Poprzedni temat «» Następny temat
Mroczne Wizje
Autor Wiadomość
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2004-12-27, 18:15   

Fabuła jest taka - córka Lurraxolów zostaje porwana, wina spada na Alibakkarów. Targowo w stanie wojny domowej.

Cóż ... główny bohater, syn lub cóka Lorda Alibakkara musi odnaleźć zaginioną dziewczynę, aby zapobiec dalszemu rozlewowi krwi. Trop zaś poprowadzi go/ją do Athkatli.
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 13:26, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Hergath
Bibliotekarz


Wiek: 32
Posty: 39
Skąd: POLSKA - Wrocław
Wysłany: 2004-12-27, 19:41   

Ależ żadne kłótnie. Kto się kłóci. Ja rzyczę Damianowi powodzenia, bo mod jest niezły. Wcale sie nie kłócę. Rzyczę wam aby ten mod powstał jak najszybciej. I nie traktujcie sceptycyzmu jako jakiegoś czynnika kłótni. Pozdrawiam. :D:):D:):D:)
_________________
.::Aby NADZIEJA była mieczem na cienie przyszłości::.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2004-12-27, 19:49   

Teraz to raczej nie jest już sceptycyzm tylko optymizm :)

Ja nie wiem czy mod jest niezły (bo jeszcze go nie ma), ale mam nadzieję Hergath, że będziesz miał rację.
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 13:26, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Hergath
Bibliotekarz


Wiek: 32
Posty: 39
Skąd: POLSKA - Wrocław
Wysłany: 2004-12-27, 20:07   

Też mam taką nadzieję :D
Zyczę powodzenia... Napewno Ci sie przyda :)
_________________
.::Aby NADZIEJA była mieczem na cienie przyszłości::.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 24
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-29, 13:07   

Totalna konwersja jest (jak już zauważyliście) bardzo pracochłonna. Trzeba tworzyć i zaludniać nowe obszary, wymyślać dużo questów (chyba że to konwersja bez questów pobocznych :(), a nie da się wykorzystać postaci czy historii z BG II, bo akcja ma się odbywać w innym czasie :P. Żeby konwersja była ciekawa i dopracowana musi upłynąć DUŻO czasu (szczególnie jeśli tworzy ją samotny wilk :P).

Może na początek zrobić moda do BG II?:

Usunąć możliwość oddania opaski burmistrzowi i usunąć rozróbę po oddaniu jej jednej ze stron, a w oparciu o to oprzeć historię z porwaniem. Np. oddajemy ją Lurraxolom, córka Lurraxolów zostaje porwana, ludzie podejrzewają że to rewanż Alibakkarów i zaczyna się wojna domowa w Targowie :twisted:. Ktoś z Alibakkarów albo burmistrz daje nam (słynnym po wcześniejszym uratowaniu miasteczka bohaterom :D) zlecenie odnalezienia porwanej - a trop prowadzi do Athkatli. W mieście pieniądza jest dużo wolnych obszarów czy pomieszczeń w gospodach, które można wykorzystać na potrzeby moda. Później okazałoby się kim jest porywacz, uratowałoby się porwaną i szczęśliwe zakończenie 8) (nagroda, reputacja i dozgonna wdzięczność obu rodów).Rozwiązana jest kwestia głównego bohatera i jego biografii itd.
To taka propozycja, bo mod może być bardzo interesujący, a zanim zrobi się nowe plansze i je zapełni, pomysł naprawdę może upaść :(.

Chyba że autor jest na tyle zdeterminowany, że nie zrezygnuje i sam wszystko zrobi. Wtedy konwersja jak najbardziej :) (po prostu poczekamy do 2007 :wink: ).

EDIT:
Fabuła ma być wielowątkowa, więc jak oddamy opaskę Alibakkarom, to wszystko będzie na odwrót (a można nawet zrobić trochę inne historie :)).
W końcu mod nie zamyka możliwości - jakby np. do rozwoju fabuły brakowało jakiegoś miejsca to zawsze można zrobić :D.

Jakby co to ja mogę tylko dawać pomysły (głównie na fabułę), bo raczej nie będę miał czasu żeby zająć się techniczną stroną tworzenia :(.
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez Anarion 2004-12-29, 13:50, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Karpix
Bibliotekarz

Wiek: 29
Posty: 35
Wysłany: 2004-12-29, 13:29   

Hmmm... moze rzeczywiści nie zrobić totalnej konwersji tylko (bardzo) duży mod. Grałem w EE i dlatego że to była tot.kon. długo w nią nie pograłem.

