Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG Polskie głosy NPC
Autor Wiadomość
anoim2666

Posty: 383
Podziękowania: 41/17
Wysłany: 2015-09-11, 15:14   

Zastanawiam się czy nie zmienić tego moda tak by nie wymagał rozpoczęcia nowej gry. Wie ktoś jak to zrobić?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 383
Podziękowania: 41/17
Wysłany: 2016-01-03, 14:18   

Postanowiłem wrócić do tematu. Uzyskałem dostęp do nowych plików dla postaci (z paraworld jakby ktoś pytał) i zamierzam podmienić przy niektórych osobach (na pewno ten paladyn z TDD, Melora i Adario). Zamierzam też od nowa nagrać kwestie Drizzta. Ma ktoś jakieś sugestie kogo by jeszcze poprawić? Ktoś w ogóle instalował czy tylko dla siebie robię?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 354
Podziękowania: 56/38
Wysłany: 2016-01-03, 19:32   

Cytat:
Postanowiłem wrócić do tematu. Uzyskałem dostęp do nowych plików dla postaci (z paraworld jakby ktoś pytał)
ile zestawów? Mają wszystkie podstawowe dźwięki? Wrzuć tu na forum, bo przyda się modderom, nie grającym w WoBG.

Co do propozycji zmian, to w WoBG jest chyba TGC1e. Jeśli tak to proponuję wywalić wszystkie dźwięki BWxxxx.wav, bo to znowu angielskie głosy, nagrane na kartoflu przez osobę, która nie ma pojęcia o aktorstwie głosowym. Proponowałbym zmienić odniesienia do BW05GR0x w dźwiękach postaci na istniejące dźwięki HVILLM, a resztę odniesień występujących w dialogach w ogóle wywalić. Dźwięki BW05GRZx (nieumarłe wersje kilku postaci z moda) zastąpić przez istniejące wawy ZOMBI.

I tak to moim zdaniem powinno wyglądać w tłumaczeniach podsyłanych autorom modów. Może to kontrowersyjne podejście, ale moim zdaniem wypuszczenie tłumaczenia moda z angielskimi dźwiękami, to jest jakieś nieporozumienie.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 383
Podziękowania: 41/17
Wysłany: 2016-01-03, 20:11   

Cytat:
ile zestawów? Mają wszystkie podstawowe dźwięki?

Trochę tego jest ale pełnego wyodrębnionego zestawu nie mają choć gdyby się pokombinowało to by dało radę coś wyciągnąć. Będę szukał w tym i NWN2 do którego też znalazłem dźwięki. Dodaję je tu (tylko z Paraworld). Ściągać puki jest bo pewnie długo nie posiedzi. https://www.sendspace.com/file/c8naao
Znalazłem u siebie na dysku ten Twój mod do usuwania dźwięków i chyba z niego skorzystam. Zastanawiam się tylko jak znaleźć te pliki po nazwie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-03, 21:26   

Nie czytałem wszystkiego, znaczy się gaworzą po naszemu postacie? Ten dodatek od razu działa? Pozdrawiam :)
 
 
anoim2666

Posty: 383
Podziękowania: 41/17
Wysłany: 2016-01-03, 21:44   

To sa pliki wyciągnięte z folderów paraworld na proźbę k4thosa. To nawet nie jest mod.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-03, 21:50   

Takie buty :) a jak prace nad modem z głosami, do tej pory się nie odzywałem, bo tradycyjnie zrobiłem sobie odwyk od Zapomnianych Krain i Abeir- Torilu, ale czuję ze znowu mam atak nałogu , stąd me zapytanie :razz:
 
 
anoim2666

Posty: 383
Podziękowania: 41/17
Wysłany: 2016-01-03, 21:53   

Dopiero dzisaj postanowiłem że do tego wrócę. Od pół roku nawet się nie zbliżałem do modowania wiec na wersjie 1.0 trzeba będzie trochę poczekać. :smile:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-03, 22:04   

Mam nadzieję, że powodowany litością nad małym Nobanionem, który usycha z nałogu - nachylisz nad tym modem, co by mógł Mistrz dradiel dorzucić do puli wobgusia, wiem, wiem- proza życia jest okrutna i często wiele rzeczy robi się kosztem wywalczonego wolnego czasu. Powiem ci w zaufaniu, że Kosmiczny Chomik na ciebie bardzo liczy, cały czas powtarza mi- piiii! piiiii!!! :P
 
 
anoim2666

Posty: 383
Podziękowania: 41/17
Wysłany: 2016-01-04, 15:09   

TGC1e załatwione i przy okazji pozbyłem się głosów z Azen moda. Co do zmian do niektórych NPC użyję plików NWN2, które Scol udostępnił jakieś dwa lata temu. Żal ich nie wykorzystać :razz:
Zastanawiam się czy nie usunąć angielskich głosów dla Charname bo czy ktoś je kiedykolwiek wybierał? Tylko czy jest jakaś komenda która by automatycznie wywalała te pliki?
Było by miło gdyby ktoś napotkał na angielski dubbing w grze (podanie imienia i z jakiego moda pochodzi powinno wystarczyć) i mi o tym napisał to bym go usunął.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 383
Podziękowania: 41/17
Wysłany: 2016-01-06, 15:45   

Nowa wersja. Wszystko już ładnie działa ale 1.0 będzie dopiero wtedy kiedy poprawię dialogi Drizzta. Pod jest podzielony na komponenty (pogrupowany według modów jakie zmienia). Szczegóły w ReadMe.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group