Poprzedni temat «» Następny temat
[BGT] Saga Baldur's Gate MP
Autor Wiadomość
Pily 


Wiek: 26
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-18, 21:34   [BGT] Saga Baldur's Gate MP

Witam, szukam chętnych do przejścia całej sagi BG na megamodyfikacji Baldur's Gate Trilogy.
Jeśli chodzi o mody to wszystko jest do ustalenia, od siebie proponuje zagrać wraz z utrudniaczami.
Jest to temat rozpoznawczy, zobaczymy ilu chętnych do takowej rozgrywki się zgłosi, wraz z rosnącą liczbą chętnych zaczniemy omawiać szczegóły, gdyż nie mam zamiaru dyktować jak mamy grać ;P, chciałbym po prostu zagrać w ciekawym teamie ;-)
Pozdrawiam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2011-01-18, 21:51   

Uprzedziłeś mnie, w takim razie podepnę się pod temat ;)
Zgłaszam chęci zagrania w takim teamie.
Z miejsca chciałbym zaklepać postać, a żeby nie iść na standardzie, niech będzie to łowca/kapłan.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 24
Posty: 201
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2011-01-19, 00:26   

Ja też mogę, tylko w zależności kiedy by te rozgrywki były. Z modami zawsze można się dogadać ;] PS. Jedyny problem byłby ze mną w tym, iż nigdy nie grałem w multi BG ;))
_________________
Kapłani Bhaala wierzyli, iż każde popełnione morderstwo umacnia ich boga. Czciciele mieli obowiązek dokonać zabójstwa raz na dekadzień - najlepiej w mrokach nocy. Jeżeli z jakiegokolwiek niezależnego od nich powodu nie byli w stanie tego zrobić, po ustąpieniu przeszkody mieli za zadanie popełnić dwa zabójstwa za każde niedokonane w przeznaczonym czasie. Kolejnym obowiązkiem było obwieszczenie ofierze, z czyich rąk ginie, oraz wymówienie następującej formuły: "Bhaal cię oczekuje, Bhaal cię przyjmuje, nikt mu nie umknie".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowyU

Posty: 292
Podziękowania: 19/143
Wysłany: 2011-01-19, 07:52   

Nie wiem czy ktos z was grral kiedys w multi ale jako weteran moge pare slow rzucic od siebie :)

1. Nastawcie sie na rozgrywke trwajaca ok 2 lata (jezeli macie zamiar przejsc calosc).
2. pauza bardzo irytuje w trakcie rozgrywki pozostalyuch graczy wiec proponuje grac bez pauzy, GM musialby wylaczyc innym zezwolenia natomiast samemu musialby calkowicie sie powstrzymac od urzywania. (sa sytuacje ekstraemalne ale kiedy wystapia to GM wlacza i przy zgodzie wszystkich wylacza pause).
W takim tez przypadku magowie i kaplani opanowanie i przygotowanie skrotow klawiszowych przed rozgrywka (w trakcie juz sie nie da zmienic).
3. Najciekawsza jest gra zlodziejem i lowca, krycie w cieniu i sprawdzanie okolicy to podstawa ich zadan.
4. Za duzo wczytywania po czasie zniecheca i zanudza (radze narzucic sobie system wskrzeszania a nie wczytywania jednak w takim przypadku GM musialby grac postacia w miare nie zabijalna, smierc szefa zawsze obniza morale)
5. Wiem ze to oczywistosc ale na wszelki wypadek: grac trzeba bedzie przez hamashi ale przydalby sie jeszcze komunikator glosowy (np. TS) naprawde sporo ulatwia i usprawnia.
6. BG nie jest stworzone do gry multi trzeba sie z tym liczyc, komfort gry ma tylko GM pozostali beda odczuwac mniejesze ub wieksze lagi i trzeba sie liczyc np. z sytuacja gdy nagle wilk z nikad kogos zabije, komunikacja glosowa moze pomoc gdy kolega nie widzi wroga ale GM poleci mu sie poruszac to w ruchu zawsze trudniej zebrac ciosy a pozostala druzyna, ktora widzi niebezpieczenstwo bedzie miejc wiecej czasu aby sie z nim uporac.
7. Przy dobrze przeprowadzonej MM nie powinno byc CTD jednakze proponowalbym dla bezpieczenstwa zrobic jedna wspolna instalke i przeslac ja pozostalym (4 plyty DVD to nie majatek ew. jak mieszkacie blisko podskoczyc z dyskiem) zaoszczedzi to niepotrzebnych klopotow w trakcie gry. (po skopiowaniu nalezy tylko zmienic sciezki w baldur.ini i uruchamiac gre z pliku bgmain.exe).
8. Ogolnie jak dojdziecie do obozu bandytow to zaczna sie pierwsze rozpady radze sie z tym liczyc (MM bardzo wydluza i utrudnia rozgrywke) warto miec kogos ew. na zmiane.
9. Czolg ktory bedzie stal w 1 lini, bedzie ginal i to czesto, powinien sie cieszyc dodatkowymi przywilejami.
10. Zeby nie dochodzilo do klotni m. in. o przedmioty lepiej narzucic sobie jakies zasady na pocz. gry, np. GM decyduje o wszystkim lub jakies bardziej demokratyczne ustalenia ;)

