Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG MOD: Nowa podklasa druida - Kotokształtny
Autor Wiadomość
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-15, 18:22   

Kot jako Tancerz Cieni? Co to, Newerwintery są? :roll: :curious: :wink:
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-04-27, 09:21   

Lampart vs krokodyl

Biedne gady.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-06-24, 00:07   

Gram sobie i powiem szczerze, że zdziwiony jestem tak dobrym zbalansowaniem i przemianami, bo "czuć" że się gra kotokształtnym, a że nie można dodatkowo się dozbroić itp narzuca to specyfikę walk. Póki co, obok Technologa to kolejna klasa, co powinna być ujęta w WoBGu od razu, ale nie ma co narzekać, bo instalacja jest bezproblemowa i działanie.
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-27, 18:10   

Musiałem nieco zmodyfikować klasę na potrzeby nie WoBG, a BG[2]:EE. Klasa jest nieco słabsza. W podstawowej wersji gry jest mniej gatunków kotów, a i starcia nie są tak wymagające.

Mam nadzieję, że wszystko będzie działać dobrze.

Zmodyfikowałem też nieco opis podklasy.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-06-27, 21:13   

@Ruffle ta klasa j.w. spokojnie działa pod EET wraz z kocurem Lava Del'Vortel jeszcze doinstalowałem DSotSC-master, K4thosa fajny myk zrobił, jak się grę rozpoczyna od 2 części, potem może wrzucę, bo wart jego wysiłek by inni zobaczyli, kotokształtna i kocur hehe :mrgreen:
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-06, 20:27   



@Nobanion masz tu portret znaleziony w necie, może będzie pasował do kotki.

Edit: tylko ten facet z tyłu to jakieś nieporozumienie, pasuje poprawić (wykadrować?)

EDIT: Wybacz, ale ten "portret" jest na tyle, hmm, dziwny, że zdecydowałem się uchronić wchodzących - oglądacie na własną odpowiedzialność - M
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-07-06, 20:45, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-07, 09:01   

Pod EET jest opis kotokształtnej jako zwykłej druidki, ma te swoje zdolności przemiany w kociaka, co do portretu, to zniewaga dla naszego rodzaju! Moja kotołaczka jak to zobaczyła dostała nerwa, czy ja jem myszy i nie potrafię się normalnie w ludzina przeistoczyć?! Dawaj mi tego...tu padło określenie używane jako za niezwykle barwne i opisujące twoich protoplastów i zresztą przy okazji moich, dopiero się uspokoiła jak powiedziałem że znajdę tego rysownika i urwę mu coś u nasady czegoś tam....
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-07, 09:17   

Dodam naturalne kształty po przemianie w kotołaka. Niestety gorzej będzie z dostosowaniem do EET, ale może twórca tego moda pomoże.

Edit: myślę, że dodam też możliwość czarowanie w postaci kota.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-09, 19:14   

To też taka wersja beta. Testuję ją i pod czystym EE jest ok.

W opis wkradł się błąd: powinno być "raz dziennie na pięć poziomów (rozpoczynając od jednego użycia na pierwszym poziomie"). Ale bez tego też da się grać.

Podklasa dostosowana jest do BG2:EE, więc nie wiem, co to za problemy z EET.

Pod postacią rakshasy można używać broni, jakiej się chce. Myślę dodatkowo nad dodaniem możliwości czarowania w tej formie, bo rakshasa jakoś specjalnie silny nie jest. Ewentualnie zamiast możliwości czarowania - te same właściwości, jakie ma rakshasa (odporności, niewrażliwości, cechy itd.).

Edit: Ok, jest co nieco zmienione. Na lepsze. Chociaż działa pod BG2:EE, to po reinstalowaniu jest jakiś błąd - wyświetla się opis klasy druida, choć umiejętności działają tak, jak powinny. Teraz kotołak jest bardziej odporny i dostaje naturalną postać zmiennokształtnego po przemianie w kotołaka.

Kotokształtny - wersja beta, EE

Opis:

KOTOKSZTAŁTNY

Ten druid poddał się specyficznemu rodzajowi zmiennokształtności, odziedziczył ją lub się nią zaraził. Kotokształtni wywodzą się najczęściej z dżungli (jest ich wiele np. w Chult). Potrafią oni przybierać kształty drapieżnych kotów, z czasem coraz to częściej, by w końcu móc zmieniać się w istotę podobną do Rakshasy - w połowie człowieka, a w połowie kota.

