Poprzedni temat «» Następny temat
Kot w BGT i BG2

czy masz kota ?
tak
46%
 46%  [ 7 ]
nie
26%
 26%  [ 4 ]
nie wiem
26%
 26%  [ 4 ]
Głosowań: 15
Wszystkich Głosów: 15

Autor Wiadomość
psychozof 
Dziecię Bhaala
Miłośnik BG od 99`


Posty: 51
Podziękowania: 28/79
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-05-28, 19:37   Kot w BGT i BG2

Opcje Gry - Trudność na "Trudny" - Cienie Amn - Tworzenie Postaci
np. Kapłan/Mag Półelf - byle chaotyczny neutralny i mógł(a) przywołać chowańca

Awans za przejście do części 2, tu 89 000 PD...

Pojawi się Złoty Ptaszek i stwierdzi..."chyba widziałem koteczka" ^
...ok :grin: mówi tak: (na fioletowo i biało)


Co robić... Imoen nie przychodzi, oprawca Irenicus nie przychodzi, klatka trzyma, przywołałem Koteczka
- dodałem sił i poprosiłem o zwiad...


Kici nie spotkało mefitów ale było zdolne i przełączyło przełącznik - dobre Kici :doglaskania!:


Kici dostało też pochwałę od Dżina :rw:


Kot ma cztery ataki a z cienia x2 obrażenia :miau:




Pomógł mi wejść z powrotem do klatki i oczywiście wyjść po różdżki ^
"Stań przy samych drzwiach i uwolnij mnie z ekwipunku a ja uwolnię Ciebie"... spryciarz... :miau:


"Teraz Irenicusa!" - mówi Kici - odź! i idziemy od razu do Tronu Bhaala... :kirara:
Różdżka zabójczej chmury z jednym ładunkiem...
(strzel w cel różdżką błyskawic 6x, zamień miejscami z r.z.chmury i wyłącz pauzę)
poszło... zmiana Trudności na Normalny... wybór zaklęć i... padł ambitny złoczyńca a także dzielny Worg


oj kici kici... chodź damy ciasteczko ^ dobre Kici :doglaskania!:

edit: ankieta
_________________
Ostatnio zmieniony przez psychozof 2016-06-17, 06:43, w całości zmieniany 13 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kirara, Kliwer, Vinci, Jolan, L`f
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 386
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2016-05-28, 19:57   

psychozof napisał/a:
Różdżka zabójczej chmury z jednym ładunkiem...
(strzel w cel różdżką błyskawic 6x, zamień miejscami z r.z.chmury i wyłącz pauzę)

CZy to samo można w WoBG wykonać?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 26
Posty: 233
Podziękowania: 167/20
Wysłany: 2016-05-28, 21:35   

Jak kot weźmie sprawy w swoje łapki, to załatwi wszystko raz a porządnie i nie trzeba będzie biegać po całym Amn. Założę się, że gdyby chciało mu się wyskoczyć z plecaka w Saradush, to Amelisanę również by na miejscu wykończył, a z Tronu Bhaala to by sobie drapak zrobił.

Będzie więcej przygód koteczka? :miau:
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2016-05-28, 22:35   

Lepsze niż zatłuczenie Goriona w Candlekeep.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Siva 
Gwiazda Mystry


Wiek: 21
Posty: 12
Podziękowania: 19/5
Wysłany: 2016-05-29, 11:55   

Hah, niezłe Kici :mrgreen: Widać, że koty najlepsze :doglaskania!:
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2016-05-29, 12:59   

Takiego sposobu na Irenicusa jeszcze nie widziałem :P Swoją drogą ile xp za Irka wpadło? :lol:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
psychozof 
Dziecię Bhaala
Miłośnik BG od 99`


Posty: 51
Podziękowania: 28/79
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-05-29, 17:10   

Greegarak, Cześć, opowieść o kocie dzieje się w BGT v2.5.26498 -
Saga Baldur`s Gate Edycja Kolekcjonerska + BG2_Fixpack-v4(z płyty) + BGT104(z płyty) dvd 2007r.
WoBG oparte jest na fixpacku 9.01 jeśli od v4 nie zaszły większe zmiany w różdżkach to działają tak samo.
Kto sprawdzi różdżki na WoBG ?

