Poprzedni temat «» Następny temat
Tyranny
Autor Wiadomość
Tuth 


Wiek: 30
Posty: 38
Podziękowania: 1/2
Skąd: Przechlewo
Wysłany: 2016-03-16, 13:47   Tyranny

Jakiś czas temu Paradox i Obsidian wspominali, że 15 marca zapowiedzą nową grę. Dziś rano mym oczom ukazał się teaser trailer nowego tytułu o nazwie Tyranny:
https://www.youtube.com/watch?v=yc-WqIRNDKY

Strona główna:
http://www.tyrannygame.com/

Screenshot z gry:


Po krótkich opisach zdaje się, że będzie to cRPG przypominający klimatem starożytność, gdzie wojna pomiędzy dobrem a złem zakończyła się zwycięstwem tych drugich. Brzmi to dość intrygująco i znając Obsidian zapowiada się fajowo. Technicznie wygląda to podobnie do Pillars of Eternity, co mi osobiście pasuje. Póki co klimat przypomina mi nieco Age of Decadence i Anvil of Dawn. Miejmy nadzieję, że niebawem dowiemy się czegoś więcej na temat gry.
_________________
Release, revolve, renew.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1030
Podziękowania: 98/215
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2016-03-16, 14:37   

Spolszczenie będzie? I Zło zwyciężyło? Już patrzę :devil:

Czyli nie będzie kontynuacji świata Pillarsów? hmmmm....dziwne.
Znalazłem dla takich jak ja, po naszemu
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=97074

*****************************************************
Z innej strony
komentarze zasadne :cwan:

Zaraz, czy ta gra dzieje się w świecie Pillarsów? Bo jeśli to jest zupełnie nowe uniwersum, to moim zdaniem jest to wielkie nieporozumienie! Świat PoE jest według mnie po prostu rewelacyjny, więc jeśli kolejna gra stworzy zupełnie nowe uniwersum, to jaki w tym sens?
Grę i tak kupię, ale ja nie chcę kolejnego świata fantasy, ja bym chciał wrócić do czegoś, co dobrze znam (a w zasadzie znam niewielki ułamek, gdyż to właśnie to nieznane wciąż mnie w nim pociąga)!

No właśnie. Jest jakieś info co pillars of eternity 2? Kiedy był jakiś news ze planują wydać 2.


Zapowiada się zacnie - chociaż niepokoi wiadomość o tegorocznej premierze. Albo gra była robiona po cichu, albo w pewnym momencie skończyła się kasa i trzeba było pociąć jakiś większy projekt, więc dostaniemy ochłap. Wierzę w pierwszą opcję.
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Semaj 


Wiek: 25
Posty: 69
Podziękowania: 2/3
Skąd: BGiF i TH
Wysłany: 2016-11-01, 23:52   

Mnie to zastanawia jak Obsidian na to czas znajduje. Pillarsy to spory projekt + dodatki, a teraz druga część w produkcji. No i nagle wylatują z Tyranny. To jak duże jest to studio?
_________________
Jeżeli masz nadzieję, to znaczy, że nie uczysz się na błędach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2016-11-02, 11:01   

Po prostu będzie mała, niedopracowana chała lecąca na dość silnej już marce PoE. Oni jeszcze patchować Pillarsów nie skończyli (i pewnie nigdy nie skończą) a biorą się za nowy projekt. Hejtowałem Wiedźmina, ale muszę przyznać, że to chyba jedyne duże studio, które w miarę uczciwie traktuje klienta.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuth 


Wiek: 30
Posty: 38
Podziękowania: 1/2
Skąd: Przechlewo
Wysłany: 2016-11-02, 12:25   

Czy to będzie chała, to się okaże za kilka dni. Natomiast Tyranny jest znacznie mniejszą grą od Pillars of Eternity. Już wybory przed rozpoczęciem gry wpłyną na fabułę, stąd też tytuł ma zachęcać do kilkukrotnego przechodzenia.

Ja żadnych baboli w PoE nie miałem, ale niech sobie patchują. To ich marka, więc mają możliwość wspierać tytuł tak długo, jak chcą.

O drugiej części Pillars na razie cisza, a Tyranny gdzieś tam z boku sobie powstawało w międzyczasie. Podobną taktykę stosuje InXile, żeby nie musieć zwalniać pracowników - rozpoczęcie nowego projektu jeszcze w trakcie tworzenia pierwszego.
_________________
Release, revolve, renew.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kynio

Wiek: 35
Posty: 8
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2016-11-03, 08:26   

Ja po cichu w Tyranny wierzę - Tim Cain ma tam nieco ważniejszą rolę, a Josh Saywer chyba mniej ważną... Po PoE (które mi się nie podobały) liczę na naprawdę dobrego cRPG (a że RPGCodex marudzi - cóż, zawsze marudzą, nawet na AoD czy Uderrail marudzili... :P)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Semaj 


Wiek: 25
Posty: 69
Podziękowania: 2/3
Skąd: BGiF i TH
Wysłany: 2016-11-08, 02:42   

Kliwer napisał/a:
Hejtowałem Wiedźmina, ale muszę przyznać, że to chyba jedyne duże studio, które w miarę uczciwie traktuje klienta.


Chociaż za to jak te gry wyglądają po premierze i tak należy im się bura. Mówię o warstwie technicznej rzecz jasna.

Mówicie, że Tyranny będzie dość małym projektem, ale w marketing poszli ostro. A skoro u nas tak cisną, to co dopiero tam gdzie więcej potencjalnych nabywców produktu. Pewnie zaraz posypią się $noty$ typu 9/10 na jakichś GOL-ach mimo, że recenzent przejdzie 5% gry.