Zalety:

- raz dziennie na 5 poziomów (rozpoczynając od jednego użycia na pierwszym poziomie, a kończąc na poziomie 15), kotokształtny może przybrać postać: lwa lub pantery
- na 14, 18 i 22 poziomie kotokształtny może przybrać postać kotołaka (w tej postaci może walczyć bronią i otrzymuje 25% odporności na obrażenia fizyczne)

Wady:

- nie może przybierać żadnych innych kształtów
- nie może nosić ŻADNEJ zbroi
- nie może dwuklasować

Premie z odporności się kumulują. Lew lub pantera szansa 50/50%

Z testów:

Dziki kot jest fajny. Dostaje wysoką siłę i bez problemu się porusza, a także zadaje dość duże obrażenia i dość często trafia. Takie połączenie przemiany w niedźwiedzia i wilka. Lew jest silniejszy, choć ma mniejszą zręczność (to i tak bez znaczenia), a pantera chyba ma więcej ataków, ale to tak z gry bardziej, nie z czytania tabelki.

Zbroja z ankhega wreszcie odpada. Dzięki puklerzowi, zręczności i bransoletom miałem KP 2 i mogłem je jeszcze obniżyć Korową skórą. Choć po przemianie w lwa czy panterę KP jest słabsze.

No i polubiłem chyba NPC Project:

_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-11, 00:02   

Chodzi wszystko bardzo dobrze na EET, póki co. 8-) Koniec kombinowania, czas pograć. :razz:
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-15, 09:56   

Jednak pospieszyłem się - "mod z bengalskimi kiciami" pod EE chodzi bezproblemowo, pod EET (mam i filmik nagrany) po przemianie w "kicię" i z powrotem w człowieka, znika opcja rozmowy.

Proszę mnie dobrze zrozumieć,miałem ileś prób bo najpierw biorę do siebie, że robię coś źle, instalację, biorę wszystko pod uwagę nim zacznę "donosić".
EET czystsze, czyli poza modem na portrety i moimi co sobie porobiłem niczego więcej nie ma, no oczywiście jest "Kocur" Lavy.

Po zmianie na Czarnego Strażnika Keeperem, ładnie wróciła ta opcja rozmowy. Podobnie kiedyś było z przeskokami z BG 2 do WoBGa, czy z BG 1 do WoBGa...
  
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-15, 10:16   

Chyba wiem już o co chodzi. Należy prawdopodobnie usunąć efekt:

Button: Disable Button [144] - 7 - Talk Button

W czystym EE sytuacja wraca do normy po powrocie do naturalnego kształtu.
W EET widocznie ten przycisk zostaje wyłączony na dłużej. 36000 około. Zaraz wstawię poprawioną wersję.

Łap tutaj plik. Jest to plik zdolności przemiany w dzikiego kota. Trzeba go wrzucić do folderu "Catpo" (w folderze moda) i zrobić reinstall, ewentualnie od razu do override.

catpo01.rar
Pobierz Plik ściągnięto 77 raz(y) 262 Bajtów

_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-15, 11:06   

Dzięki, już wracam do wcześniejszej gry, sprawdzę powiem co i jak. :)
edit

Pięknie działa:

mam na myśli wróciła opcja rozmowy, ale zobacz na screeny co się dzieje z ikoną? Mi to nie przeszkadza, ale chciałbym wrzucić info o tym modzie na YT pod wersję EET.

Plik który załączyłeś i pobrałem wrzuciłem do override nadpisując poprzedni nie robiłem reinstalacji.
Poniżej screen, inne mają już normalne opisy, mam na myśli ikony

aaaa.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 337,76 KB

 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-15, 11:30   

W folderze gry jest folder moda (Catpo). Wrzuć tam plik catpo01, zamień i zainstaluj ponownie moda (reinstall).

Powinno być już dobrze.

Co do gry - w EE (nie EET) opcja rozmowy podczas przemiany istnieje w przypadku kotołaka.
Widoczonie w EET jest coś inaczej.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-15, 12:22   

I opisy wrócą tego klawisza do normalności? Już tak czynię proszę pana :) .
Nie napisałem że kotokształtny po przemianie nie ma możliwości rozmowy? Ma jak najbardziej jak w innych wersjach teraz tylko kwestia opisu.

edit:

Super, zrobiłem jak napisałeś, wszystko jest takie jak powinno być i w ten oto sposób przybyła kolejna podklasa pod EET, za co ja ci bardzo dziękuję :) I myślę że Mistrz Kathos też :sweet:
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group