Kirara, Mhrrr... i piekło pękło ^
Więcej przygód jest bezwzględnie konieczne. np. Kici odkrywa kolejną lokację i screen jak ugryzł Smoka w tyłek, albo Kot-Czołg stawiający opór dwóm Adamantytowym Golemom lub Crazy Cat Lady z pięcioma kotami.
Po przyłączeniu do drużyny (ctrl+Q - ale to już kod) Kici może Otwierać drzwi, Zastawiać pułapki 5% i zbiera PD by awansować.
Nosi też dwa pierścienie: przyśpieszenia ruchów i niewidzialności :miau:

Kliwer, Dzięki... zagrane bez kodów ^

Siva, Kotka na dniach się okoci ^

Tuldor88, Irenikus ziro pońts :) padł w trakcie sceny "filmowej" i nie da się wcisnąć H by zobaczyć punkty...
można za to wyjść z lochów bez tortur...
gdy Irenicus ginie w lochach BG2 kończy się tym właśnie filmem ^ pozostaje import drużyny w TB (oczywiście Kota też),
a jeśli gramy w Cienie to Irka trzeba odłożyć na później... zawsze można pokombinować i wpaść na coś wesołego ^

Statystyki Kota:
oficjalne



Kot ma 28 PD po przyłączeniu bez względu na dokonania

...a może by tak Kici buty dać ?¿
_________________
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 386
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2016-05-29, 19:40   

psychozof napisał/a:
może Otwierać drzwi, Zastawiać pułapki 5% i zbiera PD by awansować.
Nosi też dwa pierścienie: przyśpieszenia ruchów i niewidzialności

A wiesz, że EE kot, fredka i król mogą pić mikstury?
Czyli polepszją umiej. o ok. 40%. Cos mi się przypomina że w nie EE też da radę pić mikstury chowańcem. Po kradzieży zwierz ma napój w slocie podręcznych rzeczy. Trzeba zrobić kłik-sejw i kłik-lołd.
Pozdrawiam
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
psychozof 
Dziecię Bhaala
Miłośnik BG od 99`


Posty: 51
Podziękowania: 28/79
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-05-30, 23:06   

Greegarak, ciekawostka ^ skoro mikstury to może i zwoje?¿ inteligencja 9 jest :) Broń ma niezdejmowalną (dwie przednie łapy) może zdołałby użyć m.meteorów a później mamidło... sprawdźmy... Kot coś nie chce okraść drużyny...opowiedz proszę o tym bliżej...

Kot wiedział! co się stało z Irenicusem mimo importu gry z przed walki ^ koty mają 7 żyć... i pamięć białkową ^

Armię ludzi chętnych lecieć w kosmos ^

Statystyki Kota w Tron Bhaala


Kot awansował z 3 na 8 poziom, brak pierścienia przyśpieszenia, 3 ataki bazowo (wcześniej 2 podwojone)

_________________
Ostatnio zmieniony przez psychozof 2016-06-05, 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 386
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2016-05-31, 20:53   

psychozof napisał/a:
Broń ma niezdejmowalną (dwie przednie łapy) może zdołałby użyć m.meteorów a później mamidło... sprawdźmy... Kot coś nie chce okraść drużyny...opowiedz proszę o tym bliżej...

Sprawdziłem na WobG dziś i nie działa, czyli coś pokręciłem.

Działa na pewno w EEdition.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
psychozof 
Dziecię Bhaala
Miłośnik BG od 99`


Posty: 51
Podziękowania: 28/79
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-06-07, 23:54   

Coś jednak nakręciłeś, inspiracja jest ^ zatem...

Bazowo posiadł umiejętność w 20% tyle co Elf lub Niziołek (choć Kot jest rasy 0x89 Nieokreślonej - pewno dachowiec) oraz zyskuje bonus 10% za zręczność 18,
razem 30% umiejętności.


Przy wielu próbach (15-20) na PC liczba udanych wyniosła 0. Tak jak przy próbach na Driadach.


Drużynę wraz z PC i Kotem oddaliłem od Driad. Przyszedłem Kotem z poza pola widzenia a do tego w cieniu i udało się za pierwszym razem. Może to przypadek.

To samo z Minsc`iem gdy Kot nie był w cieniu. Oddaliłem kota poza pole widzenia i...Boom! mimo iż wcześniej testowałem na Minscu w obecności drużyny.
● Być możę przyjście z poza pola widzenia ma wpływ na udaną próbę.

Testowałem na wszystkich NPC w lochach oraz Driadach i golemach. Tu pierwsza próba z poza pola widzenia, druga i trzecia tuż przy golemie. Ciekawostka że Kotek znalazł drobne a golem jest bez złota. Mechanizm losowania.


