Poprzedni temat «» Następny temat
Nasze zestawy modów
Autor Wiadomość
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 865
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2004-12-26, 23:26   Nasze zestawy modów

Nadszedł ten czas, że podstawową wersję baldurka okiełznałem jako tako i mam zamiar rozpocząć grę z modami. W tej kwestii znam je tylko w teorii, a szukam jakichś propozycji z czym warto zagrać na początek (ewentualnie, które komponenty), czy tylko WEiDU, bo instalacja niektórych wymaga rozpoczęcia nowej gry, a chciałbym dokonać "hurtowej" instalacji. Słowem - czekam na takowe (trochę subiektywne :wink: ) propozycje. Na razie bez konwersji.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2008-07-31, 16:53, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Mindless

Wiek: 36
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-12-26, 23:47   

Ja własnie zaczynam po raz kolejny przygodę z modami. Mam ich zainstalowanych sporo jednak chyba jdnym z najciekawszych jest Tactics zwiększający poziom trudności. i inteligencje przeciwników.

Podoba mi sie także Clerics Remix choć z tym modem gram pierwszy raz i jeszcze się musze z nim w pełni zapoznać.

Odradzam natomiast Item Upgrrade. Co prawda sa tam wymyślne zabawki którymi można sie pozachwycać i wreszcie specjalny ekwipunek NPCów może sie na cos przydać po paru upgradach ale mnie jakoś nie bawia takie różne potęzne magiczne przedmioty. Troche sie tym wszystkim przejadłem i dlatego z modem tym grałem tylko raz. Jesli jednak ktoś lubi spory zasób magicznych przedmiotów i możliwosc łączeni ich w potężne artefakty to warto tego moda spróbowac.

Miałem także Corthala Romantique. Jednak pewien bug nie pozwolił mi wypróbować tego moda w pelnj okazałości.

Warty uwagi jest takze mod Check the Bodies a zwłaszcza początkek który pozwala lepiej sie przyjrzeć dzieciństwu dziecka Bhaala. Jest to jednk również ogromna wada tego modu gdyż przechodzenie tego fragmentu jest znacznie bardziej uporczywe niż loch Irenicusa.

Swego czasu grałem w TDD jednak jest to juz zamierzchła przeszłość. Mod był ciekawy kiedy w niego grałem gdyż nie bylo wtedy innej alternatywy. A i teraz cieszy się wielką popularnością. Jednak czy to ze względu na to że jest jednym z niewielu ogromnych modów czy też z powodu wielu bugow, które posiadał nim dotarł do aktualnej wersji posiadającej ich chyba nie az tak wiele.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jallil 
Silent Warrior

Wiek: 32
Posty: 402
Skąd: puf
Wysłany: 2004-12-27, 10:03   

Ja dodam Valen czyli moda dodającego nowego NPCa, pomocnicę Bodhi a więc wampirzycę ;)
Solaufein to również mod dodający wartościowego NPCa jakim jest właśnie Sol, drow, którego spotykamy w mieście drowów. Bardzo rozwinięty, ciekawe dialogi i romans ;)
Ogólnie możesz przyjrzeć się liście modów podpiętej u góry i może zobaczysz co jeszcze Cię interesuje :wink:
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 30
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-27, 10:41   

Ja na swoją pierwszą gre z modami wybrałem:
1. Item Upgrade
2. DoS
3. Easy of Use
4. aPac
5. Tactics
6. Ascension
7. Redemption
8. Dark Ritual
9. 50lv.XPCamp
10.Spells 50
11.Battles

I powiem, że gra się świetnie, ale jednak chciałbym żeby więcej rzeczy w grze uległo zmianie. Owszem, w większości to zupełnie inna gra, ale podczas momentów gdy coś nie jest ulepszone (np. więzienie sfer, kula sfer, i wiele innych) jest zwyczajnie za prosto. Za to rekompensują to inne walki, hehe (faldorn, ira'kiou'dneg, i jeszcze kilka). Reasumując polecam grę z tymi modami.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 25
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-28, 18:39   

Marko, instalowałeś te mody w takiej kolejności, w jakiej napisałeś? Wszystko działało, czy musiałej robić jaja z Override? Bo wiem że niektóre mody trzeba instalować na początku, NPC na końcu itd. i że niektóre komponenty kolidują ze sobą (Battles z Ease of Use).

