Poprzedni temat «» Następny temat
Torment: Tides of Numenera
Autor Wiadomość
SamolotLata

Posty: 33
Wysłany: 2013-03-06, 15:10   Torment: Tides of Numenera

Następny duchowy następca gier typu Infinity Engine na kickstarterze tym razem pod warsztat wzięto Tormenta.

http://www.kickstarter.co...des-of-numenera
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AL|EN 


Wiek: 38
Posty: 369
Podziękowania: 19/90
Wysłany: 2013-03-06, 16:34   

Wsparcie poszło 8-)
_________________
If you wanna make enemies try to change something...

Big World Setup - instalator modów
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 1432
Podziękowania: 39/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-03-06, 17:58   

Czyli kikstarterkrejz się jeszcze nie wyczerpał. Już mają ponad pół bańki.

A my ciągle nie wiemy czy którykolwiek z tych erpegów będzie dobry... Wasteland 2 wyglada tak, że nie da się ocenić, czy będzie wspaniały czy badziewny. InXile, które nigdy nie zrobiło nic wartościowego znowu zbierze masę kasy, chociaż nie udowodnili jeszcze, że potrafią spełnić oczekiwania.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 100
Posty: 252
Podziękowania: 32/2
Wysłany: 2013-03-06, 19:55   

Torment 2 bez kogokolwiek z oryginalnej ekipy, albo "zabrakło nam pieniędzy na Wasteland 2". Każdy kto da im forsę jest złą osobą
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 1432
Podziękowania: 39/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-03-06, 20:07   

A Colin McComb?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 100
Posty: 252
Podziękowania: 32/2
Wysłany: 2013-03-06, 20:12   

On nie pracuje nad W2?
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 1432
Podziękowania: 39/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-03-06, 20:33   

Obejrzyj piczwideo :roll: Fargo mówi, że kolesie od pisania skończyli swoją robotę, więc coby sie nie nudzili (na bezrobociu) zajmują się Tormentem. Colin jest creative leadem.
Koleś od muzyki też wraca.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 100
Posty: 252
Podziękowania: 32/2
Wysłany: 2013-03-06, 20:43   

Nie oglądam filmików w internecie, wybacz. :D
No to co, trzech gości, których pracowało nad Planescape, w tym jeden, który pracował nad Tormentem, muzyk, skrypter i malarz artysta. Hura, duch został zachowany, to totalnie będzie najlepsza gra na świecie (druga najlepsza gra, pierwszą jest Torment zawsze i wszędzie). :roll:
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 1432
Podziękowania: 39/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-03-06, 21:07   

Tryhardzisz z tym swoim ostrym pesymizmem.

Swoją drogą, cały czas wyrzucam z pamięci, że nie lubisz Tormenta. Boli za każdym razem kiedy o tym przypominasz.

Jak mówiłem, pojęcia nie mam czy InXile wypluje coś wartościowego, ale nie będę ich skreślał, bo mamy tylko kilku gości z parunastoosobowej ekipy sprzed 15(!) lat. Jakoś nie był to wielki problem przy Wastelandzie.
Jeśli ktoś robi storyfagowego erpega nastawionego na to co robił Torment, to ja jestem zainteresowany. Nie dam im kasy, bo jestem biedny i nie kręci mnie dorzucanie swojej kropli do beczki, ale happy na razie jestem.

Mają już 0.9 fantastyliarda $$$.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 100
Posty: 252
Podziękowania: 32/2
Wysłany: 2013-03-06, 21:17   

Cytat:
Tryhardzisz

Cytat:
storyfagowego

Cytat:
Mają już 0.9 fantastyliarda $$$.

Czy ty na pewno masz 22 lata? :(
Poza tym sory, ale nie mogę uwierzyć, że studio, których najlepsza gra to Choplifter HD zrobi wartościowego RPGa, a tym bardziej dwa. Raz już próbowali. Poza tym porównaj sobie, kim było tych kilku ludzi przy Wasteland 2, a na jakich pozycjach byli ci z Numenery, bo to zakrawa już na to co robił TOster reklamując swoją osobą BGEE.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
SamolotLata

Posty: 33
Wysłany: 2013-03-06, 21:24   

Jvego widzę że za dużo siedzisz na RPGcodex. Jeżeli dojdą w ciągu dwóch godzin do miliona to będą mieli nowy rekord w najszybszym zebraniu miliona dolarów.(obecny należy do konsoli Ouya)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 100
Posty: 252
Podziękowania: 32/2
Wysłany: 2013-03-06, 21:28   

Co tylko dowodzi, że spergowie nie powinni posiadać swoich własnych pieniędzy, bo wydadzą na stare gry lub bezwartościowe 'konsole'. ^^
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Sorrow


Wiek: 36
Posty: 177
Wysłany: 2013-03-06, 22:02   

Mam wątpliwości. Nikt z nich jeszcze nie udowodnił, że potrafi zrobić dobrą mechanikę.
_________________
DeviantArt
Swords of the Gas Wasteland

"Let the houses burn
Let the forests burn
Let the faces and the books
Let the streets burn
Let the minds burn
Let the world
Let the world burn"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 1432
Podziękowania: 39/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-03-06, 22:03   

Almateria napisał/a:
Czy ty na pewno masz 22 lata? :(

SamolotLata napisał/a:
Jvego widzę że za dużo siedzisz na RPGcodex.



A Ty Samolocie obviously nie czytałeś/aś wielu moich postów. Od roku z kawałkiem bardzo się uspokoiłem, a na Codex patrzę dopiero od paru miesięcy.


Alma napisał/a:
Poza tym porównaj sobie, kim było tych kilku ludzi przy Wasteland 2, a na jakich pozycjach byli ci z Numenery, bo to zakrawa już na to co robił TOster reklamując swoją osobą BGEE.
Faktycznie. Założyłem, bez sprawdzania, że Wasteland robią kompletnie nowi ludzie, bo tamci już nie żyją, czy coś.
Tylko, że tutaj dochodzi kwestia, czy dziady z lat 80-tych, będą potrafiły zrobić teraz coś grywalnego.
Jestem mocno sceptyczny i mocno happy, niezależnie od tego kto to robi. Kickstarter wzbudza nieprzyjemny trend oceniania gier na rok przed wyjsciem alphy...
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
SamolotLata

Posty: 33
Wysłany: 2013-03-07, 22:38   

Almateria napisał/a:

Poza tym porównaj sobie, kim było tych kilku ludzi przy Wasteland 2, a na jakich pozycjach byli ci z Numenery, bo to zakrawa już na to co robił TOster reklamując swoją osobą BGEE.

Colin McComb był drugim po Avellone pisarzem pracującym nad Planescape: Torment

Colin wraz z Monte Cookiem byli dwoma z 3 głównych twórców settingu Planescape.

Mark Morgan jest osobą która skomponowała muzykę do PS:T

Poza tym dalsze stretch goals(jak to będzie po polsku? cele dodatkowe? cele dalszych funduszy?) napewno dodadzą kolejne osoby z oryginalnej kadry gdy tempo napływania pieniędzy zwolni.

Sorrow napisał/a:
Mam wątpliwości. Nikt z nich jeszcze nie udowodnił, że potrafi zrobić dobrą mechanikę.

W internecie są już filmiki z gameplaya Wasteland 2
http://www.youtube.com/wa...d&v=HvNbuOenVPw

A setting w którym będzie miał miejsce nowy torment jest tworzony przez osoby które w przeszłości pracowały przy DnD.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group