11. powodzenia
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pily 


Wiek: 26
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-19, 09:16   

Myślę, że wieczory będą najlepszą porą na grę. Mi by pasowało od 19 - 20.
Ja chciałbym zagrać Mistrzem Przywołań.

nowyU: Dzięki za porady.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 865
Podziękowania: 26/28
Wysłany: 2011-01-19, 10:42   

Cytat:
1. Nastawcie sie na rozgrywke trwajaca ok 2 lata (jezeli macie zamiar przejsc calosc).

Ja bym się weteranem nie nazwał, ale grając z Chomikiem, Vinczim i Karanem przeszliśmy prawie całe BG2 w nie wiem, 3 miesiące? Chyba nawet krócej. Także bez przesadzyzmu ;)
Cytat:
2. pauza bardzo irytuje w trakcie rozgrywki pozostalyuch graczy wiec proponuje grac bez pauzy, GM musialby wylaczyc innym zezwolenia natomiast samemu musialby calkowicie sie powstrzymac od urzywania. (sa sytuacje ekstraemalne ale kiedy wystapia to GM wlacza i przy zgodzie wszystkich wylacza pause).

No tu się tez nie mogę zgodzić, każdy sobie śmigał z pauzą i nikomu nic nie przeszkadzało. A Baldurka bez pauzy sobie nie wyobrażam, na multi też ;) Ze skrótami też się raczej nie ma co bawić, za dużo zachodu, to nie Diablo czy Warcraft.
Cytat:
5. Wiem ze to oczywistosc ale na wszelki wypadek: grac trzeba bedzie przez hamashi ale przydalby sie jeszcze komunikator glosowy (np. TS) naprawde sporo ulatwia i usprawnia.

Tu się zgodzę w 100%, TeamSpeak to podstawa. Jest wesoło i można komfortowo chlać do monitora :p
Cytat:
6. BG nie jest stworzone do gry multi trzeba sie z tym liczyc, komfort gry ma tylko GM pozostali beda odczuwac mniejesze ub wieksze lagi i trzeba sie liczyc np. z sytuacja gdy nagle wilk z nikad kogos zabije, komunikacja glosowa moze pomoc gdy kolega nie widzi wroga ale GM poleci mu sie poruszac to w ruchu zawsze trudniej zebrac ciosy a pozostala druzyna, ktora widzi niebezpieczenstwo bedzie miejc wiecej czasu aby sie z nim uporac.