Mi to wygląda trochę jak gdyby to miał być hack and slash, ale ponoć nim nie jest. Tak czy siak w sumie dobrze, że powstają te erpegi.
_________________
Jeżeli masz nadzieję, to znaczy, że nie uczysz się na błędach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2016-11-11, 18:23   

O MÓJ BOŻE NAJLEPSZY cRPG OSTATNICH 10 LAT, CZEMU JESZCZE NIE KUPUJECIE ? SZYBKO KUPUJCIE, albo poczekajcie na jakiegoś steam sale, bo 70( edit/ za najdroższą wersję, najtańsza 40) jewro to jednak trochę dużo.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Ostatnio zmieniony przez Jolan 2016-11-12, 12:20, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Semaj 


Wiek: 25
Posty: 69
Podziękowania: 2/3
Skąd: BGiF i TH
Wysłany: 2016-11-12, 01:01   

Dlaczemu? Oferuje to to coś nowego?
_________________
Jeżeli masz nadzieję, to znaczy, że nie uczysz się na błędach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2016-11-12, 09:04   

Chętnie poczytam o tym. Ja jestem mocno do tego produktu uprzedzony. PoE mi się podoba, grałem już dwa razy i pewnie jeszcze pogram. Ale Tyranny miało za mało czasu na realizację, poza tym, sądząc po tym co czytałem, uprościli wiele elementów, które dla mnie już w PoE były zbyt uproszczone. Ale kiedyś dam temu szansę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2016-11-12, 12:55   

Tyranny czerpie z najlepszych elementów PoE i powiedziałbym ToBa.
•Zaczynamy od tworzenia postaci, która pomagała potężnemu (złemu?) Hegemonowi podbijać świat. Podczas tworzenia postaci następuje etap tzw. Podbój podczas którego wybieramy nasze (jako Stanowiciel) postawy przy podbijaniu krain. Powoduje to, że szybko wchodzimy w ten świat. Ja np. w czasie podboju podpisałem pokojową kapitulację z jednym miast, co powodowało, że wielu przeciwników podczas pierwszej misji z ufnością podchodzili do mnie i dawali się poddawać.
•Wspaniały system frakcji( dla każdej frakcji/niektórych NPC istnieje licznik przyjaźni/zaufania oraz wrogości/bojaźni co odblokowuje pasywki/aktywne umiejętności oraz oczywiście opcje dialogowe).
•Mechanika znacznie lepsza niż PoE, odpoczywać można w większej ilości miejsc, przeciwnicy nie teleportują nam się za każdym razem w plecy itd. Nasza 'forteca' ( w tym przypadku wieża ) też jest ulepszeniem względem PoE, bo wyobraźcie sobie, że NPC do zatrudnienia w niej mają backstory, można normalnie z nimi pogadać itp. :shock: . Dostajemy też do niej listy od naszych przełożonych na które możemy odpowiadać.
•Rozmowy mają odnośniki tj. jak nie pamiętasz o jakiej postaci/miejscu/frakcji/wydarzeniu rozmawiasz, możesz kliknąć i przeczytać całe backstory(włącznie z wyborami z Podboju) o nim. Towarzysze są być może troche niegadatliwi sami z siebie, ale gadanie z nimi ala torment jest całkiem dobrze zrobione. Pierwszy towarzysz Rzutka to właściwie Jack z ME2
• Znowu jak w PoE mamy miejsca gdzie używamy naszej wiedzy/atletyki/sprytu, czy to w rozmowie, czy to w wspinaniu się na mur(bez żadnych cut-scenek co chyba wychodzi na plus jednak)
• Podejrzewam, że prolog można skończyć na dwa sposoby popierając jedną albo drugą frakcję co może rzutować na całą dalszą rozgrywkę
• Zagadki logiczne :D

Jedna rzecz, która cholernie boli to ekrany wczytywanie z szybkościa na poziomie Wiedźmina 1 przed wersją EE.

Wrażenia po ~8 godzinach, a wydaje się, że dopiero zacząłem grać.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2016-11-12, 20:04   

DOdam od siebie tylko jedną rzecz- mimo epickości fabuły, mam wrażenie, że mamy do czynienia ze strasznie małą skalą potyczek. Przeprowadzamy oblężenie podczas którego wspierają nas dwie armie. Przekłada się to na jakieś 10 jednostek- w tym dowódcy. Walczysz z wrogą armią? Dwie grupki po cztery postaci.
Pewnie to trochę ma wspólnego z systemem, ale jednak trochę doskwiera niedopasowanie mechaniki do skali fabularnej.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2016-11-12, 20:16   

W Pillars of Eternity była tylko jedna bitwa, ta gdzie walczyliśmy o naszą twierdzę. To było, moim zdaniem, znakomite. Pierwsza część rozegrała się jako przygoda tekstowa, co dało nam obraz dużego starcia i klimat podejmowania decyzji strategicznych. A potem była duża sieka z wieloma wrogami przedstawiająca finał. Bardzo to było klimatyczne. Szkoda, że tu nie sięgnięto po takie narzędzie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2016-11-12, 21:25   

Na razie jestem w połowie drugiego aktu. Może się okaże, że jeszcze pozytywnie zaskoczą na koniec. Ale duże oblężenia (teoretycznie duże) już były i na razie rozczarowało.

P.S. Była też względnie duża bitwa jak się wbijaliśmy do zamku władcy tej pierwszej mieściny. Większa niż to co widziałem w Tyranii.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2016-11-13, 10:26   

Spoilerowe pytanie do piccolo Którą frakcję popierałeś, jeśli wzgardzonych to opowiedz jak to wyglądało po podbiciu sali. Tak samo jeśli zdradziłeś jeszcze w sali sojusz
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group