Ostatnio na starym forum znalazłem temat Mefrena (a teraz niestety forum nie działa, przynajmniej u mnie) o modach i kolejności instalacji. Pisał że jak raz instalował to mu wyskoczyło dużo bugów, a potem zainstalował według tej listy i było dobrze:
Cytat:
1. Item Upgrade
2. Souvenir (Pamiątki z Północy)
3. Munchmod
4. Abystore (The Unusual Oddities Shop)
5. Desecration Of Souls
6. Ease Of Use
7. 50lv.XPCamp
8. Spells 50
9. Tactics
10. Ascension
11. Redemption
12. Oversight
13. Dark Ritual
14. Improved Battles
15. Rogue Re-Balancing (aPack)
16. Sola Mod (Solaufein)

Jak widać lista jest już całkiem całkiem, ale jest już trochę nieaktualna.

Ogólna lista modów jest wspaniała, największa w sieci, ale wiele z tych modów (szczególnie NPC) jest pewnie zabugowanych albo niekompatybilnych z innymi. Kilka osób na tym forum, chociażby Kinski, który te wszystkie mody opisywał, na pewno grało z nowszymi dodatkami i coś wie.
Świetnie by było, gdyby oprócz ogólnej listy modów zrobić taką uniwersalną listę podstawową (z kolejnością instalacji) w której wszystko by działało. Tak żeby ktoś nowy na forum wszedł na listę i od razu wiedział które mody wgrać. Z czasem będziemy się konsultować i rozszerzać listę.

Proponuję podawać czy mod jest PL czy nie. W tej pierwszej liście zaraz dopiszę.

Na 90% nikt nie wymyślił wcześniej takiego tematu. Mam nadzieję że ten pomysł zostanie dobrze przyjęty. Jak nikt nie będzie pomagał to za jakiś czas (kilka miesięcy) sam to zrobię.
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1381
Podziękowano 84 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-28, 18:59   

Cytat:
Wiele z tych modów (szczególnie NPC) jest pewnie zabugowanych albo niekompatybilnych z innymi.

Część na pewno, ale to ma być lista modułów, a nie ich pełne opisy (które powstają jako oddzielne teksty). Co do bugów, to zależy, zdecydowana większość modułów jest mniej czy bardziej zabugowana.
Cytat:
Świetnie by było, gdyby oprócz ogólnej listy modów zrobić taką uniwersalną listę podstawową (z kolejnością instalacji) w której wszystko by działało

Pomysł ciekawy, ale czy realny? Hmm, nie wiem czy można zrobić uniwersalną listę modułów, które byłyby gotowe do zainstalowania, a które miałyby pewność, że nic się nie stanie... Przecież jest tego cała masa kombinacji... U kogoś może działać bez zarzutu, u kogoś innego z błędami, raczej lepiej opisywać ewentualne nikompatybilności czy uwagi działaniu niektórych modułów ze sobą , np. Redemption instalować po Ascensionie...
Przecież autorzy nawet moga tego nie przewidzieć przecież, że coś będzie niekompatybilne, bo np. nie testowali modułu z wszystkimi innymi.
Cytat:
Proponuję podawać czy mod jest PL czy nie. W tej pierwszej liście zaraz dopiszę.

Eeee, w jakiej liście? Ja niestety nie mogę edytować listy modów, którą podałem, a można w niej to zawrzeć (i nawet jest ju ż to zrobione, po linkach w nawiasach!).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 25
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-28, 19:44   

W tej krótkiej liście Mefrena z 16 modami. To PL to tylko proponuję dla ogólnego rozeznania, oczywiście można zobaczyć na głównej liście.

O to właśnie chodzi żeby pisać co z czym nie działa :). Głównie na podstawie tego można będzie stworzyć listę - do tych standardowych modów od Mefrena (tylko bez NPC) dogrywamy np. ulepszoną twierdzę złodzieja i sprawdzamy czy działa z multitwierdzami, jak wszystko chodzi to dopisujemy do listy i tak po jednym, po dwa i za rok będzie pełna lista :P.