Najczęściej udawało mu się obrobić Golema Ściekowego, później Driady, później Minsc`a a najtrudniej Imoen i PC.
ps. sam Boo jest bezpieczny bo "Cel nie ma przedmiotów."

Poczytałem tu i tam, skonfrontowałem to z żywą grą i wyszło tak:
● współczynnik trudności k.kieszonkowej = % umiejętności Kota, PC, NPC - kary za POZIOM celu i % k.kieszonkowej celu, WAGĘ przedmiotu i WARTOŚĆ przedmiotu. Z powodu tych kar skuteczność umiejętności stabilizuje się powyżej 100% (150-200%, max potrzebne 225, przekroczenie 255 zeruje! umiejętność w BG2(TB) ale już nie w BG:EE )

● np. 35% Imoen okrada 25% Yoshimo więc ma już tylko 10% szans, odejmowane są kary np. -3% za wartość przedmiotu więc szanse to 7%. Imoen rzuca kostką d100, jeśli rzuci 7 lub MNIEJ to oskubie Yoshimo. JEDNAK może nastąpić Krytyczne Spalenie i bez względu na poziom umiejętności próba będzie nieudana - wydaje się że chodzi o rzut d100 = 100, MOŻLIWE zatem ze przy rzucie kostką d100 = 1 następuje zawsze Udana próba.

● przedmiot, przy kradzieży kieszonkowej wybierany jest losowo z ekwipunku wliczana jest w to broń amunicja i przedmioty podręczne, a także drobne złote (występują też przedmioty kradzioodporne)


● gdy w konfiguracji gry (skróty klawiszowe -> lista funkcji) przypiszemy klawisz np. V jako kradzież kieszonkowa, czas klikania skraca się o połowę (v i klik + v i klik + v i klik... itd.)

● największy wpływ ma oczywiście procentowy poziom umiejętności aby ją podnieść o 5% rzucamy na Kota czar Szczęście

● każdy dodatkowy punkt zręczności to dla Kota +5% do tej umiejętności, może jest sposób dodatkowe punkty zręczności lub jakieś ciekawostki dla Koteczka :miau: ?


* Często acz nie zawsze. Kot aby dokonać k.kieszonkowej "wchodzi" na miejsce celu, to zaś czasami powoduje przeskok postaci/celu o jakieś 2m w bok, tak jak w przypadku uwolnienia chowańca.
** Co ciekawe Minsc po zabraniu łuku przez Kota dalej strzelał z tego łuku będąc na skrypcie.
*** Kot jest odporny na przeciążenie, limit to miejsce = 3podręczne + 16torba


**** W momencie gdy kończy mu się miejsce, a ostatnia k.kieszonkowa to broń, zakłada ją (np Crom Faeyr).
Najprzydatniejszym tego skutkiem jest 20ste miejsce w ekwipunku.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
greegarak
Eerie 
Diabelstwo


Wiek: 22
Posty: 98
Podziękowania: 3/10
Wysłany: 2016-06-08, 17:48   

Nie wiem, czy mam kota.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
psychozof 
Dziecię Bhaala
Miłośnik BG od 99`


Posty: 51
Podziękowania: 28/79
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-12-08, 16:31   Kot BG TB

Eerie, jeśli bardzo chcesz możesz mieć kota ^
Ala ma :miau:
Kot specjalizuje się w opisanym na karcie, nie chce kraść! i nie jest Złodziejem w sensie ścisłym, łowi i jest Mistrzem Zwiadu!
Umiejętność kk jest dostępna z powodu wrodzonej i nabytej Zręczności ,
wymogu użycia punktów umiejętności oraz podpisania pod ten sam przycisk Rozbrajania Pułapek, Kradzieży kieszonkowej i Otwierania Zamków.

Na świadka powołuję pierwszą Fretkę, której karta umiejętności mówi sama za siebie.

