Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG- Nie dla tłumów w lochach Irenicusa
Autor Wiadomość
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2016-12-22, 11:17   WoBG- Nie dla tłumów w lochach Irenicusa

Chcę wyprowadzić Yasraenę, Kachiko, Wulfgara i Drizzta z lochów gdziekolwiek indziej. A jeśli w tekstach pojawiają się wzmianki, że tam byli, to je pozmieniam.
Na razie mam takie pomysły:
Yasraena- nocą na Dzielnicy cmentarnej. Viconia tam się ukrywa jak ją zostawimy, to dlaczego kolejna Drowka nie miałaby zrobić tego samego?
Kachiko- W karczmie w slumsach (rany, nie grałem od jakiegoś czasu i zapomniałem nazwy...). Dla mnie bardziej logiczne jest by szukać kogoś w tego typu miejscach a nie po jakiś lochach.
Co do pozostałej dwójki to nie mam pomysłu. Czeka na sugestie.
Jeszcze kwestia techniczna, musiałbym w dltcepie przypisać pliki cre do innych lokacji tak?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2016-12-22, 17:05   

Możesz pomyśleć nad wrzuceniem reszty do innej karczmy blisko "wejścia" do lochów irka... np w "dolinie siedmiu golizn" albo tej obok :razz:
Co do karczmy w slumsach - Miedziany Diadem
I nie, nie musisz w cepie nic robić, starczy zedytować skrypt lokacji (usunąć bloki spawnujące konkretnych NPC a na nowych miejscówkach dodać ww bloczki)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2016-12-22, 18:23   

Chcę jak najmniej ingerować w dialogi więc wrzucenie ich do karczmy odpada. Oni powinni się znajdować w podobnej dziurze w jakiej byli oryginalnie. Do tego zabawa z Drizztem zaczyna się chyba po wejściu do slumsów, więc musi on być na promenadzie... ( a tam ich i tak jest za dużo bo jeszcze Melora, którą bym przeniósł do slumsów, gdzieś na ulicę, albo do Doków). Jedyne co mi przychodzi do głowy to cyrk. Jakby się odezwał ktoś kto dobrze zna RoT.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2016-12-26, 13:15   

Więc tak, rozrysowałem to w taki sposób:
Kachiko- miedziany diadem
Yasraena- dzielnica cmentarna
Melora- ulice w Dokach lub Slumsach, albo Bramy, czekam na sugestie
Drizzt- Może namiot cyrkowy? Tylko trochę trzeba by dialogi zedytować
Wulfgar- Obok tych tawern, na prawo od wyjścia z lochów. Wyrzuciło go na promenadzie i zaczął się awanturować. Doda się jedną postać, która nas poprosi o wezwanie straży bo Wulfgar burdę robi.
Teraz niech mi ktoś powie jak to od strony technicznej zrobić :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 985
Podziękowania: 16/43
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2016-12-26, 13:27   

Zabranie Kachiko zabiera mocną postać w IWD, zabranie Drizzta osłabia go bo straci masę expa a tzra go mieć w całym ROT:P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2016-12-26, 13:32   

A zostawienie ich tam gdzie są powoduje, że przy wyjściu z lochów tworzy się kolejka i trzeba się rozpychać w tłumie npców. Wygląda to jakby nagle pół Athkatli zleciało się do Irka na imprezę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 985
Podziękowania: 16/43
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2016-12-26, 13:43   

No też racja, aczkolwiek Kachiko mogłaby spokojnie zostać, znalazła bo i szukała Yoshimo. Yasrę i Wulfa na spokojnie można przenieść.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2016-12-26, 13:46   

Imoen, Minsc, Jaheira, Wulfgar, Chloe, Hrothgar, Yoshimo, Drizzt, Kachiko, Yasraena.
10 osób. Na dwa kompletnie różne teamy by starczyło. Uważam, że trzeba usunąć stamtąd jak najwięcej się da.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2016-12-27, 15:52   

Po zastanowieniu się, Drizzta raczej zostawię tam gdzie był, bo nie mam sensownego pomysłu gdzie go przenieść. Wulfgar trafi do jednej z tawern zaraz po wyjściu z lochów. I tu będzie trochę zmian. Jako, że jest on barbarzyńcą, wpadnie w szał. Jak będziemy przechodzić obok, zaczepi nas jakiś klient i zwracając uwagę na to że wyglądamy dosyć groźnie, poprosi o pomoc w spacyfikowaniu Wulfgara. Jeśli będziemy mieli Drizzta to on z nim porozmawia i go uspokoi. Jeśli go nie będzie, zrobimy to sami.
Niestety nic bardziej sensownego nie widzę. W oryginale było tam wszystko wyważone, mody to wszystko zniszczyły i z lochów można z całą armią wyjść.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 985
Podziękowania: 16/43
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2016-12-27, 16:05   

Proszę byś zostawił jednak Kachiko, prędzej wywal zbędną Chloe, Wulfa już wywaliłeś, Yasra tym a pamiętajmy, że trójka została parowana z nami więc oni się nie liczą:)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2016-12-27, 16:19   

Jak masz pomysł co zrobić z Chloe to proszę bardzo. Gdzie niby ją umieścić? Do tego w taki sposób by nie trzeba było zmieniać połowy tekstów. Chloe ma do tego cutscenkę którą by trzeba było wyciąć. Jej obecność w lochach jest jak najbardziej uzasadniona.
Mod podzielę na komponenty, więc każdy sobie ustawi jak będzie chciał.
Jeszcze jakby ktoś powiedział jak to technicznie zrobić lub dał link do jakiegoś tutorialu to będę wdzięczny.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 503
Podziękowania: 114/142
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-01-01, 18:48   

Myślę, że spory wybór NPCów w lochach wcale nie musi być wadą; abstrahując od logicznych powodów ich pojawienia się tam. Można sobie dopasować do protagonisty dowolną drużynę do zabrania do IWD. Jedni potrzebują tanka, inni maga, inni czegoś tam jeszcze (choćby klimatycznej, ich zdaniem, postaci). Jeśli tylko jest możliwość odsyłania tych postaci do gospody, czy gdziekolwiek indziej, gdzie będzie ich można później przyłączyć, to powinno być ok.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2017-01-01, 19:03   

Cytat:
abstrahując od logicznych powodów ich pojawienia się tam.

No właśnie. Największy problem jest miejsce wyjścia z lochów (Drizzt, Kachiko, Yasranena, którzy stoją niemalże na swoich głowach). Kwestia taktyczna to jedno ale fabularnie to wygląda tak idiotycznie, że chce się płakać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 503
Podziękowania: 114/142
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-01-01, 19:09   

Cała trójka to wytrawni poszukiwacze przygód :wink: . Są dokładnie tam, gdzie powinni być, czyli tam, gdzie się coś dzieje...
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 362
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2017-01-01, 19:44   

:razz: Tylko ze wzrokiem mają problem bo nie zauważają siebie nawzajem. Albo się obrazili na siebie i się ignorują.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group