Poprzedni temat «» Następny temat
Animacje z PoE
Autor Wiadomość
anoim2666

Posty: 375
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2016-01-24, 11:43   Animacje z PoE

W Baldurze jest tylko jedna rzecz która zestarzała się koszmarnie. Animacje postaci. W Wobg zostały dodanie animacje z innych gier a ja bym proponował pójcie jeszcze dalej. Podmienienie WSZYSTKICH animacji na te z PoE. Edytor ma dość rozbudowane możliwości jeśli chodzi o wygląd. Pomysł może być trochę kontrowersyjny i jak na razie nie wiem jak go wykonać. Do tego postacie fabularne mają swoje specjalne animacje i nie wszystkich pewnie da się odtworzyć (Sarevok, Irenicus itp). No nic, ciekawi mnie co o tym sądzicie. Da się to w ogóle wykonać?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2016-01-24, 11:53   

Naprawdę uważasz ze te Baldurowe animacje są takie straszne ;) ? Ok, może faktycznie nie powalaja na kolana i walka wygląda dość 'sztywno' ale chyba lepsze to niż gdyby zrobiono w Baldurku to co w niektórych późniejszych grach gdzie postaci podczas walki niemal tańczą tak, że ma się ochotę powtórzyć za Heke z Achai "Co to k***a ma być? Balet czy zabijanie?".
Jak to akurat w samym PoE wygląda cięzko mi się wypowiadać bo nie mam w szufladzie i mogę bazować jedynie na screenach/filmikach z youtube.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 375
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2016-01-24, 12:16   

Poe wygrywa nad baldurem jeśli chodzi o szczegółowość modeli postaci. Zwłaszcza wygląd twarzy. Po przejściu filarów powrót do bg był trochę bolesny. Gwoździem do trumny było chwilowe pogranie w ee i zabawa zoomem...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2016-01-24, 12:52   

Czyli nie chodzi Ci o animacje walki (to jak postać macha mieczem/łukiem itp itd) ale o same modele postaci, ok teraz wiem o czym mowa - w takim razie się nie zrozumieliśmy bo sądziłem że chodzi właśnie o 'ruchy' ^^
Faktycznie - modele są strasznie archaiczne i nawet (też już przecież wiekowe) NwN1 bije je na głowę (nie tylko jakością ale i możliwością personalizacji) niemniej nie sądzę by coś się z tym dało zrobic - albo inaczej dać się da ale w chyba niewielkim stopniu bo to sporo zachodu (naprawdę sporo bo przecież model musi pasować do każdej kolejnej klatki animacji)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 375
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2016-01-24, 18:22   

Czyli że by trzeba było grę prawie od podstaw robić? Poza tym jak modele postaci to i animacje walki też by trzeba było podmienić. Do tego pewnie mody by używały starych animacji co by tworzyło taką mieszankę jakościową.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group