Poprzedni temat «» Następny temat
Opisy modyfikacji questowych z serii Colours of Infinity!
Autor Wiadomość
Obwoływacz

Posty: 42
Podziękowano 15 razy
Wysłany: 2015-09-27, 11:56   Opisy modyfikacji questowych z serii Colours of Infinity!

Zbliżało się południe, a jarmark trwał w najlepsze. Wydawałoby się, że to będzie dzień jak co dzień... lecz w pewnym momencie w tłumie rozległ się krzyk.

- Tam! Patrzcie! On żyje!

Od strony domu Oberana żwawym krokiem zbliżał się herold. Dotarł do skraju placu i począł przepychać się przez ciżbę, wzbudzając niemałe zamieszanie. Ignorując okrzyki zaskoczenia, wspiął się na podest (jeden ze sfatygowanych dwunastu schodków zatrzeszczał głośno w proteście) i zadął w róg - dla proformy chyba tylko, gdyż uwaga wszystkich była na nim skupiona.

- Obywatele Wrót Baldura! - zakrzyknął. - Niniejszym ogłaszam, że nasze wspaniałe miasto odwiedził księgarz Galump z Athkatli! Donosi on w swej relacji, że legenda o Królowej z Niemych Bagien jest prawdziwa!

Mieszkańcy popatrzyli po sobie. Większość nie zrozumiała. - Co on gada? O amnijskich królowych będzie głosił? To wolne mu chyba nie posłużyło... - dało się słyszeć z tłumu. Niezrażony herold ciągnął dalej.

- Odkupił on dzienniki od poszukiwacza przygód z południa! porfirion - takie imię nosił bowiem awanturnik - nader szczegółowo zrelacjonował w nich swoje spotkanie z Białą Królową! Niechaj jego zapiski będą wskazówką dla wszystkich, którzy w przyszłości postanowią udać się na Nieme Bagna!

Teraz już wszyscy go słuchali. Herold odchrząknął głośno i jeszcze donośniej zakrzyknął:

- Lecz to nie wszystko! Według relacji Galumpa w posiadaniu owego śmiałka znalazł się wspaniały zbiór artefaktów z najdziwniejszych zakątków Amnu. A każdy z tych skarbów został gruntownie przestudiowany! Ileż zwojów Identyfikacji na to zużyto! Manuskrypty porfiriona zawierały szczegółowe opisy przedmiotów z pałacu Białej Królowej, Śródcieni, a nawet Głębokich Ogrodów. Co więcej, opisano tam również magię z Głębokich Ogrodów!

Kto chce, niechaj sam przeczyta! Z polecenia porfiriona bowiem pełna treść jego zapisków została ofiarowana Klanowiczom - a jeden z nich, L`f, opatrzył traktaty o artefaktach i zaklęciach mnóstwem uwag. Tym samym o liczne strony wzbogaciły się trzy woluminy o modyfikacjach ze zbiorów Pałacu Książęcego, zatytułowane:

"Colours of Infinity: Tales of the Deep Gardens"
"Colours of Infinity: Innershade"
"Colours of Infinity: The White Queen"

W imieniu Klanu ogłaszam, że opisy te od dziś dostępne są dla wszystkich! Wstęp wolny, imienne zaproszenia do Pałacu nie są wymagane!


Herold prędko opuścił podest. Od razu wyjaśniło się, dokąd mu było tak spieszno - mieszkańcy odprowadzili go wzrokiem aż za próg tawerny Drakon. Cisza na jarmarku nie portwała długo; powrócił wkrótce zwyczajny gwar, a ludzie zajęli się swoimi sprawami. Dało się jednakowoż zauważyć, iż liczni mieszkańcy Wrót skierowali swe kroki ku bramie Pałacu Książęcego, głodni wieści o odkrytych w Amnie znaleziskach i ciekawi relacji poszukiwacza przygód z południa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer, Tuldor88
Kliwer 


Wiek: 28
Posty: 1239
Podziękowania: 115/151
Wysłany: 2015-09-27, 20:41   

Od dawna podejrzewałem, że z tymi przedmiotami z Ogrodów jest coś nie tak... Lava zrobił świetne mody ale akurat pod kątem nowych czarów i przedmiotów w paru miejscach niebezpiecznie zbliżył się do standardów TDD...
_________________
www.ruchjow.pl
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Wielki Wódz Klanu


Wiek: 25
Posty: 1389
Podziękowania: 286/154
Wysłany: 2015-09-27, 21:21   

Kliwer napisał/a:
Od dawna podejrzewałem, że z tymi przedmiotami z Ogrodów jest coś nie tak...

