Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 906
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-14, 16:28   

Lasy Tethyru, Kompania Ośmiu z CtB:
- niektórzy przeciwnicy zostawiają po sobie po ok. 50k złota. Spotkałem co najmniej 4 takich.
- finałowa walka (mam nadzieję, że finałowa) z Drakoliczem - Zannaster nie umiera, nie wiem co robię źle, wytłukłem wszystkich poza nim, ten ma 'na skraju śmierci' i tak dobre 5 minut.
Ostatnio zmieniony przez Ascaephel 2017-04-14, 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 977
Podziękowania: 17/42
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2017-04-14, 16:30   

Dradiel juz jakiś plik podsyłał co do tego maga, btw jakim cudem ty już tam jesteś?:D Dopiero co po Imoenkę chciałeś lecieć:D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 906
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-14, 16:38   

Mam tę lokację dostępną, nie byłem jeszcze w Brynnlaw. Poszukam pliku w takim razie.
Ostatnio zmieniony przez Ascaephel 2017-04-14, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 977
Podziękowania: 17/42
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2017-04-14, 16:39   

Jesteś genialny, idziesz na hardkorową bitwę tak prędko, no drugi Kinski:P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 906
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-14, 17:03   

Kolejna szata Vekny i amulet mocy, przegięty moim zdaniem płaszcz odzwierciedlenia, zbugowane walki, kompania ośmiu wrogie obszarówki czasami traktuje jako 'zdradę' z naszej strony - ten mod ma wiele poprawek przed sobą....
I tak jeszcze się przyczepię, bo irytuje mnie ta walka (mimo, że już ukończyłem). Dlaczego za każdego poległego z kompanii drużyna traci reputację? Fabularnie rzecz biorąc, zgadzamy się pomóc w walce, gdzie każdy zdaje sobie sprawę z niebezpieczeństwa, więc niby co, później ocalała reszta kompanii idzie w świat psując nam reputację? Trochę bez sensu.
Do tego wygląda na to, że umiejscowienie tej walki psuje quest Corana na tej samej lokacji.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1629
Podziękowania: 765/108
Wysłany: 2017-04-15, 04:43   

Plik naprawiający nieśmiertelnego Zannastera jest stronę wcześniej w tym wątku.

W jakim sensie psuje quest Corana?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Darel

Posty: 15
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2017-04-16, 12:13   

Jestem chyba jakiś pechowy bo tym razem ma problem z The Darkest Day...
Po otwarciu drzwi do laboratorium w wieży Orgotha powinna aktywować się cut-scenka, a po niej walka. U mnie po otwarciu drzwi nie ma nic (dosłownie), ani scenki ani przeciwnika, nikogo.

Z głównym wątkiem też coś szwankuje. Jestem na samym początku, bo dopiero na etapie rozmowy ze strażnikiem w bramach miasta Athkatli. Niestety nie pojawia mi się żadna nowa linia dialogowa :/.

Zamieszczam save'a.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1629
Podziękowania: 765/108
Wysłany: 2017-04-16, 12:31   

Sejwa nie ma pod postem. Jeśli jest problem z jego zamieszczeniem to podeślij na e-maila.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1629
Podziękowania: 765/108
Wysłany: 2017-04-16, 17:14   

Nie dziwne, że nie możesz skończyć questa. Nie otworzyłeś drzwi do cel i już bez kodów nie otworzysz, bo zgubiłeś kamień strażniczy. Musiałeś go wywalić gdzieś na ziemię i definitywnie zniknął z gry. Zamknięte cele powinny były Ci dać do myślenia. Kod kamienia to "KEYOR".

Tutaj masz solucję TDD na wszelki wypadek:
http://baldur.cob-bg.pl/The_Darkest_Day?pg=7,6
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Darel
Darel

Posty: 15
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2017-04-17, 08:33   

Ten kamień mi po prostu zniknał z plecaka po otwarciu jakiś drzwi albo skrzynki.
Teraz zdałem sobie sprawę, że nieźle dałem ciała z głównym wątkiem. Miałem tylko 3 dni na porozmawianie ze strażnikiem w bramach miasta, ale oczywiście zacząłem kończyć inne wątki i tym samym zablokowałem sobie dalsze etapy moda :? . Jest jakiś kod na przywołanie tego NPC ?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 21
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2017-04-17, 15:03   

Dzisiaj ogrywałem SoA z bg1 i natrafiłem na parę kwiatków, przez co zmarnowałem kupę czasu
1. Opis w notatce: dom obok Feldeposta, dom jest przy Płonącym czarodzieju
2. Był jakiś problem z zaskoczeniem rozmowy z Lizzy po rzuceniu klątwy na Rebbecę (po 3 razie chyba zaczęła ze mną rozmawiać)
3. Harfiarz z Jarmarku mówi żeby udać się do Lasu Ostrych Kłów a chodzi o Obóz bandytów
4. Do wieży Dystry można się dostać tylko przez Las Ostrych Kłów przez co zwiedziłem 3 mapy
I jeszcze mała prośba, można by zmienić żebrakowi z Wrót kamień na jakiś ze sklepu Quince Jubilera. I prośba nr 2, proszę chociaż o szybkie nadpisanie i sprecyzowanie w dzienniku i dialogach miejsc, o które chodzi w queście, to może ktoś zaoszczędzi godzinkę szukania po mapie i forach co autor miał na myśli
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
hajmdal 

Posty: 8
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-04-19, 00:15   

Obóz bandytów, nie można opuścić lokalizacji. Pokazuje nie można osiągnąć celu.

940000052-brakDrogi.zip
Pobierz Plik ściągnięto 41 raz(y) 271,94 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1629
Podziękowania: 765/108
Wysłany: 2017-04-19, 05:25   

Idź do dolnej krawędzi lokacji i stamtąd spróbuj wyjść. Link aktywuje się na dolnej krawędzi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
hajmdal
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 906
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2017-04-21, 15:24   

dradiel napisał/a:

W jakim sensie psuje quest Corana?

Przepraszam, dopiero zauważyłem - w ogóle nie pojawiają się potworki do zabicia, brak Safany. Dodatkowo miałem dwóch Coranów, jeden w zbroi chyba paskowej, drugi w skórzanej, jeden po przekazaniu questa zniknął, drugi nadal stoi w miejscu i pogania drużynę do akcji.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lightening

Posty: 86
Podziękowania: 3/19
Wysłany: 2017-04-21, 17:05   

Hmmm, jestem w trakcie drugiego pobytu w SoBH i coś dziwnego mi się tutaj dzieje. Po odpoczynku w knajpie, ktoś się do mnie teleportuje, ale nie pojawia się. Zaskakuje jakaś rozmowa, lecz okno znika po ułamku sekundy. Czy to jakiś poważny bug, który uprzykrzy mi dalszą rozgrywkę?

Save w załączniku.

940000155-zapas49.rar
Pobierz Plik ściągnięto 43 raz(y) 1,46 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group