PYTANKA:

Czy u was też nie działa stare forum i strona CoB? Bo tam było sporo o listach, bugach... :x

Czy WEiDU działa z dużymi modami typu TDD albo Big Picture? Może proste pytanie ale nie mogę sobie przypomnieć. :?:

Warto dodawać poprawki Baldurdasha? Jedni piszą że nie działają z niektórymi modami, inni że wszystko w porządku. :?:
Poza tym czy ktoś próbował wgrać inne nieoficjalne patche jak G3 Tweak Pack albo iiTweak? :?:

Czy ToB Refinements nie koliduje z Ease Of Use albo modami dodającymi podklasy? :?:
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 30
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-28, 19:54   

Anarion - gram w takiej kolejności jakiej podałem i nie mam żadnych znaczących bugów, wszystko gra* :)

*poza błędami typowo "modowymi" np: nie atakowały mnei wiwerny od pookego, a jak sie pojawiły to po jakims czasie miały na imię: "Co to?" "Jesteśmy najstarszymi i najpotężniejszami przedstawicielami rodu..." i taki strasznie długi dialog :) I jeszcze pare buraków tego typu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1381
Podziękowano 84 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-28, 23:08   

Cytat:
Poza tym czy ktoś próbował wgrać inne nieoficjalne patche jak G3 Tweak Pack albo iiTweak?

To nie są nieoficjalne poprawki, raczej zmiany zasad... Całkiem ciekawe, ale nie wszystkie.
Cytat:
Czy WEiDU działa z dużymi modami typu TDD albo Big Picture? Może proste pytanie ale nie mogę sobie przypomnieć.

Z częścią na pewno, ale nie z wszystkimi. Przykładowo Tactics będzie działał z TDD, ale nie wszystkie komponenty są kompatybilne.
Cytat:
Warto dodawać poprawki Baldurdasha? Jedni piszą że nie działają z niektórymi modami, inni że wszystko w porządku.

Czy warto? Z Martą na pewno warto, można dodać, ale i one nie usuwają wszystkich błędów.
Cytat:
Czy ToB Refinements nie koliduje z Ease Of Use albo modami dodającymi podklasy?

Też się nad tym zastanawiałem. Refa na razie mam w poczekalni, ale jeśli chcesz wiedzieć to zapytaj np. Evendura z BGiF, on ostatnio grał z tym modem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 25
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-31, 11:01   

Mam zamiar zainstalować kilka modów dodających czary (tzn każdy dodaje po jednym zaklęciu - lodowa strzała, nowe oddechy smoków :twisted: itp.) i nie wiem czy nowe zwoje będą się pojawiać losowo po przeciwnikach, w sklepach, czy trzeba używać konsoli :(. Czy ktoś jest mniej więcej zorientowany?

I pytanko: które mody poprawiają Demogorgona? Bo na Baldurdashu jest jakiś "Original Tougher Demogorgon", który wzmacnia go do poziomu jaki był pierwotnie planowany, ale który przed premierą ToB'a obniżyli :o. Jest w nim kilka fajnych bajerów - przejmuje kontrolę nad przyzwanymi przez nas demonami :D itp. Jeśli któryś mod też go wzmacnia, to który dokładnie komponent?
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2004-12-31, 18:45   

No raczej Ascension - chcociaż ekspertem do modów nie jestem i kto wie, może to o czym piszesz jest zawarte w Ascensionie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Amber

Wiek: 43
Posty: 53
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2005-01-14, 16:26   

Refinements - to jak pamiętam mod dodający nowe zdolności specjalne - np barbarzyńca może zwiększyćswojąodporność jeszcze 3 x po 5% na obrażęnia a magowie mogą dostać po 1 pkt inteligencji. Każda z podlakas ma zdolność specjalną.
Uwaga na czarownika - nie ma dodatkowych czarów 6-8 ani czaróow 10 poziomu ale możę przyśpieszyćrzucanie zaklęcia jeszcze o 3 (3x1) i paręzdolności specjalnych - min shatter magic - takie jak ma irek ale trochę słąbsze.
itd
Są z tymi zdolnościami prolemy ale sam pomysł jest batrdzo dobry
np Iluzjonisata dostawał zdolność rzycenia czaru w stylu mamidłą - ale zamiast jednego miał dwa swoje klony itd
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1381
Podziękowano 84 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-01-15, 07:59   

Cytat:
Czy ToB Refinements nie koliduje z Ease Of Use albo modami dodającymi podklasy?