Może uda się coś z tym zrobić. Przy okazji pisania uwag i testowania tych wszystkich przedmiotów popoprawiałem proste błędy na własną rękę. Nie mam jeszcze wszystkich, będą zresztą wymagały jeszcze sprawdzenia - ale gdy skończę się z tym bawić, będę się kontaktował z Lavą. Być może zechce wydać kolejne wersje modów z poprawioną zawartością.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1736
Podziękowania: 127/132
Wysłany: 2015-09-27, 21:25   

Dzięki Porfirionie za opisanie moda, teraz jeno "I shall never forget" pozostało by całą serię mieć już ładnie zaprezentowaną na klanowej stronie :smile:

Co zaś do itemów (tu dla Elefa też podziękowania oczywiście) - bywa :smile:
Jakoś nigdy mi te opisy z przedmiotów nie przeszkadzały bo po prawdzie z Innershade i Ogrodów jedyne co mi się ostawało w ekwipunku po opuszczeniu tych lokacji to hełm z bonusem do wiedzy (takie okulary identyfikacji ale bez ograniczenia 3użycia/dzień - pod tym względem nie zgadzam się z Elefem bo bonus +50 i tak pozwala zidentyfikować z marszu praktycznie wszystko.. wiec to raczej okularki tracą na znaczeniu a nie hełm gdy mamy i to i to) a reszta i tak lądowała w sklepie :razz:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 28
Posty: 1239
Podziękowania: 115/151
Wysłany: 2015-09-27, 22:46   

Miecz długi ze Śródcieni zwykle brałem. Jedyny długi miecz +3 z właściwościami dostępny przed Podmrokiem (to niby jest jeszcze ten z twierdzy strażnika...).

Parę pomniejszych itemków też było przydatnych. Zwłaszcza takie jak ten miś- tarcza dla niemogących nosić tarcz. Wiele to one nie robiły ale z czasem można było każdej postaci zapełnić każdy slot.

Nie wiem, czemu w tylu modach (a i w oryginalnej grze nierzadko) opisy przedmiotów tak rozmijają się z właściwościami. Pewnie jest to jakoś naprawdę trudno zgrać skoro to takie częste zjawisko.

Lava mocno uważał, by nie przegiąć przedmiotów i w sumie mu się udało. Miejscami może był trochę za ostrożny ale to jednak mniejsze zło.

Za to te czary z Głębokich Ogrodów to totalny badziew. W ogóle nie wiem po co to dał takie byle co, zbugowane i do tego po prostu megasłabe (w większości). Takie urozmaicenie dla samego urozmaicenia.
_________________
www.ruchjow.pl
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Przyjaciel Klanu
osiełek


Posty: 636
Podziękowania: 84/76
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-09-28, 11:49   

Tuldor88 napisał/a:
teraz jeno "I shall never forget" pozostało by całą serię mieć już ładnie zaprezentowaną

No cóż, jak już wspominałem L'fowi, a i na szałcie rzuciłem - teraz cienko u mnie będzie z czasem. Ale postaram się stopniowo po malutku cosik naskrybać ;)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Wielki Wódz Klanu


Wiek: 25
Posty: 1389
Podziękowania: 286/154
Wysłany: 2015-09-28, 23:23   

Kliwer napisał/a:
Miecz długi ze Śródcieni zwykle brałem. Jedyny długi miecz +3 z właściwościami dostępny przed Podmrokiem

+5, +5... ;)

Nie pytaj, też nie wiem, dlaczego. Na wyższe umagicznienie kompletnie nic nie wskazuje - i dopóki nie zajrzymy w pliki przedmiotów (albo do CoBowych artów ;>), nie dowiemy się, że nie jest to broń +3.

Kliwer napisał/a:
Parę pomniejszych itemków też było przydatnych. Zwłaszcza takie jak ten miś- tarcza dla niemogących nosić tarcz. Wiele to one nie robiły ale z czasem można było każdej postaci zapełnić każdy slot.