Dobry host rozwiązuje kwestię lagów, vide Karan.
Cytat:
10. Zeby nie dochodzilo do klotni m. in. o przedmioty lepiej narzucic sobie jakies zasady na pocz. gry, np. GM decyduje o wszystkim lub jakies bardziej demokratyczne ustalenia ;)

Najlepiej po prostu wziąć rózne biegłości i klasy postaci, wtedy kłótni będzie niewiele. Jakoś sobie nie wyobrażam długich deliberacji przed grą dotyczących takich tematów, wszystko wyjdzie w praniu, no ale co kto lubi ;)

HF! :)
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 292
Podziękowania: 19/143
Wysłany: 2011-01-19, 11:41   

Gawith:
-napisane jest ze Mega Modyfikacje plus BGT a one sporo wydluzaja i utrudniaja rozgrywke, z drugiej strony optimum to 3, 4 osoby do gry (choc na poczatku rozgrywki warto miec komplet, kazdy strzelec jest na wage zlota), ludzie szybciej leweluja i pewnie calosc idzie sprawniej, mniej wskrzeszen, latwiej pokonac bosow itp. itd.
-z ta pauza to jest tylko propozycja, ja akurat narzucilem taki standard i po poczatkowych sprzeciwach szybko ludzie sie przystosowali, nawet zona szybko sobie poradzila z obsluga skrotow ;) a wiec problem jest uprzedzen a nie faktyczniej trudnosci.
-no to przyznam faktycznie musial byc dobrym hostem, ja mialem 10mb/1MB upl i mimo wszystko byly czasem problemy (np przy polowaniu na giberlingi ludzie nie wiedzieli co sie dzieje).
- :) tak sie wydaje (przy historii np z Tristianem i Izolda az 3 osoby sie pobily o ten krotki mieczyk)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2485
Podziękowania: 237/51
Wysłany: 2011-01-19, 14:35   

No z tego co pamiętam, to my nie mieliśmy problemów z itemkami i pauzą. Jakoś się dogadywaliśmy, nie było problemu. Wystarczy że bierzecie różne klasy postaci, a jak już będzie woj/zło i woj dajmy na to, to szkolcie się w innych broniach i tyle :P W sprawie pauzy, to team speak bardzo ułatwia sprawę, właściwie to nie wyobrażam sobie gry bez teamspeaka. A Gaw to tak naprawdę przyłaził pograć tylko po to, żeby się z czystym sumieniem napić do monitora :P

Ja mogę poradzić, żebyście nie przesadzili z utrudniaczami, bo grać multi, jest dużo ciężej niż normalnie. Odradzam SCS, wystarczy 2-3 magów, a tam, czasami nawet jeden i macie nieźle zmuloną grę. My nie dawaliśmy rady. Pamiętam, że z Runami, to męczyliśmy się do momentu aż ktoś nie przeszedł tego sam, na singlu i potem zaczynaliśmy od sejwa. Takie potyczki były cholernie czasochłonne i nużące, odechciewało się grać. Musiałbym zajrzeć do Weidu.loga naszego, żeby powiedzieć co jeszcze się nie sprawdzało w grze, ale to po pracy ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pily 


Wiek: 26
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-19, 16:15   

Vinci napisał/a:
Musiałbym zajrzeć do Weidu.loga naszego, żeby powiedzieć co jeszcze się nie sprawdzało w grze, ale to po pracy ;)


Przydałoby się to wiedzieć ;)

I mam pytanko, tweaki/fixy/utrudniacze każdy gracz musi mieć te same, czy wszystko rozgrywa się na tym co gracz hostujący ma zaimplementowane?

Jeszcze musimy określić nasz charakter zanim zaczniemy, gra złymi jest dość kusząca jednak na realia BG jest bardzo niewygodna i ciężka do odgrywania, szczególnie w jedynce..

Czyli jak na razie skład do gry wygląda tak:

1. Pily
2. Ascaephel
3. Antalos

W dalszym ciągu czekamy na chętnych! :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2485
Podziękowania: 237/51
Wysłany: 2011-01-19, 17:12   

Cytat:
Przydałoby się to wiedzieć ;)


Nic więcej nie znalazłem niefajnego :P Ale zerknij do topicu z naszą rozgrywką, tam coś narzekaliśmy chyba ;)

Pily napisał/a:
I mam pytanko, tweaki/fixy/utrudniacze każdy gracz musi mieć te same, czy wszystko rozgrywa się na tym co gracz hostujący ma zaimplementowane?


