Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1679
Podziękowania: 788/111
Wysłany: 2018-11-20, 16:08   

Cytat:
Pobranie pliku o rozmiarze powyżej 1 MB (1,12 MB) wymaga opłacenia kosztów transferu z serwerów Chomikuj.pl.


Przyślij mi sejwa na e-mail.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
saCOOL 
Niezliczoność


Posty: 114
Podziękowania: 2/3
Wysłany: 2018-11-21, 12:35   

http://chomikuj.pl/saCOOL...199.7z(archive)
http://chomikuj.pl/saCOOL...201.7z(archive)

a teraz działa?
_________________
Gdy spoglądasz w Otchłań, Ona również patrzy na Ciebie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 33
Posty: 215
Podziękowania: 6/14
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2018-11-21, 13:52   

Dradiel mimo tego nadal babka mimo zadawania obrażeń od wojowników plus Wavów(wywaliłem z 11) nie chce zdechnąć. Zobaczyłem w Shadowa i ma State Flaga Really Dead. Tym to jest spowodowane?. Mogę ci podrzucić Save tuż przed 3 walką.

Edit: udało się. Możliwe że Wave przeszkadadzał. Zmieniłem taktykę na Otiluke i Azutha:).

Edit:2

Nie wiem moze jest to uzależnione od dialogów.

3 walka.zip
Pobierz Plik ściągnięto 14 raz(y) 5,77 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1679
Podziękowania: 788/111
Wysłany: 2018-11-21, 17:43   

Nie, nie chodzi o zaklęcie fali. Problem jest w czym innym, tak jak napisałem w takich sytuacjach zawsze ten sam. Tylko okazało się, że w tej walce Władającą steruje inny skrypt, niż ten co podrzuciłem kilka postów wcześniej.

Chyba prawie wszyscy moderzy popełniają ten błąd. Jeśli chce się, aby postać przed śmiercią zagadała, to zakłada się jej przedmiot ustalający minimalne punkty życia, poniżej których postać nie zejdzie. Zwykle jest to ustawiane 1 HP, a w skrypcie ustawia się warunek HP(Myself,1) i od niego uzależnia się rozpoczęcie rozmowy, czyli jeśli masz 1 punkt życia zagadaj do gracza. Jak pogadasz to dopiero giń, czy to zabity skryptem, czy dobity przez gracza, bo po rozmowie skrypt zabiera ten przedmiot, który nie pozwala umrzeć.

A baldur, jak to baldur dziwnych bugów silnika gry trochę ma. W teorii postać dzięki temu przedmiotowi nie powinna zejść poniżej jednego punktu życia. W praktyce jednak przy bardzo dużym dpsie drużyny dość często zdarza się, że wróg masakrowany bardzo dużym dpsem zejdzie na minus z punktami życia i pomimo to będzie żył, bo trzyma go przy życiu przedmiot. Warunek HP(Myself,1) staje się nieprawdziwy, dialog kończący w związku z tym nie zaskakuje i taka w tym wypadku Władająca nie może umrzeć.

A rozwiązanie tego jest proste, wystarczy w takich sytuacjach używać w skrypcie warunku HPLT(Myslef,2). Tylko, że prawie nikt tego nie robi i niestety później są problemy z nieśmiertelnością postaci i zablokowaniem się questa.

Ot i cała teoria dlaczego tak się dzieje. W sumie może komuś się przyda taka wiedza.