Ten miś akurat ma dość ograniczoną używalność, jak napisałem w uwagach. Nada się w zasadzie tylko dla magów, którzy nie walczą kosturami, ewentualnie w rzadkich przypadkach bardów lub złodziei. Z drugiej strony - u złodziei i bardów już chyba bardziej będzie się opłacało władować punkty w styl walki jedną bronią i zyskać dodatkowe +2 do KP i +5% na trafienie krytyczne. Zakładając oczywiście, że nie chcemy danego łotrzyka trenować w walce dwiema broniami.

Tuldor88 napisał/a:
(takie okulary identyfikacji ale bez ograniczenia 3użycia/dzień - pod tym względem nie zgadzam się z Elefem bo bonus +50 i tak pozwala zidentyfikować z marszu praktycznie wszystko.. wiec to raczej okularki tracą na znaczeniu a nie hełm gdy mamy i to i to)

Wiadomo, jeśli masz w drużynie maga lub (rzadziej) złodzieja posiadającego 40-50 Wiedzy (lub więcej), to masz darmową identyfikację. Bard (o ile nie jest fechtmistrzem) łatwo dobije do 100 i bez hełmu. Niby można tak tego przedmiotu używać, ale hełm nadaje się wtedy właściwie tylko do tego, żeby go założyć, zidentyfikować przedmiot i zdjąć. W takim celu nawet można go kupić. ;) Niemniej jednak analizowałem go raczej jako przedmiot do - mniej lub bardziej - stałego użytkowania. Wtedy Wiedza schodzi na dalszy plan, gdyż, nie oszukujmy się, na ogół dwie pary Okularów identyfikacji spokojnie wystarczą na zidentyfikowanie łupów między dwoma odpoczynkami, a mają 100% szans na identyfikację. A pewnie jeszcze jakiś zwój z Identyfikacją gdzieś się znajdzie po drodze...

Hełm jest dalej najbardziej użyteczny dla złodziei ze względu na Niewykrywalność (nie można wtedy rozproszyć krycia się w cieniu czarami poznania) i przyjemny, choć niewielki, bonus do TraK0. Premia do Wiedzy, nawet tak duża, to dodatek.

Kliwer napisał/a:
Za to te czary z Głębokich Ogrodów to totalny badziew. W ogóle nie wiem po co to dał takie byle co, zbugowane i do tego po prostu megasłabe (w większości). Takie urozmaicenie dla samego urozmaicenia.

Są wyjątki - przydaje się Miażdżący Błękit (prawie natychmiastowe ogłuszenie na 5 rund, co prawda z rzutem, ale rzut ma karę -2) i Czerwony Deszcz (fajna obszarówka, na niskim poziomie jak na czar tej mocy - taki krócej trwający Rój meteorów zadający obrażenia fizyczne i z rzutem nadawałby się raczej na poziom 7.). Względem całej reszty, niestety się zgadzam - nieprzydatne i z dziwnie pomieszanymi różnymi efektami (np. czar ofensywny zadający małe obrażenia jednemu wrogowi i słabo leczący rzucającego... na 6. poziomie). Nawet odbugowanie tych czarów niewiele da, bo po prostu wymagają solidnego zbalansowania; inaczej kompletnie nie opłaca się ich używać.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 28
Posty: 1239
Podziękowania: 115/151
Wysłany: 2015-09-29, 01:19   

Cytat:
- u złodziei i bardów już chyba bardziej będzie się opłacało władować punkty w styl walki jedną bronią i zyskać dodatkowe +2 do KP


+1 do KP. Oni mogą mieć po jednej gwiazdce. Ale tak to racja.

Wyraziłem się nieprecyzyjnie- tak myślałem o tych przedmiotach zanim nie przeczytałem tych opisów :razz:
_________________
www.ruchjow.pl
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Wielki Wódz Klanu


Wiek: 25
Posty: 1389
Podziękowania: 286/154
Wysłany: 2015-09-29, 01:33   

Kliwer napisał/a:
+1 do KP. Oni mogą mieć po jednej gwiazdce. Ale tak to racja.

Rzeczywiście, mój błąd. Zmyliła mnie możliwość przyznania trzech gwiazdek w dwie bronie u niektórych podklas złodzieja i barda. Z drugiej strony, dwie gwiazdki w style może przeznaczyć zawadiaka - choć on działa na trochę innych zasadach, bo może dać dwa punkty w ogóle we wszystkie bronie, gdzie czysty złodziej i reszta podklas może przyznać jedną gwiazdkę.