Ale i tak ostateczne słowo należy do Damiana, mam tylko taką nadzieje że przemyśli nasze przemyślenia :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2004-12-29, 20:36   

Żaden mod :) Totalna konwersja :)

Jak będzie trzeba to fani BG2 poczekają :twisted:

W następnym miesiącu wykupuję płatne miejsce w sieci na swoją stronę (nie będzie już kłopotów z linkami, to co będzie popularne do BG2 od razu poumieszczam na stronie).
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Anarion


Wiek: 24
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-29, 22:53   

Mam nadzieję że dokończysz (dokończyłeś :)) tłumaczenia UB (na razie 98%) i DoS (85%) - w końcu już bardzo mało zostało do zrobienia a miło byłoby mieć możliwość ściągnięcia dokończonych wersji 8) z tej nowej strony.

No trudno, decyzja należy do ciebie - jak konwersja to konwersja :P. Mam nadzieję że uporasz się z tymi mapkami :).
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2004-12-30, 07:34   

Wydaje mi się, że tłumaczenia te są ukończone (jak coś podaję powyżej 80% to znaczy, że tłumaczyć skończyłem i zostały poprawki błędów ...).
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mindless

Wiek: 35
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2005-01-05, 17:34   

Trademeet jest chyba dość popularną lokacją do robienia Totalnych Konwersji. Jest już mod tego typu w wersji włoskiej a teraz pojawiła się wersja angielska co prawda w fazie testów, ale jednak coś już jest.

Zainteresowanych odsyłam tutaj.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2005-01-10, 14:48   

Mindless napisał/a:
Trademeet jest chyba dość popularną lokacją do robienia Totalnych Konwersji. Jest już mod tego typu w wersji włoskiej a teraz pojawiła się wersja angielska co prawda w fazie testów, ale jednak coś już jest.

Zainteresowanych odsyłam tutaj.


Dranie mi pomysł ukradli :)

Małe podsumowanie: prace nad MW trwają... wszytko idzie powoli, coraz mam mniej ochoty na tworzenie konwersji, ale nie porzucam szybko dobrych pomysłów.

Zmieniłem obszar startowy na Pub Vyartiego ... a co ważniejsze główny bohater (bohaterka?) nie będzie synem lorda Alibakkara. Doszedłem do wniosku, że narzucenie z góry nazwiska bohaterowi może być utrudnieniem.

Dodam, że już na dniach ruszy nowa stronka... FreeWebs Com dobrze mi służył ... przez te kilka dni. Muszę jednak poszukać jakiejś taniej i prostej domeny. Stronka musi też mieć nazwę.... "Faerun i okolice" to jeden z pomysłów.
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Anarion


Wiek: 24
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2005-01-10, 16:50   

Kilka propozycji na nazwę:
Laboratorium Szalonego Maga :P
Abeir-Toril
Albo jakaś nazwa z gry, nie wiem...

To pierwsze jest najlepsze :).
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2005-01-12, 19:08   

Hmmm.... nieco zabawna nazwa :-)

Coś czuję, że przerwę będę musiał sobie krótką od BG2 zrobić, bo jeszcze mnie z pracy wyleją ... a tego chyba by nikt nie chciał, w końcu muszę z czegoś opłacać internet i hosting (no i jak dostanę kasę to domenę wykupię).

A może znajdzie się jakiś sponsor? Celowo zostawiłem nieco miejsca na nowej stronce na jakieś logo :-)
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 13:30, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2005-01-14, 00:10   

Pracuję obecnie nad stronką dla spolszczonych modów. Wykupiłem miejsce w sieci, ale nadal czasu mi brak by zabrać się naprawdę do roboty.

Większość linków is broken, ale z każdym dniem sytuacja się poprawia... no i może coś nowego na dniach dojdzie, któż to wie?
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 13:30, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 32
Posty: 352
Wysłany: 2005-01-18, 15:19   

Heh, mam konkurencję - powiedział inicjator projektu Udręczonych Głosów - a Hergatha nie słuchaj, wcale nie robię tego sam, mam już dziesięć osób do dyspozycji :) Bez betatesterów :)
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group