Kot to ZWIADOWCA, owszem, zdarza mu się zabić muchę, ale gdy jest karmiony nie kradnie chociaż potrafi.
Wnoszę o zamknięcie sprawy dot. przestępczego charakteru Kota. Dziękuję! ^
Jak tam?
Awansowane, ubrane i uzbrojone postacie NPC postanowiłem odesłać tym razem,
ale było to możliwe dopiero po walce z Illaserą Szybką - i tylko do Strefy Kieszeniowej.
Yoshimo umarł i nie można go importować; Imoen chce chomika gdy to już się skończy;
Minsc wierzy, że wepchnie palec w oko zła; zaś u Jaheiry teleport importu rozwinął uczucie...
Trudno zdzierżyć myśl, że Imoen Minsc i Jaheira czekają... eee w piekle...
Wiem, że piekło nie istnieje, to tylko stan umysłu ale te postacie wierzyły, że tam są.
Zatem wczytajmy to jeszcze raz...
Yoshimo poszedł do "Dużej Tawerny" (nie musiał mnie zdradzać
ale tylko wskrzeszenie w Cieniach pozwoliłoby mu na podróż do TB)
Jaheirze oddałem swój Kij i Hełm ale powiedziała, że już nigdy nie będzie tak samo i poszła naprawić Harfiarzy...
Kot zwiedzając podziemia wykazał się zaskakującymi zdolnościami bitewnymi;
W BG2 nosi dodatkowo HASTRING.ITM wygląda jak Pierścień Niewidzialności ale to Pierścień Przyśpieszenia z dwoma efektami
16 = Haste = Przyśpieszenie Ruchów(typ 1 normalne) oraz
1 = Attacks Per Round Modifier = Modyfikacja liczby ataków na rundę(tu +1)

Imoen powiedziała, że znajdzie drogę do Tawerny, zawsze była sprytniejsza...
Minsc stwierdził, że poszuka czegoś małego i włochatego by pocieszyć Boo i poszedł do "Dużej Oberży"...
Przywołam NPC w Strefie Kieszeniowej. Importowałem do TB...
Szybszy.


Odrobina Wiecznomiodu to lekarstwo ale po większej ilości włącza się chaotyczny neutralny... Ślężanie znają jako Trójniak Naturalny Niesycony ^
• Wyparzona butla 5 litrów (czysta, sterylna najlepiej z porządnego szkła)
• wlej 1,6l najlepszego miodu (z pasieki lub sprawdzony czysty)
• wlej 3,2l źródlanej wody
• wsyp łyżeczkę suszonych drożdży do wina (lub gotową porcję płynnych)
• zakorkorurkuj (czysta rurka do wina z odrobiną wody i wyparzony korek z dziurką)
• odstaw w pokojową temperaturę (ok 20*C) na miesiąc
• zlej z nad osadu do drugiej wyparzonej butli
• zakorkorurkuj czystym (wyparzonym) korkiem z czystą rurką
• odstaw na minimum 3 miesiące a najlepiej na 9 ^
• wlej do czystych (sterylnych, wyparzonych) już chłodnych butelek np. od piwa lub wina
• gdy wyparzasz to wpierw gorącą i za chwilę wrzątkiem szkło wytrzyma wtedy
• zakręć/zakapsluj/zakorkuj na minimum 3 dni (zrobi się miód szampański ~ 13%)
• trzymaj w chłodzie to produkowany przez drożdze dwutlenek węgla nie rozsadzi butelki/beczki ^
• Masz Wiecznomiód - Gratuluję!
Viconio... ! (teksty, romans i zmiana w dobrą) Imoen otwiera zamki i rozbraja pułapki90% lepiej od Kota60%, jest świetnym magiem
Sarevok sam się przywołał, dam mu halabardę bo twierdzi, że "nie ma nic ważniejszego od wiedzy".
Poznajmy resztę Rodziny
Bhaal Człowiek BG2 "ppbhaal"
Bhaal Zabójca TB "bhaal01" (statystyki i przedmioty jak Sarevok TB ale *** w broniach oburęcznych ^)
Alianna Człowiek "d1mothhu" (berserker, ** Styl walki dwoma brońmi oraz ***** Topór)
Alianna Elf "d1mothel"
Aliana Niziołek "d1mothha"
Alianna Krasnolud "d1mothdw"
Alianna Duch "d1ghost" (bez *,)
Pojawia się Alianna Człowiek i wiedząc, że Bhaal to Człowiek a zagrałem chwilę Półorkiem, może... nieważne ^
Gorion Człowiek "d1gori"
Gorion Szkielet "d1skel"
Sarevok Chłopiec "d1sarev" (odporności po 100, statystyki dorosłego Sarevoka)
Gra ustawiona na poziom trudny.
Gdy zmieniłem na normalny w Saradush, nagle stany splątane*/splątanych nóg*/nici* przenoszą wizją do lochów, gdzie
ten sam Kanarek (Montaron uciekł Harfiarzom?) nalega by wybrać sobie zaklęcia. *(właściwe podkreślić)

