Poprzedni temat «» Następny temat
[BG EE] Oficjalne tłumaczenie BG EE - zgłaszanie błędów
Autor Wiadomość
Kliwer 


Wiek: 30
Posty: 1355
Podziękowania: 139/201
Wysłany: 2015-12-27, 14:09   

Cytat:
"Pałac Duchala"


:dontgetit: :dontgetit: :dontgetit:

Koszmar. Cóż za dyletanctwo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-27, 17:13   

na usprawiedliwienie tłumacza - błąd wyniknął z pomyłki Beamdoga. Sprawdziłem historię tego stringu w angielskiej wersji i na początku było tam "Duchal Palace", a na Ducal zmienili później.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 694
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-12-27, 17:33   

K4thos napisał/a:
błąd wyniknął z pomyłki Beamdoga.

Chyba nawet nie Beamdoga, a twórców oryginalnej gry - bo coś mi się kołacze, że jak kiedyś tam dawno temu grałem (choć niezbyt długo) w angielską wersję, to właśnie było "Duchal Palace" (tj. w BG1 nie było znaczników mapy, ale sama nazwa pałacu padała w dialogach, więc pewnie ktoś z Beamdoga to skopiował do tego znacznika). Co ciekawe, zawsze myślałem, że to prawidłowa forma, dopiero teraz przed chwilą upewniłem się ze słownikiem, że poprawną formą jest "Ducal" (ale czy "Duchal" jest całkowicie niepoprawne, czy też może to jaki archaizm czy cuś? nie wiem).
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-27, 18:29   

Tak czy siak dzięki niech będą Cahirowi... Ciekaw za to jestem czy Beamdogi znają problem z nazwami itemów (proca) i wpisami w dzienniku (ostatni edit) :)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-27, 22:00   

Kolejny dziennikowy wpis-gigant (chyba wszystkie z nowymi chapterami mają tego babola tak nawiasem mówiąc... niestety nie tylko one) :

Poza tym quest Rasada ma babola - w pewnym momencie (podczas gdy trwała walka z mnichami cienia w miejscu ze screena nagle 3 'akolitów cienia' (tych jakim ratujemy tyłki na początku lokacji i każemy się przyłączyć) zrobiło się wrogich i zaatakowało od tyłu podczas gdy ostatni (obecny na screenie) pozostał zielony i przyjazny:


Kolejnym problemem jest brak xp albo czegokolwiek innego za uwolnienie mnichów z klatki (chyba, że tam żadna nagroda nie jest przewidziana) w lodowym przejściu

Ostatnia sprawa - po ubiciu Gamaza Rasad nie odzywa się, nie odpala mu się żaden dialog czy nic innego. Aby zadanie przeszło do 'wykonanych' trzeba samemu do niego zagadać (jak w PIDach) ale wtedy rzuca tylko "Gamaz!" (jak na screenie) i kliknięcie opcji 'dalej' kończy dialog... zupełnie jakby coś się powaliło:


Porównajcie lokację powyżej do tej tutaj:

Prawda że ma się wrażenie iż nie robiono od zera? :P Dla nieobeznanych - wyjście z "Cytadeli Zahinda" w IWD2)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-27, 23:49   

Cytat:
Kolejny dziennikowy wpis-gigant (chyba wszystkie z nowymi chapterami mają tego babola tak nawiasem mówiąc... niestety nie tylko one)

Skoro tak to wygląda we wszystkich wpisach co rozdział, to pewnie tak ma być. Sprawdziłem w angielskiej wersji i nie mają one tytułów. Co innego w przypadku normalnych questów, bo tam to już byłby brak konsekwencji.