Nie koliduje. Można grać z różnymi podklasami i będzie w porządku (Morituri, podklasy Tacticsa, Batllesa i in.), tyle tylko, że te nowe podklasy nie będą miały charakterystycznych zdolności wysokiego poziomu logiczne, zachowają swój standardowy wybór zdolności wojownika.
Cytat:
Są z tymi zdolnościami prolemy ale sam pomysł jest batrdzo dobry

Owszem, pomysł ciekawy, chociaż biorąc pod uwagę siłę danych zdolności, to wypadają słabo, przykładowo te dla barbarzyńcy – co to jest 5 %? Tyle, co nic, może przesadzam, ale mogli się bardziej postarać...
Refinements dodaje też kilka zmian i jedną nową podklasę. Z Imoen zrobiono zawadiakę/maga (10 poziom zawadiaki, zaczyna z nieaktywną klasą maga na 1 poziomie), niby świetnie, ale w Lochach Irka było koszmarnie (dlatego —> Dungeon By Gone i po problemie)...
Zaś co do nowej podklasy – Sword Angel, bardzo podobna do Runicznego Pieśniarza, przynajmniej częściowo np. w biegłościach (walka 1 bronią, albo walka bronią oburęczną – tylko kijem), może dwuklasować tylko na maga, co kilka poziomów dostaje niewielkie bonusy do KP, trafienia i obrażeń. Wg mnie to nie widzę większego sensu grać nim bez dwuklasowania, nie trzeba nawet czekać do zdolności specjalnych wysokiego poziomu, bo rewelacyjne nie są, z drugiej strony zwykły wojonik zdwuklasowany na maga z pewnością by mu napukał bez większego wysiłku...

Niedawno też wyszło coś takiego jak Worship the Unseeing Eye, naprawdę bardzo pomysłowy moduł, do tego bardzo hmm, zaskakujący? Polecam (zapiszcie grę przed rozmową z Gaalem)...

Every Mod and Dog też jest niewielki, a ciekawy i co ważne w miarę bez błędów.

The G3 Anniversary Mod — coś dla alkoholowych amatorów i różnych tego typu przedsięwzięć, na deser – ciekawa tłuczka. Może być albo banalna, albo trudna...

Lubicie rozmowy po pojaku? To instalujcie Keto – rozmowna bardka...

Albo taki Kinderek, interesujący koleś, prawdziwy zajebójca magów (ale berseker)...

Kivan of Shilmista – stary znajomy z BG 1, szkoda tylko, że się odłącza pod koniec Cieni Amn (w Suldeneselar, choć niekoniecznie, można go jeszcze namówić na walkę z Irkiem). Bo o Deherianie szkoda gadać – leszcz jkich mało (W/M/K – 5/5/6).

Bo w sumie nic nowego za bardzo już nie ma...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Amber

Wiek: 43
Posty: 53
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2005-01-21, 15:57   

Te dodatkowe 15% to nie byle co - da nam razem 35% odporności na obrażenia a dodatkowo przecież jest jeszcze zdolność dająca odporność na żywioły.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
ShadowArchon

Posty: 3
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2005-01-27, 17:18   

Witam wszytskich :d

Mam pewien problem dot modów, otóż nigdy z nimi nie grałem [oprocz tego co usuwa ograniczenie lev] i chciałbym zaczac od razu z full service :D wymysliłem cos takiego:

- Big picture [TDD+SoS+TS]
- Check the Bodies
- Item Upgrade
- Redemption
- Oversight
- Unfinished Business
- Ascension
- 50lv.XPCamp
- Tactics

Czy taka mieszanka wogole jest mozliwa do otrzymania ? Jeżeli ktos grał juz w podobnej kombinacji to prosze o wszelkie uwagi itp. Chciałbym również sie spytac czy ktos na forum ma te wszytskie mody na płytce i mogłby przesłac je poczta [pokryje koszty przesyłki i zakupu nowej płyty]- byłbym bardzo wdzieczny.

Pozdawiam ShadowArchon
_________________
Dark, cold wastelands of eternity.....
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group