Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG MOD: Nowa podklasa druida - Kotokształtny
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-15, 14:29   

Jeśli działa, to zrób filmik. Chętnie bym zobaczył jak przechodzisz np. grę tą podklasą.

Ja sam zacząłem grać i w sumie zatrzymało na dłużej. Nowa podklasa to coś, co potrafi odświeżyć rozgrywkę - standardowe (pod)klasy mi się przejadły.

Dlatego to mój ulubiony i najlepiej opanowany przeze mnie sposób modowania.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-29, 16:38   

Testuję trochę. Pierwsza rzecz: co 5 poziomów to nie do końca. Na 1, 6, 9, 15. Wymaga to zmian. Może dam 3, 6, 9. Bez tego na 1 poziomie. W WoBG jest z tym wszystkim lepiej, bo są mocniejsze wersje kociaków. Teraz jest trochę pokuta za to na 1 levelu.

Potem na 12, 14 i 16 dam kotołaka.

Edit. Zrobione.

Opis:
KOTOKSZTAŁTNY: Ten druid poddał się specyficznemu rodzajowi zmiennokształtności, odziedziczył ją lub się nią zaraził. Kotokształtni wywodzą się najczęściej z dżungli (jest ich wiele np. w Chult). Potrafią oni przybierać kształty drapieżnych kotów, z czasem coraz to częściej, by w końcu móc zmieniać się w istotę podobną do Rakshasy - w połowie człowieka, a w połowie kota.

Zalety:

- na 3, 6 i 9 poziomie, kotokształtny może przybrać postać: lwa lub pantery
- na 12, 14 i 16 poziomie kotokształtny może przybrać postać kotołaka (w tej postaci może mówić i walczyć bronią. Otrzymuje także 25% odporności na obrażenia fizyczne)

Wady:

- nie może przybierać żadnych innych kształtów
- nie może nosić ŻADNEJ zbroi
- nie może dwuklasować
- jego minimalna charyzma wynosi 12, a nie 15

Kotokształtny wersja EE.rar
Pobierz Plik ściągnięto 44 raz(y) 882,88 KB

_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-31, 17:27   

Nie będzie to aktualizacja, po prostu przeczytałem w książce, że pewne plemię z Malezji wierzy, iż szaman potrafi się przemienić w tygrysa i hasać po dżungli w jego postaci.

Dodatkowo jeśli wrócimy do Candlekeep, można tam znaleźć sobowtórniaka, jaki kopiuje cechy kota. Dodaje to smaczku - taka zmiennokształtność około kotokształtna.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-10, 20:01   Wrażenia

Ponieważ nie ma tematu o wrażeniach z gry tą podklasą, uznałem, że wstawię tutaj ten post.



Koty jedzom myszy. :D

Gra się ciekawie, bo standardowe przemiany są do kitu. Zainwestowałem podczas tej rozgrywki w mądrość i kondycję druidki (21 to +1 czar 5 poziomu, +1 do kondycji i puklerz Buckley'a to regeneracja). Resztę ksiąg dostała Safana, którą dualowałem na maga i Khalid, jaki stał się nieco silniejszy.

EET niestety jakoś mi nie działa za dobrze, a i save nie chce się odpalić. Mniejsza o to, choć brak drugiej klasy u Safany w dodatku może boleć (strasznie się namęczyłem, by miała Złodziej 7/Mag 8).
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-15, 21:40   

Grałem znowu. Dyskusja kiedyś się toczyła o to, czy dodawać wszystkie parametry do instalki.

Otóż ta opcja jest wymagana tylko dla Siege of Dragonspear!
Grając w EE Trilogy trzeba ściągnąć łatkę zmieniającą przemianę w dzikiego kota.
Pytać @Nobaniona, jakby co, bo ja zainstalowałem Trilogy, ale nie działało.

Czyli mod jest kompatybilny z:

- czystym Baldur's Gate EE
- Baldur's Gate II EE
- Baldur's Gate Trilogy (po ściągnięciu łatki będzie działac dobrze).

Natomiast podklasy bez uzupełnionego kodowania (bo zazwyczaj jak się nie wpisze, to program wypełni automatycznie) nie są kompatybilne z Siege of Dragonspear.

Edit: Być może chodzi i o to, że mody te wymagają modmerge, ale nie wydaje mi się.

Edit 2: Mam zamiar nagrać filmik o kotokształtnej w Baldur's Gate II. Chciałbym też, by opis podklasy był po angielsku, ale ja z angielskiego jestem kiepski i wspomagałem się translatorem pwn:

FELIFORM: Feliform submitted himself to a specific shapeschift, he inherited it or became infected with it. Feliforms are able to assume shapes of predatory cats, with time more and more often in order in the end can change into the being similar to Rakshasa - half of man, and half of cat.


Virtues:

- on 3, 6 and 9 level, feliform can assume the form: of the lion or the leopard
- on 12, 14 and 16 level feliform can assume the form werecat (can say and fight the weapon this form. Also a 25% receives resistances to bodily harm)

Defects:

- he cannot assume no other shapes
- he cannot carry no armour
- he cannot dual-class
- the minimal charisma is taking him out 12, rather than 15
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group