W każdym razie w następnym patchu, który będzie kiedyś tam, pojawi się korekta tego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Caladan
doman.ak

Posty: 50
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2018-12-10, 21:04   

Hej dziwny problem wychodze z podmroku i ELTAN jest wrogi, atakuje zaraz po rozmowie, ale już przed rozmową widać czerwone kółeczko . Wcześniej czasem jeszcze od razu po wyjściu atakuje jeden z magów elfów zatrzymuje czas i zabija cie na miejscu mowiac do nas jedno zdanie.... aktualizacje zrobilem i nie pomoglo

940000278-bug.rar
Pobierz Plik ściągnięto 12 raz(y) 4,25 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Keleborn 

Wiek: 25
Posty: 135
Podziękowania: 13/1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-12-11, 00:40   

A nie zaatakowałeś przed wyjściem jakiegoś z elfów ? Jest tam fragment przed samym końcem jak elfy biją się z drowami mogłeś uderzyć któregoś z nich przez co zrobiły się agresywne.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
doman.ak

Posty: 50
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2018-12-11, 15:37   

Nie kojarzę ale chyba wtedy wszystkie byłyby wrogie elfy, dialogi odbywają się normalnie no dziwne , załączyłem sejwa może zerkniecie

Dzięki !
Ostatnio zmieniony przez doman.ak 2018-12-11, 17:16, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1679
Podziękowania: 788/111
Wysłany: 2018-12-11, 16:36   

Zerknę, zerknę, tylko musisz niestety poczekać. Nie wiem, czy dam radę dzisiaj, bo zaraz muszę wyjść i nie mam pojęcia o której wrócę. Ostatecznie jutro po pracy już powinienem na pewno zerknąć.

Edit:
Tak jak napisał Keleborn. Zaatakowałeś elfy z powierzchni. Jednego z nich nawet zabiłeś.
Jeśli chcesz to cofnąć użyj kodu:
C:SetGlobal("GoodElfKill","GLOBAL",0)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
doman.ak
anoim2666

Posty: 366
Podziękowania: 49/17
Wysłany: 2018-12-14, 22:07   

Mazzy po odłączeniu zniknęła. Nie ma jej ani w miejscu gdzie ją zostawiłem (pod pięcioma dzbanami) ani w jej domu.

000000000-Auto-Save1.rar
Pobierz Plik ściągnięto 14 raz(y) 3,89 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1679
Podziękowania: 788/111
Wysłany: 2018-12-15, 06:16   

Jest w gospodzie. Tyle, że już jej nie zobaczysz skoro ją zostawiłeś w płaszczu zapewniającym niewidzialność :D
W sumie to nawet nie wiem, czy da się teraz zdjąć z niej niewidzialność. Wydaje mi się, że wszystkie zaklęcia zdejmujące niewidzialność działają tylko na wrogów.
Swoją drogą przedmioty zapewniające stałą niewidzialność są przegięciem :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 366
Podziękowania: 49/17
Wysłany: 2018-12-15, 11:27   

A da się jej to zdjąć przez edytor?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 30
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2018-12-15, 12:01   

Nasunęło mi się pytanie techniczne, ctrl+y działa na postacie niewidzialne?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 35
Posty: 394
Podziękowania: 35/48
Wysłany: 2018-12-15, 12:08   

anoim2666 napisał/a:
A da się jej to zdjąć przez edytor?

Przez edytor to można wszystko.'
Sprawdż przez Near Infinity plik .cre (w panelu Player chyba) Mazzy w danym "save". JAk jest to jakiś zmodowany plaszcz to sprawdż State w jakim jest Mazzy(u zmienić jeśli jest invisibility). . Inaczej samo usnięcie powinno wystarczyć.

Markhet napisał/a:
Nasunęło mi się pytanie techniczne, ctrl+y działa na postacie niewidzialne?

Nie działa. Ale czary obszarowe działają. Wtedy można dać Guard wojownikiem na maga rzucającego obszarówkę, a wtedy uderzy MAzzy i będzie widzialna, Niestety reż w czerwonym kółeczku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 366
Podziękowania: 49/17
Wysłany: 2018-12-15, 13:33   

I jak mam jej to zdjąć?

Edit
Dobra udało się, dzięki.

Bez tytułu.rar
Pobierz Plik ściągnięto 13 raz(y) 219,1 KB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 30
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2018-12-23, 23:27   

Dziewczynka/yxu w lochach yuan ti, w iwd ma u mnie angielski dubbing
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group