W takim razie misiek może się przydać również złodziejowi (nie zawadiace!) i bardowi, jeśli nie walczą dwiema broniami (i jeśli nie mają UDP, dzięki któremu mogą korzystać z lepszych tarcz). Ochrona przed złem to +2 do KP i rzutów przeciw złym istotom - a większość naszych wrogów ma zły charakter.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1736
Podziękowania: 127/132
Wysłany: 2015-09-29, 01:48   

L`f napisał/a:
Wiadomo, jeśli masz w drużynie maga lub (rzadziej) złodzieja posiadającego 40-50 Wiedzy (lub więcej), to masz darmową identyfikację. Bard (o ile nie jest fechtmistrzem) łatwo dobije do 100 i bez hełmu. Niby można tak tego przedmiotu używać, ale hełm nadaje się wtedy właściwie tylko do tego, żeby go założyć, zidentyfikować przedmiot i zdjąć. W takim celu nawet można go kupić. ;)
No ja go właśnie tak uzywałem i swobodnie spełniał swoją rolę nawet gdy postać miała wiedzę na poziomie ~10-20... i nie marnowało się slotów na dwie pary okularków nie mówiąc o konieczności odpoczywania (tak, jak wejdę na lokację to zazwyczaj nie odpoczywam w trakcie, nie chcę marnować 5s na ekran wczytywania z odpoczynkowym filmikiem! - rzekł niczym wyznawca EE) :P
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Przyjaciel Klanu
osiełek


Posty: 636
Podziękowania: 84/76
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-09-30, 16:56   

Tuldor88 napisał/a:
teraz jeno "I shall never forget" pozostało by całą serię mieć już ładnie zaprezentowaną na klanowej stronie

Jeszcze raz to cytuję, bo z jednej strony jednak nie jest aż tak źle z moim czasem, jak sądziłem, więc mam już pierwszą wersję solucji ISNF zrobioną (oczywiście jeszcze bez mapek i pięć razy pewnie będę przerabiał, ale zawsze coś jest :razz: ), co prawda teraz do końca tygodnia będę zarobiony, ale myślę, że jest szansa, że do końca października lub wcześniej solka i oczywiście też opisy przedmiotów powstaną.

Było z jednej, to teraz z drugiej strony: przeca do serii CoI należy też Yvette NPC - gram też z nią i oczywiście myślałem, by jakiś opisik jej zrobić, ale jednak dobrze by było przed powstaniem ostatecznego opisu przejść z nią całą grę. Tymczasem moja rozgrywka się zatrzymała (i to już co najmniej parę tygodni temu) przed wejściem do Podmroku i nie wiem, kiedy to ruszę dalej, nie wspominając o ukończeniu. Dlatego ten mod na opis sobie jeszcze poczeka...
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
L`f
L`f 
Wielki Wódz Klanu


Wiek: 25
Posty: 1389
Podziękowania: 286/154
Wysłany: 2015-09-30, 20:36   

Porfirion napisał/a:
Jeszcze raz to cytuję, bo z jednej strony jednak nie jest aż tak źle z moim czasem, jak sądziłem, więc mam już pierwszą wersję solucji ISNF zrobioną (oczywiście jeszcze bez mapek i pięć razy pewnie będę przerabiał, ale zawsze coś jest :razz: ), co prawda teraz do końca tygodnia będę zarobiony, ale myślę, że jest szansa, że do końca października lub wcześniej solka i oczywiście też opisy przedmiotów powstaną.

Bardzo się cieszę z tego powodu - i mniemam, że nie tylko ja. ;)

Oczywiście z przyjemnością zajmę się wstawieniem artu, a przedmioty opatrzę subiektywnymi uwagami, podobnie jak resztę.

Co do Yvette - rzeczywiście, bez pełnego przejścia gry trudno ocenić całość. Tym bardziej, że jest to mod stricte romansowy, o ile się nie mylę - więc relacja z NPCką pewnie i tak trwa do samego końca gry. Rozumiem, jak stoisz z czasem (sam mam go teraz dość niewiele), więc tym bardziej doceniam ochotę. ;>

Z serii CoI (a przynajmniej tak wynika z umiejscowienia plików na SHS) jest również Foundling NPC. Nie wiem, jakich rozmiarów jest to mod, niemniej jednak w opisie wspomniane są dodatkowe obszary i przedmioty, więc może być odrobinę bardziej rozbudowany niż przeciętny mod NPC.

Inna sprawa, że to najprawdopodobniej cały czas beta.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group