Cytat:
Poza tym quest Rasada ma babola - w pewnym momencie (podczas gdy trwała walka z mnichami cienia w miejscu ze screena nagle 3 'akolitów cienia' (tych jakim ratujemy tyłki na początku lokacji i każemy się przyłączyć) zrobiło się wrogich i zaatakowało od tyłu podczas gdy ostatni (obecny na screenie) pozostał zielony i przyjazny:

Jeśli jesteś w stanie opisać to po angielsku i podeprzeć się zapisem gry, na którym będzie to można powtórzyć, to zgłoś proszę Beamdogowi. Nigdy nie robiłem tego questa, nie znam kontekstu, więc ciężko żebym udowadniał Beamdogowi, że to bug.

Cytat:
Ostatnia sprawa - po ubiciu Gamaza Rasad nie odzywa się, nie odpala mu się żaden dialog czy nic innego. Aby zadanie przeszło do 'wykonanych' trzeba samemu do niego zagadać (jak w PIDach) ale wtedy rzuca tylko "Gamaz!" (jak na screenie) i kliknięcie opcji 'dalej' kończy dialog... zupełnie jakby coś się powaliło:

znane: https://forums.beamdog.com/discussion/34816/known-gamaz-death-doesnt-trigger-final-monologue

Cytat:
Tak czy siak dzięki niech będą Cahirowi... Ciekaw za to jestem czy Beamdogi znają problem z nazwami itemów (proca) i wpisami w dzienniku (ostatni edit) :)
Cahir poprawił ten string z dniami. A kwestie wielkości czcionek coś mi się kojarzy, że ktoś to zgłaszał. Zobaczymy w nowym patchu czy wyświetla się prawidłowo. Będę miał wgląd przed premierą, więc w razie czego skrócę tę nazwę.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-30, 01:54   

Miałem napisać wczoraj ale nie mogłem sie zebrać by Wam jeszcze marudzić.. no i jakbym to zrobił wczoraj nie miałbym radochy dziś prawda? :razz: Ale jak mus to mus... Beamdogi definitywnie im blizej końca tym mniej się starali by wszystko (w tym wpisy) miały ręce i nogi... kolejna porcja wpisów które o pomste do nieb wołają z uwagi na objętość w oknie rozmowy:








Powiedzcie proszę ze to co jest poniżej to jakiś marny żart, albo że mi się to śni bo pora już późna... bo beamdogowcy tak na serio tego nie zostawili.. prawda?
Czy aż tak trudno było zrobic niewidzialnego aktora do tej kwestii? Hyh...

Ciekawostka - Pazerność Beamdoga nie zna granic - nawet mur na cegły rozebrali i sprzedali po kątach:

A tu dla porównania oryginał:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1679
Podziękowania: 788/111
Wysłany: 2015-12-30, 05:43   

Tuldor88 napisał/a:
Czy aż tak trudno było zrobic niewidzialnego aktora do tej kwestii? Hyh...


Do takich rzeczy to raczej używa się poleceni wyświetlenia stringa bez imienia postaci. Jest coś takiego jak DisplayStringNoName.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tuldor88
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2015-12-30, 11:47   

Cytat:
Czy aż tak trudno było zrobic niewidzialnego aktora do tej kwestii? Hyh...
Sarevok ci pomaga, a ty jeszcze narzekasz ? Pochwal lepiej jaki z niego dobry człek :razz:
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-30, 14:34   

sprawdziłem wszystkie zgłoszenia. W pierwszym wpisie dziennika brakowało tytułu, więc dodałem. Reszta nie miała tytułów, więc tak to sobie Beamdog uwidział. Zgłosiłbym, jeśli grałbyś na angielskiej wersji i na czystej grze, bo nie wiadomo czy któryś z wpisów nie został dodany przez mod. Jak im podam numery stringów to pewnie oleją, jak inne zgłoszenia z problemami w dzienniku. No chyba, że masz zapisy gry z tamtych fragmentów, to możnaby zmienić język na angielski, sprawdzić na czystej grze i zrobić nowe screeny.

Cytat:
Czy aż tak trudno było zrobic niewidzialnego aktora do tej kwestii? Hyh...

z tego co pamiętam string występował już w BG1. A że wygląda głupio to się zgadzam.