Wszyscy muszą mieć to samo, chyba że chcesz zobaczyć dużo Niedouczonych Biffów.

Pily napisał/a:
Jeszcze musimy określić nasz charakter zanim zaczniemy, gra złymi jest dość kusząca jednak na realia BG jest bardzo niewygodna i ciężka do odgrywania, szczególnie w jedynce..


Pierdzielisz :P I tak będziecie robić to co Wam się będzie najbardziej opłacało, BG to nie gra na takie wczuwanie się w rolę :P

Pily napisał/a:
W dalszym ciągu czekamy na chętnych! :)


W 3 świetnie się gra, a 4 to już moim zdaniem max. Szczególnie biorąc pod uwagę upload hosta.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2011-01-19, 19:42   

Co do godzin gry....
pracuję do 16, potem siłka, ale tak 19-20 jestem i można do 22-23 pograć w tygodniu. W weekendy oczywiście do bólu, może poza sobotą wieczorem ;)
Czyli w tygodniu po 2-3 godziny dziennie, sob-niedz. po 6 max dziennie.
I jeśli mamy grać w 3, proponuję pobawić się w multiklasy, drużyna typu
woj/mag, łowca/kapłan i woj/złodziej wszystko rozniesie. Mi w sumie z tej 3 pasuje każda klasa, ale najchętniej łowcę bym wziął (co niestety nakłada ograniczenia na charakter i minimalną reputację 8 )
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pily 


Wiek: 26
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-19, 19:52   

Mi te godziny odpowiadają idealnie.
Pomysł z tymi multiklasami wg mnie jest dobry, chociaż wolałbym aby było nas czterech.
Ja raczej z pozostałej dwójki wybrałbym woj/złodziej, chociaż woj/mag też mógłbym zagrać.
Czekamy na odpowiedź Antalosa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 24
Posty: 201
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2011-01-19, 20:02   

Sorka, ja odpadam jednak :sad: . Z czasem się nie wyrobię. Przypomniałem sobie, że muszę 2 prace oddać. A dopiero mam jedną zaczętą. Ale miłej gry życzę i jakby jakaś jeszcze rozgrywka za jakiś czas szykowała się to już mam nadzieję zagram. Także powodzenia panowie ;>
Co do problemów to chyba w każdej grze, która pod multi nie jest typowo robiona takowe się pojawiają. Pamiętam, że w MoHAA jak grałem z kolegami te kilka lat temu to też nam się troche wieszało i lagi wnerwiały...
_________________
Kapłani Bhaala wierzyli, iż każde popełnione morderstwo umacnia ich boga. Czciciele mieli obowiązek dokonać zabójstwa raz na dekadzień - najlepiej w mrokach nocy. Jeżeli z jakiegokolwiek niezależnego od nich powodu nie byli w stanie tego zrobić, po ustąpieniu przeszkody mieli za zadanie popełnić dwa zabójstwa za każde niedokonane w przeznaczonym czasie. Kolejnym obowiązkiem było obwieszczenie ofierze, z czyich rąk ginie, oraz wymówienie następującej formuły: "Bhaal cię oczekuje, Bhaal cię przyjmuje, nikt mu nie umknie".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2011-01-19, 20:16   

W takim razie poszukujemy 1-2 graczy. Do multiklasowców pasowałby jakiś czarownik/mag ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 25
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-20, 21:35   

Pisałbym się. Co prawda matura i dyplom to nie żarty, ale myślę, że wieczorem na weekendzie nie miałbym wielkiego problemu, żeby na chwilę do Baldurka się przyssać. ;)

Woj/zło jest kuszący bardzo, zastanawiałem się także nad dualem kensai/mag lub złodziej. Btw podoba mi się perspektywa postaci paskudzącej na odległość, vide: łucznik.
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group