezpośrednio z forum.. samemu nie interweniowałem w save'y bo tak jak napisałeś, nie potrafię tego i od paru lat tego nie robię.. nie wiem co mogło być przyczyną..
Niemniej jednak, najszczersze podziękowania za przywrócenie "mi" normalności
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 531
Podziękowania: 116/146
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-01-06, 22:21   

Namierzyłem kilka drobnych błędów. Wydaje mi się, że wszystkie były już zgłaszane (niektóre nawet przeze mnie), więc być może są to rzeczy, których z jakiegoś powodu nie da się naprawić.

- W lochach Irenicusa pojawiają się dwa Hełmy Baldurana.
- Zbiry Setha w Niższej Głębi Dorna są widoczne dla gracza mimo, że ukrywają się w cieniu i drużyna ich nie widzi.
- Sztylet maga +4 ( UDAGG5A ) wybrany, a potem zamieniony na inną broń, usuwa wszystkie zapamiętane czary pierwszego poziomu.

000000015-Zbiry Setha.7z
Pobierz Plik ściągnięto 4 raz(y) 2,07 MB

000000014-dwa helmy.7z
Pobierz Plik ściągnięto 4 raz(y) 1,81 MB

_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
BRP 

Posty: 47
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-01-07, 18:18   

Spostrzegawczy jesteś, nie da się ukryć. Ja też zauważyłem, co najmniej kilkanaście małych błędów w lochach Irka.
Nie zgłaszałem tego, bo brak mi sejwów na poparcie swoich racji.
Dopiszę to, co Tobie - być może - umknęło lub nie chcesz o tym pisać.

Dzisiaj tylko pojedynczy problem - Miecz Sarevoka:
Można go zdobyć po wykonaniu zadania dla Dżina w kieszonkowej sferze powietrza.
I z 'Mieczem Sarevoka' można udać się do [Azengard Mod], gdzie ponownie trzeba walczyć z samym Sarevokiem i drużyną jego fanatyków.
Podpowiem jeszcze, że Sarevok też walczy 'Mieczem Sarevoka', czyli można go pokonać używając jego własnej broni (sic!).

Jeszce zasygnalizuję istnienie dwóch innych dosyć istotnych problemów w tej części gry:
1. Stół Ilyicha - wspomniał o tym 'memory' piętro wyżej.
2. Pomniejszy demon Kambion, który jest słabszy od Kobolda.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 531
Podziękowania: 116/146
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-01-07, 18:31   

Prawdopodobnie w lochach "krzyżuje się" ze sobą zbyt duża liczba modyfikacji, żeby dało się stamtąd wyplenić wszystkie możliwe nieścisłości. Trudno je nazwać błędami, bo chyba w większości przypadków nie uniemożliwiają, ani nie ułatwiają/utrudniają rozgrywki.

Miałem za to jeszcze co najmniej dwie sytuacje, które nie powtórzyły się jednak po ponownym wczytaniu gry:

- mogłem porozmawiać z panią Thurlowe (czy coś w ten deseń - żona Baldemara z TotL), która stała tuż obok swoich własnych zwłok po tym, jak odwiedził ich Purvis
- pierwsze dwie próby uruchomienia portalu w TotL ściągnęły na mnie atak kornugonów, który normalnie następuje tylko po użyciu klejnotów ze skazą.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
BRP 

Posty: 47
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-01-07, 19:06   

Mogę się z Tobą zgodzić niemal w pełni, jeśli rozchodzi się o Lochy Irka.
W tym miejscu rozpoczyna się większość istotnych dla drugiej części WoBG modyfikacji.

I w tym miejscu pojawi się moje główne pytanie: DLACZEGO WIĘKSZOŚĆ MEGA MODÓW MUSI ROZPOCZYNAĆ SIĘ AKURAT W LOCHACH IRKA?

'memory'
- Pierwszą część Nej'a ograłem już ze trzy razy, ale na martwą żonę Baldemara jeszcze nie trafiłem, czyli jeszcze wszystko przede mną.
- Portal, który pozwala opuścić TotLm zadziała poprawnie tylko wtedy, gdy włożysz odpowiednie kamienie w odpowiednie miejsce.
Po pierwsze: wszystkie kamienie muszą być bez skazy.
Po drugie: musisz je włożyć w odpowiednie miejsce.

Jeśli pomylisz się i włożysz kamień bez skazy w nieodpowiednie miejsce, to pojawią się Kornugony. Na początek zwykle trzy, o ile dobrze pamiętam.
Kornugony będą pojawiać się cyklicznie, tak długo, jak długo nie wyciągniesz kamieni ze slotów.
Mojemu wodzowi bardzo się to spodobało. Nabił w tym miejscu od groma EXP.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 992
Podziękowania: 16/44
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-01-07, 20:30   

No ale co poradzisz? Dradiel musiałby pozmieniać sporo, żeby te mody nie zaczynały się u Irka a ma dość roboty z innymi aspektami WoBG:P Ale zgadzam się, przydało by się coś z tym zrobić, choć NeJ i RoT są fabularnie zakorzenione w lochu, zwłaszcza NeJ:P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
BRP 

Posty: 47
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-01-08, 18:24   

Tak 'Pavlus', masz rację !

Dradiel musiałby rzeczywiście sporo zmienić, by jego kompilacja mogła być postrzegana jako samodzielna gra.
Gra tylko oparta o fabułę "Wrót Baldura" i "Doliny Lodowego Wichru".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 531
Podziękowania: 116/146
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-01-08, 23:06   

Jeszcze jeden problem. Po pokonaniu Belhifeta utknąłem w świątyni Tempusa. Nie potrafię stąd wyjść. To chyba przez to, że mam już za sobą całe HoW i gra nie chce mnie z automatu przenieść do Kuldahar?

000000009-222.7z
Pobierz Plik ściągnięto 5 raz(y) 2,33 MB

_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
BRP 

Posty: 47
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-01-09, 04:55   

Też miałem z tym problem i musiałem powtórzyć finałową walkę.
Poza tym myślę, że nie ma to związku z wcześniejszym ukończeniem HoW.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1670
Podziękowania: 778/110
Wysłany: 2019-01-09, 06:05   

Gra po pokonaniu Belhifeta sama powinna przerzucić do Kuldahar po chwili. Postaram się wieczorem sprawdzić co jest grane.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawain 

Posty: 59
Podziękował 54 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-09, 10:04   

Miałem to samo. Po pokonaniu bossa chłopaki i dziewczyny stały w miejscu i rozglądali się na boki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group