Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-04-21, 21:53   

Owszem, wygląda mi na to, że jest to zapowiedź kłopotów.

Wypakuj załączony plik do override, rozwiąże to problem.

BH2020.zip
Pobierz Plik ściągnięto 37 raz(y) 1,19 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lightening
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-22, 14:16   

Mam kolejny problem, niestety.
Gram kensaiem i uznałem, że pora go zdwuklasować na maga. Niestety, operację uniemożliwia ekran wyboru czarów 10 poziomu (??), których zwyczajnie nie mogę wybrać, bo do wyboru jest ich zero (puste kwadraty, nieklikalne).
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kapciarz

Posty: 3
Wysłany: 2017-04-22, 16:00   

hejka. na wstepie chcialem powiedziec, ze jestem pod niesamowitym wrazeniem tego moda oraz nieustajacego wsparcia i ciaglych aktualizacji. swietna robota!

a teraz pytanie - czy nowa wersja instalatora i patch 1.69 naprawily moze blad zwiazany z 'zamrozeniem' dziennika? (caly czas w dzienniku wyswietlana jest "Czesc 1" mimo wykonywania kolejnych zadan glownego watku. mam przez to 2 problemy chyba. 1 - most do Baldur's Gate pozostaje zamkniety mimo oczyszczenia kopalni Otulisko. no i chyba nie rozpoczynaja mi sie watki niektorych modow, ktore powinny sie aktywowac po okreslonym rozdziale (ktorys z modow w 5 rozdziale ma start w Pomocnej Dloni. NPC powinien sie tam pojawic kierujac do Lasu Ostrych Klow bodajze - u mnie go ni ma :-()

kwestie mostu w BG "rozwiazalem" zwyczajnie teleportujac druzyne kawalek dalej - dalszy ciag watku sie aktywowal (NPC, ktory zleca infiltracje). jednak brak aktywacji moda troche mnie martwi.

wlasnie sciagam nowy instalator - mam nadzieje, ze problemy sie rozwiaza.

Jeszcze raz - ogromne podziekowania dla autora (autorow?) WOBG za powrot nostalgii :grin:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-04-22, 19:10   

Zgodnie z opisem zawartym w patchu 1.66 dziennik jest podzielony na 3 części. Przez całe BGI będziesz miał część I, przez BGII: SoA część II, a BGII:ToB część III.

Problemy z mostem opisane są w informacji dotyczącej patcha 1.67:
http://athkatla.cob-bg.pl...t=5849&start=45

Niepotrzebnie się teleportowałeś zamiast naprawić problem kodem zawartym w informacji dotyczącej patcha. Możesz wywołać tym kolejne problemy z przeskakiwaniem zmiennej kontrolującej postęp gry.

Ascaephel:
Przyślij mi sejwa, to zerknę o co chodzi. Przypuszczam, że może to być wynikiem ujemnych punktów doświadczenia, które pewnie dostałeś za śmierć członka kompani ośmiorga. Ujemne punktu doświadczenia są przyczyną problemów przy dwuklasowaniu z powodu przekręcenia licznika doświadczenia. Usunąłem to z tego questa, ale ty grałeś przed patchem 1.69, więc obstawiam, że o to chodzi.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-22, 20:38   

dradiel napisał/a:
Ascaephel:
Przyślij mi sejwa, to zerknę o co chodzi. Przypuszczam, że może to być wynikiem ujemnych punktów doświadczenia, które pewnie dostałeś za śmierć członka kompani ośmiorga. Ujemne punktu doświadczenia są przyczyną problemów przy dwuklasowaniu z powodu przekręcenia licznika doświadczenia. Usunąłem to z tego questa, ale ty grałeś przed patchem 1.69, więc obstawiam, że o to chodzi.

OK, podrzucę jutro, ale to nie to, walkę z kompanii wczytywałem do skutku aż nikt z nich nie zginął. Poza tym mam jeszcze sejwa sprzed tej walki i tam też próbowałem dualować - ten sam efekt. Przy dualu na złodzieja wszystko przebiega pomyślnie w obu przypadkach. Sejwika załączę jutro.
Edit: dziś włączyłem gierkę i zrobiłem duala z marszu. Sprawa wygląda następująco, jak się okazało po testach: przy świeżo włączonej grze, kiedy nie wykonałem zbyt wiele akcji, dual przechodzi w porządku, natomiast jeśli troszkę pogram (nie ma znaczenia tu wczytanie save'a, tylko uruchomienie gry, co dziwne) dual nie przechodzi. Takie moje spostrzeżenie jakby ktoś miał problem z dwuklasem.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Darel