Cytat:
Ciekawostka - Pazerność Beamdoga nie zna granic - nawet mur na cegły rozebrali i sprzedali po kątach:

zgłosiłem: https://forums.beamdog.com/discussion/45727/wyrms-crossing-missing-wall-tis-wed-minimap-issue?new=1
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-30, 15:13   

Czyli reszta wpisów ma być tak 'rozesrana' po całym okienku dialogowym ? Twe słowa powoduja u mnie smuteczek K4thosie :sad:

Mury to niby pierdołka ale jednak dobrze by było to jakoś ujednolicić - głupio by było dodać w jakimś modzie BN stojącego na lokalizacji jaka w wersji klasycznej będzie w środku muru itp :lol: Dzięki za zgłoszenie.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 694
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-12-30, 18:37   

K4thos napisał/a:
z tego co pamiętam string występował już w BG1. A że wygląda głupio to się zgadzam.

Ale to chyba nie jest argument za tym, by tego nie poprawiać? :wink: Nie wiem, czy w jedynce to było ograniczenie silnika, czy niedbałość twórców, ale w dwójce (na której bardziej opiera się silnik EE, prawda?) bardzo powszechnym było wyświetlanie tekstu bez imienia postaci. Więc wprowadzenie tego dla Beamdogowców powinno być kwestią kilku sekund :razz: (więc jeśli to też by olali...)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2016-01-04, 22:01   

K4thos napisał/a:
błędów w opisach przedmiotów raczej nie trzeba zgłaszać, bo wszystkie zostały poprawione przez Cahira, tylko nie widać tego jeszcze w tłumaczeniu. Tak wygląda obecny opis:
Cytat:
Poszukiwacz złota

Stworzony przez krasnoludy w służbie świątyni Waukeen w Amn, ten dwuręczny miecz czerpie moc ze złota należącego do dzierżącej go osoby. Ludzie zamożni mogą zadawać nim potężne ciosy, lecz dla biedaków, Poszukiwacz złota nie będzie lepszy niż zwykły wielki miecz.

PARAMETRY:

Specjalne:
– Zużywa dziesięć sztuk złota, po trafieniu

Obrażenia: 1k10 +4
TraK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 9
Rodzaj biegłości: miecz oburęczny
Typ broni: 2-ręczna

Wymagania:
– Siła: 14

Waga: 15
Będę zbyt upierdliwy jeśli zaproponuję drobną poprawkę w opisie? A dokładnie w parametrach na :
Cytat:
Obrażenia: 1k10 +4 (+0 jeśli drużyna ma mniej niż 10 sztuk złota)
albo na coś innego w ten deseń :wink: Zmieniłbym też "Zużywa dziesięć sztuk złota, po trafieniu" na "Po trafieniu zużywa dziesięć sztuk złota" ale.. no czepiam się tylko :lol:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2016-01-04, 22:06   

Tuldor88 napisał/a:
Zużywa dziesięć sztuk złota, po trafieniu


Tego nie ruszam, bo taki format wprowadziliśmy. Jak tu zmienię, musiałbym zmieniać wszędzie, a drugi raz przez wszystkie przedmioty w 3 grach to już się przebijał nie będę, no fracking way.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 694
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2016-01-04, 22:55   

Cahir napisał/a:
Tuldor88 napisał/a:
Zużywa dziesięć sztuk złota, po trafieniu


Tego nie ruszam, bo taki format wprowadziliśmy. Jak tu zmienię, musiałbym zmieniać wszędzie, a drugi raz przez wszystkie przedmioty w 3 grach to już się przebijał nie będę, no fracking way.

Eee, nie bardzo kminię, jaki i czego tu format? Jest więcej tego typu sformułowań w specjalnych własnościach przedmiotów? A jeśli tak, to jakim cudem wprowadzono taką osobliwą składnię? (ja przychylam się do tej podanej przez Tuldora) No, też się muszę poczepiać trochę. ;)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group