Kontinuum zostaje zachowane i jesteśmy w mieście gdzie Kot twierdzi, że wie wszystko i sobie poradzi...
imię kota w BG TB = FAMCAT25
prawa łapa = F2 = S1-6.ITM = 1k6 sieczne; zasięg 1, niemagiczne, opóźnienie 0
lewa łapa = F3 = S1-6.ITM = 1k6 sieczne; zasięg 1, niemagiczne, opóźnienie 0
Nosi Magiczny Niewidzialny Niezdejmowalny Amulet = IMMCLOUD.ITM
o następujących efektach dla wtajemniczonych:

Projectile (Broń Dystansowa) 94 w kodzie szesnastkowym czyli heksadecymalnym = 0x5E = CLOUD = Chmura
lub jak podają Gibberlingi (ale tylko w tym pliku w innych też cloud) wg PST Identifiers custom file = INAREA = Instant Area Effect
Nosi Pierścień Chowańców = FAMMY.ITM który wygląda jak Pierścień Niewidzialności ale JEST z efektem 0x10C w systemie szesnastkowym = 268 w systemie dziesiętnym = Rozwiewanie Mgły (Odkrywanie terenu) tym samym Kot (jak każdy Chowaniec) jest Okiem Czarodzieja ^
Jako jedyny z Chowańców jest pod stałym wpływem czaru Szczęście.
Kombajny edytorskie.
Wesołych Świąt !
cdn.
_________________
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
psychozof 
Dziecię Bhaala
Miłośnik BG od 99`


Posty: 51
Podziękowania: 28/79
Skąd: Silesia
Wysłany: 2017-07-26, 19:06   kot baldur

Kot uwolnił Mateo pilnowanego przez 20poziomowego złego Maga :shock:

Wyruszył porozmawiać z Aesgerathem, ponieważ :miau: plan

postanowił namówić drużynę do niemordu :sweet:

...dam Ci dwa sejmitary i dwa zwoje życzenia, tylko pozwól mi z nim rozmawiać, wiesz że mam szczęście :miau:


W pierwszym rozdaniu Kot stawia trochę doświadczenia i grając o Widmowy Rodzaj losuje kartę Walka, w odpowiedzi Aesgareth losuje kartę Triumf - Kot wygrywa Sejmitar, który pojawia się w ekwipunku PC... oraz kota.

W drugim rozdaniu Kot również stawia trochę doświadczenia i grając o Zwój Życzenia losuje kartę Siła, Kambion losuje kartę Cesarzowa - Kot wygrywa zwój do ekwipunku swojego i głównej postaci.

W trzecim rozdaniu wygrywa Aesgareth, klejnot jednak oddaje, byśmy sami wyszli.
Zabiera za to Talię Mnogich Rzeczy, ale nie warto go za to zabijać, bo PD (jeśli to konieczne) pomoże zdobyć Machina Luma Szalonego w ten sam co Talia sposób. Kambion ma charakter chaotyczny neutralny.


...a Kot oddaje dodatkowy Widmowy Rodzaj, Zwój Życzenia i Klejnot w podzięce... i można iść dalej ^



Odczytaj zwój od rycerzy a później pokonaj/odeślij bestię do otchłani!, zyskasz PD i chwałę i wdzięczność Helma :miau:



poprawi się reputacja i powiem Ci jak nie zabijać dobrych Kapłanek w Oazie... :miau:


w ogóle nie idź do Oazy! - idź z Twierdzy od razu do Amkethran, tam czekają dalsze przygody :miau:


Międzyczasie okazało się, że Kot odzyskuje 14 punktów życia (nakarm chowańca) a nawet okazuje wdzięczność :miau:


I pamiętaj ! - napomknął Kot - Możesz odrzucić moce Bhaala, a i tak będziesz silniejszy/a od zabójcy który w Tobie drzemie.
Jesteś własną kreacją. Rozwijaj swoją potęgę by szerzyć dobro, a to pomoże Ci się rozwijać. Idź prosto ! :miau: ^
_________________
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Meisarcha
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 867
Podziękowania: 27/78
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-26, 20:01   

Właśnie się dowiedziałem, że mój umysł znajdował się w "stanie piekła". Teraz przeszło, ale karma wciąż marna.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group