Posty: 15
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2017-04-23, 16:17   

Nie wiem czy to bug czy tak ma być, ale: Czy to jest normalne ze po rozmowie z Irenucisem w przytułku przed wyssaniem ze mnie duszy, wszystkie przedmioty jakie ja i drużyna posiada znikają ? Po wszystkich cut-scenkach i rozmowie z bodhi dalej wszysy są goli.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 27
Posty: 721
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-04-23, 16:32   

To normalne. Przed uwięzieniem zabierany jest drużynie ekwipunek. Później go odzyskasz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Darel

Posty: 15
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2017-04-23, 16:55   

To jak ja mam zabić kogokolwiek w przytułku, nie wspominając o przegiętej drużynie z drugiego piętra.
Ja ten ekwipunek powinienem chyba odzyskać w miejscu gdzie mogę z powrotem przyłączyć Imoen inaczej nie jestem w stanie przejść tego miejsca bez oszukiwania.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 226
Podziękowania: 18/13
Wysłany: 2017-04-23, 18:12   

Twoim zadaniem jest : UCIECZKA, nie wycięcie wszystkiego w pień. Może ci się to nie podobać, ale to dodaje pikanterii i mi sie bardzo podoba ten pomysł. I tak - da rade pokonac przeciwnikow. No chyba że w teamie samych wojowników - to radze uciekać i sprawnie uzywać języka w rozmowach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Exiled Drow


Wiek: 37
Posty: 882
Podziękowania: 14/32
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2017-04-23, 18:57   

Tą drużynę należałoby usunąć, w realiach WoBG są nie do ruszenia, no chyba, że ktoś idzie po siostrzyczkę baaaardzo późno:). Też się piekliłem w tym miejscu (nie z drużyną a z resztą przytułku) ale miałem wybitnie za niski lv:P No ale offtopujemy Panowie:)
_________________
MiXB napisał/a:
Skoro Mag może być wielkim wojownikiem to taki Mnich powinien móc strzelać Kamehameha z łapy (zaocznie zwaną kulką ognia).

Heh, masz piwo:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-23, 19:09   

Darel napisał/a:
To jak ja mam zabić kogokolwiek w przytułku, nie wspominając o przegiętej drużynie z drugiego piętra.
Ja ten ekwipunek powinienem chyba odzyskać w miejscu gdzie mogę z powrotem przyłączyć Imoen inaczej nie jestem w stanie przejść tego miejsca bez oszukiwania.

Drużynkę wysolowała u mnie Tashia na poziomie 19 bodajże. Reszta mojego teamu schowała się w pokoju i spokojnie oglądała rzeź. Także idzie to przejść.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Exiled Drow


Wiek: 37
Posty: 882
Podziękowania: 14/32
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2017-04-23, 19:13   

As i've said, odpowiedni lvl^^ Asc Ty nolajfisz tego WoBGa czy jak? czy po prostu olałeś IWD i BG1?
_________________
MiXB napisał/a:
Skoro Mag może być wielkim wojownikiem to taki Mnich powinien móc strzelać Kamehameha z łapy (zaocznie zwaną kulką ognia).

Heh, masz piwo:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-23, 19:20   

Wbrew pozorom nie korzystałem z zaklęć wysokiego poziomu, tak naprawdę OpMB, OpEM, Zapalająca Chmura, Miecze Mordekainena - i z tego co pamiętam to starczało. Czarownik ma łatwiej w tej walce o ile dobrał odpowiednie zaklęcia.
BG1 i IWD1 nie olałem, nadal nie wiem gdzie zaczyna się część IWD2, do tego nie robiłem praktycznie nic z TDD, SoS, po Imoen poszedłem dość szybko.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Exiled Drow


Wiek: 37
Posty: 882
Podziękowania: 14/32
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2017-04-23, 19:23   

O jasny gwintuś, ona jest czarowbnikiem.... Skleroza. Dobra Asc, jeśli możesz to podeślij proszę na pw czary do wyboru jakie wybrać przy awansach u czarownika, bo mam przecież zamiar z Xanem grać:D
_________________
MiXB napisał/a:
Skoro Mag może być wielkim wojownikiem to taki Mnich powinien móc strzelać Kamehameha z łapy (zaocznie zwaną kulką ognia).

Heh, masz piwo:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-30, 11:51   

Lśniący kamień ioun - zamiast podnosić max HP do 110, obniża je.
Edit: amulet suzerena robi to samo, w opisie, że daje 110% hp, natomiast w działaniu obniża je...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group